Ja... Ze hebben gelijk... Die nachtbrakertjes zijn inderdaad supermooie kindjes! Ze hebben die schoonheidsslaapjes helemaal niet nodig
Goedenmorgen, Nou wonderbaarlijk heeft Quinn de hele nacht door geslapen! Heb hem af en toe wel gehoor dat ik dacht, nu zet hij door, maar nee! Dus ben tevreden moet ik zeggen Hoe is het bij de andere gegaan
ik denk dat ik weet wat het probleem hier is, gister heeft hij 2 keer een uur geslapen overdag en vannacht hoorde ik hem af en toe kletsen en piepen maar ik hoefde niet naar hem toe. dus hij moet er naar toe dat hij tussen de middag 2 uur slaapt maar ik krijg dat niet voor elkaar want hij is om negen uur (s'ochtends) echt op. hij is wakker om zeven uur. dus hoe ik dat voor elkaar moet krijgen.... hoe is het bij jullie gegaan?
Ik gebruik ook VSM tabletjes maar die krengen helpen voor geen meter... Dus nog 1,5 maand en dan sleepzz gaan proberen... Hier weer een aantal drama nachten.. Bah
Bij ons is het de hele avond brullen geweest. We kregen m niet in slaap. Vervolgens toen wij naar bed gingen maar bij ons weer in bed gelegd en ja hoor meneertje slaapt heel de nacht!! ?????? Ksnap er echt helemaal niks van! Kan het zijn dat hij bang is in het donker?? Hij heeft echt een hele donkere kamer en wij niet echt. Bij hem zie je geen hand voor ogen en bij ons zie je elkaar gewoon liggen zeg maar. Een heel verschil. Fijne dag allemaal! Ik ben lekker vrij, maar neem me toch voor om niet weg te gaan want het was geen leuke avond zo!!! Is ook een beetje mijn schuld hij heeft smiddag 2 keer 10 minuten kunnen slapen en nog vrolijk blijven!
Hier een goede nacht, 1x hoefde ik er maar uit omdat zijn luier was doorgelekt. Oh was een leuke kindjes. Ja Lotte is echt een prinses! Die pyama heb ik ook maar dan in het blauw en het heeft niks geholpen helaas! En wat een stoere vent die Gijs! En mamalijntje jouw mannetje ziet er echt heel ondeugend uit! Ikke: wat een manneke al. En wat een leuk jasje heeft hij aan. Jann: wij hebben hier alles geprobeerd. Slapen in het donker, in het licht, met nachtlampje, met een minder sterk nachtlampje, etc. Ik denk juist doordat wij elke nacht iets anders deden dat hij daar onrustig van werd. Nu is het dus gewoon donker met een klein lampje in de badkamer (wij hebben rolluiken en anders is het echt pik en pikdonker). Happynienja: hier hetzelfde probleem, vaak om half zeven wakker en uiterlijk om 10.00-10.30 afgewerkt. Dan leg ik hem op bed en slaapt hij soms tot 12.00 en dan wil hij 's middags niet meer. Mijn schoonmoeder had hem laatst laat in de middag op bed gelegd tot 16.30, maar toen sliep hij 's avonds niet meer. Gisteren was dus perfect, om 8 uur wakker, geslapen van 11.30 tot 14.30. Maar ja, vanmorgen was hij weer om 6 uur wakker en dat is het ritme weer heel anders. Ikke: succes vandaag, ben benieuwd! Nou ga aan het werk. Geen zin!
