Nou, hier best een goeie nacht eigenlijk Ik heb Thirza om half 8 op bed gelegd, en al met al duurde dat een half uur en nog een keer voeden en nog een keer troosten, voor ze ging slapen. Ze is toen om 11 uur wakker geweest voor een voeding en om 1 uur. Een uur later was ze weer wakker en heb ik m'n man naar haar toe gestuurd. Die heeft haar verschoond en toen duurde het allemaal wel even voor ze weer sliep, hij is er iig nog een keertje heen geweest. Maar toen heeft ze geslapen tot kwart voor 7! Toen heb ik weer gevoed en haar terug gelegd en was het een minuut of 10 stil voor ze begon te brabbelen. Dat ging een tijdje op en af en sinds half 8/kwart voor 8 is het dus weer stil... gek kind! Wel weer leuk: hadden we net bedacht vroeg de stad in te gaan om sint-inkopen te doen... gaat ze lang liggen slapen! Ik ga noooooooit meer plannen maken gewoon Maar hier dus zelf vannacht van half 3 tot kwart voor 7 kunnen slapen
ha ha.. die quinn! en vannacht niet gehoord? eline, en rozemarijke.. klinkt ook goed. wj plannen hier ook niets meer! vanmiddag sinterklaas op het werk van mijn schoonmoeder.. ben benieuwd..
Ikke ooooh wat heeeeeeeerlijk!! Hier een redelijk goede nacht... mannetje duurde ruim 1 uur voor hij sliep, maar werd toen pas voor het eerst rond 1 uur wakker, beetje drinken, 4 uur wakker beetje drinken en verschonen, 5 uur wakker wat drinken en toen om 8 uur op.. lekker
als jullie kindje nog niet echt moe is, leggen jullie hem dan wel altijd rond de "normale bedtijd" in bed?
Nee dan wacht ik nog een half uurtje tot max een uur Quinn is hier ook nog steeds wakker, normaal ligt hij tussen 7 en half 8, maar ja vanmorgen laat wakker, vanmiddag laat gaan slapen, maar hij is wel al weer moe aan het worden Hij is trouwens weer verkouden, lichte verhoging, ben heel benieuwd hoe het nu gaat uitpakken nu de neus amandelen zijn verwijderd
@lob: nee, dan wachten wij dus ook nog even. Slapen gaat sowieso al moeizaam, als ze dan niet moe is, wordt het helemaal een ramp en als ze niet moe is, is ze meestal nog erg gezellig aan het spelen en is het dus ook geen straf om 'r nog even beneden te hebben. Onze avond wordt er alleen iets korter van...
Wij wachten dan ook nog even, maar eigenlijk gaat zoontje altijd tussen 19.00 uur en 19.30 naar bed, ongeacht hoeveel hij overdag slaapt. Op een of andere manier is hij rond dit tijdstip gewoon moe. Hij slaapt trouwens de laatste tijd overdag erugg veel, vandaag weer bijna 2x 2 uur. Zo veel heeft hij niet eens geslapen toen hij heel jong was. Ik weet niet wat me overkomt en ook het in slaap vallen gaat heel goed, hij gaat gewoon lachend liggen en slapen. Dat is echt 10 maanden een gevecht geweest. Begrijp er niks van, maar tis wel heel fijn Tandje vijf is trouwens door, en daar heeft hij helemaal geen last van gehad. Vandaag ook wezen zwemmen in Oss. Goede tip Rozemarijke! Was erg leuk dat berenbad. Zoontje kon er lekker in kruipen, ging helemaal los!
Ikke wat super voor je dat er zo'n ommekeer is! Lotte heeft vandaag voor het eerst 2 keer sleepzz overdag op en 1 keer voor het slapen gaan. Ik ben benieuwd of het helpt. Ze slaapt wel al rustiger...
Meneertje ligt lekker te slapen, ligt wel lekker te blaffen. Ohw over gisteravond, Quinn is een keertje geweest, maar, hij huilde dus echt in zijn slaap! Nog nooit mee gemaakt, heb hem lekker ingestopt, en af en toe een huiltje maar dat was het! Echt ik weet neit wat me overkomt, hij is ook al weer helemaal in zijn ritme, na donderdag! Heerlijk
pffff. gijs slaapt! raar dagje... vanmorgen maar 1/2 uurtje geslapen en daarna naar de sint dus goed moe. 4 uur nog even in bed, en 5 uur schreeuwend wakker worden. 's avonds lekker in bad, maar meneer was klaar wakker en wou toch nog liever even beneden spelen. uurtje later dan normaal naar bed, huilen... huilen maar hij is toch in slaap gevallen. heb wel eens gelezen dat het belangrijk is dat kindjes altijd om dezelfde tijd naar bed gaan.. vandaar mijn vraag. wat super ikke dat het zo goed gaat! beatrice, ben benieuwd wat lotte gaat doen met 3 x sleepzz elin, fijn dat het bij jullie ook zo goed gaat! gijs slaapt nu ook veel meer dan toen hij jong was. ik denk dat hij tot de 4 maanden niet meer dan 1 uur per dag sliep.
Goedemorgen, Ik lees goede nachten! Wat heerlijk zeg voor iedereen! Hier was het zowaar 6.20 vanmorgen!!!! Mama blij!!! Of het komt door de andere luier of door de Sleepzz weet ik niet. Joey lag er om 19.30 in om dat we laat hadden gegeten. We moesten naar de HAP met Joey voor zijn oor, hij bleef last hebben en was 3 uur lang ontroostbaar. Nu heeft hij oordruppels gekregen.
Goedenmorgen QUinn was wakker geworden omdat zijn luier gelekt heeft, hij was helemaal nat :S Maar mag niet zeuren, 6.45 uur TRuus een goede nacht dus, hoe is het met zn oortje??
Ondanks de natte luier nog een lekkere tijd Ikke! Joey's linkeroor is helemaal vies en ik mag er ook niets mee. Zijn rechteroor begon ook al vuil te worden dus die moeten we nu preventief druppelen. En het is zo'n bikkel, hij blijft vrolijk!
Goeiemorgen meiden. Wat lees ik een goeie nachten Wat voor luiers gebruiken jullie dat ze sochtends nat zijn? Wij hadden Pampers en dan was hij rond half 6 drijfnat. Nu hebben we Huggies en die houden het wel tot een uur of 8 (iig 12 uur) Gisteravond lekker op de bank gehangen en film gekeken met mn lief. Vrijdagavond hadden we personeelsfeest van z'n werk...eigelijk weinig zin om te gaan maar toch ff de kop ergens anders bij was ook erg lekker!
Mams, wij hebben overdag de Kruidvat luiers en s'nachts meestal Pampers. Toen dag en nacht Kruidvat gebruikt en pasgeleden AH gekocht. Die waren op gister dus Pampers gepakt (voorraadje gekocht pasgeleden voor in de schuur) en die voor de nacht weer gedaan. En nu dus pas 6.20 wakker!
Beatrice wat balen meid Truus, ik ben dus compleet anti pampers. Vreselijke luiers, slappe hap, houdt de nacht niet vol en Tygho krijgt er uitslag van. Hoe zijn die kruidvatluiers dan?? Schelen die veel in prijs met bijvoorbeeld Huggies? Hoe is het met z'n oortje? Ikke Quinn heeft het door he???