Wij willen slapen! Maar onze baby's niet...

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door 078mama, 9 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hier een flinkee bagger nacht, uiy eindelijk heeft hij bij ons in bed gelegen, naar dan doe ik ool geen oog dicht.

2. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Hier een redelijke nacht, maar dan wel weer bij ons in bed vanaf een uur of ehm ik weet het eigenlijk niet meer. In ieder geval na 02.00u.

Het inslapen was wel drama trouwens. En ik zit me af te vragen waarom. Misschien omdat Kyra met papa naar de stad is geweest, maar kan een kleintje van Kyra's leeftijd daar echt zo overprikkeld van raken?

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Thirza wel iig.... :(

4. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Hier een super nachtje!! Gisterenavond zijn fles niet eens voor de helft dus hij melde zicht wel even om 12.00. Snel een flesje gemaakt en toen heeft hij tot half 9 geslapen!! Ben ik niet gewend. Echt zo lekker...
    We hebben vannacht ook de gordijnen opgehouden dus heb was licht op zijn kamer. Misschien dat dat scheelt?? Wat overdag is er ook niks aan de hand.

@ Lovelydk. Wat een verhaal zeg!! Vreselijk! Ik zou zeker die klacht in gaan dienen.. Pff ze sturen mensen steeds sneller naar huis, en hebben niet eens inzicht hoe de situatie is.

Hier mijn zoontje aan de diaree. Gisteren al 5 keer verschoond.. Verder gelukkig nog geen klachten.
    Vanavond werken. Gaat het gezellig naar mijn moeder!

Liefs

5. wendyp

wendyp Niet meer actief

@lovely... wow dat kunnen ze echt niet maken! Qua zorg mag het hier wel wat meer op amerika gaan lijken! Hoe is het nu met je oma?

@jann... wauuuwww, ruilen?

@ikke.. wat jammer dat je die korrel niet kon geven, vanavond proberen?

@all.. nou hier weer bagger. Ze heeft van 2 tot 4 weer wakker gelegen. Op een gegeven moment had ik: Ga nu eens slapen, het is donker buiten, alle andere kindjes slapen ook, papa en mama willen ook slapen, nu moet Sasha ook slapen. Ik draaide me om en probeerde ook verder te slapen. Later sliep ze gelukkig.

Vanmorgen Kris: Wil je niet zo hard praten snachts, ik werd wakker van je. Nu de grond viel onder mijn voeten weg. Grrr, ik was even boos. Volgens mij maakte hij maar een soort van grapje, maar ik vond het alles behalve cool!

6. raspberry

Haha, na zo'n nacht zou ik zo'n grapje ook niet kunnen waarderen :S

@Jannn: dan zou ik de eerste tijd de gordijnen lekker open laten!!! :) En ik wil ook wel ruilen :D

Hier was Thirza weer echt zo jengelig als ze lang was, niet normaal meer :( Niks was goed, eten wilde ze niet, spelen niet, alleen maar bij mij zijn. Twee keer in de box gezet, maar dat was ook geen succes, dus ze ligt weer op bed, en dat ging probleemloos. Hopelijk is ze straks beter te genieten...

7. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    @Jannn Zo dat is het betere werk! lekker open laten die gordijnen en eventueel een nachlampje halen alvast.

@Wendyp Oh dat soort opmerkingen vallen ook niet in goede aarde bij mij. Ik weet nog dat mijn man altijd klaagde toen ik Kyra niet meer in haar eigen kamertje voedde maar in ons bed ging liggen om te voeden, want hij werd er af en toe wakker van. Dan dacht ik altijd iets wat ik niet hier op het forum zal herhalen.

@Rozemarijke Kyra heeft nu haar middagslaapje rond een uur of 14.00 dus ik 'moet' nog eventjes.

8. raspberry

Haha, die mannen... die van mij kon er af en toe ook wat van, maar sinds een paar weken heeft ie het licht gezien en heeft ie helemaal door welke impact dit toch allemaal op mij heeft/heeft gehad... Nu zeurt ie nooit meer :)

Thirza slaapt dus normaal ook pas later en nog maar 1 keer, maar gisteren bij de gastouder lag ze er ook al op tijd in en heeft ze aan het eind van de middag nog even geslapen. ZE is ook gewoon niet lekker, heeft dan weer verhoging en dan weer normale temp, dus wat dat dan is, zal wel iets griepachtigs zijn. Maar leuk is anders :(

9. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @lovely jeetje meid wat erg !zeker die klacht in dienen hoor echt schandalig ...