pfffffffff kennen jullie dat, slaap je lekker, wordt je wakker met een humeur om te knallen zeg dat heb ik dus, ik wat er gewoon chagerijniger van dat ik zo'n humeur hebt
Hier een slechte nacht weer Thirza is van kwart voor 1 tot kwart over 3 wakker geweest (plus daarvoor nog een paar keer dat ze wel gelijk verder sliep) en niks hielp. Ze had kort daarvoor (denk om 12 uur, maar mijn wekker stond een uur te vroeg ontdekte manlief midden in de nacht, dus ben de tijden een beetje kwijt verder) nog een voeding gehad, en aangezien ik aan een kant weer kloven heb dankzij het slechte aanhappen met al die snotterigheid, moest ze het toch echt met 1 borst gaan doen... Maar ze had bagger gegeten ook gisteren, dus dat werkte niet echt, want ze had toch nog honger. Maar voeden hielp niet, want te weinig, laten huilen op bed hielp niet, pfff. Herkennen jullie dat, dat je dan op een gegeven moment 's nachts je kind weer hoort huilen en dat alles in je lijf, elke vezel gewoon schreeuwt: NEEEEEEEEEEEEE!!!! En dat je werkelijk waar alles bij elkaar moet pakken om uit je bed te stappen en je kind te gaan troosten? @Ikke: ik vind het eigenlijk niet zo gek dat Quinn met al z'n ziek-zijn zo aan vaste structuren vasthoudt... denk dat dat zijn veiligheid gewoon is, omdat zijn lijf hem vaak in de steek laat, of niet? Maar wel lastig! Qua aanpak klinkt het veel zoals je met autistische kids ook om moet gaan, alles voorbereiden enzo, (alhoewel dat in mindere mate voor alle kids op deze leeftijd wel opgaat). Verder allemaal een boel mooie kindjes
Nou, wij kunnen 30 december terecht. Eerste datum (en eigenlijk enige mogelijkheid dit jaar) die ze noemde, was de maandagochtend dat wij nog op familieweekend zijn, (21 dec) en anders kon het pas volgend jaar. Pfff... ik begon gelijk te janken, toen ik zei dat we wel het liefste zo snel mogelijk een afspraak wilden. Enig zoekwerk leverde toen dus gelukkig 30 dec op. Alhoewel ik anders -bedacht ik me toen ze aan het zoeken was naar een alternatieve datum- gewoon op zondagavond naar huis zou zijn gereden. Maar een begripvolle assistente, toen ik zei dat een jaar slapeloze nachten wel opbreekt, zei ze al: Ja, ik heb er ook zo eentje. Ik ga nog ff zoeken voor je Maar goed, nu kunnen we ons familieweekend gewoon door laten gaan en een goeie week later daar terecht. Nog 3 weken... (en uiteraard zijn we met een bezoekje aan zo'n kinderarts niet direct van de problemen af, maar dan heb je tenminste het gevoel dat er wat aan gedaan wordt).
Rozemarijke, Kay en Thirza worden copycats lijkt het haast? Kay was vannacht ook van half 1 tot half 3 wakker... brullen brullen... pff en ik lag ernaast en keek erna want niks wat ik deed was goed, zo zielig! Aangezien ik zelf pas om half 1 naar bed ging & moet werken vandaag (en hij tussen half 3 en 8 ook nog 5 keer wakker is geweest) voel ik me brak! Pff.. Hier dan ook een fotootje van mijn spook:
Boyfriend! Ik blijf dat ook echt een super foto vinden. Moet ik nog zeggen hoe onze nacht was? Inmiddels is het wel bekend denk ik wat Lotte doet haha. Maar ze is nu ziek geworden. Ze ging gewoon koortsvrij naar bed en toen ze om 12 uur bij ons wilde liggen had ze ineens 39.2 en vanmorgen had ze dat nogsteeds. Ik heb dus een vrije ochtend opgenomen en mijn man een vrije middag. Ze ligt nu lekker te slapen en ik heb haar vanmorgen toch maar even een zetpil gegeven. Echt klote! Morgen moet ik natuurlijk ook naar die homeopaat...dan moet ze niet meer zo ziek zijn!
Pffff ik kan wel janken! Sasha is van 2 tot 6 wakker geweest! Mijn wekker stond om 6.45, dus heb daarna ook niet meer geslapen. Hang echt met mijn wallen op mijn knieen!
O jeetje Wendy dat is echt niet best! Was er ook een reden waarom ze zo wakker was? En als je het echt niet trekt mag je ook soms best wel eens een dagje thuis blijven he!
