Hoi meiden. Hoe zijn de kerstdagen bij jullie?? Hier tot dusver super! En we hebben Tygho net weg gebracht, hij logeert bij mijn ouders. Wij gaan lekker een avondje stappen Dat is wel erg lang geleden zeg! Heb er superveel zin in.
mams heel veel plezier Wij zijn nog even onverwachts bij schoonmoeder geweest, we wilde er echt even tussen uit Was gezellig!! Ik voel me nu belabberd, mn spieren doen pijn, gewoon bah! Hopelijk blijft het weg, en kan ik nog gewoon van mijn vakantie genieten
Mams, veel plezier hihihhi......echt ouderwets stappen weer....hier binnenkort weer naar de sauna met manlief.....ehhhh of hopenlijk nog niet (zie mijn banner.......als ik zwanger mocht zijn dan kunnen we voorlopig even de eerste drie maanden niet)anyway..... Mamalijntje thanks!!! Dan ga ik er maandag direct even langs.
Meiden ik ga lekker mijn bedje in.....tot maandag of dinsdag.....enne als het zo doorgaat met Sven mag ik me hier weer afmelden......hahahahahaha (ehhhhhh geintje.......maar feit is wel dat hij nu drie nachten redelijk tot goed heeft geslapen......en dat merken we allebei......) Daag lieverds!
MOrge meiden Hier ook weer een goede nacht, alleen vroeg wakker, dit omdat hij weer was door gelekt. MIjn verkoudheid en balabberd voelen zet door volgens mij :S bah, vanavond ook maar weer vroeg naar bed Hoe is het met de andere kinders gegaan?
Goeie morgen Ikke, Hier een rotnacht gehad en wederom weer een voeding moeten geven.. grrr om gek van te worden.
Hier ook een rotnacht, elke twee uur wakker en een voeding. Heb zelf kopppijn (al 3 dagen) en gisteren ongesteld geworden, dus ik kan het even helemaal niet hebben
Wat een drama weer zeg. (Behalve Tygho en Sven.. thumbs up!) Hopelijk heeft het te maken met de kerststress en gaat het vanaaf vandaag een stuk beter. Ik ben altijd zo'n stresskip als we ergens als gezin moeten zijn. Maar dat heeft iets meer met manlief te maken dan met Kyra. Vaak staat hij laat op en kleed zich aan en zegt dan goh ik ben al klaar wat duurt er zo lang bij jou? (goh wat dacht je van douchen, Kyra en mezelf aankleden, opmaken, de hond eten geven, Kyra eten geven etc etc etc) Maar goed met oud en nieuw doen we niets behalve een krijsende Kyra troosten dus de stressdagen zijn weer voorbij.
Helaasssss ......te vroeg gejuicht......hier weer de tanden die aan het opspelen waren......kermend wakker......echt zielig......dus ik blijf hier nog wel ffies.....had ook niet anders verwacht dat Sven weer zou komen.....zo gaat het elke keer......heeft hij even rust met zijn tanden, wil hij gaan doorslapen en op de nacht dat hij daadwerkelijk doorslaapt of net daarna.....PATS BOEM.....tandenpijn...... Voor iedereen een hele dikke knuffel!!!!!!!
hey meiden, hebben jullie allemaal een leuke kerst gehad? hier ook weer een slechte nacht, en we lagen er pas om 03.30 in en om 06.00 was meneer weer klaarwakker *gaap*. eigen schuld natuurlijk . we gaan zo even voor een nieuwe auto op pad, 1,5 uur rijden hopelijk slaapt gijs wat in de auto maar meestal is het brullen. gijs zit met zijn 7,8 kg nog steeds in de 1e maxi cosi maar heeft daar een gruwelijke hekel aan. nu hebben we al wel een andere autostoel maar ik hoor/lees overal dat het echt beter is te wachten tot ie minimaal 9 kg weegt. wat zouden jullie doen?
Lob als hij goed kan zitten gewoon lekker doen! Jamie zat met 8 kg erin omdat hij alles bij elkaar krijste in de MC
Goofychick: herkenbaar, hier gaat het dan ook ineens een week goed en dan is het weer bal en tadaaa dan komt er weer een tandje door. Wij zitten nu al drie dagen in de goede periode. Gisteren drukke dag en avond gehad, maar hij heeft uitstekend geslapen vannacht. Lob: ik zou het alleen doen als de gordels van een normale autostoel goed aansluiten. Wat een popje is Gijs dan vergeleken met Alec. Hihi. Hij weegt 9,8 kg nu! En ik vind eigenlijk dat hij nu pas echt goed zit in de autostoel.
