@ikke.. ja dat klopt, ben ook wel benieuwd. @lovely... wel eng, heeft dat wegvallen, dan ook met haar rug te maken? Is ze niet ook op haar hoofd gevallen ofzoiets? @rozemarijke.. heb je het al afgeklopt! Uiteindelijk toch nog best wel wat gegeten. Sasha ging er hier om 7 uur in, 8 uur kwam ze en ze slaapt nu ook nog steeds. Klopt hier ook even af!
Hier begon mannetje net ook een gilletje te maken, alleen nu issie weer stil gelukkig! Ikke, je hebt er niet overheen gelezen volgens mij heeft ze het hier niet getypt.. maar we zitten samen op een besloten nov.mama forum vandaar dat ik het iig wist Wendyp ja dat is dus de vraag maar gister hebben ze direct ook een CT scan van haar hoofd gemaakt en hieruit was niets op te maken.. het lijkt wel of ze de aanvallen krijgt door de pijn die ze voelt zodra ze rechtop komt ofzo
hier zit er 1 vrolijk te kleuren ik heb nu ff geen puf om moeilijk te doen met hem,ik loop echt op mijn tandvlees door de medicijnen en omdat ik van de antidepressiva afben. ik laat hem nu gewoon wakker tot hij omvalt
@Lovely Dat is zo erg he om je oma zo te zien. Ik hoop zo dat het snel beter met haar gaan want ze zijn vaak zo fragiel die oude mensjes. @Ruby Vervelend dat het nu net allemaal samen komt. Stppen met ad is geen pretje helaas. Hier nog maar 1 keertje wakker geworden dus ik ben helemaal blij.
goeiemorgen, afgelopen dagen geen tijd gehad om te reageren.. gisternacht heeft martijn heerlijk doorgeslapen, alleen om 6.15 klaar wakker. maar vannacht was weer beroerd.. heel de nacht spoken vanaf 23.50u en om half zes klaar wakker en niet meer stil te krijgen.. grrrr.... hopelijk ging het jullie beter vannacht.
Mijn nacht iig wel! Ondanks dat ze bar slecht gegeten had gisteren, heeft ze geslapen van 19.30 tot 2.30! En daarna na een voeding door tot 6.45! Kan het bijna niet geloven, hahaha, ben er helemaal een beetje hyper van! Man, wat lekker, zo'n nacht! Zelf gelukkig ook goed geslapen, wel een paar keer kort wakker geweest, maar elke keer weer snel verder geslapen Hoe is het met de rest?
@ Rozemarijke, zooo echt super voor jullie joh!! Dan kijk je ff op je wekker en dan kan je het gewoon geloven he, en dan denk je snel verder Hier echt een super nachtje!! Kwil jullie niet jaloers maken hoor.. Ik was gisterenavond werken. Toen begon hij om half 11 hard te huilen bij mn man. Die heeft m even laten leggen maar het hielp niet toen heeft hij gewoon een fles weer gemaakt en die heeft hij achter elkaar op en daarna is hij verder gegaan tot 5 uur!! Toen was hij alleen maar aan het praten. Kheb ff de speen in zijn mond gedaan en toen is hij tot 7 uur verder gegaan!! Ha ha en maar weer met de gordijnen open.. Kweet het niet, maar het lijk er wel op dat dat het geweest is.. Ik heb gisteren niet mee kunnen praten omdat ik gewerkt heb. Nu lekker weekend!! @ Lovelydk: Wat erg van je oma!! Heel veel sterkte ermee. Ga je goed met je oma om?? LIefs
Wat geweldig dames! Hier was het een baggernacht. Ik weet niet eens meer hoe vaak ze wakker is geweest.
Klinkt super meiden... helaas kan ik mezelf er niet bij aansluiten meneer was tot 00.00 niet echt wakker geweest maar daarna waren het ontelbare keren pff ! Mijn oma, ja hopelijk knapt ze snel op... ze is écht als een 2e moeder voor me dus het is echt verschrikkelijk om haar zo te zien!
Even een kopie uit ons eigen forum...ben een beetje gaar! So ik ben brak! Gisteren natuurlijk veel te veel gedronken, rond 1 uur scheef mijn bed in gegaan en om kwart over 1 werd Lotte wakker tot een uur of 4!! Nou dat heeft ze echt al heeeeeeel lang niet meer gedaan. Dus ik met mijn dronken/gare hoofd ook heel de tijd wakker en ik kan je melden: dat is geen succes! We moesten ook nog eens om 9 uur bij die homeopaat zijn dus om 7 uur gezellig weer op met de hele fam. Die homeopaat was wel interessant! We hebben daar een uur zitten praten over echt letterlijk alles wat je maar tebinnen schoot. Om een lang verhaal kort te maken, ze stuurt iets op en dat krijgen we maandag of dinsdag en dan moet ik zaterdag bellen om te vertellen hoe het gaat. Als het niet werkt gaat ze iets anders proberen. Er zijn namelijk meerdere dingen die de aanleiding kunnen zijn bij Lotte en dat is dus gewoon testen. Ik had er zelf wel echt een goed gevoel bij dus wie weet! Ik ga vanavond weer even bijlezen!
Och een keertje uit de band springen maakt toch niets uit? mede door de bv drink ik eigenlijk nog steeds niet behalve die keer dat Kyra uit logeren was. Maar man wat was ik aangeschoten van 1 wijntje! Wel een dessertwijn overigens, andere wijn vind ik vaak niet te drinken. En hopelijk is het meteen het juiste medicijn, maar aan de andere kant geeft het ok goede hoop dat als dit niet werkt er nog andere mogelijkheden zijn.
