Rozemarijke, wat een nacht zeg! En van harte met de 1e verjaardag van je dochter! Beatrice, ik zie dat jouw dochter vorige week jarig was, ook jij van harte met haar 1e verjaardag! Mams136, ik kom jou ook overal tegen zeg! Welke korrels gebruik jij? Vlindertje, beterschap! Ziek maar lekker uit!
Goedenavond Even snel, aangezien mn mannetje jarig is en zo wat visite komt. Quinn heeft vanmiddag op het kdv ook weer ruim 3 uur geslapen met Sleepzz, en nu ligt hij al weer lekker op bed met Sleepzz Hihi veel aan de sleepzz, zullen we groeps korting kunnen krijgen?
Ikke1981, gefeliciteerd met de verjaardag van je man! Wow, wat fijn dat Quinn zo goed op Sleepzz slaapt!
Ik zal mij nog even voorstellen, aangezien ik zomaar midden in dit topic binnen kom vallen! Ik ben Roxanne, 24 jaar en ben geboren en getogen in Utrecht. Ons gezin bestaat uit 3 personen; Joey en mijn vriend Mike. Over 3 weken gaan wij registreren, dan kan ik eindelijk zeggen dat hij mijn man is! Verder werk ik 24 uur bij Kruidvat, verdeeld over 3 vaste dagen in de week. Op de dagen dat ik werk gaat Joey naar het KDV. Recent is ontdekt dat Joey astmatisch is, hiervoor krijgt hij 2x daags 1 pufje met Flixotyde, hier door hoest hij al veel minder! Het slechte slapen is al maanden aan de gang, zo ging het 2 nachten goed, en dan was het weer een week feest. Hopelijk vind ik hier tips en support als ik het even niet meer zie zitten!
Jeetje weer een kindje die slecht slaapt die weer gezondheids problemen heeft, echt we als mama;s zijn niet gek! Mijn zoontje is ook astmatisch, en gebruikt ondere andere Qvar, wat ik de laatste tijd ook doe is natte handdoeken op de zijn verwarming leggen, sinds dien hoest hij ook minder. Loop jij ook bij een longarts met Joey??? Wij moeten 15 dec naar het kinderhaven met Quinn zit in rotterdam, is een nieuw centrum special voor kinderen zoals Quinn, astma, ecxeem, allergiën
Joey krijgt alleen Flixotyde en we hebben hier aan de verwarming 4 van die waterbakjes hangen. Verder geen kachel aan enz.. Wij lopen nu nog bij de HA voor Joey. Het gaat nu goed gelukkig, dus ik wacht nog heel even af met de longarts. Fijn dat er zo'n centrum in Rotterdam zit!
Truus, kom jou idd overal tegen Ik gebruik Arsenicum Album D12 korreltjes voor Tygho. Dit is van de VSM. Herkomst Arsenicum album (arseentrioxyde) is een vergif, dat al meer dan 1000 jaar als rattenkruid bekend is. Voor het homeopathisch geneesmiddel wordt de arseentrioxyde speciaal gemaakt. Persoonsbeeld Past bij ordelijke, preciese en naar perfectie neigende mensen; intelligente mensen met een bovenmatig kritische houding ten opzichte van anderen; leergierig en betweterig. Ze zijn onrustig en steeds bezig, zowel geestelijk als lichamelijk. De perfectie is ook aan de kleding te zien. Alles is even keurig. Ze kunnen daarbij, afhankelijk van de omstandigheden depressief, angstig of wanhopig gedrag vertonen. Opvallende symptomen Rusteloos, onrustig, gedreven Koudegevoelig en kouwelijk Vaak krachteloos, zwak en na de geringste inspanning uitgeput Angst of men wel goed gezond is Angst voor alleen zijn Hartkloppingen, ademnood, fluitende inademing Brandende pijnen Heftige dorst met verlangen naar ijskoud water, dat dan met kleine slokjes wordt gedronken, maar ook direct weer wordt uitgespuugd Bij buikloop, ten gevolge van voedselvergiftiging (vooral vis en vlees), maar ook na fruit, zure of koude dranken Huidziekten Modaliteiten Erger Na middernacht, door koude, door koud en nat weer. Modaliteiten Beter Warmte en warme dranken. Toepassing Ziekten met brandende pijn, bijv. huiduitslag, ischias. Bij diarree en andere maagdarmproblemen tengevolge van verkeerd eten.
