Ik heb mijn zoontje vandaag flink te eten gegeven. Hij krijgt niet veel tegelijk op, dus ik heb het in etappes gedaan en ook voor de televisie. Ja heel erg, ik weet het, maar dan eet hij tenminste. Ik heb inmiddels alles over voor mijn nachtrust, ook hem voor baby-tv laten eten.
ohw jemig meiden, wat een hoop rotnachten zeg :S HIer hou ik er voor vanacht ook rekening mee, want het is de 2de dag kdv, en dan begint de ellende weer. Morgen ook een hele dag kdv, plus daarbij een groot feest, waar ik de halve dag bij aanwezig ben, dus morgen zal het wel helemaal ellende zijn. Kijk er nu al naar uit (en boven is het ook weer gezellig hoor ik al weer)
@Ikke: en, hoe is het geweest? En bij de rest? Hier een rotnacht en ik zit nu met een flinke koppijn te ontbijten, omdat ik officieel om half 8 weg moet naar m'n werk (de enige dag in de maand dat ik vroeg weg moet en dan presteert ze het om er echt een enorme rotnacht van te maken). Half 8 ga ik niet meer halen overigens, ik doe het rustig aan en m'n baas moet maar blij zijn dat ik uberhaupt nog kom Had de dame om 8 uur in bed, (ze had 's middags nog geslapen, dus duurde ruim een half uur voor ze bij mij in slaap viel, lag wel rustig voor zich uit te staren overigens toen). Maar vervolgens wakker om 9 uur (dus ik zag de bui al hangen) en toen om half 12, dus toen dacht ik: OK, dat van 9 uur was misschien even extra drinken om de nacht te halen... Maar vervolgens was ze om 12 uur weer wakker, om kwart over 12 bij me gepakt, en om half 1 weer terug in bed. 1 uur weer wakker en toen kon ik zelf daarna niet meer slapen. Ergens rond kwart over 2 zelf eindelijk weer in slaap gevallen, steeds weer wakker door kreetjes vanaf Thirza's kamertje. Die meldde zich om 3 uur weer, om half 5 en net tegen half 7... Gelukkig kon ik 'r toen nog wel weer terugleggen, alhoewel ze -toen ik de trap af liep- wel even begon te miepen weer. Even heel stil gehouden en volgens mij slaapt ze nog, (maar de babyfoon staat boven bij manlief). O, ik hoor de deur. Ze is wakker en huilt Ze is dus niet erg lekker geloof ik... en mama ook niet, met zo'n nacht Heb m'n hoop voor nu even gezet op volgende week dinsdag: dan gaan we weer even naar de homeopaat en ik hoop dat we die eerste 2 korreltjes weer meekrijgen, en dat ze het daar weer zo goed op gaat doen... Deze mama heeft het hard nodig iig!
We hebben hier zo'n rotnacht gehad dat ik het niet eens meer wil typen hoe laat ze allemaal wakker is geworden. Als ik het op het scherm zou zien zou ik op zijn minst de hele buurt bij elkaar gillen van frustratie. Ik bedoel hoe moeilijk is het nou, je hebt een kind en een bed en kind + bed = slaap!, tenminste bij al die andere kinderen. Wel wil ik met Kyra naar de huisarts binnenkort want nu ik er meer op ben gaan letten heeft ze toch nog wel heel wat last van krampjes. Ze kreunt en spant zich aan en dan komt er weer een knetterwind, en vaak is dat het moment dat ze wakker wordt of begint te huilen. Ik hoop dat de rest van jullie een beter nacht gehad heeft! En Rozemarijke ik hoop dat Thirza vannacht zo goed slaapt dat je even een beetje bij kunt tanken!
Hier ook een slechte nacht, hangt weer wat in de lucht. De avonden slaapt hij wel goed, maar na een uur of 12 begint het. Rozemarijke, sterkte vandaag op je werk. Ik heb nog vakantie tot volgende week. Devy ik heb er ook over zitten denken om langs de HA te gaan.
hier een redelijk goeie nacht gehad. @devy hier ook rond die leeftijd veel krampjes gehad miss de overstap van voedingen. hier kan hij nog steeds niet tegen koolsoorten..
Pff wat een nachten hier... nou ik kan melden dat wij een super nacht gehad hebben!! Meneer ging om 21.45 slapen (dat is vroeg voor zijn doen) meldde zich pas om 02.30 en om 06.00, 07.45 en vervolgens is hij echt NET wakker... wat heerlijk!!!
