Wij willen slapen! Maar onze baby's niet...

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door 078mama, 9 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
  2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Wat een knappe kiddies!!

Ohjwee mams, net dat het zo lekker ging, misschien weer 2x perdag de korreltjes geven?

Hier morgen naar de homeopaat, ben zo benieuwd?!

Jullie hebben trouwens weer verschrikkelijk lopen kletsen zeg, kan ik toch niet bij houden als ik werk ;)

Ik verwacht hier een slecht nacht, Quinn had vandaag een rare dag kdv, eerst waren de kindjes van een andere groep bij hem op de groep en vanmiddag was hij op de andere groep.
    Hij heeft ook slecht geslapen, en 2x spontaan gaan huilen, ik zag aan hem dat hij er helemaal niks meer van begreep. Dus sja,........we wachten af dus

3. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Wat een bossen met haar zeg!!! Hihi heerlijk om te zien!! En zonder wallen.. Hoe doen ze het toch he

Hier onze kleine kale boef

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Lob, balen dat je mannetje nog steeds ziek is, heb je er verder nog contact over gehad met de ha?

Elin, het kdv zit naast mn werk, en wij hebben bijde geen rijbewijs, dus ja dan ben je aan het ov gebonden
    Ook nog steeds gedoe met de tandjes, blijven rot dingen

Beatrice, Quinn is ook heel consequent, een van de leidsters zei het vanmorgen nog, bij Quinn moet alles op zijn manier gaan, gaat het niet op de manier dan is het drama!
    Ook met eten, hij lust erg weinig, dus ja veelal het zelfde

Rozemarijke, fijn dat je een verwijsbrief hebt!

Happynienje, ohw meis, klinkt inderdaad niet erg lekker! Hopelijk kan je optijd naar bed, om een beetje bij te tanken

Quinn heeft trouwens nog steeds weinig haar, haha, teminste voor zijn leeftijd dan :D

Wallen, Quinn heeft ze jammer genoeg wel, soms zijn ze gewoon paars, zo zielig :(

5. 078mama

078mama Niet meer actief

Wat een snoepjes! Dit is mijn diva, toepasselijke foto! :

6. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ik ben de hele dag op stap geweest en meneer is helemaal van de kook. Hij heeft de hele avond al gehuild. En sliep juist, nu weer wakker!! Dat beloofd wat goeds!

Niet dus!!

Ik ga naar bed.

7. 078mama

078mama Niet meer actief

Lotte heeft helaas ook weleens wallen. Ik schaam me dan zelfs een beetje als ik haar naar de creche breng. Inmiddels weten ze natuurlijk precies hoe het in elkaar steekt maar toch.

Ikke: Dus ook een consequent kindje. Lotte eet echt alles dus dat is wel een voordeel maar alles moet in de juiste hoeveelheden (veel), tempo, volgorde enz enz gaan. Ik vind dit trouwens geen probleem hoor. Daardoor weet je precies hoe of wat, alleen zo jammer dat de nachten dan ook zo zijn.

8. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Hallo!

Ik lees al een poosje mee en nu maar de stap gewaagd om ook eens een berichtje te posten. Onze jongste dochter heeft tot een maand of 7 geen problemen gehad met slapen, savonds en smiddags alles ging goed.

Maar toen..... toen begon ze snachts te spoken.... 6 weken later zagen we dat ze in ene 4 tanden had gekregen, daar weten we de nachtelijke onrust maar aan. want een week later sliep ze weer goed. en daarna is het dus weer misgegaan. Naar bed gaan ron 1900 uur gaat goed maar dan slaapt ze een uurtje en is weer helemaal wakker.... om vervolgens nniet meer in te willen slapen. Haar laten liggen en laten brullen werkt averechts en grote zus word dan wakker.... Dus we halen haar eruit en brengen haar een uur alter weer naar bed met als gevolg dat ze nog niet wil slapen. Kroelen op haar bolletje werkt soms en valt dan in slaap snachts word ze geregeld wakker, met als gevolg dat we haar maar bij ons in bed nemen.... dan slaapt ze soms met 10 minuten weer in....

Hmmm kan nog hele verhalen typen maar laat het nu maar even zo.... Heb inmiddels kindivaltabletten in huis, vraag me af of het echt werkt, geef het 3x daags een half uur na of voor de maaltijd, iemand anders ervaring hiermee?

9. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    stom voorbeeld wat altijd het zelfde moet,
    voor het eerst zijn winterjas was drama, want nee die andere moest aan
    Nu hij moet een sjaal om, een half uur mee bezig geweest, want ohw dat hoorde niet, en nu moet ik hem niet vergeten want die sjaal moet.

Zijn kleine dingen, maar zo is het dus met alles!

10. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag

dit is mijn manneke! met wallen helaas

11. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    mamalijntje, de jouwe heeft enorm mooie pretoogjes.. maar het is ook een schurk zo te zien ;)!

ikke en beatrice, mooie kindjes hoor!

jannn, succes! een hele dag op stap betekent hier ook een helse nacht.

candijtje, helaas welkom.. ik heb geen ervaring met die tabletten.

ikke, gijs is maandag bij de ha geweest. gebruik nu ors en moeten vrijdag terug als het nog steeds niet over is.
    met quinn moet je dus altijd goed nadenken voor je iets doet? nooit zomaar een jas of een vest of zo van de kapstok en op pad?

trusten meiden, fijne nacht allemaal

12. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    ikke, jij hebt ooit een hele lieve foto van een slapende quinn neergezet toen ie zo ziek was.. toen had ie volgens mij dezelfde ooievaar bij toch?

13. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    OKw goed dat hij zo goed in de gaten wordt gehoude, heb je wel het idee dat het wat beter met hem gaat??

NEe met Quinn of ik niet alla minuut op stap te gaan, is eerst vertellen dat we weg gaan en waarnaar toe. doen we zo 10 van te voren

Als we dat niet doen, ohw dan krijgt meneertje een driftbui, en die kan gewoon 3 kwartier aanhouden

14. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ja dat is Oes, die naam heeft hij zelf gegeven aan de ooievaar, is zijn alles.
    zonder ooievaar is het drama

15. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    aahhh wat schattig! maakt ook niet uit toch? je past je gewoon aan aan je kindje.. doen we eigenlijk met alles toch?

denk wel dat het iets beter met hem gaat. het overgeven is gelukkig voorbij, dat was akelig. nu nog wel diarree en jengelig.. denk dat ie echt misselijk is en daar word ik zelf ook niet vrolijk van.

16. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ja zielig is het om je kindje zo te zien! je staat ook zo verschrikkelijk machteloos :(

17. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Candijntje welkom trouwens hier, balen dat het slapen nu ineens zo drama is

Kindival heb ik of eigelijk Quinn gebruikt, zonder resultaat, er is hier wel iemand die het gebruikt maar weet zo even niet meer wie

18. 078mama

078mama Niet meer actief

Candijntje welkom! Kindival heeft hier niets gedaan. Ik heb met een Homeopaat contact gehad hierover en zij gaf aan dat het een standaard middel is wat maar bij een kleine groep werkt. Het is meer een toevalstreffer als het een functie heeft.

Ikke ik ben benieuwd naar je afspraak bij de Homeopaat morgen! Laat het weten...

Slaap lekker allemaal!

19. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    zodra ik morgen tijd heb kom ik hier verslag doen
    Direct vanaf de homeopaat ga ik naar mn werk en Quinn naar kdv, best wel veel.
    Vind het ook reuze spannend

20. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Veel succes morgen Ikke!

Deel Deze Pagina