Proest! Lotte is op de foto echt een Diva! Lovely, Ik merk dat ik meer energie krijg wanneer ik naast het eten van verse groenten enzo een multivitamine neem! Ik leef gelukkig niet op de Red Bull ofzo!
@Beatrice: OK, I get it @DK: jep, als ik 5 uur slaap pak, ben ik tegenwoordig behoorlijk uitgerust... @sleepzz: jep, dat ga ik dus ook direct vandaag geven. Of althans: mijn man. O, hmm, na een kleine kik begint thirza nu te brullen.... Mama on the rescue!
@beatrice, wauw wat een geweldige foto... tja, het "diva" straalt er vanaf.. maar wat een mooie meid zeg! @lovely, ik vind het ongelooflijk hoe normaal wij allemaal nog functioneren. das toch vreemd?
Ik bedoel niet 5 uur aan 1 stuk hé... dat is hier ook al tijden niet voorgekomen.. maar gwoon in totaal! Vind het bizar dat je daarop nog kan functioneren ahha
Ik sta tegenwoordig ook gewoon 3 uur lang te presenteren als ik 2 uur heb geslapen! Het is een knop die opgaat, als ik dan thuis kom stort ik weer in haha Maar zijn er nu nog dingen die jullie in je achter hoofd hebben om te doen? Als soort van laatste redmiddel zullen we maar zeggen? Ik heb alleen nog laten huilen maar ik zie dit nog steeds niet als optie...
Ik ben mediastrateeg dus moet ik vaak bij bedrijven mijn visie op de communicatie voor dat bedrijf presenteren. Dan worden er ook altijd nog vragen gesteld waar ik direct antwoord op moet geven dus verzwakken is niet echt een optie. Ik heb het 1 keer gehad dat ik echt zo goed als niet had geslapen en toen een heel lang verhaal over media in Duitsland moest vertellen. Dat was de enige keer dat ik weg liep en dacht, ik neem een weekje vrij haha
Tja misschien is dat nog een optie. Ik geloof er eigenlijk niet zo heel erg in en ik ben ook niet zo'n voorstander van dat soort hulpmiddelen. Dat Sleepzz is al een hele stap voor mij. Maar als ik jouw verhaal hoor is het misschien toch wel een idee.
Hier is de laatste optie ook de Homeopaat hoor! Ik wil er niet voor naar de HA aangezien ik geen voorstander ben van die onnatuurlijke pilletjes en druppeltjes. Beatrice, ik dacht eerst dat je een BN-er was toen ik over presenteren las! Lijkt me leuk werk, maar ik ben niet het type dat voluit in de aandacht wil staan hahahhaha
Ja ik dacht ook dat je een presentatrice was hahaha. Nou ik ben groot voorstander van Homeopatische middelen! Het is op natuurlijke basis...baat het niet schaad het niet.
haha nou in mijn vak ben ik een bn-er haha Truus jij bent dus ook nog nooit bij een homeopaat geweest. Waarom ben jij nog niet deze weg ingeslagen?
beatrice, vind het onwijs knap van je! mijn gedachten dwalen regelmatif af op mijn werk maar dat ziet niemand....
Dat is wel een beetje herkenbaar hoor! Maar dit is nu eenmaal mijn ding. Zodra ik begin te praten over mijn vak voel ik gelijk het enthousiastme opborrelen en dan kan ik al mijn energie erin leggen. Als ik op kantoor ben en het is wat rustiger is het gelijk drama! Daarom zit ik nu ook hier te schrijven haha
Geen idee eigenlijk Beatrice. Aangezien ik bij Kruidvat werk, weet ik vaak zelf wat te doen en te geven. Denk een beetje eigenwijsheid van mijzelf. En mijn vriend vind Homeopathie maar een beetje Hocus Pocus.
Oei Dat is balen truus. Anders ga je lekker met hem naar buiten. Wandelen in het bos of naar de speeltuin?? Tygho ligt al bijna 2 uur weer. Ben benieuwd hoe laat hij wakker word.
Mijn moeder komt zo langs met mijn broertje, Ik denk dat we dan idd lekker gaan wandelen zodra het droog is. Het is heel de tijd al bagger weer hier!