@Lob: Thirza zat hier ook eerder in de opvolgstoel... ze zat goed stevig (tja, al vanaf 6,5 mnd) en met 11 mnd zijn we geloof ik over gegaan. Ze was toen 8,5 kilo ongeveer. Als hij goed stevig zit en de gordels voldoende aansluiten, zou ik het lekker doen. Ze kunnen lekker om zich heen kijken en dan zit je toch heel anders in de auto @Devy: ik heb er daarom dus een gewoonte van gemaakt om de avond van te voren met m'n man te overleggen hoe hij de ochtend in gedachten heeft. Meestal komt hij niet verder dan een half uur voor vertrek uit bed om te douchen en te eten. Kan ik op dat moment tenminste nog bijsturen en hem wat taken meegeven Scheelt een hoop... Hier waren de kerstdagen dus wel redelijk, maar het is aan Thirza wel te merken dat ze last heeft van de drukte en het feit dat dingen anders gaan dan anders. Aan mijn stressniveau ligt het niet; ik ben hardstikke ontspannen, want ben nogal een sociaal dier Maar m'n man heeft dat minder, die zit het liefste hele dagen thuis... Zal ze wel van hem hebben dan Maar... ze heeft vanochtend/middag geslapen van 10.30 tot 13.30 en dat was weer even anderhalve week geleden ofzo, geloof ik. Ik heb dus goede hoop dat vannacht wat rustiger gaat worden, (maar heb iig zelf nog even bij kunnen pitten net ).
thanks ladies! ik ga morgen toch eens testen hoe goed hij in de 2e stoel past. hij zit erg stevig dus als de gordels een beetje passen ga ik hem omzetten. heen weg sliep ie gelukkig, maar terug weg was ie wakker en dan moet ik ook echt achterin gaan zitten anders krijst meneer alles bij elkaar. hij heeft er een gruwelijke hekel aan om stil te zitten, maar hij is ook nieuwsgierig en ik heb het idee dat hij door het uitzicht wel afgeleid wordt als hij andersom zit. @mamalijntje, was het gekrijs bij jullie daarna over? @elin, gijs is mini! @rozemarijke, gelukkig voor thirza is de drukte weer voorbij!
Lob autorijden is gewoon leuk geworden.. Hij is het nog snel zat omdat hij wil bewegen maar stukken beter!
He meiden, hoe waren jullie nachten? Hier wel een redelijke nacht, Thirza ging in eerste instantie wat moeizaam slapen, maar sliep daarna wel tot half 11 en is toen om half 2 en half 6 wakker geweest en slaapt nu nog. Zal zo wel wakker worden, neem ik aan. Beetje jammer dat manlief nooit zachtjes z'n bed uit kan komen en dat ik dus vanaf half 7 wakker ben Nouja, vanmiddag gaat ze weer gewoon naar de gastouder en heb ik een middag vrij, (nouja, vrij... m'n handen vrij om de zooi in huis op te ruimen).
Goedemorgen Hier wederom een goede nacht gehad! Vind het echt Wauw!!! Maar ja ben zelf nu ziek, zucht............... lekker hoor zo'n vakantie :s Maar ik ga me mooi zo ziek melden, vind het goed met ze! Goofy, zielig he met de tandjes?! Hoe is het nu gegaan? Lob, beetje bijgekomen van de korte nacht? hihi zolang het maar gezellig was De rest van de kindjes de kerstdagen allemaal goed door gekomen?
Goeie morgen, Hier een niet slechte nacht gehad. Om 5 uur werd Jamie pas wakker maar wel weer helemaal overstuur en alleen voeding helpt.. Snap er niets van. Kan toch geen nachtvoeding blijven geven? Rozemarijke slaapt ze dan na het wakker worden weer gelijk door? Ikke idd wauw!!!! Wat is je geheim??
@mamalijntje: vaak wel, dat ze na een voeding weer verder slaapt, maar een paar keer per week niet en dan zijn we vaak ook zo een uur verder voor ze weer verder slaapt