@DK: vanaf 1 jaar of 10 kilo 3 keer 240 mg per dag. Nou, hier net toch nog wel even lekker gesleed, stel je toch voor dat er maandag geen sneeuw meer ligt, hahaha. Dus kom ff spammen nog, voor ik weer verder ga met pakken. Thirza was trouwens net na 3 kwartier alweer wakker Ik hoop dus dat ze tussen 12 en 2 nog even gaat slapen, dan kan ik haar uit bed zo in de auto zetten en doorrijden naar Eindhoven. Met broer en zus op de achterbank gaat ze namelijk never slapen.... (weten we inmiddels uit ervaring). Nouja, eventueel zet ik m'n steifdochter naast mij op de voorbank. Ja, of Thirza met zitje en al, maar da's tijdens de rit een beetje lastig omschakelen...
Hallooo dames. Ik reageer vanmiddag op jullie, als mini-me slaapt. Even snel een berichtje van mij. Gister gewerkt, was best spannend op de weg, kan ik je vertellen Ingisternacht heeft Sasha tussen ons in geslapen, die was me een partij aan het blaffen zeg! Drama! Ik wist niet dat we en Sasha ook er zo snel aan konden wennen. Ze is ieder uur wel wakker geweest, pfff. Vannacht, heerlijk geslapen! Van 10 tot half 2, toen tot 7.15 en toen tot 10 uur, toen schrok ik wakker. Want Kris moest voor z'n werk om half 11 weg. Hij had geen wekker gezet, want dat was toch niet nodig. Straks even kijken of ik een slee kan scoren en dan even ruig doen met S in de sneeuw Kijken of deze moeders op d'r benen kan blijven staan, hihi.
Aahh wat een heerlijke foto Rozemarijke! Ik wou vandaag eigenlijk ook een slee halen voor Kay om even te spelen buiten, helaas zit er dat niet in hij is echt ziek Net bij de huisarts geweest, zonder hem want hij was knock out... moest er zelf ook ff zijn! Hij gaf aan ook om het heel even aan te kijken aangezien het nog maar net op komt zetten.. mocht ik het niet vertrouwen kan ik voor 17.00 naar hun bellen en daarna gewoon naar de HAP, hij dacht echter dat het een virusje was en dat het wel goed komt aangezien hijw el gewoon alert is etc.
Heb overigens net ook de phosphorus opgehaald... twijfel alleen of ik er vandaag, nu hij ziek is, wel of niet mee zal beginnen... Wat denken jullie?
Volgens mij maakt dat op zich niet uit. Het is alleen altijd wel even de vraag of ze er op reageren of niet: homeopatische middelen kunnen eerst een verergering van de klachten geven, voor er verbetering komt. Dus ja... is een beetje wat je zelf wilt en inschat: gokken dat hij het er direct goed op gaat doen, of zoniet gewoon alle shit in 1 keer even gehad hebben.... of op safe spelen met het risico dat je straks zit met een kind dat net ziek is geweest en vervolgens reageert op het middel. Wel balen dat je niet kunt sleeen!
Ja maar ik ben bang dat hij sowieso slecht slaapt omdat hij ziek is & ik dan denk dat het niet gaat werken ofzo..
Lovely, kan volgens mij geen kwaad maar ik zou er om de reden die jij net schreef pas mee beginnen als ie beter is. Anders blijf je altijd denken over hoe het was geweest als... We zijn net bij het cb geweest voor de 11 maanden afspraak, en daar het slapen ook nog maar eens aangekaart. Geen adviezen, alleen maar "oh wat vervelend toch". Maar dus ook geen rare adviezen, en om ze te testen vertelde ik er heel duidelijk bij dat ik hem niet laat huilen... maar ook geen gekke adviezen over garages dus . Gelukkig zijn er ook nog cb's die wel normaal reageren.
