Oh dat is jammer. Het is hier heerlijk gezond weer. Hangt tegen het koude aan maar het is nog wel lekker om buiten te zijn.
Ja, haha, de laatste keer dat ik 5 uur aan een stuk heb geslapen is echt ongelovelijk lang geleden. Ben al blij als ik dat in 3 etappes haal!!!
Ja is idd een wonder dat je gewoon vooruit komt. Manlief die heeft vaak vroege diensten en gaat er dan om 05:00 uit maar als we een slechte nacht hebben dan heeft hij nog geen 2 uurtjes geslapen.. Jamie gaat de 12e lekker uit logeren.. Zo slecht maar ik verheug me erop
@Beatrice: wel herkenbaar hoor, dat de knop omgaat. Heb ik in mijn werk ook wel, en ook ik krijg daar energie van, (van andere mensen helpen dus). Dan vragen mensen: Hoe hou je dat vol, zo'n partij eigen ellende en dan dat van anderen er nog bij in je werk. Ja, maar haha: die ellende van anderen kan ik tenminste oplossen, LOL (meestal dan ) Maar klinkt leuk, je werk! Hier is onze kleine dame na haar slaapje lekker actief en redelijk vrolijk weer. Gebruikt op dit moment de activitytable als loopauto... ach ja, moet kunnen. We waren er wel op berekend dat onze laminaatvloer niet mooi zou blijven met zo'n kleintje in huis, (evenals de tafels, de bank... gelukkig hebben we niks duurs in huis staan ). @Beatrice: hmm, laatste redmiddel. Ik zou het niet weten. Als de sleepzz niets doet, gaan we nog eens naar de homeopaat denk ik. Thirza knapte er hier wel van op qua weerstand enzo. Maar ik wacht nu eerst dat sleepzz maar eens af, is namelijk nogal wat goedkoper De homeopaat krijgen we volgend jaar pas weer vergoed... (dus als het niet beslist nodig is, laten we dat toch even zitten nog). Verder zou ik het niet weten. Ja, misschien toch eens goed na laten kijken door een KNO-arts, omdat Thirza wel vrij veel last heeft gehad van haar oortjes en er misschien toch wat restklachten nog zijn waarvan ze geen (of erg weinig en onduidelijk) pijn aangeeft... Laten huilen doen we hier alleen als we zeker weten dat ze geen pijn ofzo heeft, en dan gewoon na 5-10 minuten even troosten en weer terugleggen. Hier had het CB van DK de wind van voren gehad van me: wat denk je wel, zo'n kleintje in de schuur leggen... Nou, ga ff m'n spullen pakken, Thirza nog even voeden en dan aan het werk. Later!
heb het ook wel hoor dat ik juist energie van het werk krijg.. maar soms (net als nu ) kom ik echt aan werken toe. maar dan denk ik maar al al die jaren dat ik hier voor noppes heb zitten overwerken en dan voel ik me niet zo schuldig meer. ik heb nog geen laatste redmiddel, maar ben dan ook niet zo ver als jullie....
Wat schrijven jullie veel, ben een paar uur offline geweest en nu kan ik het al niet meer bijhouden! Dk: stoere vent hebt jij hoor! Wij mogen vrijdag. Bea: Ze staat inderdaad als een diva op de foto, maar het is ook wel een heerlijk ding zeg.
Elin: hihi thanks! Maar ze heeft ook echt diva gedrag hoor. Gillen als het niet naar haar zin haar. Slaan als we haar niet snel genoeg aandacht geven. Ons heel de tijd naar boven laten komen omdat ze bewust haar speentje door heel de kamer gooit! Als ik dan stiekem in haar kamer blijf staan en ik zie haar haar speentje pakken dan roep ik heel hard Lotte en dan stopt ze hem snel terug en doet ze haar ogen dicht! Maar voor de rest is het een engeltje hoor hahaah (lekker geloofwaardig)
De 1e dosis Sleepzz zit er in bij Joey. Hij vond het niet vies, eerder een beetje apart. Ik ben zeer benieuwd wat ons te wachten staat!
Goedenavond! Jemig zitten jullie op het toetsenbord haha Beatrice, balen dat het een rot nacht was,maar Quinn heeft ook extreem slecht geslapen na zijn prik! Hopelijk vanacht een betere nacht weer! Wat een heerlijke dametje heb jij zeg!! SMELT Truus de mier, PPT?? Wat is dat? Heb ik wat gemist, of zo vergeet achtig?? DK, over de vermoeidheid, zolang ik bezig ben merk ik er weinig van, maar zodra ik ga zitten hangen, stort ik in elkaar! Ook na een dag werken en zodra ik thuis kom is mijn humeur om te knallen, zoals nu dus. Laatste redmiddel is hier ook Homeopaat, en als dat niet werkt, stort ik in en ga ik naar de HA, en dan zoekt die het maar uit ahaha Hier ligt Quinn lekker op bed, hij was mega druk, maar wel gezellig. OP het kdv merken ze echt verschil, hij kletst meer, slaapt goed, vandaag ruim 2 uur!
PPT bedoel ik peuterpubertijd mee. Maar dat is zo lang typen hahaha! Wat heerlijk dat ze op het kdv verschil merken!
op een kdv merken ze dat echt meteen ja hoe het met die kleintjes gaat. fijn om te horen dat quinn het zo goed doet. gijs vandaag ook geprikt, hij hield zich super en leek echt helemaal nergens last van te hebben. maar ik bereid me maar vast voor op een slechte nacht als ik jullie zo hoor... kan dat alvast niet meer tegenvallen
ohwwwwwwww hahaha zie je, ben niet helder!! Hier een enorme peuter puber! Aan de ene kant kan ik er verschrikkelijk om lachen maar aan de andere kant verschrikkelijk vermoeiend
Truus ik hoop dat dit zo blijft tot 7 uur morgenochtend Hoe vaak heeft hij echt doorgeslapen? Het is toch wel een tijd goed gegaan?
Pff nou hier was inslapen 1 groot drama... Ik snap hier dus werkelijk niks van... WAAROM wordt mijn kleine boef snachts zovaak wakker terwijl hij overdag een droomslaper is? Vanmiddag heeft hij van 11.45 tot 16.00 geslapen ! Truus, dat heeft mijn CB inderdaad 'geadviseerd' stelletje debielen..
Joey sliep met 7 weken door, tot Juli dit jaar. Toen was hij 17 maanden. Ineens was het over, met af en toe een goede nacht maar meeste van de tijd was het toch wel elke nacht flink bal