Oh dat is een (evil) maar erg opbeurende gedachte. Het doet mijn wraakzuchtig moederhart goed om aan die door de lucht vliegende vingers te denken. Met Kyra probeer ik haar zoveel mogelijk af te leiden. Ze is nu met de kerstkaarten waar ze de hele tijd niet aan mocht komen aan het spelen en ik draai een riedeltje af van alles wat ze aanwijst. "dat is de sneeuwpop, het kindje, kijk het kindje heeft een mutje op, en dat is de kerstman".. en dat dan zo ongeveer een keer of 50 met elke kaart.
Tygho vind het vuurwerk wel leuk! Hij stond net voor het raam toen een paar jongens aan het knallen waren en elke knal zei hij: Hopla!!!! hahahaha We hebben zelf ook wat kinder vuurwerk. Vooral van die confittipoppers. Kleine knal en een boel confetti
Rozemarijke Jamie heeft er nu 5 en nr 6 staat op doorbreken (links bovenin naast de voortand) maar het gaat bij hem altijd langzaam. Kon met sinterklaas die tand al voelen en nog steeds niet door het tandvlees heen. Best zielig. Vuurwerk = Jamie slaapt er heerlijk op.. Hij ligt nu al ruim een tijd de slapen en de knallen zijn super hard
Thirza is hier wel ietwat schrikkerig van het vuurwerk, maar ik benoem gewoon: he, mama hoorde ook een knal! Dat is vuurwerk! En er verder gewoon normaal over doen. Psychologisch gezien is het beter er normaal over te doen en het niet weg proberen te maken. In het laatste geval geef je namelijk toch het signaal dat er iets is om bang voor te zijn... Maar dat werkt alleen in de meeste gevallen, dus niet bij elk kind Hier al een hele rits oliebollen achter de kiezen @Mamalijntje: hier duurt het ook altijd zo lang. Tand 3 en 4 hebben in totaal 2 maandeen geduurd
Pfff Tygho sliep om 14:00 eindelijk. Hij lag er tegen 13:00 al in. Korreltje gegeven, flesje pap gedaan, flesje drinken,muziekdoosje... Na een uur heb ik eindelijk gewonnen
Is een wonder Jamie slaapt ook nog! Ik heb ook geen idee hoe laat ik hem in bed heb gedaan maar volgens mij rond 12:00
He meiden ff snel, kan ff niks terug lezen, vriendinnetje komt zo.......maarrre ook zoveel moeite met de kids om te laten slapen??? Sven slaapt heel vast maar is natuurlijk moeilijk in slaap te krijgen.....kan je vertellen dat het vuurwerk niet er niet positief aan bijdraagt.....*zucht* twee keer een half uur vandaag........maar bang is hij helemaal niet hij wordt er niet koud of warm van..... Zonet met hem gedanst op halleluja van Lisa, en een behoorlijk emo momentje gehad (ben ik altijd, heeft met mijn verleden te maken)......en toen ik me realiseerde dat ik dit jaar het mooiste moment van mijn leven heb meegemaakt hield ik het niet meer droog.......*pakt nog een zakdoekje* wat kan een mens zich gelukkig voelen!!!
Tygho heeft helaas maar een uur geslapen vanmiddag. Hij vind hety allemaal maar interessant buiten hahaha. Zalhem zo eens onder de douche zetten en de badkamer onder handen nemen. Goofychick, zo'n emo moment geeft toch niks. Het is toch gewoon heerlijk dat je zo'n klein wonder hebt om in je armen te sluiten!Het is zo bijzonder! Ik dans regelmatig met Tygho en laat ook meer dan eens een traantje. Gewoon omdat ik zo blij ben dat hij ons zomaar gegunt is, dat hij gezond is en dat we samen zoveel liefde hebben*en daar gaat alweer een traan* Lieve meiden, Ik wens jullie allemaal een hele fijne avond/nacht. Een super jaarwisseling en uiteraard een heel gelukkig,gezond en liefdevol 2010. Dat er maar vele uren geslapen mag worden!
zucht............tranen vloeien al! Ten eerste door alle mooie worden, en ik ben altijd een emo koe tijden oud en nieuw! Wij vieren het met zn 3tjes, beetje saai, maar mensen in onze omgeving willen niet hierheen ofzo, geen idee, maar goed maak me er niet zo heel druk om. Al lijkt het mij wel veel gezelliger Maar goed meiden! Ik wens jullie een spetterend 2010, geniet van alles wat je hebt, wat je krijgt, en wat je ervaart! Wil iedereen heel veel gezonheid, liefde en geluk wensen en ............. ach weet ik veel! DIkke knuffel voor iedereen!!
Ikke net hier ook zo.. Komt bij ons omdat er niet gerookt mag worden binnen. Meiden ook namens ons een prachtig 2010 gewenst met voor sommige een vruchtbaar jaar maar voor ons hopelijk wat meer slaap!
Ik sluit me ook aan bij de mooie woorden van Mams. Wij vieren het hier ook met z'n drieën want van de stellen die we kennen hebben de één geen vervoer en bij de andere is de vrouw bijna uitgerekend. En de rest woont of in het buitenland of gaat de hort op. Een gelukkig, gezond en uitgeslapen 2010 gewenst!
Hallo meiden, heb het een beetje druk de afgelopen dagen met van alles en nog wat. Ik ga morgen op mijn gemak alles teruglezen. Ik ben ook emo op het moment, over drie daagjes wordt mijn kanjer 1 jaar en vandaag is de laatste dag in het jaar dat hij geboren is, wat gek he, waar kan een mens al niet sentimenteel van worden. Maar 2009 was op zich gewoon een topjaar, het jaar dat ik mama werd van een prachtig zoontje....SNIK. In elk geval ook iedereen een gezellig oud en nieuw en een heel goed, gezond 2010! Dat al jullie wensen en dromen mogen uitkomen (een daarvan is SLAPEN! ).
Lieve meiden, Ook ik wens jullie een heel mooi 2010 toe! Ik hoop dat al onze kindjes in goede gezondheid weer verder mogen groeien (oke, en een klein beetje meer slaap zou wel fijn zijn hihihi). Ook wij vieren het gewoon met z'n drietjes thuis. Voor het eerst dat we dit doen, maar gezien de slechte laatste nachten ben ik benieuwd of we uberhaupt de 12 uur gaan halen, hahaha Meiden, allemaal een mooie avond gewenst!
JAAAA SVEN HEEFT EEN GOED VOORNEMEN.......is om 7 uur gaan liggen en om kwart voor een even voor zijn fles wakker geworden, samen vuurwerk gekeken (vond hij geweldig!!!) en toen weer slapen......ongelooflijk!! (hihihi.....zo moest ik ff kwijt moest pc toch afsluiten)
pfffffff zo goed als het hier de afgelopen dagen ging met het vuurwerk, zo drama is het nu Ben nu al vanaf half 1 bezig met Quinn Hier vliegen de knallen, werkelijk om je oren, en hard ook. Ik en Quinn zijn bijde doodop