Sorry meiden het schiet er hier nogal in om mee te typen Wen, thanks 4 asking.. met mij en Kay goed.. al hebben we een baggernacht achter de rug hahaha.. met oma nog steeds niet zo, ga zo weer even bij haar kijken! Devy sorry mijn bericht was absoluut niet naar bedoeld & ik hoop natuurlijk van harte dat jullie binnenkort lekker kunnen gaan slapen! Vlindertje heel veel succes morgen
@Lovely Ik vat het absoluut niet verkeerd op, en ik snap je verbazing ook heel goed hoor. Ik sta ook verbaasd van mezelf. @Vlindertje Verstandelijk weet ik ook dat het niet te vergelijken is maar dat stomme gevoel van mij... Het gaat er gewoon dwars tegenin. En misschien is dat ze bij jou niet doorslaapt het grootste compliment ooit. Want blijkbaar is alleen mama goed genoeg om voor wakker te worden 's nachts. En als Julia ergens anders slaapt weet ze dat jij er niet bent dus heeft ze ook geen reden om wakker te worden want je schoonmoeder en broer zijn dus blijkbaar lang zo leuk niet. het is een schrale troost, maar je ziet het vaker dat kinderen het 'beter' doen wanneer ze ergens anders zijn want pas in een supervertrouwde omgeving met het liefst mama erbij, zijn ze helemaal 100% zichzelf en durven ze ook zich 'verveend' te gedragen. In ieder geval heel veel succes morgen!
So er is weer een hoop geschreven zeg! Ik heb het middeltje nog niet binnen helaas. Morgen dus... Ik ben wel super benieuwd! Voor de rest zijn de nachten zoals altijd. 1 uur wakker en voor de rest prima. Ze slaapt ook steeds langer door 's ochtends en dat is wel super lekker! Dus niet meer om 5 uur beneden maar pas om 7 uur - half 8.
@Beatrice wat lekker zeg! Heeft het misschien te maken met dat het nu langer donker blijft? Even een snelle update. Vanavond ging het geweldig in vergelijking met vanmiddag (2 uur huilen voor 20 minuten slaap), ze was na een half uur al stil en ik heb haar tot nu toe nog niet gehoord!
beatrice, oh die tijden klinken beter.. nu dat uurtje nog! devy, positief dus! vergeet niet dat vanmiddag de eerste keer (overdag) was voor je meisje dus... hier ligt gijs voor het eerst in de little company combisleeper. heb het idee dat ie soms koud heeft. maar tis nogal een draaikont die het liefst van rug... naar zij... naar buik enz.. draait en dat is moeilijk met deze eskimo zak. hebben jullie er een? wendy, hoe lang heeft ze vanmiddag nog geslapen? is ook uniek toch? en hoe ging het nu met naar bed brengen?
@Devy: yeah! Yeah! Yeah! Wow he! Keep the goog work going, zou ik zeggen! @Lovely: wat vervelend voor je oma dat het nog zo slecht gaat Trek jij het wel een beetje, die extra zorg erbij? @Beatrice: lekker! Hier trouwens ook, steeds langer weer slapen 's ochtends. Hoe uitgeruster ze is, hoe langer ze gaat slapen! Klinkt gek, maar 't is wel waar, hahaha @Vlindertje: sterkte! Zit er ook een lange herstelperiode aan vast, aan je operatie? Hier om 6 uur Thirza opgehaald bij de gastouder, die daar erg ontspannen met een handje op de knie van een andere papa stond... Die kwam z'n kleine baby ophalen, en Thirza is helemaal weg van baby's, hihihi. Zit hier steeds met het pak bambix in haar klauwen kusjes aan het kindje op de foto te geven ook, LOL Maar om 7 uur is ze, na nog een bak pap en even drinken bij mij, zo gaan slapen, geen kik meer! Ben benieuwd naar vannacht dus Ik ben iig ook helemaal ontspannen: ben van het weekend internet af wezen struinen naar hoe je een marsepeintaart kunt maken zonder ei en ben vanmiddag druk aan het experimenteren geweest... ben van plan om voor ons familieweekend een mooie taart te maken, (nouja, twee eigenlijk, die op elkaar moeten komen te staan, ter ere van de trouwdag van m'n ouders). En zoals het vanmiddag ging, moet dat helemaal gaan lukken, Kan ik volgend jaar helemaal zelf een mooie verjaardagstaart voor Thirza (en de visite) maken, met elk gewenst thema
Morge! aller eerst vlinder heel veel succes vandaag!! Hier een bagger nacht gehad, lag ietjes te laat in bed, kon moeilijk in slaap komen, toen kwam Quinn om 1uur, verschoont, flesje melk in bed en slapen maar. Maar ik kon niet slapen, habe half 3 nog voorbij zien komen, en toen was Quinn alweer om 5.45 alweer wakker. oeffffff Maar goed, drukke dag op de planning, straks boodschapjes doen, gister niet meer aan toe gekomen. Vanmiddag moeten we met Quinn naar Kinderhaven in Rotterdam, hij krijgt opnieuw onderzoeken. Dus ben erg benieuwd hoe het allemaal verloopt
vlinder, heel veel succes meid! ikke, jullie ook veel succes vanmiddag. erg he als je zelf niet meer in slaap komt. hier eindelijk weer een goeie nacht. tot 23.00 wel vaak wakker, maar daarna pas weer om 06.00
@ikke: succes in kinderhaven! Pff, na zo'n nacht zal zo'n ziekenhuisdag wel veel energie kosten Lag je daarover te piekeren soms vannacht ? Hier een goeie nacht: Thirza heeft zich gemeld om 1 uur en om kwart voor 6 en slaapt nu nog Gisteren sliep ze tot half 8, nu ben ik erg benieuwd wanneer ze wakker gaat worden. Ik heb iig even helemaal zelf wakker kunnen worden En hoe was het bij de rest?
