Wij willen slapen! Maar onze baby's niet...

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door 078mama, 9 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB

ik heb niet veel slaap nodig denk ik !
    ik kan altijd goed me bed uit nooit moeite mee gehad
    maar als ik een nacht door kan slapen dan slaap ik ook gerust een uur of 10/11...
    maar heb er geen moeite mee om er vroeg uit te moeten...
    hij slaapt bij ons in bed en dan slaapt hij wel goed dus eigenlijk heb ik dan geen last van hem.
    aleenn als hij draait of snurkt dan word ik wakker...

2. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    elin, ik heb telkens het idee dat jij een paar weken op mij voorloopt... dus ik ben bang dat het goed slapen bij ons ook maar tijdelijk is ha ha.. op welke datum is alec geboren? ik ging precies 1 jaar geleden met verlof.. gek hoor!

bulldog, ja inderdaad gek hoe ze hun hele bedje kunnen doorschuiven in hun slaap. soms tref ik hem ook wel een huilend op zijn knieen aan.. geen idee wat ie dan weer heeft lopen doen. maar hij komt dan echt niet zelf meer terug.

3. vlindertje11

vlindertje11 Actief lid

25 apr 2008
    343
    0
    0
    Hi meiden,
    Bulldog, dat is wel lekker dat je met weinig slaap toch goed kan functioneren! Dat is bij mij helaas wat minder; ik krijg dan echt fysiek wel klachten en uiteindelijk als het lang genoeg duurt ga ik me er emotioneel ook niet echt lekker bij voelen...
    Ikke en mams, hoe is het nu bij jullie?
    Hier is Julia vandaag gelukkig een stuk beter gehumeurd dan de afgelopen dagen. Helaas wel maar 1,5 uur geslapen van 12.30 tot 14.00. Even voor 14.00 hoorde ik haar heel hard hoesten en helaas dan weet ik vaak dat ze wakker wordt. Heb hoestdrank van VSM gekocht, alleen laten vallen,........ flesje stuk, erg handig!

4. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Lob: hij is van 3 januari, precies 11 maanden vandaag.
    En jouw zoontje?
    Wil helemaal niet zeggen dat jouw zoontje ook weer slecht gaat slapen hoor, het kan ook gewoon goed gaan vanaf nu!
    Maar ik weet in elk geval dat hij wel in staat is om door te slapen en dat geeft mij toch weer hoop. Ik weet dat het een fase is. :(

Veel beweeglijke buikbewoners hier merk ik, behalve Lotte dan. Maar die heeft dat nu ruimschoots ingehaald :D

Vlindertje hier ook hoor. Ik merk dat ik labieler wordt, maar ook lichamelijk zwakker, ben dit jaar vaker ziek geweest dan anders.

Bulldog: Mmm vakantie klinkt ook wel goed. Wij gaan er sowieso pas in maart voor, want ik heb de griepprik gehaald en dan wordt geadviseerd 2 maanden te wachten. Tja en maar op vakantie met een slapeloze peuter en een dikke buik...:)

Hier was het net weer drama, echt krijsen, heb toch maar de 5 minuten methode toegepast, hij was echt boos en daar wilde ik niet teveel aan toegeven. Uiteindelijk na 15 minuten in slaap gevallen.

Fijne avond allemaal en goede nacht!

5. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    elin, gijs is van 12 januari. oh ja, gijs was trouwens ook erg rustig in mijn buik. op het laatst voelde ik hem bijna niet meer, en dat terwijl hij nog niet eens ingedaald was dus nog genoeg ruimte had.

bah, gijs is weer ziek :( ik haalde hem van het kdv op en daar zeiden ze al dat ze zijn warme hapje maar een beetje gegeven hadden want hij spuugde. net 2 uur later hier thuis hele golven eruit... maar daarna wel weer mega vrolijk. hij heeft dit een paar weken geleden ook gehad en de ha beweerde dat het kwam door een keelonsteking :(

6. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Ahh Lob wat sneu. Beterschap.
    Schelen onze zoontjes maar 9 dagen!

7. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    He lob las trouwens een stukje terug over het doorslapen van de Jan*09 kids maar er zijn er veeeeeel op dit moment die niet doorslapen!!!

