Wat een slechte nachten toch weer. Hier was het ook feest . Ik kon er eergisteren elke twee uur uit en niets was goed behalve aan de borst hangen of aan mijn haren trekken (ik heb zelf een harenfrunnik tic en dat heeft Kyra overgenomen). Maar op een gegeven moment ben ik allebei zat en dan komt me er toch een krijspartij. En gisteren was het ook al bagger. En net wanneer ik tentamens heb.
Nou meiden dat klinkt beroerd bij jullie. Dk: Kay slaapt ook alweer lang slecht he? Devy: ach balen zeg en het ging een tijdje zo goed. En het komt nooit uit he? Succes in elk geval met je tentamens. Rozemarijke: heeft Thirza vier onder tanden vier boven en haar kiezen? En had ze haar eerste tand al met 4,5 maand? Hier zijn we blijven steken bij 6 tanden, vier boven en twee onder en hoewel hij al weken gruwelijk kwijlt, rode billen heeft enzo, komen de volgende niet door. Duurt het bij jullie ook zo lang voordat een tandje door is. Pff.
Yup elin hier duurt het ook echt een eeuwigheid! Nu de laatste kies nog pff... Heb vandaag al 5 poepbroeken gehad!
Heeft hij dan al zijn kiezen al Dk? Hoop dat het snel wat rustiger wordt voor jou. Ondanks dat ik goed heb kunnen slapen vannacht, voel ik me ongelooflijk brak. Volgens mij heb ik een oorontsteking te pakken. Waar is mijn weerstand, kan wel een strippenkaart nemen bij de huisarts, kom er zo'n beetje elke 2 maanden....
Elin, als Mijn moeder ooit bij Kay slaapt en ik dus dehele nacht kan slapen, voel ik me ook altijd onwijs gaar! En ja op 1 na alle 4 dus dat die maar snel mag komen Dan is t ff rustig... Daar al kiezen?
@Elin Dank je. Succes heb ik wel nodig met dat ene tentamen. Zodra ik het gehaald (phonology is mijn super zwakke punt dus heb het al 3 keer niet gehaald ) heb ga ik letterlijk het boek in de fik steken en er een rondedansje om maken of geef ik het aan Kyra om te versnipperen. Wederom een echt slechte nacht hier door de 2 bovenste snijtanden die niet door willen breken en het doorkomen van de 2 valse kiezen. Bij eentje is er al een punt zichtbaar maar de andere is nog een grote bobbel. Ik hoop dat het bij jullie beter is gegaan!