JEEJ Hier is het al 2 ochtenden 7.00 en heel de nacht doorgeslapen! 4x pd Kindival begint zn vruchten af te werpen!
Wendy: welkom, ik hoop dat je iets aan ons forum hebt. Truusdemier: dat klinkt geweldig. Hier hield kindival helaas niet. Lob: hoe is het nu met Gijs? Rozemarijke: fijn dat thirza niets aan haar val heeft overgehouden! Hier een goede nacht, de klok bijna rond geslapen in zijn eigen bed. Snap er soms niets van! Bij een tweede ga ik het bijna hetzelfde doen. Ik heb alec altijd lekker bij me gepakt, mijn gevoel steeds gevolgd en daar ben ik nog steeds blij mee. Ook als ik hij niet de beste slaper. Maar ik voel me er goed bij.
Wat een heeeeeerlijke nacht, ze is twee keer wakker geworden voordat ik naar bed ging en maar twee keer toen ik weer sliep. Als ik zelf nog wakker ben werkt de methode om erbij te kruipen in haar ledikat heel goed maar als ik eenmaal slaap haal ik haar toch wel weer naar ons bed.
Devy: ik neem aan dat de spijlen er al af zijn dan? Want hoe klim je er anders in? Ik vind het wel komisch hoor, ik zie mezelf al liggen naast mijn zoontje in dat ledikantje. Helaas past dat niet....Dus moet hij toch maar bij ons!
Nee hoor de spijlen zijn er nog niet af, maar toch kom ik er vrij goed in ook al draag ik Kyra. Eerst zet ik mijn ene been in het bedje en dat zit ik schrijlings op de rand (niet erg fijn) en dan krijg ik mijn andere been er vanzelf ook wel in. Je moet wel goed je evenwicht kunnen bewaren maar dat gaat eigenlijk wel vanzelf. Oh en Wendy: helaas welkom , hopelijk mogen we de club snel een andere naam geven. De "ik wil slapen en dat doet mijn baby ook" klinkt toch veel beter, maar vooralsnog komen er steeds meer moeders met slaapgebrek bij. Voelen we onszelf tenminste niet alleen.
meiden.. opgefrommeld in een ledikantje.. ik kan me er niets bij voorstellen het lijkt me wel een heel komisch gezicht. gijs is nu echt echt ziek. het is net een vaatdoekje.. zo zielig. alles komt er weer uit. drinken doet ie gelukkig wel. vannacht ondanks dit toch best redelijk geslapen. wendy, helaas welkom! 1,5 jaar is een lange tijd om wakker te liggen.. drinkt ze dan ook nog?
Nee hoor Ruby! We proberen met z'n allen heel wat uit dus ik dacht een keer van waarom ook eigenlijk niet. Ik zal eens kijken of ik manlief zover krijg dat hij een actiefoto maakt hehe. Wat sneu voor Gijs, gelukkig houdt hij wel zijn drinken binnen maar liever heb je natuurlijk dat hij weer helemaal beter is.
Pff nou hier ben ik.. heb afgelopen nacht niet thuis geslapen en dus in 1 ruk 7 uur geslapen, god wat een genot maar wat ben ik BRAK zeg?? Wendy welkom... daar ook zo vaak wakker dus.. hier ook voortaan minimaal 5 keer de laatste tijd.. pff Is er hier een mama waarbij de kleine standaard bij mama ligt zoals bij mij?
Nou dat is hier idd ook zo.. Maar hoe wil je je kleinste man dadelijk in zijn nieuwe bed krijgen? Cold turkey erin?
nee hij krijgt een halfhoogslaper dus daar kan ik zelf in gaan liggen samen met hem tot hij slaapt. en als hij s'nachts wakker word ligt zijn broer in het bed tegenover hem. we zien wel of het lukt,en anders kruipt ie maar weer bij mij.
