Wij willen slapen! Maar onze baby's niet...

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door 078mama, 9 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Beatrice: ook al buisjes dus...

't is hier 1 groot tanden/kiezen/eczeem/allergie/buisjes-festijn zeg :(
    Geen wonder dat die kids van ons niet doorslapen...

2. raspberry

@Ikke: heb ook ff gestemd :)

3. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Oh zwijmel.......*pinkt weer een traantje weg*......heerlijk die kraamweek, was echt een feestje hier en het gevoel dat je in je eigen huis in een vijf sterren hotel lag!!!
    De rustigste week OOIT!
    Een ding weet ik zeker, mocht ik weer zwanger mogen worden dan blijf ik de hele kraamweek weer lekker boven op bed liggen.......hihihii..........(helaas is het de afgelopen ronde niet zo mogen zijn)

4. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Hihi festijn....kan nu weer lachten, maar vanmorgen om 4.30 niet.
    Ik ben gewoon al 7 uur wakker, hoe vind je die?

Oh ja ik had een proefsachet gehad van die Lipikar Baume en moet zeggen dat het een fijne creme is, zijn huidje wordt zachter en de harde rode plekken ook.
    Lanette-creme helpt hier ook goed, maar ik vind dat zo stinken en krijg de geur bijna niet meer uit zijn kleertjes. :(

5. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Goofy: ik vond het ook heeeeerlijk, heel de week verwend worden, ik had een hele fijne kraamverzorgster, buiten was het ijskoud en ik lag alleen maar te genieten van ons wonder.

Jammer dat het niet raak was. Wij gaan na mijn volgende menstruatie weer proberen zwanger te worden.
    Vind het zo spannend.....Ben soms ook wel bang dat het niet lukt of zo....
    Van de week had ik weer zo hummel van een paar weken vast en dan kriebelt het echt hoor.

6. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Voor jullie allemaal omdat iedereen het zo hard nodig heeft zo te lezen:

7. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Lob oh meid, kan ik me voorstellen hoor, ik was ook bang maar uiteindelijk is bijna iedereen geweest.

@Hier drammmmmmmmaaaaaaaaaaaaaa met hoofdletters, geen tanden maar ziek en erg verkouden, vanmiddag weer naar de dokter want hij krijgt zijn ademhaling niet rustig doordat hij zo benauwd is, en lijkt wel alsof ik tijdens het ademhalen een raar ruisje hoor. Ik weet dat baby's veel verkouden kunnen zijn vooral door het KDV maar dit breekt ons ook op......nu twee nachten bijna niet geslapen.....vannacht dacht manlief dat hij met ons zat te dollen, meneer lachte namelijk, ja duhhh.....hij vindt het fijn als hij bij ons is als hij niet lekker is en dat uit hij zo.......ik maar zeggen ,temp hem even, hij voelt echt warm aan.....nee hoor echt niet......uiteindelijk wel getempt.....39,2....arme ziel....nu al drie dagen koorts....maar is er nog redelijk goed onder alleen eet niet en fles drinkt hij ook maar 50 cc op.....en dat is niks voor hem....ZUCHT!

8. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Yep mooi he! Hier tikt mijn klok ook aardig door vanwege mijn leeftijd. Zegt een vriendin gisteren, zo oud ben je echt nog niet.....nee duhhh.....ben nog geen 40 maar gaat er aardig naar toe op deze manier.....dus nu begin ik weer onzeker te worden heb ik voor Sven ook gehad en bij de beginnende ongi vloeien de tranen ook weer.....maar goed dat kennen we. Gaat goed komen!!!
    Heb al tegen andere vriendin gezegd die ook bezig is weer dat de volgende keer als we GEEN kwalen hebben we pas testen! :D

9. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Het wordt tijd voor zomerweer zonder al die verkoudheden en koorts. (niet dat het dan niet voorkomt maar wel minder heb ik het idee). Beatrice veel succes met de buisjes van Lotte. Ik hoop voor haar dat het een opluchting is. En arme Sven, hij krijgt het wel voor zijn kiezen.

En mijn kraamtijd was niet zo geweldig. Wel ok, maar ik stond maar vroeg op om de kraamverzorgende binnen te laten en op bed heb ik niet veel gelegen ondanks de keizersnede. Ik had al moeite om haar mijn brood klaar te laten maken (deed ik dus ook vaak zelf).

Wel begint het heel erg te kriebelen nu ik het zoontje van vrienden heb vastgehouden, maar het kan gewoon echt nog niet. :(

10. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Devy he bah!!! Dat hoort een feestje te zijn! Zij had onze sleutel en kwam ons wekken met ontbijt op bed en de krant. Soms zelfs wat later omdat ze wilde dat we wat langer bleven slapen toen Sven zo zat te spoken!

@zwanger worden, misschien heeft het chronisch te kort aan slaap ook wel invloed op het zwanger raken......zou het?

