Wat een drama vandaag zeg, Ze is nu op dit moment aant huilen in haar bedje. hopelijk valt ze zometeen in slaap. als ze over 5 min nog steeds huilt dan ga ik haar even troosten.. .. voor de 4e keer.. jeetje soms vraag ik me echt af hoe dit nu komt. komt dit door mij? heb ik haar te veel verwend? vannacht is ze ook zeker 4 keer wakker geworden en telkens als ik haar weer in bed deed ging ze weer huilen. heel frustrerend. Ik hoop dat als ze zometeen slaapt, ze eventjes doorslaapt zodat ik ook even tijd voor mezelf heb.. pff. @chebu : Sarah doet nu 2 slaapjes per dag. soms 1 als ze helemaal geen zin heeft om te slapen. 's avonds gaat ze meestal best laat naar bed. ik denk dat het geen kwaad kan als hij 's nachts gewoon genoeg slaapt @lovelyDK: beterschap voor je zoontje! xxx Sakinah
hier ook uit zuid holland, damz wonen we toch verkeerd zeg :S Hier is het al weer raak geweest, maar goed dat heeft een reden gelijk even zijn neusje gesprayt en weer wat puffers gegeven, waarom ik me dan gelijk weer afvraag wat zijn de andere redenen dan. Moet ik zeggen hij heeft sinds vandaag een hoofdkussen in bed en ligt wel stukken rustiger, normaal zweft hij door zijn hele bed heen en hij gaat ook direct op zijn zij liggen. Ben benieuwd hoe verder
Hallo , daar ben ik weer Sarah slaapt inmiddels. best snel eigenlijk 8) binnen 5 minuten huilen was ze in dromenland. ze ligt nu lekker met haar beentjes opgetrokken en billen omhoog te slapen hihi. als ik dan zo naar haar kijk dan denk ik "mijn God wat hou ik toch van je" @ikke: Ik had net je verhaal gelezen in het andere topic over de bovenbuurman. wat een SLKJA)#$)@(&#$ Hier ook een buurvrouw/meisje dat volgens mij het hele huis 'savonds verbouwd. lekker timmeren om half 12 'savonds. Helemaal gek geworden dat mens. Sarah slaapt ook licht en word er wel eens wakker van. Echt heel irritant. Heb je nog wat gehoord van jou buurman na dat je het briefje had gegooid? xx Sakinah
gaaaaaaaaaaaaaap, goedenmorgen! Is duidelijk te merken dat Quinn op de paracetamol slaapt zeg, na 5 a 6 uur hopla kwam hij weer, dus om half 1 schreeuwen en kwart voor 6 maar toen was hij klaar wakker, en daar zit ik dan , met de wallen knijpers. Quinn zit nu lekker met zijn dekentje op de bank en ik met koffie nummer 2 Hoe hebben de andere kindjes geslapen vanacht?
Hoi dames, is het goed als ik hier ook mijn leed kom klagen? Want hoewel ik het vreselijk vind dat jullie allemaal met slaaptekort kampen, ben ik toch blij dat ik niet de enige ben en geeft het me ook moed om gewoon door te gaan. Ik zie dat er mensen zijn met kindjes ouder dan een jaar die ondanks slaapgebrek nog steeds rondwandelen (ik begin wel eens te twijfelen hoelang ik dit nog trek, haha!). Wij hebben een zoontje, Noah, van 4 maanden die volledig BV krijgt. Op verzoek. En hij vraagt dat vaak ook nog twee keer 's nachts, soms om de 3 uur, dus dan kun je je voorstellen hoe de nachten er hier uitzien als je om 5.30 eruit moet om op tijd naar je werk te gaan. Nou moet ik eerlijk zeggen dat Noah meestal wel gemakkelijk gaat slapen en dat ook na de voeding weer doet, maar goed, hij gaat er na de laatste voeding (10-11 uur) pas in, komt dan vaak twee keer en dan houd ik niet echt veel slaap over. En de laatste twee nachten is meneer zijn nieuwe kraaigeluiden 's nachts aan het oefenen, da's ook niet echt lekker om 3 uur. VAnnacht had ik ook nog de fout gemaakt om hem na een voeding (van een uur, volgens mij heeft hij een groeispurt) te verschonen en zijn neusje vrij te maken omdat hij zo verstopt zat. Nou, dat was dus geen goed idee want toen dacht hij blijkbaar dat het tijd was om te spelen en heb ik na een uur van proberen of hij toch sliep maar opnieuw aangelegd en opnieuw gevoed. En toen had ik nog van half 5 tot half 6 een uurtje slaap. Ik kijk al uit naar de middagdutjes in het weekend...
@ikke jeetje das op tijd kwart voor 6! lag hij er vroeg in? @babant ik woon in breda! hmm slechte grond brabant maar eens gaan verhuizen.. hier een supergoede nacht gehad hij heeft heel de nacht doorgeslapen en begon toen hij 25 minuten op bed lag te huilen maar ik was niet huis dus toen kwam zn papa en daar bleef hij bij huilen dus die had hem gewoon weer terug gelegd en hij viel weer in slaap! hij kan het wel de draak!!!!
