@devy, . heerlijk om te lezen zeg! en herkenbaar want toen gijs een kleine 2 weken goed heeft geslapen, was ik ook zooooo moe en nu hij weer slecht slaapt voel ik me weer een stuk fitter ha ha ha ha.. @goofychick, hier ook enorme weemoed. De dag voor de bevalling heeft mijn vriend nog de hele dag geschaatst en ikke ben gaan kijken. We hebben toen ook prachtige foto's in de bossen gemaakt. Oh leuk dat jullie ook voor een 2e gaan! Wij ook weer snel! Ik kan niet wachten om het allemaal nog een keer mee te maken. Mijn vriend moet in week van Gijs' zijn verjaardag op een beurs in Amsterdam staan.. en hij kan dan niet thuis komen voor zijn verjaardag. Vreselijk vind ik het!! Ik ben gelukkig wel thuis. En we vieren het de zondag ervoor voor familie en vrienden maar ik had zo gehoopt dat we die dag iets leuks met zijn drietjes konden doen
He meiden, jeetje, ik heb geloof ik 6 of 7 pagina's bij zitten lezen Ga dus ff niet reageren op iedereen, want pfff... dat onthoud ik allemaal niet meer hoor! Hier een k*t-weekend gehad Thirza heeft echt baggerslecht geslapen, zowel overdag als 's nachts. My goodness, weer 6-7 keer wakker per nacht en dan om 6 uur weer helemaal actief en eruit willen. Tja, en in zo'n gehorig huisje gingen we d'r maar niet laten brullen En overdag hardstikke jengelig, zodra ik maar met m'n rug naar haar toe door de kamer liep, was het al mis... Eten ging ook heel erg slecht, dus dat hielp niet echt om de nacht door te komen Maar goed, half 12 waren we net thuis (2,5 uur gereden over dat rotstuk, en blijkbaar is een groot gedeelte van de chauffeurs alweer gewend aan de gladheid, want pffff.... wat een toeren halen mensen dan uit zeg! Wij hebben iig niet harder gereden dan 90) en zodra ik haar hier op de grond zette, was het goed, ging ze spelen en begon gelijk te kraaien Even laten spelen, toen gegeten en nog even gespeeld en nu slaapt ze. Ging eerst nog een kwartier liggen kletsen in d'r bed en je hoorde d'r bijna letterlijk brabbelen: He bed! Wat fijn dat ik weer gewoon thuis ben! Nouja, benieuwd dus hoe het vannacht gaat en of ze het laatste ritme direct weer oppakt, of dat ze ff nodig heeft om weer te acclimatiseren...
Ahhh Rozemarijke, wat vervelend zeg. Ik had gehoopt dat je even kon bijtanken en dat Thirza mss in een andere omgeving wat beter zou slapen! Het is gewoon een heel gevoelig meisje! Onze eerste vakantie was ook zo, echt geen succes, zoontje wilde gewoon pertinent niet in bed en niet slapen. Hij was toen 5 maanden. De laatste vakantie toen hij 8 maanden was, ging wel goed, nog nooit zo goed geslapen, maar dat was toen we thuis waren weer snel voorbij Je bent dus blij dat je weer thuis bent. En inderdaad zeg, wat rijden sommige mensen asociaal, ondanks de gladde wegen. Lob: wat jammer zeg dat je man niet thuis is met Gijs eerste verjaardag. Zou ik ook helemaal niet leuk vinden, zeker omdat het de eerste is. Hier op zondag jarig en op zondag vieren dus dat komt goed uit. Ik heb gisteren via internet allemaal leuke versieringen besteld met Boys first birthday!
@Lob: zie aan Elins reactie dat manlief niet thuis is met de eerste verjaardag! He bah... wat een rotdag om niet thuis te zijn @Elin: idd blij toe dat we weer thuis zijn. Lekker weer ons gewone gangetje kunnen gaan. Heb ik nog nooit eerder gehad, (in februari zijn we ook met mijn familie weggeweest, maar dat ging toen heel goed, (maarja, toen was ze nog maar 2,5 mnd). Hier trouwens ook na de eerste verjaardag nog sentiment hoor Thirza werd van za-op-zo geboren en toen we 's ochtends uit het raam keken, was de wereld ineens wit van de eerste sneeuw van het jaar (leuk voor alle eerste kraamvisite ). Dus daar moesten we hier ook wel even aan terug denken deze week...
@rozemarijke, wat jammer zeg! ik had nog zo gehoopt dat ze tijdens jullie weekendje lekker zou slapen. @elin, oh waar heb je dat besteld? ik heb ook zin om flink te gaan versieren!