Lovely ik zou het denk ik wel gewoon geven. Misschien reageert hij er wel super op en is een goede nachtrust net wat hij nodig heeft. En het lijkt me sterk dat zijn afweer dit middel nu gaat tegenwerken enkel door zijn verkoudheid. Ik denk dat het 1 niets met het ander te maken heeft. Daarnaast zou ik gewoon te nieuwsgierig zijn... Hier een aardige nacht maar ook weer niet super! We moeten dit middel nog wel even de kans geven dus echt een oordeel heb ik nog niet.
Ja, da's ook weer lastig... in dat geval zou ik ook ff wachten geloof ik. Hmm, zul je net weer zien hier... vanochtend maar kort willen slapen, en nu slaapt ze nog steeds, terwijl ik zo weg moet AARRGGHH!!! Dat gebeurt nou altijd he? Hoe frustrerend!!! Nouja, ga d'r maar wakker maken en vertrekken Goed weekend en dat het maar goeie nachten mogen zijn! (In het kader van: wat gij wilt dat u geschiedt, wens dat ook een ander ).
Zooo, wat hebben jullie veel geschreven zeg! Even reageren op iedereen. @rozemarijke... veel plezier het weekend! Ja de meeste automobilisten maken er een potje van. Gister ook de hele dag op de weg gezeten. Soms echt... *zucht* En maar blijven bumperkleven he! Heb al de nodige aanrijdingen gezien. Balen dat Thirza een rotnacht heeft gehad, ik hoop dat ze het weekend een beetje slaapt. Wel lekker dat je productie weer op peil is Wat een onwijs leuke foto zeg! @lob... toppie zeg, dat Gijs weer koortsvrij is! En wat een lekkere nacht heb je gehad! Ik geloof dat bij het CB het enige advies is, laten huilen. Vandaar waarschijnlijk ow wat vervelend haha. Heeft je zoontje de dktp gehad? Of is die ook uitgesteld? @DK... aaahh arme Kay! Zielig he, als de kindjes ziek zijn. Ik las net ergens dat je naar de ha bent geweest, daar kom ik straks Hmmm, met de reactie van je ha schiet je ook niet veel verder op. Inderdaad, als je het niet vertrouwd, bellen. En hoe was het met jou? Ik las pijn in je maagstreek? Ow lees net over de pseudokroep. Heb daar wel eens over gehoord, lijkt me best eng. Word denk ik een hels nachtje voor je? @nance.. ik heb hier ook wel eens geprobeerd om erbij te blijven liggen, naast het ledikantje (heel lang geleden hihi) Maar dan ging Sasha ook harder huilen, omdat ze me wel zag, maar me niet kon vasthouden. Hoe oud is je zoontje eigenlijk? Wanneer moest je ook alweer naar die babyfluisteraar? @elin... een rotnacht gehad las ik? Balen. Krijgt hij niet nog tandjes? @devy... wauw, het gaat echt super he met Kyra! Krijgt ze snachts geen voeding meer dus? En zonder huilen slapen, helemaal geweldig. Heb je het toch niet voor niets gedaan. Ik snap er echt helemaal niets van! Sasha wilde nooit slapen, altijd aan de borst in slaap vallen, werd ze ergens wakker van, dan wilde ze meteen borst. Nu ligt ze gewoon al een half uur te slapen! (wel eerst even aan de borst, hihi) We zijn net wel de sneeuw in geweest, misschien dat dat het wel is. Zou het dan echt de oplossing zijn geweest voor ons? Een groot bed. (al komt ze snachts nog wel een keer of 2)
Nance: hoe oud was je kindje ook al weer? Wel fijn dat hij nu wel wil slapen tussen jullie in. Dat is voor ons de enige manier om nog enigszins nachtrust te krijgen.[/QUOTE] Mijn zoontje is van 13-09-2008