Cookie welkom hierzo! Gooi het allemaal maar uit hoor! Bulldog, nee Quinn lag er om de normale tijd in 19.30, maar overdag had hij wel veel geslapen, maar dat is ook niet raar. Ik zit nu gewoon bijna scheel te kijken van vermoeidheid, kennen jullie dat? Ik zit even in dubio of ik de ha weer moet bellen, hij blijft benauwd en de puffers reageerd hij niet echt op. Dilemma
Hier was de nacht niet heel erg bagger, maar ik voel me vandaag wel heel bagger Pff, koppijn, misselijk Ben vrees ik ziek aan het worden... Maar hier was het dus gisteravond en vannacht half 8 slapen, half 10 wakker, half 12, half 3, 5 uur. En toen om half 7 weer Loop nog te twijfelen hier of ik me vandaag niet gewoon ziek moet gaan melden, maar kijk het nog even aan... Zit iig niet vast aan kantoortijden en als ik vandaag wel aan het werk ga, moet ik om 13 uur weg. Misschien lukt het om straks nog even met Thirza op bed te duiken...
Kwart voor 6, half 7 allemaal tijden waar ik een moord voor zou doen haha! Lotte was vanmorgen om kwart over 4 alweer klaar met slapen. Na een bad en een fles heeft ze nog wel van 6 tot 7 geslapen maar man o man wat is de wereld nog stil om kwart over 4 hihi. Het wordt ook steeds vroeger! Ik zag hier de tip om haar dan om 11 uur wakker te maken ter voorkoming van het vroege wakker worden. Opzich kan dat wel werken maar Lotte is al een keertje wakker 's nachts! Dit keer was het 12 uur. Dat wordt ook steeds vroeger. Ik weet het echt niet meer hoor! Ik lach er maar gewoon om 's nachts en op mijn vrije dagen slaap ik met Lotte mee.
Goed nieuws hier! Ze is gisteren alleen om 24.00 en 4.30 wakker geweest en ze heeft tot maar liefst 8.15 geslapen! Wat een luxe zeg. En ik hoop dat het zo verder gaat. Gelukkig is de verkoudheid ver over en heeft ze alleen af en toe nog zo'n vastzittend hoestje. Alleen zit ik zelf nog steeds een beetje te snotteren. Maar met een nacht redelijk doorgeslapen te hebben is mijn semi-permanente hoofdpijn ook eventjes verdwenen. Ik zal proberen wat goede-slaap-karma naar jullie toe te sturen want het was weer drama lees ik.
Hallo dames! hier vannacht ook een goede nacht! ze ging om half 10 slapen en heeft toen tot 4 uur doorgeslapen! toen is ze binnen 5 min in slaap gevallen en toen werd ze rond en uur of 6 weer wakker. ze wilde toen niet meer doorslapen en toen heb ik haar bij mij genomen en we hebben samen tot kwart over 10 geslapen! Ze heeft net zonder morren haar pap gegeten en ze is heel vrolijk in de box aant spelen! Nou hier teken ik voor hoor. xxx
Wauw sakinah wat heerlijk!!! Hier was de nacht klote... en werd ook telkens snachts wakker met bonkende hoofdpijn! Die is gelukkig weggetrokken maar zit nu helemaal doodmoe op mn werk.. bah!
Ik heb me van ellende maar ziek gemeld en net 5 kwartier liggen slapen... dacht dat een slaapcyclus anderhalf uur duurde, maar die zal bij mij wel volledig verkl**t zijn door de nachtelijke drama's @Devy en Sakinah: lekker! Daar zou ik ook wel voor tekenen @Beatrice: haha, en hier teken ik dan weer voor de kans om ooit nog eens langer dan 3 uur achter elkaar te kunnen slapen! Waar is de goede fee die onze kinderen wat slaappoeder kan toedienen, zodat ze gewoon netjes van 19-7 gaan slapen?
Die fee mag hier ook snel langskomen! Ik slaap gelukkig wel 3 uur achter elkaar maar ik wil gewoon rond 6 uur wakker worden! Lijkt me zo lekker om een keertje om 11 uur te gaan slapen en dan pas om 6 uur weer mijn bed uit te gaan. Nu zitten we bij mijn ouders thuis door een verbouwing bij ons thuis en mijn ouders komen vanavond terug van vakantie. Nu komt er dus de factor van schaamte erbij. Ik hoop maar dat ze een beetje rustig is maar vrees het ergste!
beatrice, tjee 4 uur is wel erg vroeg zeg pfff... rozemarijke, hoe voel je je nu? iets opgeknapt na je slaapje? ik woon ook in brabant hier iets heel vreemds gebeurd vanacht.... mijn zusje heeft gijs gisterenavond naar bed gebracht omdat wij even weg moesten. meneer wou niets van zijn fles drinken maar was wel erg moe dus ze had hem er maar in gelegd. en wat denk je? heel de nacht niet gehoord tot vanmorgen 07.15 maar zelf doorslapen lukt echt niet meer ik ben wel 3x wakker geworden en 1 x zelfs van 03.30 tot 04.30. ik kwam niet meer in slaap :x
Verschillende nachten weer. Hier heeft hij geslapen tot 1.30, toen had hij honger, zei mijn vriend. Hij huilde in elk geval heel hard, maar daarna weer netjes gaan slapen tot 6 uur en toen tot 7 uur bij ons in bed. Niet heel slecht dus!
Hmm ik heb iets teveel goede-slaap-karma naar jullie toegestuurd vrees ik want haar middagslaapje was een drama. Ze werd de hele tijd wakker en toen heb ik haar maar uit bed gehaald en .5 later nog een keer geprobeerd, en natuurlijk werd ze wéér wakker. Toen maar mezelf 'opgeofferd' en heb ik met Kyra meegeslapen.