@ikke had je die korrel niet gegeven ?

hier goeie nacht gehad
    van half 10 tot half 2 geslapen toen bij ons in bed tot half 9...

wens iedereen fijn weekend wij gaan een paar daagjes weg dus tot volgende week....

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Pfff hier ook een baggernacht.
    Tygho's lampje is kapot en hij is bang in het donker de arme schat.
    Dikke paniek dus.
    Ook bij ons in bed wou het niet, want ja ook wij slapen in het donker.
    Campingbedje in de kamer opgezet met een lampje aan en uiteindelijk viel hij tegen 6uur weer in slaap.

11. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Jeetje het is heel wisselend qua nachten zie ik!

Quinn net zn korrel gegeven, ben ook heel benieuwd.
    Heb zn sleepzz niet meer gegeven, dus helemaal spannend!

12. raspberry

Als die korrel gaat werken, heeft ie de sleepzzz niet meer nodig, en wel zo handig idd om de sleepzzz dan even achterwege te laten, dan kun je tenminste goed zien of het aanslaat, dit middel :)
    Ben benieuwd! Hopen en duimen en bidden maar ;)

13. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Ja er gaat hier zeker een klacht tegen het Bernhoven komen.. eerst even tot rust komen, pff!

Hier opzich een best goede nacht.. meneer lag er rond 9 uur in, werd om 12 uur even wakker (omdat ik op de kamer kwam denk ik) en toen is hij snachts nog wle 3 keer wakker geweest maar ging telkens direct weer slapen gelukkig... en tot 08.30! Lekker!

14. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    heerlijke een drifte peuter, boos worden dan een blokje die vierkant is niet door het rondje past!! Best schattig ;)

15. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Oh daar heeft Kyra ook een handje van. Ze beslist zelf waar ze vindt dat iets in moet en als het niet past dan wordt ze heel driftig. Maar ze kiest steeds vaker voor een ander oplossing. Ze maakt dan het dakje van de vormensloof open en stopt het op die manier in het voor haar juiste vakje. Dan lig ik helemaal dubbel!

16. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    kinder logica :D

17. raspberry

Doet Thirza ook. Die kijkt me echt aan van: wat doe jij nou moeilijk, als je het dakje opendoet, gaat het veel gemakkelijker hoor...!

18. raspberry

Pfff, ff van me af schrijven hoor... 't is hier weer drama met eten, ze wil helemaal niks, (ja, alleen BV, maar dat heeft ze vanochtend voor het slapen gehad, en 't is nu tijd voor wat anders vind ik, (want anders slaapt ze vannacht voor geen meter)). Maar ze wil dus niks. Geen fruit, geen pap, geen warme hap. Dus heb ik 'r om kart voor 3 maar op bed gelegd, zo van: Zoek het dan ook maar even uit met je gejengel, ga dan maar even slapen... Maar dat gaat natuurlijk ook niet, (denk dat ze nog honger heeft, want ja... ze heeft nauwelijks wat gegeten vandaag, op BV na, om 7 uur en half 10). Ben nu al twee keer wezen troosten en laat 'r verder ook maar, want ik breng het gewoon even niet meer op. Ik zit er gewoon zo doorheen!
    Pff, manlief komt om kwart over 6 thuis, maar dat lijkt nog een eeuwigheid zo...
    Waar zit toch in vredesnaam de uit-knop van m'n kind? :S

19. raspberry

Nou, ze slaapt sinds een minuut of 5-10 geloof ik...
    Pffff :( heeft dus dik 3 kwartier geduurd, met 2 keer troosten tussendoor.

20. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    ik snap er niets van. gijs is al vanaf 04.00 wakker en wou vanmorgen niet meer terug naar bed. eindelijk om 11.00 viel hij even in slaap maar een uur later weer wakker.
    nu vanmiddag krijg ik hem ook echt niet terug in bed.

wat is er toch? overdag slaapt ie eigenlijk al maanden 2 x per dag.. en dan ook vaak echt lang.

ligt dit nu aan zijn ziek zijn? of is het iets anders?

hebben jullie een idee?

Deel Deze Pagina