11. raspberry

Hier ook een goeie kraamweek gehad destijds :) Jeetje, wat lijkt dat al weer lang geleden! Maar wij hadden de eerste 6 dagen een dijk van een kraamverzorgster: eentje van 57 die het klappen van de zweep goed kende en naast de verzorging van Thirza en mij het hele huis onderhanden nam. Was echt superfijn, zeker omdat ze een boel deed wat helemaal niet hoefde :)
    Volgende keer vragen we weer om haar :)
    Maar ik heb dus ook een week boven geleefd en ben toen voor het eerst eens de trap afgegaan, haha: om m'n hyves te checken, want manlief vertelde steeds dat de felicitaties daar binnen stroomden en iedereen nieuwsgierig was hoe onze dochter nou heette en eruit zag :D
    Wij hebben toen de eerste 2 dagen de hele familie over de vloer gehad (dat wil zeggen: mijn ouders, m'n schoonouders, mijn zus en zwager, broer en mijn moeder nog een keer (zo lief: m'n broer had 6 dagen eerder een zoontje gekregen en kwam dus toch :)), zwager en schoonzus, schoonzus met zoontje, zwager. Daarna 3 dagen helemaal niemand, (wat een heerlijkheid! Alleen hier en daar een telefoontje), en toen de leidinggevende van mijn man met zijn vrouw (konden we goed mee overweg). En op dag 7 een vriendin van mij. Gaan we de volgende keer weer zo doen, heerlijk om in alle rust te wennen aan je nieuwe leven :D

Nou, Thirza heeft vanochtend niet geslapen, (was ook wel een beetje lastig, aangezien ze tot kwart voor 8 geslapen had), maar heeft wel een uur op bed gelegen. Nouja: over de reling gehangen al vingersabbelend en later lekker in kleermakerszit al babbelend voor zich uit. Tutje :) Waarschijnlijk ligt ze nu bij de gastouder heerlijk te pitten dan. Nu de kiezen over gaan, lijkt het er ook wat op dat we richting een echt middagslaapje gaan... Zou wel mooi zijn, kunnen we de ochtend gebruiken om actief te zijn en kan ik 's middags in huis aanpoten terwijl zij slaapt :)

Ga hier nu gauw even verder, heb net de kast hier in de kamer helemaal uitgemest, ga nu de was verder afmaken en boven opruimen. Even heerlijk spijkers met koppen slaan nu ik geen dreumes aan m'n benen heb hangen en nog even niet aan het werk ben, (begin ws volgende week weer voor een halve dag).

12. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Rozemarijke, hier ook rustig aan gedaan met bezoek eerst, vond het veel te heerlijk om met zijn viertjes te keuvelen (inlc kraamverzorgster)

*snik*.......een jaar geleden begon ik bijna, sorry meiden beetje weemoed hier....

13. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Oh goofy zo herkenbaar dat gevoel! Lekker over je heen laten komen. Hoe laat is Sven geboren? En jij lob ook al emo?

14. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Goedenmorgen,
    Argggggg even hoor, slaapt mijn heerlijke ventje door, waarom helpen die luiers dan niet mee, vanacht weer helemaal zeiknat:(
    Vind het zo zielig.
    NU ligt hij in ons bed, en ga hem zo wakker maken, ik moet weer werken, en hij weer kdv

Hmzz wilde gewoon even mn gal spugen

15. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    HAPPY BIRTHDAY SVEN EN GIJS!
    Maak er een gezellige dag van en laat jullie maar goed verwennen door papa en mama.

16. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    hey meiden,

gisteren op een beurs gestaan in a'dam en mijn vriend ook (andere stand hoor) en vanmorgen lekker samen gezongen voor ons manneke. vriend gaat zo weer terug naar de beurs.

gijs is om 19.02 geboren. 1 jaar geleden hadden we om 11.00 een afspraak in het ziekenhuis omdat ik 11 dagen over tijd liep, en toen bleek dat het vruchtwater op was.... meteen door naar de verloskamer... infuus met weeenopwekkers in mijn arm.. en 5,5 uur later was gijs er!
    kraamweek was super! alleen was ik enorm eigenwijs en had ik geen zin om in bed te liggen en 's middags te slapen... ik had een partij adrenaline en had het gevoel dat ik alles aan kon.
    de weken erna had ik wel een beetje spijt dat ik toch niet lekker in bed was gebleven ;).

ik ben inderdaad ook enorm emo!

17. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Oh Lob da's niet zo gezellig. Ben jij wel vrij vandaag?
    Ga je nog iets leuks doen of komt er nog visite en wat heeft hij gekregen?
    Ik wilde ook niet op bed liggen tijdens de kraamtijd, maar had een strenge (maar lieve) kraamverzorgster. Ik moet op bed blijven :)

En Goofy? De emoties nog onder controle?

18. 078mama

078mama Niet meer actief

Gefeliciteerd meiden! Het is vast een hele leuke dag voor jullie. Heel de tijd terug denken over wat je toen en toen deed....

Lotte heeft echt vreselijk veel last van haar kiezen. Ik word er gek van en zij ook. Het was dus vannacht niet echt superduper. En we moeten zo ook nog de 14 maanden prikken gaan halen. pfffff

19. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Gefeliciteerd met jullie dreumesen! :D

20. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hahaha thanks, heb ik ook gedaan.....vanochtend om 09:02 uur.....zat zonet in de auto richting KDV samen met Sven en manlief.....nou de tranen kwamen wel zeker toen ik naar achteren keek en ik een super lieve lach naar me toe kreeg van mijn zoon.

Hij is alleen ziekkies, gisteren en vannacht liggen gillen en krijsen van de pijn.
    Nu hebben we de siroop van Daro de thijmsiroop en die werkt als een tierelier. Echt super! Gegeven nu en direct stil en slapen.
    Heb wel met hem te doen. Zijn driewieler van pip hebben we nog niet eens uitgepakt met hem.

Deel Deze Pagina