Wij willen slapen! Maar onze baby's niet...

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door 078mama, 9 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    hey meiden,

@elin, top dagje zo te lezen... en dan ook nog doorslapen.. lekker zeg! werk ze weer :D

@rozemarijke, ook al een heerlijk nachtje :) lukt het jullie niet om in het weekend het huishouden te doen? mijn vriend heeft gisteren de hele dag met gijs gespeeld en ik heb alles weer eens goed onder handen genomen... ik moet zeggen dat ik ook veel minder doe dan voordat gijs er was, maar op deze manier kan ik het aardig bijhouden. en 's avonds doe ik meestal wassen en strijken. oh en mijn vriend doet ook veel mee, jouw man ook?

@ikke & mams, beterschap meiden!!

@lovely, balen joh dat ie weer vaker wakker is... heb je een idee hoe het komt? tanden/kiezen? succes met werken!

@devy, oooohh hondenharen gadver.. ik ben echt dol op honden, maar die haren.... lekker zeg een dagje huishouden bijwerken!

@onze nacht.. weer goed! ongelooflijk maar echt lekker!

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    bedankt voor de beterschapswensen!
    Mnandere kant vanmn gezicht begint nu ook zeer te doen, bah :(

Quinn ligt lekker in bed, we waren evenbij mn schoonmoeder geweest, hij was onder weg in slaap gevallen, uit zijn wagen gehaald toen we thuis kwamen.
    Hoorde ik hem na15 min ineens kletsen alseengek, had zoiets hij roept nog niet om er uit te willen laat hem maar even gaan.
    Toen was het ineens weer stil, en net weer heel zachtjes kletsen, en nu is het weer stil.

Balen want ben vergeten de babyfoon aan te doen, dus kan niet goed luisteren hihi

3. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Hey dames,

Oh wat kletsen jullie gezellig veel!
    Ik zal even bijlezen,....
    Ik lees optimistische en minder optimistische verhalen ;).

Hier viel het mee gelukkig. In de avond wel wat geluiden en volgens mij wat wakker. Maar verder alleen rond 00:00 een huilpartij. Heel zielig. Met een flesje was het weer goed. Verder heeft ze doorgeslapen. Echt een wonder, want dit is zo lang niet meer gebeurt.

Het enige wat anders was, is dat we haar niet meer vlak voor het slapen in bad doen. We gaan nu 's ochtends in bad. Is wat rustiger voor haar lijkt het.

4. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He lieve schatten, ff geen puf meer op bij te lezen,(zat ff op een ander topic....NOD....hihihi..... ben gebroken......moet ook gewoon gaan slapen maar lukt me nog niet.....drukte voor de storm denk ik.

@Lob weet jij al wat je trakteert voor Gijs op het KDV of gaat hij daar niet heen?

Hier net slingers besteld met 1 erop en wat hoedjes, en een kaarsje van Pooh, vindt hij zo leuk op zijn bord moet hij altijd lachen.

ELIN, beter laat dan nooit.....GEFELICITEERD NOG! Dag was geslaag las ik?!

Nu wij nog Lob.

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

He meiden,

rustig hier :) Ligt iedereen nog te slapen ;)? Zou toch mooi zijn als dat jullie allemaal gegund is, (alhoewel ik bang ben dat dit slechts een mooie illusie is :().
    Hier een redelijke baggernacht achter de rug. Of het nou opkomende honger was, omdat het grieperige opknapt, of toch weer last van de kiezen... of beide... In ieder geval zag onze nacht er als volgt uit: 19.30 slapen, daarna wakker om 22.00, 1.30, 3.00, 5.00 (half uurtje bij mij gelegen om weer in slaap te komen), 6.30 (maar zelf weer in slaap gevallen), 7.15
    Vanaf kwart over 9 ligt onze jongedame er alweer in: helemaal gaar, geen pap willen eten, geen fruit, alleen de borst. Ben dus bang dat het toch tanden (nee: kiezen)pijn is. Twee kiezen links en rechts onder drukken er behoorlijk doorheen, ik voel de scherpe randjes al, maar ze zijn dus nog niet door. Zal dus vandaag of morgen wel gaan gebeuren (hopelijk dan maar, dan zijn we daar weer vanaf). Pff... en dan te bedenken dat er nog 1 snijtand, nog 4 hoektandjes en NOG 4 kiezen moeten hierna :(

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Goedemorgen
    Hier weer een goede nacht!! (zou het dan toch)

Quinn is vanmorgen door papa naar het kdv gebracht, zodat ik naar de ha kon, sja een kaakholte onsteking en mn andere holtes waren ook flink vervelend, dus een kuur, nou hebben wij nu alle 3 in 2 maanden tijd een kuur gehad, is nou wel klaar dacht ik zo!

