Wij willen slapen! Maar onze baby's niet...

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door 078mama, 9 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    na die 4 komen er weer 4, maar dat duurd nog wel even hoor!
    Schijnt pas na het 2de jaar te komen, ik hou mn hart al even vast maar tot nu toe nog niks eigelijk

Dk maar ja maakt het wel flink waardeloos zeg :(

2. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Pfff nou lekker is dat... bah wat heb ik het ff gehad zeg!

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

@DK: ja, hier 4 kiezen ook :( Was een tijdje geleden een erger drama: Thirza heeft hier altijd meer last ervan als de bobbels beginnen te komen, dan wanneer ze echt doorkomen, (alhoewel het echte doorkomen ook nog steeds niet helemaal lekker is).

Wij hebben toen dus een potje pure lidocaine meegekregen van de huisartsenpost, dus daar zou je eventueel om kunnen vragen als de dentinox niet meer helpt. Gebruiken wij nu elke keer als de dentinox niets meer doet...
    We hebben toen wel wat aan moeten dringen, maar ik belde de HAP en die zeiden weer: Ja, als dentinox niet werkt, dan is er verder niks. Ik was echt furieus en ten einde raad, dus ik riep: Hoezo, wat een onzin, in het ziekenhuis gebruiken ze toch ook geen dentinox om een kindje te verdoven ofzo? Heb toen ook even uitgelegd hoe de drama's eruit zagen bij ons, (gewoon NIET slapen 's nachts, dat al langere tijd achter elkaar, wij helemaal op, enz enz). Ik zou dus ff stevig je verhaal doen, dan krijg je het wel!
    Ik bedoel: snap wel dat ze dat niet aan iedereen willen geven, maar er zijn soms gewoon noodgevallen en de drama's die jij beschrijft, lijken me daar wel onder te vallen!!! En dan heb je gewoon voor de noodgevallen wat achter de hand... (want pure lidocaine wil je nou ook weer niet dagelijks tig keer mee gaan smeren natuurlijk. Thirza krijgt hier momenteel voor het slapen gaan 1 paracetamolletje en dan smeer ik haar kaakjes in met dentinox en als het dan 's nachts drama is, krijgt ze nog een beetje lidocaine op d'r kaakjes. Maar gezien het feit dat hier de rust terugkeert, ga ik morgen ofzo denk ik eens zien hoe ze het zonder paracetamol en dentinox doet...)

4. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Lob en Goofy: ik hoop dat jullie een gezellige dag hebben!
    Dinsdag zijn de heren echt jarig he, als ik het goed heb???

Dk: klo.e zeg, ik weet er helaas over mee te praten, niet over kiezen, want die zijn er nog niet, maar de tandendrama's bij 2 snijtanden boven zijn hier ook compleet, ik zie ze al helemaal zitten, maar ze breken niet door.
    Het is hier dus weer elke avond bij ons in bed en dan nog slecht slapen. Sterkte!

Rozemarijke: groot gelijk dat je lekker bent thuisgebleven. Ik vind rokerige ruimtes sowieso niet goed voor kleine kinderen!

5. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik krijg het hier ook letterlijk en figuurlijk voor mijn kiezen. Heel de tijd wakker en heel veel last van het doorkomen van haar kiezen. Gelukkig is ze niet meer een uur wakker maar na een paar slokken slaapt ze weer verder. Het is dus een stuk minder vermoeiend als voorheen.

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ohw heb het zo met jullie te doen met de tanden drama's!!

7. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Willen jullie als jullie willen natuurlijk op mn ventje stemmen :D zie de link onder mn banner :D

8. vlindertje11

vlindertje11 Actief lid

25 apr 2008
    343
    0
    0
    Hi meiden,
    Wat beroerde nachten als ik het zo lees...
    Best een opluchting te lezen dat ze in eerste instantie maar 4 kiezen krijgen, want die heeft Julia gelukkig al. Alleen de hoektanden
    komen nog niet erg.
    Gelukkig is Julia door de medicijnen weer een beetje beter geworden. Wel elke nacht (behalve dan natuurlijk bij oma.... zucht....) een keer wakker en dan hebben we toch een flesje gegeven. Geheel tegen onze principes in, maar gut het schaap at overdag bijna niets, dus toch maar gedaan. Daarnaast waren we met de hele schoonfam een weekend weg en om haar dan zolang te laten brullen vonden we niet zo een goed plan. Gelukkig heeft mijn schoonzus ook zo'n nachtspook van 21 maanden en die had dus hetzelfde.
    Nu Julia weer beter gaat willen we ook weer even wat strenger worden.
    Heeft een van jullie trouwens positieve ervaringen met Kindival?
    Meiden, ik hoop voor jullie allen op een goede nacht.. Heerlijk vannacht in mijn eigen bed met alleen mijn man en mijn dochter in huis!

9. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    feestje was erg leuk! er hadden best wat mensen afgezegd, niet door het weer, maar door andere verplichtingen en ik baalde eigenlijk enorm... maar het was echt super gezellig en gijs is erg goed verwend!!

elin, ja klopt.. dinsdag is de echte big day :)

@kiezen, oh ik heb zo met jullie te doen!!! ik houd mijn hart al vast!!

inslapen gaat hier vre-se-lijk.. word er gek van! hij slaapt nu net pas. das toch geen tijd voor een baby?

