Ach Arme Quinn, het zit hem ook niet mee he! Pfff werd net gebeld, vanavond moet de kamer van oma op het verzorgingstehuis al leeggehaald worden. Dus moesten we halsoverkop nog gaan bedenken waar alles heen gaat. Heeft mn vriend mazzel...hij wou altijd al zo'n luie stoel (met voetsteun enzo) En die mag hij dus van mn opa hebben. Moet er alleen 1 bank hier weg. Zo heb je de beol wel constant overkop liggen thuis.
Ikke wat onwijs zielig voor Quinn! Mams, gelukkig een oppas gevonden, heel veel sterkte alvast voor morgen! Bea, hoop voor je dat het goedkomt bij de homeopaat... heb je het idee dat sleepzz wat doet trouwens? En rozemarijke? jij gebruikt ook sleepzz toch? Hier ook een waardeloze nacht, mannetje ging laat slapen en een erg druk dagje gehad dus wss ook wel een beetje daardoor! Overigens vind ik het raar dat sommige het middagslaapje niet kunnen loskoppelen van de nachtslaap want hier staat het echt los, het is zelfs nog eerder zo dat als meneer goed slaapt smiddags het savonds/snachts ook beter gaat... Gistermiddag heeft hij bijv ''maar'' 2 uur geslapen maar toen was het vannacht ook wel echt dramatisch...
hihi DK wat je daar typte bewijst maar weer dat het met elkaar in verband staat het is zelfs nog eerder zo dat als meneer goed slaapt smiddags het savonds/snachts ook beter gaat... Dan staat het zeker in verbinding. Want dit zeggen ze op het cb ook. Als het overdag pet is, dan is het snachts vaak ook niks te best. En andersom ook.
Jaa oke dat snap ik ook wel, maar dan begrijp ik het niet dat ik hem dan wakker zou gaan maken? Ga het overigens wel proberen hoor maar denk niet dat het op die manier verband heeft snapje?
Quinn net al weer wakker na 1 1/2 uur, even getroost en weer weg gelegt, hij was er niet mee eens, maar hij slaapt toch weer. Mams, heftig zeg, jullie hebben nog niet eens kunnen afronden! Snap niet dat ze daar geen rekening mee houden, beetje menselijkheid kan geen kwaad. Wel fijn dat jullie nog oppas hebben kunnen regelen!! DK, sommige kindjes kunnen ook te lang slapen overdag, zodat ze in de nacht minder moe zijn. Ik laat Quinn overdag ook max 4 uur slapen, anders is het weer TE. Zegt niet dat het bij jou ook zo is natuurlijk. Heb hier om mijzelf wakker te houden maar de slaapkamer opgeruimd en gestreken, maar nu ik weer zit kan ik zo in slaap vallen en dan moet ik straks ook nog werken, bah! Vlinder, ja aan de ene kant wel, maar aan de andere kant, mn HA is geen voorstander van AB bij kleine kinderen, en aangezien Quinn er al wat achter zn kiezen heeft en dit pas vanacht is begonnen wil hij het nog even bekijken hoe het verloopt. Dus snap mijn ha ook wel Beatrice, ik ben heel beniewd bij de homeopaat! MOet zeggen dat Quinn het nog steeds goed doet met de Sleepzz, ik ga straks weer mn 2 de flesje halen, is bijna op zag ik net.
Och, Ikke, ik heb met jullie te doen. Wanneer houdt het eens op Ik ben altijd blij als zoontje naar het dagverblijf gaat.. daar slaapt ie nauwelijks.. en dan thuis 's nachts beter. Mijn man en ik hebben nu om en om "nachtdienst"..
Ik ben me toch blij dat ik Quinn terug op bed heb gelegt, hij slaapt namelik nog steeds! Hij was duidelijk dus nog niet uitgeslapen!
