Wij willen slapen! Maar onze baby's niet...

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door 078mama, 9 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    @lovely, hoe is het nu met kay??? zielig dat ie tijdens de kerst ziek was!! en hoe is het met jou? je zult wel doodmoe zijn... eerst jij last van je maag... en een ziek kindje. het zijn wel heftige weken voor jou!! hopelijk is het nieuwe jaar wat relaxter!

@ikke, is quinn weer helemaal opgeknapt? oei maar nu jij dus.... das balen! moest je eigenlijk vandaag al weer werken?

@rozemarijke, redelijk goeie nacht dus... wel lekker dat je vanmiddag even zonder kind kunt huishouden.. dan gaat het altijd net effe iets sneller.

@mamalijntje, vind het moeilijk om je te adviseren over die nachtvoeding..... gijs is 's nachts ook vaak uren wakker, maar een voeding daar moet ie dan niets van hebben. heb ik 1 x geprobeerd, en hij duwde de fles meteen weg. heeft jamie dan echt honger, of is het meer dat ie weer rustig wordt van het zuigen aan de fles?

@onze nacht, ik heb in een soort van coma gelegen geloof ik, want gijs is 2 x wakker geweest maar daar heb ik weinig van meegekregen. en weer om 05.30 klaarwakker... begin daar een beetje van te balen dat ie altijd tussen 05.30 en 06.00 wakker is. das zooo vroeg, en de dag duurt dan zo lang. ik moest er toch wel vroeg uit omdat ik aan het werk ben, maar dit is wel erg vroeg.

2. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Nee lob hij heeft gewoon echt honger.. Huilt ook als het op is.

3. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Hmm vanmidag is het drama. Kyra wil echt niet slapen en is nu al 1,5 uur bezig in slaap te komen. Dat is het weer een kwartier stil, en dan weer huilen. Ik ben er nu al een paar keer naar toe geweest maar ik zit hier weer met net zo'n kromme tenen als in het begin. En het ergste is is dat ik echt niet toe mag geven.

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

Helemaal herkenbaar! Lastig he, om dan het onderscheid te maken tussen: is er nu echt wat aan de hand, of wil ze gewoon niet?

Hmm, heb hier trouwens genoeg te doen vanmiddag: heb net de was uitgesorteerd en er liggen er nu 10 op me te wachten :( (En echt volle machines :(). En dat is dan alleen de was nog maar....

5. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Lob dankje voor t vragen.. Kay zijn ab kuur lijkt nu aan te slaan, t gaat een stuk beter met m! Verder zijn er 2 kiesjes door, verklaart ook een hoop terror haha... Hoe is t verder daar?

Devy, waaromleg je haar Dan al om half 11 terug? Misschien is ze nog niet moe genoeg?

6. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Ze was al vanaf een uur of 9.45 in haar oogjes aan het wrijven van vermoeidheid en ze was ook erg jengelig. En als ik haar dan nog langer op houd werk het al helemaal niet. :(

7. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Oooh zo... slaapt ze ondertussen? :(

8. raspberry

Hier vanochtend een beetje hetzelfde probleem... Om 10 uur was het alweer prut, maar slapen wilde ze niet. Heb 'r toen even in bad gedaan en daarna ging het wel. Was het een kwartiertje stil en heeft ze vervolgens nog even liggen brabbelen, maar vanaf 11 uur niks meer gehoord. Ze moet nu eigenlijk naar de gastouder, maar die ga ik even bellen dat ik Thirza kom brengen als die wakker wordt... ga haar -zeker na alle slapeloosheid rondom de kerstdagen- niet wakker maken nu...

@DK: pff, alles tegelijk dus! Fijn dat het nu opknapt!

9. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Geen idee meer weer het vroeg, maar nee ik heb nog vakantie
    Maar toen Quinn in het ziekenhuis lag had ik mijzelf ziek gemeld, omdat ik er helemaal door heen zat.

Toen ik weer op mn werk kwam, kwam ik er achter dat het allemaal van mijn vakantie dagen zijn afgehaald, 2weken dus!!

Normaal als ik dan ziek ben ik mijn vakantie meld ik mij niet ziek, maar had nu zoiets, krijgen jullie maar even de PIEP

10. 078mama

078mama Niet meer actief

Zo even een berichtje uit het witte zwitserland! Ik heb een illigaal netwerkje gevonden hier dus kan even online!