Bulldog en LovelyDK wat fijn dat het bij jullie geen drama was. Ik heb eens zitten denken en ze heeft altijd wel krampjes gehouden maar nu is het een stuk erger. Het enige wat ik me kan bedenken is dat ik haar meer melkproducten geef. Want nu krijgt ze vaker naast de bv een flesje melk zodat ze met een wat voller buikje kan gaan slapen. En 's middags als ik naar college ben krijgt ze altijd volle yoghurt of iets dergelijks. Het is geen dusdanig groot flesje (100 tot 120 cc) dat ze propvol zit en ze geeft zelf aan als ze het niet (meer) wilt. Dus misschien heeft ze toch wat van mijn stomme slechte genen meegekregen en is ze allergisch. Niet in de mate dat ik ben geweest gelukkig! Want anders hadden we wel meer gemerkt. Dus het bezoekje aan de ha zou waarschijnlijk zijn om te beginnen met een eliminatie/provocatie proces.
Hier was de nacht in vergelijking met de vorige 2 goed maar nog steeds is het niet echt lekker. Om 8 uur ging ze naar bed, we probeerde het al sinds 7 uur maar ze wilde echt niet! Om half 12 ging ze echt helemaal los...ik snapte er niets van! We slapen nu even 2 weken bij mijn ouders omdat we een verbouwing hebben thuis dus misschien was het de omgeving ofzo. Toen heeft ze tot half 4 geslapen en van kwart over 4 tot half 6. Tja het is niet echt top maar in ieder geval niet om 4 uur op!
Oh joy!! En of ik er zin in heb.... Manlief is vanavond weer eens een keer laat thuis dus mag ik een gillende dreumes in bedwang houden om haar toch enigszins fatsoenlijk een luier om te doen. Normaal gesproken leidt de een haar af met een speeltje terwijl de ander de benodigde kledingstukken aan doet, maar dat kan nu niet. En daarna mag ik haar weer kalmeren na haar giga driftaanval voordat ze zelfs maar aan slapen denkt. En ze heeft vanmiddag best eventjes geslapen dus het is maar de vraag of ze voor 20.00 wil gaan slapen. Joepie :S
Ik ga Thirza zo ophalen bij de gastouder. Ben zelf net terug van m'n werk (pff, niet handig, vergaderen als je zo moe bent... heb mezelf wakker gehouden met mailen naar m'n man en m'n hyves checken (we vergaderen met onze laptops erbij, zodat we via de centrale server al onze clientverslagen zo bij de hand hebben)). Benieuwd hoe het vandaag gegaan is, maar m'n man vertelde al dat ze vanochtend erg hangerig was toen ie haar bij de gastouder bracht en dat ze niet eens wilde zwaaien ten afscheid... Ik hoop nu maar dat haar niet-lekker-zijn zo draait dat ze lekker moe is en stevig doorpit, want pfff... ik heb een nacht goeie slaap nodig @Devy: hier kwamen de problemen ook meer naar voren toen Thirza zelf yoghurttoetjes kreeg na de warme hap... Je kunt ook zelf gewoon eens alle melk weglaten en kijken wat dat doet dan he? En dan na een week of 4 weer eens proberen... Ik moet hier iig alle melk (alle soorten, alleen rijstemelk mag ik), ei, soja, vis en noten laten staan en de eczeem trekt nu echt behoorlijk weg! Benieuwd of het straks alleen de melk blijkt te zijn, maar ik vrees eigenlijk dat kippe-ei ook een boosdoener is hier... Hier dus ook nog steeds stevige krampjes. @LovelyDK: Wat heerlijk, zo'n nacht! Dat is je onderhand ook wel eens gegund... maar het lijkt een beetje de goeie kant op te gaan bij jullie he? Steeds vaker van die nachten, als ik het zo meelees Beter! @Beatrice: tja, andere omgeving helpt niet bepaald waarschijnlijk Blij als de verbouwing weer over is, neem ik aan? Wat zijn jullie aan het verbouwen dan?
Heel blij als de verbouwing over is! We krijgen een nieuwe keuken en badkamer. Alles tegelijk dus... Tja dat is nu dus geen plek om met een kind te zitten. En hoe is het met Thirza? Inderdaad hangerig? Mannen vinden dit namelijk nogal snel.