Hier ook een vreselijke nacht. Maar manneke is nog steeds ziek dus das niet zo gek. Heb echt nog geen 3 uur geslapen. Tis hier kei druk op mijn werk, en kreeg net al een soort van commentaar dat ik gisteren vrij heb moeten nemen. Vanavond naar een concert, morgen uit eten en film en het weekend ook bomvol met sociale verplichtingen. Ik moet al janken als ik er alleen al aan denk. En dat terwijl ik vroeger naar dit soort dingen uitkeek Ga maar weer snel verder werken... sorry voor het geklaag!
Is het weer eens volle maan ofzo? Kyra heeft deze nacht ook flink gespookt. Van 23.00 tot 0.45 wakker, naast de rest van de keren dat ze wakker is geworden en vrij vlot weer in slaap viel. En onze dame is echt gehaaid, ik had mijn pyama uitgedaan omdat ik het zo heet had en ik ben een aantal keren wakker geworden omdat madame de dekens van mij af had geslagen en aan het tutten was.
Arrgghh, ik zie hier weer allemaal slechte nachten voorbij komen Pff, het hangt echt in de lucht dan zeker? Maar wat is dat dan he? @Lovely: nou, ze lijken idd copycats te worden. Zullen we ze een nachtje bij elkaar in bed zetten, dan hebben ze elkaar als gezelschap en kunnen wij slapen? (Yeah, right, dat gaat vast werken, NOT) Had die foto al eens eerder gezien van Kay, maar het blijft echt een mooi ventje! @Beatrice: hmm, raar is dat he? Vanochtend had Thirza hier, na 2 dagen weer 37,5 ineens weer 36,4 (normale temp voor haar), maar bij de gastouder voelde ze weer heel warm aan Zomaar ineens dan weer. Misschien voor bij de homeopaat helemaal niet zo'n ramp als ze ziek(ig) is: kan die gelijk een goed beeld krijgen van hoe dat er dan uitziet... @Devy: haha, daar ben je dan mooi klaar mee... @lob: pff, dat soort dingen doe ik dus al bijna niet meer. Verjaardagen die 's avonds gevierd worden, kom ik sowieso niet meer, omdat we nooit weten eigenlijk of Thirza wakker gaat worden of niet, (meestal dus wel). @Wendy: zo voelde ik me dus maandag, en dan meld ik me dus echt ziek, want werken gaat dan echt niet... (in mijn geval al helemaal niet, kan moeilijk in een toestand van "ik-kan-elk-moment-in-janken-uitbarsten" bij m'n clienten gaan zitten, waar ik geacht wordt HEN verder te helpen, ). Hier net de kerstboom opgetuigd, (nu mooi de gelegenheid nu Thirza bij de gastouder is de hele dag, en dat is echt pure ontspanning voor mij ), en ondertussen mijn gedachten eens laten gaan... de afgelopen weken is het naar mijn idee -na een duidelijke verbetering toen we voor d'r hebben laten bidden- weer stap voor stap slechter gegaan en dat zou wel eens kunnen komen omdat ik zelf weer soja eet. Dat ga ik dus maar weer uit m'n dieet gooien en kijken wat dat doet. Terug naar de rijstemelk en de extra vitamine B en calcium... (Hahah, ik krijg wel altijd gekke blikken als ik dan die rijstemelk kom afrekenen: dat zijn toch meestal de geitenwollensoken-types die dat komen halen, ) Ach ja, en zo blijf je bezig in de hoop dat IETS wat je doet wel effect gaat hebben, (als ik dat niet doe, word ik echt helemaal gek... gewoon maar accepteren dat het is zoals het is, lukt me echt niet. Zo zit ik gewoon niet in elkaar. Dus nouja, weer wat uitproberen enneh... hoop doet leven!).
O meiden!! Wat een nachten hebben jullie gehad!! @ wendy, meld je ziek joh!! Zo gaat het niet hoor! Liefs