@wendy: lekker!!!! @beatrice: laat het wel ff weten dan, want dan ga ik ook emigreren... de sallandse lucht deed voor Thirza geen wonderen afgelopen weekend, maar ik ben bereid alles te proberen, hihi. Maarreh... fijne vakantie!
Even geen tijd om op zp te zitten gehad............lekker met Sven nog naar buiten geweest met de slee, naar de winkel, in totaal 40 min heen en terug, hij vindt het zoooo leuk.....en dan kijkt hij je aan onder dat mutsje en dan krijg ik toch weer een smile van hem.....zwijmel, dat doet toch wel wat met je moederhart hoor..... @Ikke, hoe was de nacht en hoe gaat het nu met Quinn? @Mamalijntje, he bah.....weer raak dus....wisselen ze elkaar af Sven en Jamie??? @Beatrice IK WIL OOK OP VAKANTIE.....we zijn nu twee jaar niet op wintersport straks.....en mis het onwijs......zucht.....en misschien hopenlijk en *slik* volgend jaar ook nog niet.... @Devy, nog bv dus???....hier ging het iets beter met Sven toen hij van de BV af was....totdat het tandentijdperk kwam.... @Rozemarijke, he bah....knuff. @Go Sasha go.... Hier Sven gisteren om 2200 weggelegd en meneer kwam pas weer om 4 uur, na drie keer eruit geweest te zijn bij ons genomen, was even helemaal overstuur....toen geslapen tot half 8, ff ik boterham op bed gegeten (jaja manlief geeft sinds bevalling brood op bed als ik vrij ben....)en daarna is hij weer gaan slapen met mij tot 10 uur....
@Wendyp Yaaaay @Beatrice Fijne vakantie @Goofy Yup, al werken Bella de Bonte Koe en ik inmiddels samen. Kyra is helemaal fan van mijn borsten, wat vaak wel lief is maar als ze mijn tepel met zich mee wil nemen naar een andere kamer is het af en toe wat minder.
Nou, ons meisje eigenwijsje heeft weer wat nieuws hoor... ze wilde vanavond geen warme prak. Omdat ze erg moe was, weet ik het daaraan en aan het feit dat ze aan de dunne is (tandjes ofzo geloof ik) en ging een fles warm maken, (ze heeft me weer een kloof gedronken, dus ze moet om en om flessen en live). Moest ze ook niet. Toen ik die voor haar op tafel zette, ging ze wel even zelf drinken, maar niet echt zoden aan de dijk, dus ik denk: Kijken wat ze doet als ik haar lepel klaarleg in haar bakje eten. Ging ze dus mooi zelf zitten eten, de tuthola. Lepel helemaal aan het uiterste puntje vasthouden en dan naar d´r mond laten zwaaien. Bakje bijna helemaal leeg gegeten... (40 gram, ze had om 4 uur het grootste deel warme hap al gehad). Vrees dat ik een partij verkeerde genen mee heb gegeven aan m´n dochter... een van mijn eerste woordjes waren namelijk: zelf doen... Nouja, weten we ook weer dan, LOL Ze wilde daarna niet veel meer drinken uit de fles en uit de borst kreeg ze niet veel meer, dus ben benieuwd hoe het dan met slapen zal gaan allemaal (en vannacht met wakker worden en dan geen voeding kunnen krijgen).
Lob: balen dat hij slechts sliep en dat je er alleen voor stond. Hopelijk vannacht weer wat beter! Wendyp: nou Sacha heeft de smaak te pakken he! Volhouden! Ikke: wat sneu weer, jouw mannetje krijgt echt elk virusje dat langskomt. Hopelijk gaat het de feestdagen weer wat beter. Goofychick: leuk he dat sleeen, maar 40 minuten. Da's lang zeg, goed dat hij dat volhoudt, hier heeft hij er na 20 minuten genoeg van en wil hij er af. Devy: wat heerlijk dat het zo goed blijft gaan. Het lijkt er op alsof het echt blijvend een succes is! Rozemarijke: da's wel herkenbaar dat zelf eten, hier lukt hem dat dan nog niet zelf met een lepel, maar als hij lekker met zijn handen mag eten, dan eet hij ook meer dan dat ik het hem geef. Maar goed hoor van Thirza, zelf eten met een lepel. Hier was het vannacht iets beter, dus ik voel me ook weer wat meer mens. Nou meiden, ik wens jullie allemaal hele fijne, rustige en relaxte feestdagen. Beatrice gefeliciteerd alvast, ik las op in een ander topic dat je 1e kerstdag jarig bent en een heel prettige vakantie.
Heb een dip, we hebben de kerstbezoeken allemaal afgezegt, morgen zouden we naar mn schoonmoeder gaan, maar ja de heeft 4 katten, een hond en konijn, lijkt me niet echt handig numet Quinn 2de kerstdag zouden we naar vrienden gaan in Tiel, lijkt me niet zo fijn om zo lang te reizen met Quinn als hij zich niet 100 voelt. Dus met andere woorden, we zitten thuis, en heb gewoon flink de P erin
ikke, dat is echt balen meid. ik kan me voorstellen dat dit zwaar op jullie dak valt. maar ik hoop dat jullie toch een onwijs leuke kerst hebben met zijn drietjes en probeer maar zo te denken dat er nog heel veel jaren kerst zullen volgen en dat dit iets eenmaligs is. veel liefs van mij!! @de rest, ook hele fijne dagen!! en laten we hopen dat onze kids ons een heerlijk rustige kerst geven en dat ze allemaal maar lekker heel het weekend mogen doorslapen
was het maar eenmalig, vorig jaar was Quinn ook ziek met de kerst, volgens mij houd Quinn niet van feestdagen
"Ikke± he, wat vervelend! O, hmm, m´n toetsenbord heeft weer eens een andere nationaliteit aangenomen en maakt andere tekens dan op de knoppen staan... Manlief eens vragen om die snelkoppeling uit te zetten, want op de een of andere manier krijg ik dit dus altijd voor elkaar, (en sluit dan m´n pagina´s altijd maar af, maar nu ff geen zin in). Maar hopelijk lukt het om ook met z´n drietjes er wat leuks van te maken! Hier gaan we morgen met de kids een mooie taart maken, (vanavond de biscuit gebakken). Een mooie kerst/sneeuwtaart moet het worden. En dan halverwege de middag naar m´n schoonouders. Als Thirza tenminste fit blijft en niet verder ziekig wordt... ze slaapt nu iig al vanaf kwart over 7, dus dat gaat de goede kant op. Fijne feestdagen iig allemaal!