Hai meiden, Rozemarijke, ik hoop dat jullie een fijn weekend gaan hebben en wie weet.... gaat Thirza ineens wel slapen, zou mooi zijn he! Devy, wauw meid, wat goed. Loon naar hard werken noemen we dat, super hoor!!!!!!! En nu lekker consequent blijven als ze weer gaat spoken, ik merkte dat ik dan nog weleens terugviel in het oude patroon en dan waren we weer terug bij af! Nou weet ik even niet meer wie wat heeft geschreven....... Hier een paar goede nachten gehadl geen urenlang gehuil meer, heerlijk!! Allemaal vast een goed weekend gewenst
Wendyp: da's uitslapen! 10 uur, kan me niet eens meer herinneren dat ik tot 10 uur in bed kon liggen. Hihi. Inderdaad weer tandjes, de eerste kies komt door. Ach als het op dit tempo doorgaat, heeft hij zijn melkgebit zo compleet. Hij begon laat met tanden maar nu gaat het vlot. Dk: wat zielig zeg, geef hem maar een dikke knuffel! Rozemarijke: wat een leuke foto. Echt een dame zo op de slee! Lob, mijn CB zei een maandje terug ook dat ze hem laten huilen geen goed idee vonden. Maar ze gaven wel het advies hem te troosten op een moment dat hij even stil is, dus m.a.w. positieve aandacht geven. Vond ik wel een goeie! Wij zijn vandaag ook weer wezen sleeen. Zo gaaf!
Agh Lovely wat erg zeg! Veel sterkte voor jullie allebei!! Wendy, jouw leerlingen worden wel even in het diepe gegooid zeg.. En voor jou ook best eng lijkt me nu jouw "ingrijpmiddel" niet zo heel goed meer werkt ? Ik neem aan dat de net nieuwe chauffeurs nog even van de weg afgehouden worden? Het zou toch wat zijn he als dit DE oplossing blijkt te zijn.. Hoe lang heeft ze nu vanmiddag geslapen? De prik van Gijs is inderdaad uitgesteld. De eerst volgende afspraak is pas weer eind maart.. wel beetje gek vind ik.. eerst kom je er zo vaak (ik ging tijdens bv periode heel vaak wegen) en nu zo lang niet. Ik heb echt alleen maar heel goeie ervaringen met ons cb. En ik vind het daar altijd erg gezellig. Vlindertje, wat fijn dat je een paar goeie nachten hebt gehad. Heb je nog last van je operatie? Elin, een kies? Nu al? Is dat de normale volgorde? Wij zijn vandaag de hele dag op pad geweest, dus weer niet kunnen sleeen! Maar hij staat klaar, en morgen gaan we!
@elin.. inderdaad vroeg zeg! Sasha kreeg ze pas bij 14/15 maanden. Maar dan wel 4 tegelijk, jippie! NOT. 10 uur is bij ons elke dag eigenlijk. Maar ze gaat ook pas om 9 uur half 10 naar bed savonds he? Wij zijn meer avondmensen en absoluut geen ochtendmensen, ik geloof dat Sasha dat van ons geerfd heeft, hihi. @Lob... ik had 1 proefles, dat was wat minder. Maar eigenlijk ga ik gewoon lekker de weg op. Ik zie het meestal aan aankomen, dus grijp ik mondeling al eerder in. Voor de rest superveel afstand houden en zorgen dat ze geen abrupte bewegingen maken. Voordat we gingen rijden, heb ik eerst 10 minuten op ze in staan praten, dat ze vooral voorzichtig moesten doen, blablabla. Bij ons is de BMR uitgesteld, mag 4 januari terug komen daarvoor. Ik denk dat je wel een andere oproep krijgt voor die DKTP, er mag toch niet langer dan een bepaalde tijd tussen die prikken zitten? Hier in lelystad valt het CB wel mee, maar in Haarlem, pfff. Ze hebben me een aantal keer best beledigd. Ach, ik trek toch mijn eigen plan Ik vind dat wegen en meten altijd zo leuk. Wij mogen weer met 2 jaar. (en dan tussendoor die BMR, maar dat wordt lopende band-werk) Sasha heeft uiteindelijk 2 uur geslapen vanmiddag! Ze ligt nu weer lekker in d'r bedje. Wel snotverkouden.