@Ruby: vind je dat niet eng, een halfhoogslaper voor een kleintje van 2? Pff, hier was het echt drama de hele dag Jengelen tot en met, snotterig, maar slechts een beetje verhoging. Vanochtend ging slapen nog wel, om half 11 al, maar ze heeft maar 2 uur geslapen en toen was ze alweer wakker En de rest van de middag niet meer geslapen. Om 6 uur bek-af, dus uiteindelijk maar op bed gebracht, maar slapen... ho maar Dus maar naar beneden gehaald, want we vierden sinterklaas met de twee oudsten, dus nu ligt ze pas net op bed Eten was ook dramatisch vandaag, dus het zal vannacht wel feest worden Bah, bah, bah!
Oja, en uiteraard vraag ik me dan toch af of dat niet van het vallen gisteren kan zijn... Maar rationeel gedacht kan dat toch niet, met de klachtjes van vandaag. Toch?
lijkt me niet rozemarijke. gijs is echt zielig. hij heeft wel honger.. wil dus steeds eten.. maar alles komt er weer uit. gelukkig heeft ie wel 4 flesjes a 170 ml met water op en dat bleef erin. das volgens mij wel genoeg. we zouden eigenlijk bij mijn ouders sint vieren, maar we hebben het toch maar hier gedaan. inslapen ging vreselijk slecht. hoorde ook de hele tijd zijn maagje rommelen. nacht zal wel niet veel worden met maar 1 boterhammetje op.
Nee joh Rozemarijke dat lijkt me wel heel erg stug. Ik heb tenminste nooit een snotneus en verwante klachten gekregen van valpartijen. Kyra knalt ook regelmatig met haar kopje tegen de tafel en eigenlijk alles wat ze kan vinden en na een flinke brulpartij is het dan weer goed. Wat me veel waarschijnlijker lijkt is dat ze ziekig is en de spanning rondom de goedheiligman zal ook niet meehelpen. Wat die gevoelige kleintjes van ons pikken dat heel snel op. Hier heeft Kyra lekker geslapen 's middags met papa (die voorheen altijd zei dat ze niet bij hem wou slapen 's middags, muhahaha dat doet ze dus wel en heeft mama vaker een vrije zaterdagmiddag). Ze was wel onder de indruk van haar cadeautjes maar volgens mij ging het slapen wel goed. manlief is namelijk nog steeds niet beneden en ik ga hem direct maar eventjes wakker maken. Ik heb in ieder geval goede hoop voor vanavond en vannacht. Oh en nog eventjes terzijde ik neem aan dat de behandeling voor mild exzeem nog steeds insmeren met vaseline cemacrogrol is? Kyra heeft eigenlijk altijd plekken waar haar voetje overgaat naar haar beentje, maar nu zijn er meer plekjes op haar been en wil ik het graag met iets meer dan bepanthen insmeren.
Ruby ja dat klinkt idd wel goed... gewoon proberen en lukt het niet is het ook prima, denk dat ik ook met die instelling moet gaan proberen! Maar denk dat het verstandig is als ik eerst de homeopaat ga uitproberen.. mocht hij rustiger gaan slapen daardoor introduceer ik een nieuw bed? Rozemarijke, lijkt me stug.. klinkt idd eerder als dat ze zich niet helemaal fit voelt! Hoop voro je dat het meevalt vannacht Hier is een stukje kies door..hm.. hopelijk gaat t slapen nu binnenkort weer beter!
Devy hoop dat jullie een goede nacht krijgen! Lob veel beterschap voor je manneke... misschien kan je nog een late fles proberen en dan ingedikt/papfles? Oh trouwens rozemarijke, blijf jij ook bij thirza tot ze slaapt eigenlijk of? Wie doet dat hier ook?
hey hey, ik zag jullie clubje en wil me graag bij jullie aansluiten. martijn slaapt al een hele tijd niet meer door, ik ben echt gebroken... hij sliep al snel door maar sinds september ongeveer (ik weet niet precies wanneer) is het drama.. hopelijk kan ik hier aansluiting vinden en hebben jullie tips voor me. groetjes nien
Welkom Nien! Ja tips volop maar misschien niets verfrissends: *Osteopaat *Homeopaat *Bedje verplaatsen *Laten huilen / bij je in bed nemen *Kindival Uuuhmm.. vergeet er vast een hoop maar dat schiet me nu ff te binnen