@Devy,Elin78, yep idd k**....moet zeggen dat als ik nog niet getest had ik het niet had geweten, temp is eindelijk een beetje gezakt, en net toch voor de zekerheid een dipstick test (zijn niet zo prijzig) tegenaan gegooid en niks te zien. Maar sommige kwaaltjes blijven maar wellicht heeft dat te maken met mijn naderend ei. Oh zetpil mocht gewoon ook meerdere nachten achterelkaar, ik ben er ook altijd terughoudend in maar dokter zei dat het geen kwaad kon. Tja ventje zo laten brullen is ook geen oplossing, en mannetje is een bikkel, als hij zich stoot of valt is het na 2 sec,. altijd over, dus ik ken mijn pappenheimer wel. Zielig he.... Heerlijk dat Kyra nu een beetje door gaat slapen.....
Lob: bij een doosvolplezier.nl Goofychick: nou dan ga ik zo ook een zetpil geven, want het is hier weer niets al brullen op het moment. En zure luiers, niet normaal. En goed dat je nog even hebt getest, je zou toch gaan twijfelen! Rozemarijke: hopelijk gaat Thirza haar slaap vannacht in halen!
@rozemarijke.... ahhh balen zeg, dat je weekend kl*te was! Wat grappig dat Thirza in haar bedje aan het brabbelen was, ik hoop echt dat ze vannacht goed slaapt! Voor de rest wel iets van de sneeuw kunnen genieten? @lob... balen zeg, dat je mannetje niet thuis is met zijn verjaardag! @elin.. leuk he, al die dingetjes voor de verjaardag te regelen. Vond het geweldig. (totdat de hema haar verjaardagskaartjes helemaal verpest had! Moest toen wel even een traantje laten) @goofy... ik las dat je temp hoog was, ik dacht misschien is ze wel zwanger, maar daarna las ik, dat je op je ei zit te wachten? klopt dat? Ben je ooit wel eens met je zoontje naar de huisarts geweest om hem op het een en ander te laten testen? @devy... wow, wat goed zeg! Dat gaat echt nog wat worden bij jullie zeg! Wat supergoed van Kyra zeg! @all... vannacht ook wel een goede nacht gehad. Half 10 naar bed, daarna half 4 en daarna om 9 uur wakker! 1 keer geweest dus, echt super. Nu ligt ze al een half uur in bed, kom net bij mijn ouders vandaan en ze heeft niet geslapen vanmiddag. Ik heb trouwens niet gewerkt vandaag, examen ging niet door en de les was gewoon niet te doen vandaag. Morgen wel weer, maar dat zal denk ik wel hetzelfde verhaal worden. En ik heb een slee gescoord
@Wendyp, nee nooit getest, denk ook dat er niks is......samenloop van omstandingheden. Zoontje heeft qua geborgenheid van het begin af aan moeilijk gehad......alleen maar brullen dag in nacht uit......op een gegeven moment ten einder raad steunpunt CB gebeld, (waar mijn eigen CB zei dat ik het moest laten huilen) zeiden ze daar, neem hem op je borst, pak een goed boek en ga op de bank liggen. Hij had gewoon behoefte aan affectie. En eigenlijk is dat niet anders......als we destijds hem hadden laten huilen hadden we nou een kind gehad die niet zoveel zelfvertrouwen had en zo vrolijk zou zijn. Het is een heel opgeruimd vrolijk mannetje, die heel veel durft en doet. Alleen puur omdat ik mijn moedergevoel achterna ben gegaan. Anyway, iig bedankt voor de tip......kunnen we altijd nog eens doen.
Oh by the way, mijn temp is nu iets gedaald gelukkig.....beetje richting normaal, normaal is het nog iets lager.
hoi meiden ik denk nog aan jullie hoor, lees zo nu en dan mee, maar heb het te druk op het moment om te reageren. Druk met schoonmoeders, QUinn vanavond ook weer met koorts op bed gelegt, enz enz enz, en dan heb ik nog vakantie ook, maar dat gevoel heb ik nog niet
Goofychick: herkenbaar hoe jouw zoontje is. Mijn zoontje wilde ook heel veel bij me zijn. Ik kon hem zeker de eerste maanden bijna niet 'wegleggen'. Hij wilde ook echt elke 2 uur aan de borst. Ik heb er ook maar gewoon aan toegegeven. En 's nachts is hij onrustig, maar overdag is het zo'n lieverd, heel ondernemend en evenwichtig. Wij kunnen dat soms echt niet rijmen met de nachten. Wendyp: kan me voorstellen dat rijles niet te doen is zo. Je komt niet echt ver he, afgezien van dat het ook best gevaarlijk is. En wat een fijne nacht heb je gehad, heerlijk zeg. Hoe slaapt jouw kindje overdag? Want ze gaat om half tien naar bed las ik, maar slaapt ze dan nog wat later in de middag. Wel lekker dat je dan dus altijd wat langer kan blijven liggen 's ochtends als je er niet uit hoeft om te werken. Ikke: sterkte meid. Hoe is het nu met schoonmama? En Quinn alweer koorts? Het gaat nog niet echt beter sinds hij geopereerd is he?
