Wij willen slapen! Maar onze baby's niet...

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door 078mama, 9 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    @Elin Gefeliciteerd met Alec! Dat wordt een dag om nooit te vergeten. :)

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    lob, eigelijk slaapt Quinn dus nooit bij ons, is nu denk ik 5x voor gekomen.

Elin, van harte met de kleine man!!

3. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Lob helaas slaapt Jamie heel erg weinig nu ook overdag. Voorheen 3x 1 uurtje maar nu haal ik nog niet eens een uur.

4. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Dankjewel meiden! Om 14.43 is hij pas echt jarig, hihi.
    Hij heeft redelijk geslapen vannacht, was wel om 6 uur wakker en ligt net een half uur op bed. Ik hoop dat hij een uurtje of 2 slaapt. Om half drie komt de visite!
    Ik doe nog wel verslag.

Fijne dag allemaal!

5. vlindertje11

vlindertje11 Actief lid

25 apr 2008
    343
    0
    0
    Elin, van harte gefeliciteerd en maak er een memorabele dag van! Zo mooi met al die sneeuw (oke, het is niet erg practisch maar oke)

Judith, welkom, maar idd helaas dat je je moet melden hier.
    Mijn dochter is nu 17 maanden oud en helaas de gouden tip ook niet gevonden, het lijkt elke keer weer wat anders. Wij waren ook nooit van het laten huilen maar doen dit dus wel sinds een aantal maanden en soms lijkt dat dus wel effect te hebben.
    Bij ons is het slapen erg wisselend> Zo slaapt ze twee nachten door en zo is het weer een week bagger. Dus tja, wat zal het zijn he? En natuurlijk blijven we hier ook hopen op een doorslaper en het zal vast ooit gebeuren, maar wanneer??????
    Na een paar heel beroerde nachten met veel huilen heeft Julia de afgelopen twee nachten doorgeslapen, dus dat is heel mooi!!
    Net als met oud en nieuw... gewoon overal doorheen geslapen haha en wij maar sluipen boven en fluisteren als ze in bed ligt....
    Nou meiden, ik hou het even kort verder want we moeten zo op pad voor een nieuwe wasmachine, onze huidige is gisteren volledig leegegelopen... ach ja was toch tijd voor wat nieuws op de vloer.....

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Elin: vergeet ik nog helemaal om je te feliciteren ook. Maar van harte! Maak er een gezellige dag van, zou ik zeggen :)

@Vlindertje: hmm, iets nieuws op de vloer dus. En neem aan dat je de rekening ook nog wel ff doorstuurt naar de verzekering, na zo'n water-festijn? Da's dan wel weer mooi meegenomen ;)
    Maar dat zal een lekkere bende geweest zijn! :(

7. vlindertje11

vlindertje11 Actief lid

25 apr 2008
    343
    0
    0
    Nee, het was een zwembad........ alle hout op de vloeren is eraan... verzekering gaat zeker uitkeren maar ik vermoed dat het je altijd wel wat gaat kosten... maar goed, dan hebben we wel weer iets anders.......

8. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    @Vlindertje Een zwembad in je huis is leuk, maar niet op die manier! Ik hoop dat het niet teveel extra gaat kosten. Maar gelukkig zijn rond oud en nieuw een hoop vloeren in de aanbieding.

9. raspberry

He meiden,

hoe is het bij jullie?
    Hier een goeie nacht gehad! Om 7 uur heb ik Thirza op bed gedaan, wat aanvankelijk goed leek te gaan, maar uiteindelijk toch brullen werd: enorme spuitpoepluier, nadat ze zichzelf al een keer of 2-3 wakker had gehoest. Daarna is ze wel gaan slapen, alhoewel het met hoesten wel onrustig bleef. Maar ze werd er niet meer wakker van geloof ik (of bleef iig rustig liggen) en meldde zich uiteindelijk pas om half 2! En vervolgens om kwart over 6 net pas weer.
    Zal deels wel door de koorts komen, gisteravond zat ze op 39 graden :( Maar goed, vannacht dus weer even goed kunnen slapen... eindelijk :) Heerlijk even!
    Ben nu alleen nog aan het twijfelen of ik 'r naar de gastouder breng vanmiddag, of toch maar thuis houd. Neig naar het laatste, want ze is echt nog niet lekker...

10. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Rozemarijke: da's heel redelijk toch? Beterschap in elk geval!

Wij hebben een leuke dag gehad. Zoontje is onwijs verwend en heeft het heel goed volgehouden. Van 11.15 tot 13.30 geslapen en na de visitie om 19.00 uur naar bed en de klok rond geslapen. Ben trots op hem! Gek he, als je het niet verwacht dan slapen ze goed...:)\
    Maar wel lekker hoor, want was zelf ook moe van alle drukte.
    En de boerderij van fisher price valt heel goed in de smaak.

11. raspberry

Klinkt goed, de verjaardag! :) Wat goed dat ie na zoveel drukte zo lekker slaapt! Hier is het dan juist altijd bal!

Enneh, ik vind onze nacht meer dan redelijk hoor! Jeetje, maar 1 keer wakker! Nou begint ze wel op te knappen, was ze ws ook hardstikke moe van de afgelopen dagen weinig slapen en trekt de eczeem ook weg. En was ze ws ook behoorlijk rozig van de koorts.
    Inmiddels ligt ze alweer op bed; om kwart over 8 viel ze tegen me aan alweer bijna in slaap, dus ff gevoed en weer op bed (wat ze dan weer niet wilde). Maar na 5 minuten jengelen/huilen, werd het stil. Benieuwd hoe lang ze het volhoudt... (want twijfel nog steeds of ik 'r thuis ga houden of niet... ga het maar een beetje van haar slaapje af laten hangen denk ik).

12. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Goedenmorgen
    Goedenachten lees ik!

HIer ook, wel 2x wakker, maar dat was 1x om 22 uur en om 00.20 en bijde keren was zo weer klaar.

OEf zo even de ha bellen voor mijzelf, sinds ik vorige weerk ziek ben heb ik nare hoofdpijn, en sinds een paar dagen doet de zijn kant van mij gezicht zeer, en als ik buk ohwwwwww
    Dus nu maar weer voor mij zelf, zucht.....

13. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Elin, ben gister niet hier geweest maar iig nog van harte met Alec... hoop dat jullie een fijne dag gehad hebben!

Rozemarijke wat een supernacht!

Ikke, ook een goede nacht lees ik!

Hier een rotnacht... mannetje wordt steeds vaker wakker snachts lijkt het wel pff.. vandaag weer begonnen met werken, ook weer minder! Maarja.. komt goed!

14. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    @Elin Leuk he als ze helemaal onder de indruk zijn van iets nieuws. Fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad.

@Rozemarijke Inderdaad een redelijke nacht, alleen is de oorzaak wat minder leuk. Veel beterschap voor Thirza.

@Ikke Bah jullie hebben onderhand wel een abonnement op de huisarts zeg. Ik kom er eigenlijk zelden, als ik iets nodig heb laat ik een recept uitschrijven en dat is het wel. Ik moet alleen wel zeggen dat ik alleen als uiterste redmiddel naar de ha ga want ik ben (een quote van mijn moeder en man) "een eigenwijs stuk vreten" ;).

@LovelyDK Wat vervelend dat hij steeds vaker wakker wordt 's nachts. En dan vooral als je dan op je werk moet presteren. Ik hoop dat het een kortdurende fase is en dat hij snel weer overgaat naar zijn normale nachtbrakers-regime.

Kyra is vannacht gaan logeren bij opa en oma zodat ik de (niet schrikken) 10 wasmanden was weg kan werken en wat instanties af kan bellen. Dus ik heb heerlijk geslapen. Ik was benieuwd hoe ze het zou doen met het nieuwe slapen als ik er niet bij was, maar gelukkig ging alles goed. Hoe het met de rest van de nacht was weet ik niet maar het lijkt me stug dat ze meer dan 2 keer wakker is geworden.