Fijne kerstdagen! (Noodgedwongen snel getypt dus even geen specifieke reacties want manlief bonjourt me weer van zijn pc af)
@Fijne dagen iedereen. @Ikke knuff!! Hier ben ik mega trots op Sven........gisteren naar schoonouders geweest, hij nog wat slapen rond zes uur.....wij iets voor negen uur weg (10 min rijden a 15) manlief wilde toch nog even naar de kerkdienst.....en daarna hebben we altijd een broodmaaltijd errrug gezellig...... Ik zou thuis daar blijven met Sven, hij nog wat gespeeld, en rond half elf (omdat hij al had geslapen) naar bed, slaapzakje (die ook in de autostoel gebruikt kan worden) aan en weggelegd boven bij schoonouders.....lekker geslapen, in de auto gedaan toen we weggingen, nog slapen.....hier slapend in bedje gelegd.....MAAR helaas kwam hij om half drie, paar keer spoken 5 keer eruit..........maar ben toch trots......(zijn neefje van 4 mnd ouder wil helemaal niet ergens anders slapen.....en dan zit je toch wel vast hoor merk ik) Vanochtend niet willen slapen helaas, dus zal straks wel wegtikken.... Geniet ze iedereen, ga zoonlief even opdoffen en weg....
Goed gedaan Sven! Hier is het eventjes wat minder maar dat komt vast omdat ze de kerst-stress oppikt. Hopelijk is het straks weer over en kan ik doorgaan met slaap inhalen. Merry X-mass
Goedenmiddag wat een rust hier, iedereen aan het uitslapen Hier een redelijke nacht gehad, Quinn wel een paar keer wakker, maar even goed leggen, en max 5 min huilen was het weer stil. HIj heeft ook de hele nacht lekker in zijn eigen bedje kunnen slapen, dus wij hebben ook eindelijk weer eens "normaal" kunnen slapen. Vanmorgen had Quinn 37.8, dus we gaan de goede kant op, de ab kuur slaat aan. Wel moeten we nog flink puffen met hem, maar hij is weer vrolijk en actief, en dat is al een goed teken Verder verveel ik me stierlijk, dus ben even aan het neuzen voor een nieuw telefoon abbo met een leuk cadeau, aangezien ik een nieuwe foon krijg van manlief voor de kerst
Oh wat fijn Ikke. Dat het nu beter gaat met slapen en met Quinn's gezondheid hebben jullie zo verdiend! Oh en qua telefoon wij hebben nu zo'n stom ding met touchscreen, diegene van Samsung van de reclame. Nou ik mag mijn nagels wel heel kort gaan afknippen want ik bel altijd de verkeerde. Geef mij maar zo'n halve koelkast met toetsen van Nokia. Die kan ik nog een keer met goed fatsoen laten vallen.
ik wil ook een touchscreen meer, die heb ik nu, erger me er kapot aan, en het is niet handig als je kind iedere keer je telefoon ta pakken krijgt en dus krassen op je scherm krijgt Ik krijg LG WG 300, die kopen we los, kost 100 euro, we hebben nog iris bonnen liggen van 50 euro dus de telefoon kost dan 50 euro In maart geloof ik loopt mn abbo af, dan neem ik een andere abbo met een leuk cadeau zonder telefoon dus
Hee meiden, gezellig kerst aan het vieren? Goofychick: wat goed van Sven. Lekker hoor dat je hem zo makkelijk mee kunt nemen. Wij hebben morgenavond kerstdiner bij schoonouders, ben benieuwd hoe dat gaat. Devy: ja logisch, het zijn toch drukke dagen en gevoelige kinderen pikken dat toch op. Ikke: fijn dat de AB-kuur aanslaat. Ik wil eigenlijk een I-phone, maar dan moet ik zo'n duur abonnement pakken, en dat is gekkenwerk, want heb telefoon van werk waar ik ook privé mee mag bellen. Hier best wel een goede nacht gehad, wel in ons bed, maar okay, mogen niet klagen. Vandaag heeft hij zich voorbeeldig gedragen. Goed geslapen van 2 tot 4 uur, lekker gegeten en een uur aan tafel gezeten zonder te mopperen en nu net zonder protesteren in zijn bedje. Hij is alleen wel heel hard op zijn voorhoofd gevallen met spelen daar straks. Zit nu een hele buil.
Quinn heeft uit eindelijk bijna 4 uur geslapen, en om 7 uur zag ik de wallen alweer komen, dus om half 8 lag hij in bed zonder mopperen! Verder dus niks aan kerst gedaan, heb een beetje het zondag gevoel, lekek rrelax