Hier gaat alles goed. Lotte is super vrolijk en heeft vannacht zelfs doorgeslapen. De nacht daarvoor was aardig maar niet super maar oke, dit was wel even heel erg lekker! Ze is wel heel erg aan het hoesten en dat zorgt ervoor dat ze niet echt lekker in slaap komt overdag. Dat is wel jammer moet ik zeggen.

Voor de rest weinig bijzonders! Heb ook niet terug gelezen hoor, dat is een beetje te veel!

Ikke: Als jij je ziek meld mogen ze dat echt niet even van je vakantiedagen halen hoor. Als zij zo brutaal zijn om dat te doen zou ik dat ook zijn om ze er weer af te laten halen. Dat slaat natuurlijk nergens op

11. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    @Beatrice Lekker zeg. :) Zo kun je echt van je vakantie genieten.

@Lob Hier was autorijden vooral 's avonds een drama. Maar eigenlijk sinds we over gegaan zijn naar de grote autostoel niet meer. Ik geloof dat Kyra ook een maand of 11 was, maar ze is gewoone cht klein en dat valt volgens mij bij Gijs wel mee. Wat voor auto hebben jullie uitgekozen? (hoef geen details over de motor hoor, daar snap ik niets van)

@Ikke Dat mag inderdaad niet geloof ik. En bovendien heeft je werkgever er ook niets aan als jij je straks weer ziek moet melden doordat je niet bij hebt kunnen komen.

@Mamalijntje Kyra zat ook op redelijk wat nachtvoedingen. Werd ook niet rustig zonder. Ze heeft ze niet echt nodig omdat ze als ze doorslaapt ook goed zonder kan.

Hier is ze uiteindelijk na een fikse strijd vanmiddag in slaap gevallen. Moe dat ze was! Nu gaat het beter geloof ik, maar ze ligt pas net 2 minuten op bed.

12. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Beatrice wat fijn! Geniet er lekker van!

Ikke, dat kunnen ze niet maken hoor. Lekkere werkgever!

Devy: vervelend dat het weer zo'n strijd was. Je went er snel aan als ze lekker makkelijk gaan slapen he? Knap dat je hebt volgehouden!

Rozemarijke: hier is zoonlief ook vaak om een uur of half elf alweer aan een slaapje toe, met als gevolg dat hij dan tot ongeveer 12 uur slaapt en ik hem 's middags niet meer in bed krijg. Tegen de tijd dat het etenstijd is, is hij dan helemaal op en eet hij ook slecht. Ik leg hem nu pas om 1 uur 's middags op bed en 's ochtend ga ik vaak boodschappen doen (als ik vrij ben). Dan valt hij vaak even een kwartiertje in slaap en dat is net genoeg om het tot 1 uur vol te houden en dan slaapt hij vaak tot half vier en heb ik 's avonds ook nog een gezellig kind :)
    Slaapt Thirza 's middags nog wel, en houdt ze het dan vol tot de avond?

Lovely: vervelend joh. Ik hoop dat het nu beter gaat. Is dat nog door die pseudo-kroep?

Lob, ben ook benieuwd naar de nieuwe auto? En heb je Gijs al in de autostoel gehad nu? Wij zijn vandaag weer ff weggeweest voor een uurtje met de auto, maar meneer vindt er helaas echt niks aan, ook niet in de 'grote' autostoel.

Hier is het weer hommeles trouwens, vannacht had hij echt pijn, hij krijste en greep maar naar zijn oren en beet op zijn speen. Na een zetpil ging het iets beter....
    Dus verder bij ons geslapen.

Vandaag leuke boeken gekocht voor zoonlief zijn verjaardag bij selexziz in Eindhoven. Daar hebben ze zo'n leuke kinderboeken. Kan ik me echt moeilijk inhouden om niet heeeel veel te kopen....

13. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    oh jee.. gijs heeft ontdekt dat als ie niet wil slapen dat ie dan ook huilend in zijn bedje kan gaan STAAN ipv liggen ;).
    wat een strijd weer net pffff.. hij slaapt pas net.

@lovely, fijn dat de kuur aanslaat! oei en kiezen... tja dat lijkt me zelf ook niet echt prettig. hopelijk komen er nu wat rustige nachten aan.

@rozemarijke, hoe laat was thirza wakker?

