hey meiden, @goofy, fijn dat jullie sven zo mee hebben kunnen nemen! super goed van hem gedaan. @ikke, goed te horen dat quinn weer wat opknapt. @elin, fijn dat jullie een nachtje goed hebben kunnen slapen. @devy, logisch hoor dat kyra een beetje van slag is door de drukte. wij hebben een gezellige 1e kerstdag gehad. heb een hoop eters gehad, maar mijn 4-gangendiner is super gelukt..... met dank aan ah excellent gijs had vannacht vreselijk geslapen, en natuurlijk toch weer om 6.00 uur klaar wakker. maar ik mocht heerlijk uitslapen van vriendlief. nu is al 4 x overstuur wakker geworden, en mijn hele trukendoos moest weer leeg om hem weer rustig te krijgen. zal denk de drukte van vandaag wel zijn. fijne nacht ladies!
Lekker he zo'n uitslaapdag. Die had ik vandaag ook. Nu ligt Kyra eventjes te huilen omdat we net thuis zijn van een bezoek aan mijn ouders. Daar is ze overigens wel weer zonder veel protest gaan slapen. Ben benieuwd hoe het zal gaan want dit is de eerste keer dat we zo laat terug zijn ergens van.
heerlijk! ik lag er om 22.30 in, en kwam er vanmorgen om 11.00 uur uit . 's nachts wel veel wakker geweest door gijs, maar was toch lekker. oh spannend! ben benieuwd hoe ze het doet!
He meiden, nou, hier vannacht een redelijk goeie nacht, na een aantal baggernachten van 6-7 keer eruit Was er ook wel hard aan toe, voelde me gisteravond echt belabberd van vermoeidheid enzo. Gisteren bij schoonouders wezen eten, gourmetten, en dat ging wel aardig goed. Na afloop m'n stiefkids weer thuis afgeleverd na een week hier en toen is Thirza op de terugweg (E'hoven-Den Bosch) lekker in slaap gevallen. Hier thuis omgekleed (op andere plekken trek ik 'r voor vertrek dan altijd haar pyjama al aan, maar schoonouders roken nogal en huis stinkt altijd, dus wil Thirza dan niet al stinkend naar rook in d'r bedje leggen) en toen is ze probleemloos gaan slapen (half 9). Alleen wakker geweest om 12.15 en 4.30 en toen om half 8. Dus lekker, heb even weer een eind bij kunnen pitten vannacht Hopen dat ze vannacht vast gaat houden voor de komende nachten weer ook Heb iig de indruk dat ze de rust in huis wel weer even lekker vindt... ze is toch een beetje de levende pop van d'r broer en zus als die hier zijn, (ondanks dat we dat voortdurend begrenzen). Nu kan ze weer gewoon lekker haar eigen ding doen zonder bang te zijn dat ze alle kanten uit gesleept wordt
Wat fijn Rozemarijke! Dat had je echt even nodig die redelijk goede nacht. Mijn zus en ik waren ook zo blij met mijn zusje. We hebben haar zelfs nog in mijn eigen kinderwagen gepropt (haar beentjes hingen half over de rand) maar gelukkig heeft mijn zusje er geen trauma's van opgelopen. En yay Ikke, het ziet er een stuk rooskleuriger uit nu de koorts aan het zakken is zeker? Hoe was het vanacht? Hier is Kyra na een minuut of 20 af en aan te huilen weer in slaap gevallen toen we thuis waren. Ik moest manlief er wéér van weerhouden om meteen naar boven te stormen. Hij is helemaal voor het laten huilen, behalve als hij het zelf aan moet horen. En consequent zijn is ook iets wat hij heel moeilijk vindt. Ik merk dat als we haar bij het inslapen te vaak storen dat ze dan veel langer door blijft huilen dan wanneer we haar even laten gaan. En bij het 's nachts tussendoor wakker worden is het juist beter om er na een minuut of 5 naar toe te gaan. Ik hoop dat jullie allemaal ook een goede nacht hebben gehad en op naar een gezellige tweede kerstdag.
Goedenmorgen, HIer een goede nacht, Quinn is wel om 4 uur nog wakker geweest en kreeg weer een driftbui, duurde dit keer maar gelukkig 20 min en is toen weer verder gaan slapen tot 8.45!! Heb hem nog niet getempt, maar volgens mij is dat ook niet nodig, hij vroeg net zelf om aan te kleden, na 3 dagen een pyama te hebben aangehad, is hij die volgens mij zat.
@Ikke, fijn dat Quinn zo opknapt. @Devy, jee die Kyra toch, of is mama wat gestresst tijdens de kerst @Elin78 nou lekker toch, al is het nog bij jullie in bed, het is heerlijk dat je zelf even tot rust kan komen... @Rozemarijk knuff.....lekker dat afgelopen nacht wel goed is gegaan.... Hier MEGA TROTS OP SVEN.....sorry mijn moedergevoelens spreken even hihihihi. Gisteren eerst naar levende kerststal geweest, leuk voor Sven, nou hij viel net 5 min te vroeg in slaap op manlief zijn arm hahahha.....toen slapend in de auto veder naar schoonouders, daar direct in bedje gelegd en daar heeft hij nog heerlijk geslapen een uur.... Ohhhh mennnnn wat had ik een warm gevoel toen we met zijn allen aan het kerstdiner zaten, vier kids erbij....waarvan eentje van mij en die was als enige er vorig jaar nog niet bij....heel bijzonder moment vond ik dat. Ennnnn.........gewoon hele tijd in zijn stoel gezeten er gezellig bij......waar de andere kids toch wel wat ehhhh drukker waren......(voordeel is dat Sven altijd overal bij wil zijn, soms niet handig maar nu was het heerlijk) Hier om half elf naar bed......en doorgeslapen tot half 8!!! (manlief is er voor 1 uur twee keer uitgeweest.......) en daarna nog verder geslapen tot 9 uur!!!! Zo dat moest ik ff kwijt.... Ff koffie drinken met manlief......morgen naar vriedin om eerste verjaardag van haar zoontje (vriendje van Sven) te vieren erg veel zin in.
