Zo'n lichtlamp, daar teken ik ook wel voor. Wat me doet herinneren dat het weer eens hoog tijd is voor een ontspannen sessie onder de zonnebank Dat doe ik dus altijd even om extra energie op te doen, (bruin word ik toch niet). Hier is Thirza rond kwart over 10 tegen me aan in slaap gevallen, terwijl ik aan het bellen was met een vriendin... heel bijzonder, want dat is heeeeeeeel lang geleden (lees; toen ik 'r nog met gemak in de draagdoek bij me kon houden) dat ze met geluid/prikkels om zich heen in slaap is gevallen. En een stik eerder dan de afgelopen weken (steeds pas ongeveer rond 11 als ze om 7 uur wakker was), dus we gaan hier echt vooruit
O, en ze slaapt dus nog steeds! Moet ik 'r zo nog wakker gaan maken ook, want ze moet zo naar de gastouder... hahaha, zul je net zien...
Hier ook een erg observerend en heel snel mannetje... Heb altijd gehoopt dat t slapen beter zou gaan zodra hij ging lopen... Niets is minder waar! Meneer loopt maar slaapt nog steeds slecht haha
Rozemarijke, dat is hier ook altijd. Als we dan weg moeten, slaapt hij ineens 2 a 3 uur achter elkaar.
pff meiden moet even klagen hoor. Heb net een ontzettend potje zitten brullen Ben nu op mn werk en Tygho is afgelopen 2 uur constant aan het huilen geweest... Hij wil niet slapen, niet rondlopen want dan hangtie aan mn benen, niet bij me zitten/liggen, niet spelen(alleen of met mij) en televisiekijken is ook niet goed. Wandelen kan ik niet want ben op de fiets..fietsen is geen optie want dat schreeuwtie ook weer.(word wat als we zo de kinderen op gaan halen) Ik weet het echt niet meer... Al die theorieen die we bedacht hadden, het verklaart nachtmerries en onrust. Maar dit gaat werkelijk nergens meer over. Ben zo bang dat er echt iets flink mis is Hij kijkt me de hele tijd aan met een blik van: mama help me dan toch! Maar ik kan hem niet helpen, ik weet niet wat het probleem is en alles wat ik probeer is niet goed. Pfff ik zie het echt even niet meer zitten. Ik wil hem zo graag helpen, het breekt mn hart om hem zo te zien maar wat kan ik nog?
Gewoon snel even een afspraak bij de HA maken en alles voorleggen. Lijkt me wel tijd om hem een grondig te onderzoeken, evt bij een kinderarts... dit is iig niet helemaal normaal meer!
Ja Mams zou inderdaad, zoals Rozemarijke zegt naar de huisarts gaan. Wat voel je je dan machteloos he?
Dan zou je goed mee kunnen gaan huilen he, zo ontzettend vervelend dat je kleine man zich zo ellendig voelt. Ik ben het ook eens met de andere dames overigens, en geen genoegen nemen met een oppervlakkig 'onderzoekje'.
Je voelt je gewoon ontzettend machteloos. Je wilt het beste voor je kindje, dat hij vrolijk is, lekker in zijn vel zit, etc. Sterkte mams. Ik ga denk ik vanavond het campingbedje op een andere kamer zetten en laat hem daar slapen. Misschien ligt het toch aan zijn kamer. Op vakantie sliep hij wel goed namelijk.
De nacht hier was gewoonweg geweldig Tygho was helemaal KO! Toen ik terugkwam van streetdance was hij nog op en aant huilen...Nog eventjes bij mij gezeten en wat gedronken en daarna naar bed. Rond half 12 werd hij wakker, Harmen hem speen met Dentinox gegeven en we hebben hem de hele nacht niet weergehoord! Maarja wat wil je als je al een week slecht geslapen hebt...Wij waren ook helemaal van de wereld haahahha. Helaas huilt hij nog steeds niks minder en wil hij ook nog niet echt eten. Nu zit hij lekker in zn pyama op de bank Blinky Bill te kijken. Dalijk aankleden en richting de dokter. De homeopatische medicijnen kunnen we vandaag ophalen. Weet zo ff niet hoe het heet, maar het schijnt zelfs bij de moeilijkste kindjes rust te brengen. Wij gaan dus in een lagere dosering en hopen dat het iig werkt.