Rozemarijke,oeff heftig weer zo'n klote nacht, en de tandjes doen ook zo'n zeer! Gebruik je er iets voor of werkt het niet?

7. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    ik denk dat ik het heel simpel ga houden, aangezien ik niet zo creatief ben..
    afbeelding van bumba (vindt ie leuk!) op dik papier uitknippen en daartussen een doosje rozijnen plakken. hier vragen ze wel om een gzonde traktatie.
    en voor de leidsters een doos celebrations.

oh leuk versieringen! ik heb ook al wat gehaald, en ik heb net ook een hele mooie blauwe marsepeinen taart besteld!

wanneer vieren jullie het?

8. raspberry

@Ikke: dat dacht ik al, dat je last had van je holtes, toen je dat gisteren zo schreef... Vervelende pijn is dat :(

Tja, die kiezen zitten hier wel flink dwars, maar vergeleken bij de drama's die we met de boven-snijtandjes en een aantal weken geleden bij het opkomen van de kiesjes hebben gehad (hele dagen en nachten niet slapen), is het allemaal nog wel redelijk mild. Ze krijgt nu gewoon voor het slapen gaan een paracetamolletje, (start van de nacht gaat dus ook beter dan tweede helft). Misschien als ze vannacht weer zo vaak wakker wordt, toch even dentinox smeren, maar ze drinkt zich vaak in slaap en dan ben ik weer bang dat ze juist weer wakker wordt als ik aan het prutsen ga in d'r mondje...
    Nouja, maar ff uitzingen tot deze weer door zijn en dan hopen dat we eventjes rust mogen hebben voor de volgende ronde zich aandient. Maar ze gaat wel snel zeg... m'n neefje van net zo oud heeft alleen nog maar 2 boventandjes en 2 ondertandjes...

@Lob: ik heb de tractatie toen ook simpel gehouden: zo'n tractatieplastic-zakje met een doosje rozijnen, appelmoesje, liga tweede stap en zo'n roltoetertje erin...
    Volgend jaar ga ik voor zelfgebakken cupcakejes. Ben mezelf inmiddels aardig aan het bekwamen in marsepeintaarten :D

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    mogguh meiden.
    Hier gaan de nachten goed, wat Tygho betreft.
    Ik lijk wel koningin diarree:(
    Gadverdarrie.
    Voel me nog steeds beroerd, vandaag dus ook maar niet werken.
    Hopen dat het snel ophoudt.

Ikke beterschap!
    hopelijk slaat de kuur aan.

Ik zie dat ik jarigen over het hoofd heb gezien!
    GEFELICITEERD!!!

Ook heeft Tygho gister mijn telefoon gesloopt:(
    In mei gekocht: In Juni: Bliksemschade - 80 euro
    In oktober: Waterschade - 88euro
    En nu dit weer....Tis goed geweest, heb een andere telefoon besteld.
    Arme portemonee!

10. Arti13

Arti13 Niet meer actief

hey meiden,

Zo, het ging 2 nachten redelijk, maar vannacht helemaal waardeloos. om 00:00 eruit voor nog een flesje, daarna 2:30 en 5:00. Heerlijk zo voor m'n eerste werkdag. Maar altijd papa laten opstaan is ook zo l*llig. Werkdag ging wel goed gelukkig. Genoeg adrenaline, dus das weer een voordeel met een brak hoofd.
    Nu weer veel moeite met in slaap komen. Ze ligt nu eindelijk even te slapen. Hopelijk een betere nacht.

Trusten,..
    Liefs Judith

11. raspberry

He meiden,

@Mams: he, pfff... beetje de wet van Murphy lijkt het wel: alles wat mis kan gaan, gaat ook tegelijk mis :( Beterschap!

@Judith: he, bah, balen zo voor je eerste werkdag? Is dit echt je eerste werkdag sinds je verlof, of heb je een nieuwe baan? (Ben bang dat ik dat even gemist heb).