@ikke, was raar van je werkgever! op dat moment KON jij toch ook gewoon niet werken door alles wat er was gebeurd? jij zat er doorheen, dan ben je toch ziek? belachelijk....

@beatrice, oh wat lekker zeg! ik slaap zelf ook altijd super tijdens de wintersportvakantie dus wie weet doet de bergenlucht jouw meisje ook wel goed!

@devy, moeilijk he dat volhouden? vind dat jij dat echt kei goed doet! consequent zijn is erg belangrijk maar wel moeilijk!
    wij gingen speciaal naar soest voor een audi A4 stationwagen maar degene die mijn vriend wou was net een half uur geleden verkocht. dus we hebben nog niets anders gekocht.

@elin, oh wat zielig!! vreselijk om te zien als ze pijn hebben! oh leuk.. boeken kopen! wij zijn ook helemaal gek van boeken en gijs gelukkig ook! hij kan zich prima vermaken met zijn boeken.

@overdag slaapje, gijs slaapt nog steeds 2 x per dag en dan meestal ook lang. zou het kunnen dat hij daarom telkens al voor 06.00 uur klaar wakker is?

14. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He meiden, ff geen tijd voor terug lezen, terug van 2 dagen bij vriendin geweest. (veel weemoed, gisteren een jaar geleden ging ze bevallen......dus samen maar wat tranen weggepinkt, en ik mag over twee weken.....hihihi)

@Lob las wel dat Gijs nog niet in de autostoel zit???? Sven zit er al een aantal maanden in.....hoe groot is Gijs dan???
    Sven moest de eerste keer ook erg wennen in de stoel, maar vindt het nu helemaal super.

Meiden ik ga weer, veel was wegstrijken nog en lekker straks tegen manlief aankruipen als hij klaar is met werken.....(zit boven)......en......nou ja zie mijn banner :)

Trusten!!!

15. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He meis, wat krijgt hij overdag, vanaf sochtends??? Hier namelijk natuurlijk ook een hongerwolf maar hij doet het nu wel zonder voeding, wellicht ligt het daaraan???

16. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Lob hangt ervan af volgens mij hoor......als hij goed zelfstandig kan zitten en zijn nekje goed sterk is kan hij er wel in hoor.....
    Bij vriedin van mij was het ook brullen vanwege de cosi, de fysio zei bij hun dat hij er in kon omdat ten eerste hij daar sterk genoeg voor was en ten tweede zijn ze de liggende fase al ver voorbij en dan is het heel normaal dat ze brullen ze willen gewoon kijken.
    Ik denk dat ik het gewoon zo doen mits sterk genoeg en zelfstandig gewoon goed recht op kunnen zitten.

17. raspberry

@lob: twee slaapjes zal ongetwijfeld betekenen dat gijs eerder wakker is 's ochtends. Maar het is ook gewoon een eigen ritme dat ze hebben... als Thirza goed slaapt, is ze rond half 7/kwart voor 7 wakker. Is mij net iets te vroeg, (maar ach... wel mooi op tijd om na drinken en verschonen even sesamstraat te kijken ;)).

@Elin: Thirza slaapt dus heel af en toe 's middags nog, maar meestal niet :( We zitten blijkbaar echt in de overgangsfase naar het vinden van een nieuw ritme...

@Goofychick: gefeliciteerd :)

@Beatrice: klinkt goed! Geniet er lekker van!

Hier was Thirza gistermiddag uiteindelijk om 13.20 wakker. 2,5 uur geslapen dus, erg fijn :) Zowel daaraan als aan de nachten merken we de laatste 2 dagen dat ze beter gaat :) Vannacht heeft ze geslapen van 19.30-23.00-1.30-6.30 Ze heeft dus weer een keer 5 uur achter elkaar geslapen! :D Nu hopen dat ze dit elke dag een beetje beter gaat doen weer :)

18. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Go Thirza, go Thirza......:)

19. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Rozemarijke lekker hoor!!!

**

Hier weer een beroerde nacht gehad

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hebben wij ons even verslapen met z'n allen!!
    Harmen moest gewoon nog werken vandaag!
    Om 8uur ging z'n telefoon, waar hij bleef....
    En kwart over 8 werd Tygho pas wakker.
    Tis toch wat.
    De ene dag zit je om half 6 al in de kamer en de andere keer verslaap je je...

Deel Deze Pagina