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ikke, nee toch meid!
    Je maakt wel goed gebruik van de HA abonnement he....
    Succes drmee.
    Hier een goede nacht gehad.
    Helaas ben ik ziek.
    Gisterochtend al niet zo lekker en gisternacht wist ik niet met welke kant ik boven de wc moest gaan hangen :(
    Lag dus om 18:00 op bed gisteravond.
    Gelukkig vond Tygho het niet erg om televisie te kijken vanmorgen bij mij op bed...we hebben lekker tot 10uur gelegen!
    Dalijk maar ff proberen een ibuprofen binnen te houden...Misschien kan ik dan nog met de kleine man naar buiten straks.

16. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Devy: oh da's wel lekker, alleen jammer dat je 10 manden was moest wegwerken. Ik probeer het bij te houden, maar dat lukt hier ook niet altijd. ;)

Dk: da's shit zeg. Heeft hij ergens last van, doorkomende tandjes of zo? Ik merk wel dat momenteel mijn zoontje slechter gaat slapen in ons bed, hij vindt het volgens mij soms iets te gezellig.

Ikke: 2x wakker is te doen he, als ze maar meteen weer gaan slapen.

Ga nu gauw weer aan het werk. Na 2 weken vakantie weer beginnen. Geen zin pff.

Mams: beterschap!

17. raspberry

Nou, Thirza heeft hier net bagger geslapen, maar... net wel weer wat fruit op. 't Is niet veel, maar na een paar dagen eigenlijk alleen BV zijn we dus weer op de goede weg :) Straks ga ik 'r lekker even badderen en dan weer op bed, (ze blijft dus thuis). Eens zien of ze een flinke tuk kan maken vanmiddag dan...

@DK: had Kay niet last van z'n kiezen ook? Klinkt iig niet erg fijn, die nacht :(

@Devy; lekker, zo'n nacht en dan je was even weg kunnen werken! Ik ben nog steeds niet bij, en thanks to het feit dat stiefdochter gisteren weer in bed heeft geplast, heb ik er nog 2 wassen bij :( Volgend weekend dat ze er zijn, krijgt ze weer een luierbroekje aan hoor... dan maar wat minder goed voor haar zelfvertrouwen, maar pff... ik blijf aan de gang :( Mag haar moeder zich bezig houden met de zindelijkheidstraining.

Ik moet woensdag naar de arbo. Zelfde arts als de vorige keer, die eigenlijk helemaal niet naar mijn verhaal luisterde en alleen maar bezig was met me zo snel mogelijk weer aan het werk krijgen. Ga ik niet nog een keer laten gebeuren dus en heb naar aanleiding van advies van een vriendin besloten dat ik de komende 2 weken sowieso nog niet aan het werk ga. Eerst thuis maar eens de boel weer tot rust hebben, zelf uitgerust zijn en het huishouden weer een beetje erbij kunnen doen en dan zien we wel weer verder...

18. raspberry

@Mams: he, pff, schiet ook niet op he? Beterschap!
    @Ikke: jij trouwens ook!

19. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    @Rozemarijke Hier is het te wijten aan een altijd ruiende golden retriever. Alles kun je maar één dag met goed fatsoen dragen en alles moet of afgeborsteld worden voordat je het opvouwt of ik moet alles in de droger stoppen al is het maar 20 minuten op koud. :( Maar ik ga snel weer aan de slag want anders komt er nog niets van (wel al een mand of 4 weggewerkt hoor :) ).

20. raspberry

Gelukkig hebben wij geen hond! Wel een kat, maar vergeleken met een golden retriever stelt dat niks voor natuurlijk...
    En voor deze (een rooie, zelfde haarkleur als Thirza heeft :)) had ik een zwarte kater die nog veel meer uithaarde. Ja, of het viel gewoon meer op. Van deze vallen de haren ook minder op op onze bank (zandkleur). Nooit meer een zwarte kat dus :D

Nou, Thirza ligt er net weer een half uurtje in, na even poedelen in bad. Benieuwd hoe lang ze het vol gaat houden nu...

Deel Deze Pagina