@Rozemarijke Ik hoop dat je een geweldig weekend hebt! En wat een leuke foto! Wij hebben helaas nog geen slee en toen mijn moeder Kyra en ik een winterwandeling maakten hadden we geen fototoestel bij ons. @Lob Fijn dat je een goed CB hebt. Dan heb je ook het gevoel dat je daar met vragen terecht kunt. En op naar nog een goede en koortsvrije nacht. @wendyp Uitslapen is zooo fijn. Ik heb mijn uitslaapdag dit weekend vrijwillig afgestaan omdat manlief helemaal kapot is. In het begin ging kyra ook laat naar bed en laat weer op, maar helaas is dat feest voorbij. Ik ben ook een echt avondmens, en de ochtend mogen ze van mij best afschaffen. Ik hoop dat het je vertrouwen in de autorijdende medemens versterkt als ik zeg dat de automobilisten die ik vandaag op de weg heb gezien zich voorbeeldig gedroegen! En ik ben heel trots op mezelf want voor het eerst heb ik met dit weer gereden en ik ben niet in de stress geschoten en ik heb ook geen ongeluk veroorzaakt/gehad. Als Kyra wakker wordt krijgt ze nog steeds een voeding, maar dat zijn we langzaam aan het afbouwen. Toen ze nog heel veel wakker werd probeerde ik het op sommige momenten zonder de borst. Maar als ze nu 1 keer komt krijgt ze met liefde en plezier een voeding want af en toe voel ik me weer pamela en begin ook bijna spontaan te loeien. En hopelijk is het nieuwe bedje echt de oplossing. Waar het ook aan ligt, het zou mooi zijn als ze het zo goed bleef doen! @Elin Zo dat gaat hard met de tanden! Kyra heeft nog geen kiezen en 2 boventanden en 4 onder. Op het moment zijn wel nog 2 tandjes door aan het komen boven, maar daar lijkt ze niet zo'n last van te hebben. Maar kiesjes schijnen zowieso meer een drama te zijn. Wel een voordeel van het snel achter elkaar tanden krijgen is dat hij er straks snel vanaf is. @nance Je zoontje is net 2 dagen jonger dan Kyra. @Vlindertje Heerlijk he als de nachten goed gaan. Ik heb mijn man al gezegd dat we heel consequent moeten blijven want hij had het alweer over dat we Kyra best een keer over een week in ons bed konden laten slapen voor een keertje. Dus ik heb zeer beslist gezegd dat dat niet ging gebeuren omdat ik geen zin had om dit nog een keer te moeten meemaken doordat wij onduidelijke signalen afgeven. @LovelyDK Het arme mannetje. Gelukkig kon je toch nog met hem terecht bij de ha want doorlopen met zoiets is geen pretje en nu wordt er tenminste iets aan gedaan. Zo nu heb ik iedereen gehad (denk ik). Ik hoop dat ik zelf goed in slaap kan vallen want manlief ligt al op één oor en ik heb moeite om in slaap te vallen als er iemand bij ligt en dan al helemaal zonder eerst een half uur te lezen. We zullen zien... Met Kyra gaat het al helemaal goed. Ze is vandaag ook zonder problemen bij mijn ouders gaan slapen, en heeft daar een middagdut van bijna 2 uur gedaan. En ook 's avonds ging het vrij probleemloos ondanks dat het iets te laat was voor de kleine meid. Ze heeft wel nog eventjes gespeeld met haar projector/muziekmobile, maar dat vind ik allemaal best zolang ze maar niet huilt hehe.
Vnnacht was het een iets mindere nacht. Ze is een paar keer wakker geworden en heeft telkens een minuutje gehuild voordat ze weer in slaap viel. Op zich niet zo'n probleem maar ik word al bij de eerste kik wakker helaas.