Hier begon de nacht erg slecht: Thirza sliep om kwart voor 8, maar was wakker om half 10, kwart voor 11 en 12 uur. Daarna werd het wat rustiger gelukkig... 3 uur heb ik 'r nog gevoed en toen was het kwart voor 7 dat ze wakker werd. Gelukkig was ik er zelf al uit :) Moet zo naar de tandarts :( Zal wel wat moois wezen... heb de laatste tijd meerdere keren gehad dat ik gewoon m'n tanden niet gepoetst had, (soms te moe, soms te weinig tijd doordat Thirza niet lekker was en tot m'n schaamte moet ik bekennen dat ik het de laatste tijd ook vaak vergeet).

Hoe was het bij jullie verder?

12. 078mama

078mama Niet meer actief

Meiden ik heb niet alles gelezen hoor! 1 week weg en ik weet niet hoeveel pagina's geschreven...

Hier gaat het best aardig. Lotte slaapt sinds 2 weken wel standaard bij ons in bed maar is dan wel rustig en wordt maar 1 keer wakker ofzo. Tot 11 uur ligt ze trouwens wel gewoon in haar bedje hoor! Dus de avonden hebben we nog wel rust.

De homeopaat heeft tot nu toe dus nog geen echt effect gehad maar wel ervoor gezorgd dat ze rustiger is. Ik ga haar deze week weer bellen en dan krijg ik als het goed is een nieuw middeltje. Ben benieuwd!

Hier zie ik wisselende verhalen en nieuwe gezichten! Wanneer vallen er eens een paar af? ;)

13. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Goedemorgen
    Ik voel me eindelijk wat opknappen, en daar heb ik gelijk gebruik van gemaakt om wat dingen te regelen voor mijn schoonmoeder (voor wie het nog niet wisten, ze heeft behoorlijke reuma en haar medicatie slaat niet aan,, en op het moment zit ze vast aan bed ivm een gebroken enkel)
    Ben een heel eind gekomen, en ze staat nu voor verschillende dingen aangemeld! Ben trots op mijzelf :D

De nacht ging dan weer minder, maar Quinn had een kdv dag gehad, dus verwacht. Hij is 2x wakker geworden, goed gelegt en even laten huilen duurde het bij elkaar maar 5 min en sliep hij weer.

Ik ga nog even huishouden en dan naar schoonmoeders toe!

Beatrice, welkom terug, hoe was je vakantie? Lekker dat Lotte rustiger is, is op zich al een goed teken natuurlijk!

Rozemarijke, wat fijn dat de nacht alsnog is meegevallen! Succes bij de tandarts!

14. raspberry

@Beatrice: welkom terug :) Was de vakantie verder nog zo fijn als de eerste dagen daar?

@Ikke: lekker dat al die dingen geregeld zijn! Ze gaat nu dus wel thuiszorg krijgen?

Ik mag morgen weer naar de tandarts: gaatje vullen en kies trekken :( Die kies is m'n laatste verstandskies, waar een gaatje onder een vulling zit. Ik had de keuze: vullen of trekken. Nou, aangezien ik er met m'n kleine mondje bijna niet bijkom en het voortdurend gedonder is in die uithoek (en ik elke keer met bijna-uitgescheurde mondhoeken bij de tandarts dan vandaan kom) heb ik maar voor trekken gekozen. Zijn we er vanaf. Bovendien is de verstandskies daaronder al eeuwen geleden getrokken en hangt deze kies dus feitelijk een beetje werkloos in mijn mond te hangen...
    Hadden ze gelijk morgenochtend wel een gaatje (hahaha). Nouja, aangezien Thirza de hele dag naar de gastouder is en ik nog thuis zit, kwam het wel goed uit, dus doen dan maar... heb ik vanaf morgen nog maar 8 kiezen, ipv de gebruikelijke 16 (4 andere kiezen zijn rond m'n 16e/17e al getrokken, omdat die achter m'n tandenrij kwamen te groeien).