8. raspberry

raspberry Niet meer actief

Toch wel grappig: ik lees dat dus ook van de novemberkindjes, dat die nu juist 's nachts weer vaker komen... doet Thirza het toch wel goed, dat ze juist in deze periode beter gaat slapen :)

Hier slaapt ze vanaf iets voor half 8, ging rustig slapen, itt tot de afgelopen avonden, en heb haar helemaal niet meer gehoord nadat ik de deur achter me dicht trok :)
    Ben hier dus nog even heerlijk aan het experimenteren geweest met suikerbeestjes maken... Had ze van de week met water gemaakt, maar dan worden ze best hard. Nu dus met sojamelk, en ze lijken een stuk zachter (als in: smelt op je tong :))
    Had een tijdje geleden kleurstof gekocht, dus heb nu roze en blauwe suikervormpjes :D
    Nou, ga in bed nog ff how to lose a guy in 10 days kijken... Heb 'm al vaak gezien, maar blijft toch leuk, (en fijn dat je met je moeie hoofd niet enorm op hoeft te letten omdat je het toch al wel weet :D). Trusten en een goeie nacht allemaal!

9. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    :( flesje melk er ook weer uit. ik ben nu al 2 x helemaal ondergespuugd.. zielig hoor... hij viel net tijdens het aantrekken van een schone pyama en slaapzak weer gewoon in slaap. nou, dan is ie echt ziek.

mamalijntje, ja?? wat ik me nog kon herinneren was dat al die baby's daar altijd heerlijk sliepen. is dat sinds kort?

10. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Sinds een maandje of twee, drie geloof ik...

11. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    pfff weer de donderdag gehadm (halve dag kdv) en het was weer helemaal ruk :S
    Gisteravond al 2x geweest, vanacht ook nog een keer en vanmorgen was het 5.45 :S
    Daar bij luisterd Quinn nu al voor geen meter, beloofd een leuke dag te worden. Misschien mag hij straks mee met sinterklaas naar spanje!
    hahaa nee hoor, Straks is de sint op het kdv

12. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Hoe is het nu Lob?
    Rozemarijke: jij bent lekker bezig in de keuken zeg! Hopelijk was het begin van de avond bij jou representatief voor de rest van de nacht.

Hier was het weer niks. Om 24 uur weer brullen, krijsen, uiteindelijk een fles gegeven en toen was hij rustig, alleen kon ik niet meer slapen, heb tot 3 uur wakker gelegen. Pff.

13. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Ikke: pff, word al moe als ik het lees :(
    Hier is de dame gelukkig vrolijk en heeft net wat nieuws ontdekt: mijn sjaal over haar hoofd gooien en dan dus als een soort van geblinddoekt aan het kruipen. Overal tegenop botsen natuurlijk, maar ze had er de grootste lol mee net....
    Helaas was mijn avond niet representatief voor de nacht :( Thirza werd om half 1 weer wakker en sliep uiteindelijk pas om kwart voor 2 weer. Ik wilde geen voeding geven omdat ze om 23 ook al voor een voeding geweest was, maar uiteindelijk dus toch gedaan en toen sliep ze wel direct weer. Om 6 uur was het uit met de pret, heb haar toen gevoed en wel weer terug gelegd, maar tot aan half 8 was het wisselend brabbelen, huilen en stil...
    En ik heb nauwelijks geslapen omdat manlief enorm lag te snurken :( Of dat nou komt door de ritalin waar ie gisteren mee gestart is....? Hij heeft dus gisteren te horen gekregen dat ie ADHD heeft. Voldeed zowel qua aandacht als qua hyperactiviteit aan alle 9 kenmerken, (voor de diagnose ADHD moet je er geloof ik 6 van de 9 hebben). Hopelijk gaat de ritalin gauw werken hier en trekken de bijwerkingen snel weg...

@Elin: heb je na 3 uur nog wel een beetje kunnen slapen dan?

14. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Rozemarijke: ook niet zo'n geweldige nacht dus voor jou. Hebben ze dat bij je man pas nu ontdekt?