Truus ik ben echt benieuwd of het bij jou ook een oplossing is! Ik hoop het maar voor je. Het is echt zwaar vind ik om elke nacht zo rond te stappen! Lotte ligt weer lekker in bed met haar dosis Sleepzz. So far so good. Ik meld me morgen hoop ik weer met goed nieuws
Mams, heb je dit via een homeopaat gekregen? Beatrice, ik ga heel hard voor je duimen! Offtopic; De ambtenaar heeft net gebeld! Superleuke spontane vrouw, ik heb er zin in!!
Sjongejonge...heel verhaal getypt, foutmelding, alles pleite. Opnieuw! We hebben de korrels via de homeopatisch arts van VSM. Via de drogist contact gehad, vragen beantwoord en de problemen voorgelegd en zo kwamen we hierop uit. Geweldig spul! Truus, weet niet of ik het ooit gevraagd heb maar hoezo gaan jullie registreren en niet trouwen? *ben niet nieuwsgierig* Hier begint de grote dag ook vorm te krijgen. Het pak is binnen, de jurk is besteld, de ringen zijn binnen. Vrijdag bespreken voor de zaal en het buffet. In Januari willen we de ondertrouw regelen. De fotografe is gereserveerd Superleuk!
Omdat wij nu het eea geregeld willen hebben voor elkaar, maar niet zoveel geld hebben voor de notaris of een "echte" trouwdag. Nu registreren wij, met de wetenschap dat wij over een jaar of 5 "echt" gaan trouwen, met alle toeters en bellen! Ik ben zelf groot fan van VSM, slim idee om daarmee contact te zoeken!
Ah zoiets wilden wij ook. Maar Harmen wilde absoluut niet registreren. Nu gaan we low-budget trouwen Op maandagochtend, eten met de familie en dan een receptie. Het word toch iets duurder dan gepland, maar schoonmams neemt het buffet voor dr rekening en mijn moeder doet zoals de traditie is, mijn jurk betalen(al is die nog spotgoedkoop) Oh en het grote feest komt wanneer we als gezin compleet zijn en we voor de kerk gaan trouwen(voor ons gevoel is dat onze verbintenis laten zegenen zeg maar) over een X aantal jaar.
Dat wilde mijn moeder ook, maar mijn jurkje is 20,- en mijn lingerie en schoenen waren in totaal 40,- En ze wilde toch wat meer geven zegmaar. Nu krijg ik een hele mooie Buddha 2 Buddha armband van mijn ouders! Ik krijg wel een boeket, dat wilde ik zoooo graag!
Oh dat is wel goedkoop Wat voor jurk heb je dan? Mijn jurk is wel een echte trouwjurk, maar kost incl schoenen en handschoenen 313 euro Harmen's pak is dan nog best wel prijzig (Bruno Banani, incl overhemd en stropdas 240 euro)vind ik...ze zijn er een stuk goedkoper, maar hij had em net aan(met overhemd en spul er bij) en WOW!!! knappe vent
Ik heb een simpel zwart H&M jurkje! Met kimono mouwen en een satijnen band over mijn buik heen. Kan hem niet meer vinden op de site van H&M. Daaronder zwarte pumps! Mike had nog een goed pak wat hij graag aanwilde, dus alleen even laten stomen en hij is als nieuw. Voor Joey hebben we dit; H&M Shop Online Zoo cute! Ik ben benieuwd naar jullie kleding! Het moet maar snel 10-05-10 worden!!
Aaaaah wat een lief setje!!! Jammer dattie al uitverkocht is Je jurkje klinkt erg leuk! Ohhh ja nou ik denk dat het al snel genoeg 10 mei is hoor. De tijd vliegt voorbij de laatste tijd.