10. ladytwister

ladytwister Bekend lid

29 jan 2008
    643
    0
    0
    Fulltime Moeder
    Westfriesland
    hallo ik ben wendy en mijn meissie is dus ook een
    erg vervelende slaper vooral de laatste tijd is ze met
    geen mogelijkheid naar bed te krijgen soms ligt ze pas om
    een uurtje of 1 te bed en dan gewoon weer vrolijk om 8 uur eruit he
    soms word ik er helemaal gek van gewoon maarja hoop dat het maar tijdelijk is hoor moet er echt niet aan denken dat het nog een tijd gaat duren pffff

11. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    ladytwister: helaas welkom. Pff dat klinkt ook niet echt fijn. En als ze dan eenmaal in bed ligt, slaapt ze dan wel in een ruk tot 8 uur?

Volgens mij heeft bijna iedereen op dit moment slechte nachten. Alec heeft vannacht wel doorgeslapen tot 4.30, toen was het klaar. Voel me dus best wel gebroken, hoewel ik wel 6 uur achter elkaar heb kunnen slapen. Dus mag eigenlijk niet klagen, maar de wallen onder mijn ogen zeggen iets heel anders.

Ikke: ik wil wel stemmen, maar moet inloggen en ben geen hyves-lid.

Sterkte meiden vandaag, ik hoop dat jullie lekker hebben geslapen vannacht!

12. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Goedenmorgen!
    HIer weer een goede nacht gehad, hij werd om kwart voor 8 wakker omdat hij weer nat was :S rot luiers ook.

LAdy twister, helaas welkom hierzo, hopelijk inderdaad een fase waar ze snel door heen is.
    Wat doet ze dan, dat ze pas uit eindelijk pas om 1 uur in bed ligt?

13. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Welkom Ladytwister. :)

Wat lees ik toch veel slechte nachten. :( Ik hoop toch dat alle tanden en kiezen heel snel doorkomen en dat het daarna voor eventjes (liefst natuurlijk langer) rustig is.

Hier gaan de nachten nog steeds vrij redelijk, maar ik vrees dat het middagslaapje verleden tijd is. Dus zit ik vanaf een uur of 16.00 met een oververmoeide dreumes die ik op moet houden tot het een beetje een redelijke tijd is om te gaan slapen. Want als ik haar om 16.00 nog naar bed doe (áls ze gaat slapen) wordt het weer veel te laat dat ze voor de nacht naar bed gaat. Maar liever dat dan om het half uur wakker gemaakt worden!

Edit: Ik zou graag stemmen Ikke maar ik heb ook geen hyves. :(

14. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Ikke: ik ga wel ff stemmen straks :)
    Is het bij jullie misschien handig om zo'n plastic overbroekje te kopen voor over z'n luier? Tegen het doorlekken?

@Ladytwister: altijd slecht geweest bij jullie? En jeetje, wat doet ze dan dat je d'r pas om 1 uur in bed krijgt?

@tandjes: jeetje, het is wel een en al tandendrama hier :( Bij Thirza keert de rust wat terug gelukkig, we hebben het ergste gehad. Pff, gelukkig maar :) Vannacht 'maar' 3 keer wakker geweest en gevoed...

15. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Rozemarijke, ik ga straks eerst even een maat groter halen voor de nacht, kijken of dat helpt, want zn luiers zit de ene keer heel vol en de andere keer niet.
    Zoals vanmorgen zat hij bomvol, dus denk dat hij toe is aan maat groter zeker voor de nacht

16. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    He lieverds, ga straks even bijlezen.......zoontjes feestje was geweldig!!! (en druk)
    Raar hoor om slingers op te hangen met 1 jaar!!! En was blij dat ik het met vrienden van ons naar toe kon leven....(leuke is dat ik haar hier op ZP heb leren kennen, zoontjes schelen 2 weken)
    Vanavond om half zes een jaar geleden begon de bevalling. Heb manlief al gevraagd of hij dan thuis kan zijn van zijn werk. Merk dat ik wel emotioneel ben hoor, tranen kunnen zo boven komen....pffff....

17. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Lob hoe was het?????

18. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik heb gestemd Ikke!

Lotte wordt 10 februari geopereerd aan haar oortjes! Ze krijgt dan buisjes. Het stelt geloof ik niet zo heel veel voor maar leuk is anders natuurlijk.

Vannacht was trouwens echt een drama! Die kiezen moeten echt even opschieten hoor. pffff

19. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Oh Goofy herkenbaar hoor! Maar ik had het emo-gevoel nog erger de dagen erna, toen was het 1 jaar geleden dat we thuiskwamen uit het ziekenhuis en lekker in het kraambed lagen.

Bea: tuurlijk is dat niet leuk buisjes, is toch een hele ingreep voor zo'n ukkepuk. Hopelijk gaat het helpen!

20. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Beatrice, thnx voor het stemmen.
    Wel fijn dat Lotte buisjes krijgt, is in 5 min gedaan hoor, en ze gaat schrikken van het harde geluid als ze wakker wordt

Goofy, fijn dat de dag zo leuk is verlopen, ik was toe die tijd ook behoorlijk emo hoor!

Deel Deze Pagina