Goedenmorgen meiden! Hier een super nacht gehad, Quinn heeft de hele nacht doorgeslapen! Wow weer een telling erbij op 2 handen! Als ik zelf nou ook eens rustig zou slapen zou het fijn zijn, ik verwachte hem elke iedere moment.
@Mams Oh wat fijn dat je nacht zo goed was. Dat hebben jullie echt wel verdiend. Nu nog hopen dat die homeopatisch medicijnen de rust brenegen die zo hard nodig is. De nacht was voor Kyra in principe niet slecht, maar ik slaap zelf nu zo slecht door het constant me over mijn slaap heenzetten dat ik er toch eventjes helemaal doorheen zit. Maar morgenmiddag kan ik Kyra lekker eventjes wegbrengen en weer tot mezelf komen. Ik heb er laatst even over nagedacht en van de tijd dat ze geboren is ben ik ongeveer 15 keer niet overdags bij Kyra geweest en ik geloof iets van 3 keer niet 's nachts. Dus heel erg vreemd is het niet dat ik eventjes verlang naar een babyloze dag en ik verheug me nu op college volgen hehe.
Pff, heel eind getypt, druk ik blijkbaar twee sneltoetsen in ofzo, alles weg... Nouja, iig, Mams: super dat het zo goed ging! Als de nood het hoogst is.... Er is trouwens nog een middeltje tegen tandenpijn wat je via internet kunt bestellen en dat schijnt echt heel super te helpen. Ben alleen de naam even kwijt, maar als je hier op de site zoekt, moet je het kunnen vinden. Hier ook een goeie nacht. Ze was om half 8 in slaap gevallen en ik was weg, kreeg om kwart voor tien een sms van m'n man dat ik na afloop zo snel mogelijk naar huis moest komen, want Thirza was wakker... (zul je net zien dat ze op de avond dat ik weg ben weer eens vroeger komt). Nouja, kon pas om kwart over 10 weg, dus toen ik 10 minuten later thuiskwam, was ze inmiddels snikkend tegen papa aan in slaap gevallen op ons bed. Werd wakker toen ik haar terug wilde leggen en toen alsnog gevoed. Drie kwartier later weer wakker, (maar da's eigenlijk altijd als ze overstuur in slaap is gevallen, dan wordt ze 3 kwartier later weer wakker. Vandaar dat laten huilen ook niet echt werkt hier). Maar even bij me genomen toen en vervolgens is ze tot een uur of 3 gaan slapen! En pas weer wakker om 7 uur! Nou had ze gistermiddag bij de gastouder ook goed gegeten: geen flesjes, maar wel een boterham, 125 gram fruit en 150 gram groente. Helemaal goed dus, lekker dat ze een middag volkomen vrolijk kan zijn op vast voedsel Gaan we hier dus vandaag ook eens proberen En hoe was het verder?
Haha, we zaten blijkbaar met z'n allen tegelijk achter de pc... Er hangt blijkbaar iets in de lucht ook
O, by the way... volgens mij kan Thirza echt lezen... ze staat nu bij de boekenkast steeds gewoon precies bij het boek Tirza van Arnon Grunberg. Hahaha
Nou we zijn bij de HA geweest. Mijn manneke mankeert lichamelijk niks. De HA heeft hem eventjes geobserveerd en is tot dezelfde conclusie als wij gekomen... Het zit in hem. Hij neemt alles in zich op, absorbeerd het en kan het niet meer kwijt. Heb een boekje meegekregen met tips bij slaapproblemen en we mogen in de homeopathie verder zoeken.