Klinkt goed, ikke Enneh Devy... ik zou maar oppassen, want denk dat Kyra papa nu al om haar vingertjes windt Wordt nog wat als ze ECHT doorkrijgt hoe ze moet manipuleren, LOL (Hier ook zo eentje: stiefdochter weet precies hoe ze moet knipperen met haar ogen en welke puppy-blik gewenst resultaat geeft. Gelukkig voor papa is ie opnieuw weer getrouwd en steek ik er regelmatig een stokje voor.... Ik ken die trucs wel, hahaha).
Hahahaha......nu al bewust dat het ook lekker is om normale kleren te hebben.....fijn dat hij het goed heeft gedaan.
@goofychick: lekker!!!! Werkt dat voorbeeldige gedrag aanstekelijk? Want dan kom ik een keertje langs met Thirza,
allemaal leuke dingen om te lezen Hier is Quinn alweer naar bed hahaha niet normaal, hij heeft de smaak te pakken geloof ik. Nu ben ik wel heel erg benieuwd hoelang hij nu gaat slapen
@Ikke, denk dat hij wat aan het inhalen is........hihihi. @Rozemarijke, hahahaha het zal wat zijn.....nu weet ik wel dat als Sven altijd bij zijn vriendje is die 2 wkn ouder is maar erg voor in zijn ontwikkeling.....kan hij altijd weer iets nieuws. Vorige keer, opeens optrekken tot staan, opeens zwemmen leuk vinden, en kruipen.......gaan morgen en overmorgen er heen, dus zal mij benieuwen....
Een boel goede nachten zo te lezen! Lob: jammer dat jouw nacht wat minder was, maar je hebt in elk geval lekker uit kunnen slapen! Ik heb ook een goede nacht gehad, hij was alleen om 4 uur even wakker toen tot 8 uur geslapen. Er is weer een tandje door. Hopelijk krijgt hij nu even rust wat betreft tanden, in elk geval tot na volgende week zondag, dan is hij jarig! Ben benieuwd hoe het vandaag zal gaan. We gaan straks na zijn slaapje naar de schoonfamilie en zal dus was langer opblijven. Hebben jullie een slaapzak die in de auto kan? Want dat is natuurlijk wel handig. Ik wil eigenlijk zijn pyama aan doen als we naar huis gaan zodat ik hem evt. als hij in slaap valt in de auto meteen in bed kan leggen. Maar ik heb dus geen slaapzak waar riempjes door kunnen. Devy: herkenbaar wel. Alec valt ook sneller in slaap als ik hem even laat, maar 's nachts durf ik dat niet goed, want ik ben bang dat als hij te wakker wordt, we er weer uren mee op zitten! Vandaar dat ik dan meestal heel snel bij hem ben om zijn speentje te geven.
@ikke: die is duidelijk aan het beter worden dan, dat ie nu zoveel slaapt! @Elin: wij hebben een combisleeper die in de autostoel kan, maar die is nog te groot. Met de gewone slaapzak doen we het tot nu toe steeds zo dat ik die zover openrits dat ie in de gordels kan en dan een dekentje er verder overheen. Maar wil binnenkort eens even aan de knutsel met een van de slaapzakken, om er een gat voor en achter in te maken. Dat gepruts elke keer en dan steeds een dekentje mee moeten slepen... Thirza heeft hier vanochtend maar 1,5 uur geslapen Hoop eigenlijk dat het vanmiddag nog een keertje lukt...
Hier even snel een berichtje van mij.. De nacht van 24 op 25, echt verschrikkelijk! Dat ging de verdere dag door. Ze heeft op weg naar s.ouders 1.5 uur lopen krijsen, lief gespeeld daarzo, in het restaurant ook 2 uur af en aan lopen krijsen! (heb nog een half uur op het toilet met d'r gezeten, voor bv) Ik zou echt niet mn kerst door haar laten vergallen. Later was ze wel stil, want ze kreeg een teletubbie tekening met potloden (Doe dat dan eerder!) Later zijn we naar huis gegaan, waren half 10 thuis, toen zijn we allemaal als een blok in slaap gevallen! Ik heb zo vast geslapen, dat ik Sasha helemaal niet heb gehoord. Ze lag vanmorgen ineens naast me in bed en Kris had haar er niet uitgehaald! hihi.
ik lees allemaal goede tot redelijke nachten! fijn! hier weer een slechte nacht.. pff.. ben wel weer toe aan een goeie nacht. wie weet vannacht wel! fijne 2e kerstdag allemaal.
Nou lees wisselende verhalen! Hier een horror nacht & een erg ziek mannetje weer! Vanmorgen op de hap geweest & wederom een ab kuur.. Arm mannetje!
@Auto slaapzak, hier ook eentje, maar net wezen kijken voor een grotere maar die combisleeper vind ik erg duur, bijna 100 euro......eentje van prenatal hebben we van 90 cm maar die is qua lijfje al bijna te klein.....maar qua benen nog genoeg ruimte snap er niks van. Hier dus waarschijnlijk een normale kopen en dan een gat erin laten maken en kijken hoe en wat....schoonma is erg handig. Moet zeggen wel ideaal......