En kom net bij de arbo vandaan. Was een goed gesprek deze keer :) Scheelde ook wel dat ik er zelf anders instapte nu, plus dat we nu natuurlijk ook de mening van de kinderarts erbij hebben over het doorslapen enzo.
    Ik mag nu zelf gaan inschatten wanneer ik weer aan het werk denk te kunnen, (arts zei letterlijk: als ik je zo hoor, ga jij niet langer thuiszitten dan nodig, dus schat het zelf maar gewoon in wanneer je denkt te kunnen gaan starten), en dan starten met 1 of 2 clienten te begeleiden, en dan gewoon stapsgewijs elke keer 1 client erbij. Nou, fijn :) Betekent zoals ik me nu voel iig dat ik deze week en volgende week sowieso nog thuis ben en dan gaan we eens verder zien...
    Hopen op snel doorkomen van de kiezen en zien of de nachten dan rustiger gaan worden. De eczeem trekt nu iig goed weg :)

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Rozemarijke dat is fijn dat je gesprek zo goed ging!
    Toch prettig, wederzijds begrip!

Ikke wat goed van je!! Snap dat je trots bent.
    Jammer dat Quinn vanacht wakker werd, maarja 2x 5 minuten is al heel wat he!:)

Hier weer een goede nacht.
    Ik denk dat ik me officieel mag afmelden nu het al zolang goed gaat!

Voel me zelf alweer een stuk beter.
    Net weer ff naar buiten geweest met de kleine man.
    Ik wacht met smart op nieuwe sneeuw.
    Wou zo graag met Tygho sleeen maar overal is gestrooid en mensen vegen de stoep schoon :(
    Zooooo jammer!

16. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    ikke & mams, fijn dat jullie weer aan het opknappen zijn!

beatrice, welkom terug! was het leuk? ik ben eigenlijk nog nooit zo vroeg op wintersport geweest... altijd pas met carnaval.. is het nu erg koud?

rozemarijke, fijn dat je een goed gesprek hebt gehad!

@onze nachten, ik durf het bijna niet hardop te zegen... want ben zo bang dat het weer over gaat... maar gijs slaapt al een paar nachten zo goed! wij zijn zo blij!

17. vlindertje11

vlindertje11 Actief lid

25 apr 2008
    343
    0
    0
    Hi meiden,
    Ik vrees dat ik me helaas ook nog niet kan afmelden bij dit clubje...
    Nou heeft Julia bronchitis en een dubbele oorontsteking dus het zou ook wel vreemd zijn als ze zou doorslapen. Ze is erg ziek en heeft sinds gisteren antibiotica, ik hoop dat ze gauw een beetje gaat opknappen, ze is nog te zwak om op haar beentjes te staan.

Rozemarijke, fijn dat de arts zo reageert.Ik denk dat je zelf kan inschatten wanneer het weer goed is om te gaan. En wat ik al eerder heb gezegd ik vind het knap dat je hierin voor jezelf kiest. Ik heb dit nooit durven doen omdat ik dan toch een beetje geneigd ben te denken dat mijn slaapgebrek niet het probleem van mijn werkgever mag zijn... zucht... dat noemen ze overmatig plichtsgetrouw....... Nou ja, wie weet dat ik hierin ook ooit wat milder voor mezelf kan worden..

Ooh... ik hoor Julia, ga gauw even kijken want ze ligt enorm te hoesten

18. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Vlindertje, jeetje arme meid! Heel veel beterschap!

19. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Oef, ik heb weer teveel gedaan, ging toch niet zo goed als ik dacht,merk dat ik ietsjes teveel heb gedaan en heb nu mn straf dat ik fikse koppijn heb

20. Arti13

Arti13 Niet meer actief

Lob, Mams & Ikke wat fijn en geniet van die welverdiende nachtrust!

Rozemarijke,..wat prettig om een arboarts te treffen die je begrijpt! Misschien heeft hij/zij zelf ook wel moeilijk slapende kinderen.
    Ik ben van baan veranderd, dus vandaar mijn eerste werkdag. Hiervoor had ik een uitzendbaan. Dus ik ben blij met deze vaste baan.

Hier vannacht ook weer drama. Ik heb haar wel elk uur gehoord en heb haar meerdere malen moeten troosten. Ik laat haar nu eerst even jengelen. Maar vaak gaat dat over in huilen. Dus soms kies ik voor de makkelijke weg,.. Ik ga zo even een dekbedje kopen. ik denk dat ze het wel eens koud kan hebben. En ze heeft toen wij bij vrienden sliepen ook onder een dekbedje geslapen en dat ging super! Ze kruipt toch alleen maar naar boven en niet naar onderen in bed.

Deel Deze Pagina