@goofy... is dit je eerste ronde na je vmk? Herkenbaar van je zoontje. Sasha wilde en nu nog trouwens, altijd bij me zijn. En heel veel borst! @elin.. ja sinds kort slaapt ze overdag weer. Van half 4 tot half 6 ongeveer. Ja ben benieuwd hoe het morgen gaat. Heb dan ook nog 1 examen met een leerling. Het begon net weer met sneeuwen, dus ik denk dat die ook niet doorgaat. Pfff.... nou ben net dik een uur met Sasha bezig geweest, heb d'r maar mee naar beneden genomen. Ze was gewoon klaarwakker! Waarschijnlijk dacht ze dat het haar middagslaapje was!
@ja dit wordt de eerste ronde weer, nou kan je beter na een mk een ronde wachten maar is dat bij een vmk ook zo??? Geen idee eigenlijk, als het zo was en ik had niet getest had ik het ook niet geweten..... @Elin78, ja dat is iid herkenbaar......nu net alweer vier keer naar boven gegaan om de speen erin te doen. Hij zit ook vol in zijn neus. Nou merk ik dat bij het KDV hij vaak in een ander bedje slaapt terwijl mij is gezegd dat hij zijn eigen bedje heeft.....kan me voorstellen dat hij dan ook gauwer wat oppikt of niet???
morge meiden, ikke, hoe gaan de nachten nu bij jullie? balen joh dat je het nu zo druk hebt... is quinn weer ziekjes? @homeopathie, beatrice, lovely, ikke, werken de korrels bij jullie?
Goofychick: heeft hij geen vast bedje dan op het kdv? Vreemd, lijkt me op zich wel lekkerder voor hem. Hier een ellendige nacht, ik had besloten dat hij in zijn eigen bedje moest blijven, maar nadat ik vab 1 tot 3 er 10x uit was geweest, ben ik toch weer gezwicht en heb hem in bed genomen, waar hij ook niet goed sliep. FF gevoeld in zijn mondje en er is weer bijna een snijtand door, het was dus geen kies.....
Af en toe gaat het hier even te snel voor me hoor. Ik heb het een beetje druk! Maar de korrels lijken wel iets te doen maar zorgen nog niet voor een super resultaat. Lotte is vooral iets rustiger geworden en ook 's nachts maar qua slapen is het nog steeds een uurtje per nacht wakker. Maar we houden hoop! We moesten het even een maanden geven...
Goedenmorgen, spring hier weer in hoor, om nu nog op alles te reageren is me ietjes te veel. Quinn is inderdaad weer ziek, vanacht ook bij ons geslapen, en vanmorgen had hij 38,8 dus zal nog wel oplopen vandaag. Hij moest vandaag eigelijk voor controlle voor zijn oortjes, maar afgezegt dus. Het slapen was nog steeds drama, tot we de Sleepzz weer gebruikte, dat gaat of beter ging veel beter. Hij is overdag ook weer rustiger. We hebben een paar flinke heftige dagen met flinke woede aanvallen gehad van Quinn, en nu is dat een stuk rustiger.
Nou, hier ging het vannacht al weer stukken beter De dame ging rustig zelf slapen om 19.15 en werd pas wakker om half 12, toen om half 2 en half 5 en weer wakker om kwart voor 8. Na de afgelopen nachten weer netjes dus, maar we merken nog wel dat ze ff nodig heeft om weer te schakelen... stapte vanochtend uit bed om m'n ochtendjas aan te doen en dan is het dus al brullen: bang dat ik weg ga Nouja, we gaan pas vrijdag weer weg en dat is alleen eind van de middag en begin van de avond naar m'n schoonouders. En dan voorlopig maar weer even geen uitstapjes...
@Elin78......hahahaha hier ook gezwicht, alleen hier heeft het niks met zijn bedje te maken (of hij er nu wel of niet in wil)vannacht na 6 keer gepakt, en tussen ons in gelegd, hij sliep nog half, pest is alleen dat wanneer we hem laten huilen hij echt wakker wordt en helemaal overstuur is. Soms zit ik wel te denken........aardstralen......? @Korrels? @ikke1981....sleepzzz....wat is dat??? Woede aanvallen, vervelend hoor! @Rozemarijke, ach gossie. Heeft ze verlatingsangst???