Na drie uur ben ik wel weer ingedut, maar echt vast geslapen heb ik niet en om 6.30 begon de dag voor zoonlief.
    Voel me nu behoorlijk brak. Zoontje slaapt nu, alleen kan ik overdag gewoon niet slapen, hoe moe ik ook ben.

Hoe is het met de rest?

15. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Gisteren had ik in ieder geval geen last van mijn snurkende man omdat ik weer bij mijn schoonouders was. Kyra heeft het zelf redelijk gedaan maar als ze alleen bij mij in bed ligt doet ze het vaak het best. Ook het inslapen ging voor Kyra's doen erg snel, het was al in 20 minuten gedaan. :)

16. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    quinn is niet mee gegaan naar spanje ;)
    Hij was onderwge in de bus lekker in slaap gevallen, dus heeft zich er netjes gedragen bij de sint, een onwijs gave puzzel gehad, en nu ligt hij zonder protest in bed, hij liep zelf al naar zijn kamertje toe, dus die is goed moe haha
    Ik ga even de foto;s op mn laptop gooien :D

17. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    niet echt goeie nachten zo te lezen.. jammer meiden! gelukkig is het weer bijna weekend.

gijs werd gisteren toen wij rond 23.00 naar bed gingen wakker en begon te huilen. omdat ik hem niet ziek huilend in zijn bedje wou laten heb ik hem meteen bij ons genomen. hij bleef maar draaien en ik had al gauw door dat hij wel wou slapen, maar dat dat bij ons niet ging lukken. dus snel terug gelegd en hij viel zonder protest in slaap tot vanmorgen 06.30.
    zijn maagje hoorde ik knorren dus pap gegeven en dat bleef erin. later nog een frutapura fruithapje maar dat kwam er weer helemaal uit :( ik snap er niets van... hij is echt super vrolijk.. waarom dan dat overgeven?
    ik heb hem net nog een half boterhammetje gegeven en dat is er wel in gebleven.

elin, jammer dat je overdag niet kunt slapen joh. ik heb dat de afgelopen weken wel telkens 's middags gedaan en daardoor hield ik het wel vol. nu gijs beter slaapt 's nachts, heb ik er ook geen behoefte meer aan om overdag te gaan liggen.

18. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @elin wij willen ook ongeveer vanaf maart voor een 2e gaan!
    wou eerst januari maar dan kan ik niet op vakantie kan wel maar wil het niet.
    @lob drink hij verder wel goed?
    wel raar dat hij alles eruit gooit!

@ikke fijn van quinn lief is geweest en nie tmee naar spanje hoefde!

@elin baalde van je rot nacht!

hier lijkt het wel dat hij steeds eerder wakker word savonds gister was het half 11 eerst kreeg ik hem nog wel in slaap tot een uur of 12 maar dat lukt nu dus niet meer dus hij ligt al vanaf half 11 bij ons in bed !
    achja we slapen er allemaal goed van....

19. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Ikke: gelukkig dat Quinn niet mee naar Spanje hoefde :)
    Lob: vervelend joh dat er niks in blijft. Maar hij heeft dus wel eetlust?
    Toch maar blijven proberen! Alec heeft ook weleens gigantisch overgegeven, maar bleef toch lachen. Gekke kinderen....

Ben net toch maar even gaan liggen, heb drie kwartier geslapen, toen werd hij wakker, helaas.

20. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    bulldog, hij drinkt wel wat. melk wou ie net niet, maar hij heeft wat thee en een beetje heel waterig diksap op.
    raar dat ie steeds vroeger wakker wordt.. dus hij slaapt eigenlijk maar een uur of 2 in zijn eigen bedje? fijn zeg dat jullie allemaal goed slapen in 1 bed.

wij gaan er ook rond die tijd (misschien iets eerder) voor! ha ha ha.. waar beginnen we aan!
    ik ben eigenlijk de eerste maanden van de zwangerschap helemaal niet moe geweest zoals je altijd hoort.. alleen op het laatst dus ik ga er vanuit dat het allemaal wel gaat goedkomen!

elin, zul je altijd zien.. slaap jij net.. wordt hij wakker.

Deel Deze Pagina