Ik kan niet geloven dat ik dit zeg, maar het lijkt wel echt te werken. Ze is om 1.30 wakker geworden en heeft toen heel goed gedronken want ze is met haar flesje koemelk in slaap gevallen en ik stond een beetje op ploffen. Ze is om 4.00 evenntjes wakker geweest en is na wat gejengel weer in slaap gevallen en om 6.00 heeft ze eventjes gedronken en is toen tot 7.30 gaan slapen. En ze heeft helemaal niet veel gehuild ik denk dat ze in het totaal maximaal 45 minuten heeft gehuild! Dus ik voel me op het moment weer eventjes iets minder schuldig. @Lob Yay, een goede nacht! Dat heb je zeker wel verdiend. @Ikke Succes in Kinderhaven. Ik hoop dat het goed gaat want het is toch best eng voor zo'n kleintje lijkt mij. @Rozemarijke Goed zeg! Ze leren het wel (ooit).
een voordeel van vroeg wakker zijn, dat ik om half 9 op de fiets boodschappen heb gedaan en lekker veel heb kunnen meenemen, omdat ik geen kind bij me had! DIe ligt trouwens lekkerin bed, anders was het echt drama geweest.
Ohwwww super zeg!!! Hoe voel je je lichamelijk nou, knap je een beetje op, of ben je nu eigelijk nog verroter zoals veel meiden die eindelijk mogen doorslapen van hun kind
@devy...wauw goed zeg! @rozemarijke... inderdaad, ze begint het een beetje te leren hihi @ikke.. veel succes vandaag in kinderhaven, ben benieuwd wat ze gaan doen. Wat een nacht heb jij gehad zeg! @vlinder... jij ook superveel succes vandaag! @all... nou, ik had gister niet zo moeten brullen dat het zo geweldig ging. Gister ging ze om half 9 naar bed, kwam half 12. Half 2 hoorde ik haar weer, maar ze was daarna stil (ik dacht nog, wauw dat gaat goed) 2 uur huilen. 4 uur weer, 7 uur weer, toen heb ik haar bij ons in bed genomen en nog geslapen tot 9 uur. Maar ze is gelukkig niet uren wakker geweest.
Ik heb het middel van die homeopaat. Het zijn korrels die ik moet oplossen in water en 3 maal daags, maximaal 3 dagen lang moet geven. Op de enveloppe staat Calc-PH C200. Geen idee wat het is...
Hallo allemaal, Nou ik even een tijdje niet meer kunnen praten, maar wat gaan jullie hard zeg!! Ik zie hele goede berichten er tussen staan! Hier gaat het ook goed. Wel elke nacht eruit om even een flesje tegeven maar dat is alles dan ook. Dan slaap hij weer lekker verder. xxx
Goedenmiddag, Pfffffff wat een onderneming weer vandaag, vanmorgen op tijd vertrokken maar de NS gooide roet in het eten dik 15 vertraging, onderweg maar Kinderhaven gebeld dat we later waren, gelukkig geen probleem, we konden rustig aan doen Quinn is weer gecontroleerd, en helemaa goed gekeurd, ze hebben niks bijzonders gedaan, wat ik wel had gedacht, want in de brief stond dat ze een loninhoud test gingen doen, maar blijkt een foute brief te zijn geweest. Over 3 maanden moeten we terug komen, en de medicatie die we nu hebben, voorlopig mee doorgaan
@Beatrice: dat middel heeft Thirza ook gehad als eerste Grappig... @Ikke: standaardcontrole dus meer? Hier vandaag helemaal niet lekker geweest... misselijk, diarree, koorts en koud, hoofdpijn. Ben bang dat ik na al het bakken gisteren een salmonella-besmetting te pakken heb. Heb de lepel met beslag af staan likken, (om 2 redenen stom in ons geval Thirza was vandaag ook weer aan de dunne, dus of dat nou een virusje is, of toch die ei van gisteren Nouja, ze was verder goed te genieten en ligt sinds kwart voor 7 weer op bed. Hoop dat ze vannacht doorslaapt, want met m'n zieke lijf kan ik wel een hele nacht slaap gebruiken. Duik er zo ook in en dan morgenochtend naar de huisarts om ff te laten checken... (haha, wel hopen dat ik voor die tijd nog een grote boodschap produceer, want dat moet ik meenemen. Maar heb me vanochtend helemaal leegge... geloof ik :S). Nou, weltrusten iig en een goeie nacht!
Thanks Ikke! Ik herken er veel in behalve het slanke en slappe. Lotte is een dikkertje met een ijzer sterk lichaam. Maar niet alles hoeft te kloppen natuurlijk. Rozemarijke, hoe reageerde Thirza hierop?