@Beatrice: ff een tip: als je wilt dat we die opmerking over dronken-zijn vergeten, moet je er juist NIET een extra post aan wijden Maarreh... lekker toch, even een keer een feestje bouwen? Jammer dat Lotte daarna los ging, maar dat zullen de oortjes wel zijn geweest? Ben erg benieuwd wat dat middeltje van de homeopaat gaat doen! Hihi, en hier hetzelfde als bij Devy: ik drink dus nooit meer, want ja... tussen 2 voedingen zat eigenlijk nooit langer dan 3 uur, dus is drinken niet mogelijk... Maar pff, als Thirza doorslaapt gaan we hier een keer goed uit eten in ons stamrestaurant in Utrecht, (restaurant en wijnlokaal, dus goeie wijn!!! ) Want jeetje, na 2 jaar (bijna) niet drinken (er zijn de afgelopen 2 jaar 2-3 gelegenheden geweest waar ik wel de gelegenheid had om ff een glas wijn te nemen), heb ik echt wel weer zin in weer eens een goed glas wijn! Of eigenlijk: 2 of meer Maar hier hetzelfde als bij Devy: na Night of the Proms hebben man en ik thuis nog lekker een biertje gedronken, maar my... daar was ik echt goed zweverig van!!! @Lovely: pff, gare nacht Hoe is het inmiddels met je oma? Knapt ze al wat op/wordt de pijn al wat minder?
haha 2 drankjes is hier hetzelfde als water. Ik ga pas iets voelen bij een glas of 6 a 8 en dan nog is het licht aangeschoten. Nou dan kunnen jullie gelijk wel inschatten wat er gisteren doorheen is gegaan.
Hi meiden, Wat is er weer veel geschreven zeg in een dag of twee, pfoe niet bij te houden zeg............. Lovely, mijn medeleven voor jou en je oma, wat een vreselijke situatie! Red je het zelf allemaal nog een beetje? Zijn er mensen die wat van je kunnen overnemen? Rozemarijke, hoe gaat het met jou nu je niet werkt, geeft dat een beetje lucht? Waarom denk je dat je meisje misschien q koorts heeft gehad? Volgens mij zijn de symptomen idd nogal hevig, maar goed ik weet er verder weinig van. Ik zag trouwens een nieuwe Babs, die een kindje heeft op precies dezelfde dag geboren als JUlia 18/8/8, toevallig zeg! Tjee, nu weet ik even niet meer wie wat allemaal had geschreven, haha alleen natuurlijk Beatrice en haar alcoholinname, hahaha! Hier nogal wisselende week geweest qua slapen. 5 van de 7 nachten 1,5 uur liggen huilen en twee nachten doorgeslapen. We gaan 1 keer kijken en daarna laten we haar huilen tenzij ze in paniek gaat klinken en tja, dat kan ze dus erg lang volhouden. CB had ons geadviseerd helemaal niet meer te gaan kijken maar het voelt niet goed omdat je dan niet weet of er wat is. Nou is er 99 % van de tijd niets..... maar vannacht dus ook wezen kijken en toen had ze zichzelf, bed en alles helemaal ondergespuugd.... god wat ben ik dan blij dat ik ben gaan kijken zeg. Moet er toch niet aan denken dat ze de hele nacht in haar spuug had gelegen.... Overigens is dit de tweede keer in al die tijd dat ze gspuugd heeft, ze zag ook lijkbleek....
Ps hier trouwens ook een meisje dat zichzelf echt niet kan vermaken, alleen maar bij mama hangen en trouwens ook bij papa. Vaak vraag ik me toch af wat we verkeerd doen.........
wisselende nachten weer. hier is het heel goed gegaan. na bijna een hele dag wakker te zijn geweest, heeft gijs van 18.15 tot 06.15 in bed gelegen en alleen voor 00.00 is ie een paar keer wakker geweest. ik was heerlijk met vriendinnen eten en naar de film, dus mijn vriend kon het mooi allemaal alleen opknappen. is echt een aanrader meiden!!! lovelydk, nogmaals sterkte met alles.. kan me voorstellen dat het heel moeilijk is om iemand waar je veel van houdt zo te zien. @alcohol... ik dacht donderdagavond (concert) ook weer eens lekker mee te doen we lagen er om 01.00 uur hartstikke dronken in en om 04.00 werd gijs wakker en heeft daarna niet meer geslapen.. ik heb er nu nog last van ha ha ha....
@ruby... ja rothormonen he? Clomid! Pff opvliegers van hier tot aan de hoek! Bleh. @ikke.. dus het korreltje heeft nog niet zn werk gedaan? @rozemarijke... lekker zo'n nacht zeg! @jann.. wauw, wat een heerlijke 2 nachten heb jij gehad zeg! Kan ik Sasha niet even komen brengen? @devy en DK. Ook al klotenachten lees ik! @beatrice.. lekker toch, een avondje los gaan, alleen jammer dat Lotte daarna was wakker geworden. Ik ben benieuwd van de homeopaat, of het werkt. Wat voor dingen heeft ze allemaal gezegd dan, dat de oorzaak kan zijn? Hier een beetje rare nacht. Als laatste keer kwam ze om 22.30, toen geslapen tot 4! Best lang al zeg ik zelf, toen tot 6.15 wakker geweest! En ik moest vanmorgen gewoon weer werken. Gelukkig moest ik maar tot 12, mijn schoonouders zijn hier ook, want die zouden tot 18.00 oppassen (mijn normale werktijd) dus ik lig nu lekker in bed en ga slapen en zij zijn met Sasha de hort op Aso he?