Och, my... keuken en badkamer tegelijk Wij hebben voor volgend jaar de zolder en de badkamer in de planning (volgend jaar omdat ik pas daarna op z'n vroegst weer zwanger wil worden en Thirza dan wat groter is en niet zoveel last heeft van alles en ik hopelijk ook weer uitgerust ben). Daar zie ik al genoeg tegen op. Hebben het er hier al over gehad om eea zo te plannen dat we zelf op vakantie zijn als de verbouwing gedaan wordt Thirza was wel wat hangerig, maar ik vond het verder wel meevallen. Wilde wel perse bij mij zijn, (maar mag ook na een dag mama-loos toch?). Maar ze ging net na een minuutje jengelen slapen, voor het eerst in weken weer! Heeft vanmiddag van 12 tot 3 zo'n beetje geslapen, dus ook al een mooie tuk, en op een mooie tijd... Geeft goede hoop voor vannacht Ik bid me suf aan schietgebedjes iig, misschien dat dat gaat helpen
Op vakantie zijn als je gaat verbouwen is wel heel relax maar ik vind wel dat je overal boven op moet zitten. Ik wil toch niet terug komen van vakantie en dat ik dan in een gele badkamer stap ipv een witte ofzo haha. Wij hebben nu het geluk dat mijn ouders op vakantie zijn dus hebben we wel de rust en zitten we om de hoek! Lotte is ook heel rustig gaan slapen net! Ze heeft alleen bijna niets gegeten...Dat houdt in dat ze minimaal 1 keer komt vannacht voor een flesje maar ach, als ze daarna weer verder slaapt maakt het niet uit natuurlijk.
Goedenavond meiden! Waar zijn de sate prikkers om mn ogen open te houden! Gister avond was het weer raak met mn bovenbuurman, Quinn sliep weer bijna, hij huilde nog geen 6 min, en toen begon hij weer met stampen. Ohw stoom kwam uit mn oren!! Dus ik zei tegen mn man dat hij naar boven moest gaan maar leek hem verstandig van niet, omdat hij niet wist wat hij zou doen, als de buurman voor zijn neus zou staan. Ik was ook heel boos dus ik naar boven om half 12 in avond, pff wat een hufter die man, hij durfde de deur niet open te doen. Vanavond zag hij ons aankomen (hij stond buiten) en hij brak zijn nek zowat om boven te komen, schijtbak. We hebben nu contact opgenomen met de wijk agent, dit kan zo niet langer! Dus een rot nacht gehad. Meiden misschien nog een tipje, hebben jullie al eens kindival gebrruikt van vsm? Dit gebruiken wij soms en nu standaard als Quinn naar het kdv gaat, dit scheeld een hoop,. hij slaapt rustiger (is dus tegen onrust) Nou ben een gezellige mee kletser, ik kom alleen maar zeuren en ga dan weer, sorry meiden, maar kan echtr mn ogen niet meer open houden
Kindival heb ik geprobeerd & Bea ook, het helpt bij ons geen fluit... supr dat het bij jullie wel werkt Hier heeft t manneke vanmiddag 1 tukkie gedaan van half 2 tot kwart over 3 en ligt nu vanaf 8 uur te slapen (super vroeg voor zijn doen) dus ik vrees voor de nacht
Even afkloppen hoor, maar Kyra slaapt nog steeds! Ze heeft één keer een gil gegeven (dan begint ze met huilen en is na 3 seconden weer stil) en toen sliep ze weer verder! Nu is dat natuurlijk geen garantie voor de nacht, maar het is wel fijn dat ik eventjes van een redelijk rustige avond heb kunnen genieten. En als bonus heeft mijn man ook nog meegeholpen met het puinruimen in de keuken. Nu nog eventjes een lekker kopje Chaï thee en dan lekker naar bed!
Dat hielp inderdaad helemaal niets! En we hadden samen zulke goede hoop. K is vast moe van het lopen!!! Lot en ik zijn erg trots op hem Lotte is wederom verkouden en dus verstopt. Ik heb net Otrivin gespoten en haar neusje leeggezogen dus ik hoop dat het nu een beetje open is. Stom genoeg slaapt ze na die handelingen binnen 5 seconden verder...WAAROM 'S NACHTS DAN NIET haha