Het valt me op dat we hier altijd zo veel meelezers hebben! Misschien toch iets meer mensen met slaapproblemen hihi Je mag het wel vertellen hoor! haha
@DK: in principe is het zo dat als je kleintje overdag goed slaapt, het 's nachts ook beter gaat. Maar aangezien K zolang gaat slapen overdag, zou je denken dat ie dag en nacht gewoon een beetje omdraait. Maarja, dat weet je pas als je 't gaat proberen natuurlijk... @Ikke: he, pfff... alweer Nou, hopelijk knapt de kleine man toch snel op! @Beatrice: ja, haha, afgaand op mijn poll slaapt 25% van de kids na een half jaar nog niet door en het grootste deel van die kids gaat pas rond het jaar of later doorslapen... (als de reacties tenminste een beetje een reeel beeld geven, maar ik denk eigenlijk van wel). Dus wel logisch dat er veel hier ff komen spieken of wij nog tips hebben, hahaha. Hier trouwens niet de indruk dat de sleepzz werkt. Heb wel op de site van vsm een middeltje gevonden dat zowel qua doen en laten als uiterlijk goed lijkt te passen bij Thirza, (oa voor roodharigen, en dat is Thirza dus ). Ga dat binnenkort eens overleggen, kijken of dat het middeltje is wat haar over de laatste drempel gaat helpen. Alhoewel ik vannacht ook even af wil wachten: ze heeft vanmiddag bij de gastouder 120 gr fruit, 140 gram warme prak, 2 keer 120 cc borstvoeding, 80 cc fruitsap en een boterham gegeten en net bij mij nog beide borsten leeg gedronken!!!! *zoekt haar ogen, omdat die op de grond rolden van verbazing* benieuwd dus wat de nacht gaat brengen. Dit zou goed nieuws moeten zijn @Vlinder: hier is het dus juist niet dat Thirza meer gaat drinken als ik het toelaat. Als ze weer goed in haar vel zit, gaat ze ook zelf gewoon weer minder drinken... Meiske regelt het dan toch zelf wel en de ervaring leert hier dus idd dat ik daar wel op kan vertrouwen Ach ja, elk kind is anders he? En de professionals... als ik denk: Dit klopt echt niet, leg ik het tegenwoordig fijn naast me neer. Ze spreken elkaar aan alle kanten tegen, dus dan laat ik m';n intuitie maar beslissen Zo dus ook toen de WVK riep dat ze nu echt wel zonder voeding kon. Ja, ga jij haar en de buurt troosten als ze 's nachts werkelijk waar alles bij elkaar brult, en heb je een stel extra longen op voorraad om haar oude te vervangen als ze die eruit gebruld heeft? Nou, ga ff bankhangen en dan vroeg op bed na zo'n belabberde nacht
weten jullie wat slaapgebrek met je uiterlijk doet? ik lees in die blaadjes altijd dat modellen vaak als antwoord geven op de vraag: wat is je schoonheidsgeheim: "veel slapen". dat moet dus inhouden dat weinig slapen het tegenovergestelde doet?
Oei, dan zijn wij heel lelijk. Hmm, maar dat is niet waar, want ik kan me iig nog een foto van DK herinneren, en die is beslist niet lelijk! En als ik mijn man mag geloven val ik ook niet in die categorie (en daar zou ik mezelf ook niet scharen...) Hoe mooi moeten wij straks wel niet weer zijn/worden als we weer fatsoenlijk slapen, hahaha
ha ha.. nou ik vind het resultaat na een slecht nachtje hier ook nog best oke eigenlijk.. maar ik bedoel meer op de lange termijn zeg maar... krijg je eerder rimpels of zoiets? of wordt je haar er heel slap van? tja waar maak je je druk om zeg
hee ik ben de eerste, hopelijk betekent dit dat jullie allemaal nog lekker liggen te slapen. hier weer een prima nachtje, en zelf slaap ik ook al stukken beter. word nog wel vaak wakker maar val steeds beter weer in slaap. mams, sterkte vandaag!
Hoi allemaal, ik heb mezelf al eens voorgesteld maar lees (en leef)ook regelmatig mee met jullie allemaal. De laatste tijd ging het iets beter met slapen. Zoontjelief heeft vorig weekend zelfs gepresteerd om twee nachten achter elkaar 7,5 uur te slapen . Ik wist niet wat me overkwam, maar ik heb ervan genoten . Maar nu zitten we weer gewoon op een nachtvoeding met of zonder kermis na afloop . Ik teer voorlopig nog op die twee nachten, haha! Ik heb hier het idee dat er beter geslapen wordt van vrijdag tot maandag, dat betekent als hij gewoon thuis bij ons is. Nachten na het KDV of oma zijn altijd onrustiger lijkt het wel.
Hier ging het beter dan vorige nacht, maar toch niet echt om over naar huis te schrijven... Na een avondvoeding om half 12 is ze nog 2 keer wakker geweest en toen was het om kwart over 6 weer dag. Nog een poging gedaan om 'r weer te laten slapen, maar m'n man moest er toen uit, dus het bleef een beetje bij even stil en dan weer brabbelen en om half 8 had ze daar definitief genoeg van En hoe waren jullie nachten verder? Die van lob klinkt goed iig
Ben ik ook weer even. Hier is het alweer 2 nachten bal. Maar toen ik vanmorgen zijn luier en rode billen zag, wist ik waarvan. Die k-tanden ook. Nou Lob ik zie er echt niet altijd zo florissant meer uit hoor. Ik merk ook na zo'n nacht dat ik geen zin heb om uitgebreid make-up of zo op te doen, nu ben ik toch al niet zo'n make-up type... Ik hoor toch wel vaak dat ik er moe uit zie....
Morgen, Hier even snel van het werk Gister avond was het even helemaal mis, schreeuwen huilen, krijzen, maar het was geen pijn, Quinn had bedacht dat hij er wel weer uit mocht!? Ja mis, maar even luier verschoont, flesje melk in bed en toen was het goed. Vanmorgen moeten wakker maken om naar he kdv toe te gaan. Piet zit ziek thuis, die hoest zijn longen zowat uit zijn lijf, die gaat straks even de dokter bellen. Hopelijk komt vandaag ook de sleepzz binnen want heb vandaag de laatste dosis aan het kdv mee gegeven. Meiden een fijne (uitgeruste dag) en tot vanavond!