Wij willen slapen! Maar onze baby's niet...

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door 078mama, 9 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    heerlijke nacht gehad! heb hem heel de avond niet gehoord, en vanacht maar 2 x en nadat ik hem had recht gelegd sliep hij meteen weer verder.
    en om half 7 werden we gewekt door zijn gebrabbel.

dit is voor hier echt een super nacht :D

wat zeiden ze dan in dat andere topic over "opvoeden"?

2. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Hiephoi goede nachten hier!

Hier opzich redelijk.. gingen om 10 uur slapen, tot 4 uur perfect gedaan en toen was heto ver :D haha achja.. toch 6 uur geslapen :D

3. 078mama

078mama Niet meer actief

K & Lot zijn echt voor elkaar gemaakt...ook hier was het precies 4 uur haha

4. LovelyDK

Ik las het ja.. hahaha naja hier was het 03:57 haha ;)

5. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.814
    4.057
    113
    Overigens nog iemand het andere topic gelezen. Is blijkbaar tijdverspilling van jezelf en het kind om s'nachts je bed uit te gaan :$ Mn mond viel open toen ik dat las, maar goed... meningen verschillen....gelukkig!

volgens mij heeft iedereen een redelijk tot goede nacht gehad. Helpt dit topic toch al meteen :p

6. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    hoi meiden...

hier nog zon nachtbakertje..
    kheb al weet ik veel dingen geprobeert maar niks lijkt te werken!
    het zijn nu de kiezen die hem snachts wakker maakt(denk ik)
    vorige week was het de koorts van zn bmr prik.
    zo is het altijd wel weer iets!
    heb al geprobeert om hem te laten huilen.
    heb zn kamer verandert bed ergens anders gezet.
    zn bed op een andere kamer gezet.
    zn matras omhoog gedaan.
    later naar bed gedaan eerder naar bed gedaan.

weet het nu ook niet meer ..
    hij komt iedere nacht wel een paar x...

als jullie nog tips voor me hebben dan hoor ik het graag!!

groetjes bulldog..

7. 078mama

078mama Niet meer actief

Dreames ik reageer maar niet meer op die dame. Het lijkt wel alsof ze een hond aan het africhten is! Trouwens, ik ga zo niet eens met mijn hond om maar oke. Ik vind het echt oprecht zielig voor haar kinderen...

Bulldog welkom bij het clubje! Jij bent dus ook al aardig lang bezig...de kamer helemaal veranderen heb ik ook al een keer gedaan maar helaas geen resultaat! Mijn vriendin die hetzelfde heeft gehad met haar kindje heeft het heel groots aangepakt. Die is 1 week naar een vakantiehuis gegaan, heeft het hele ritme omgegooid, is veel gaan zwemmen en wandelen overdag en dan een uur later naar bed 's avonds. Haar zoontje heeft namelijk erg veel energie en werd dus ook bijna niet moe. In dat weekje kreeg hij dus veel prikkels en een nieuw ritme. Vanaf dat moment sliep hij voor altijd door!

Dus wie heeft er zin in een weekje vakantiehuis? haha

8. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @beatrice
    ja ben al erg lang aan het sukkelen het was vanaf de geboorte al geen slaper en hij is ook hartstikke druk.
    op het cb zeiden ze omdat hij zo druk is overdag beleeft hij het snachts ook!

ik vertrek 28 sep een weekje weg dus hopelijk heeft het hier ook baat!!

staat dat hier waar dat is gezegd dat het zonde van je tijd is om er uit tegaan??

9. 078mama

078mama Niet meer actief

10. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ik heb het topic snel gelezen maar hoe dat ze de dingen zegt en op reageerd is niet echt leuk.

iedereen heef teen andere manier van opvoeden
    zij werkt thuis als ik zou kunnen stoppen met werken zou ik het ook doen maar dat ga niet en ik ben blij dat ik even van huis af ben...

maar om te zeggen dat het zonde van je tijd is om je bed uit te gaan dan hoop ik niet voor der dat er een keer echt iets aan de hand.

het is een forum en ja daar heb je wel eens discussies...

11. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    miss nog een tip voor iemand.
    toen mn zoontje 7 maanden was heb ik een tip gekregen van het cb
    voor de gene die niet in slaap vallen in bed..

als ze moe zijn naar bed brengen en zeggen dat het tijd is om te slapen weggaan 10 min laten huilen dan weer naar binnen gaan en zeggen nee het is nu tijd op te slapen..
    hier heeft het goed geholpen maar werkt nu nie tmeer.

hier valt hij zonder te huilen in slaap maar word dan snachts wakker en als ik hem dan laat huilen raakt hij overstuur en slaapt helemal niet meer.....

12. 078mama

078mama Niet meer actief

Tja Lotte huilt nooit in bed. Als ik haar neer leg gaat ze slapen of ze nu moe is of niet. Maar het probleem is dat ze 's nachts wakker wordt! Ze wilt er dan echt even uit. Als ze dan een half uur of uur bij ons is geweest vindt ze het prima om weer te gaan slapen. Dan zijn wij al met haar in slaap gevallen en ligt ze dus weer heerlijk tussenin... Maar het is bij mij nog wel te doen hoor! Het is maar 1 keer per nacht echt raak. De laatste twee weken is ze een beetje aan het rommelen met het ritme dus ik heb hoop! Hoop doet leven ;)

13. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    dat is hier ook probleem hij wil er dan uit en dan neem ik hem even mee in ons bed en dan slaapt hij weer leg ik hem weer terug in zn eigen bed dan slaapt hij weer.
    maar dat kan zo dus een x of 4 per nacht gaan ...
    ik hoop da thet nu weer van zn kies is en dat als hij helemaal door is weer over is.

14. chantalk

chantalk Fanatiek lid

Mag ik me ook aansluiten bij de club?:D
    Mila slaapt nog altijd niet door. ze komt nog iedere nacht 2-3x voor een voeding. ;)
    Ik heb nog niet alles gelezen van iedereen..daar ga ik vanavond wel aan beginnen.

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Beatrice ben het met je eens hoor wat isademi betreft.
    Alles wat je van haar leest aan posts komt er op neer hoe geweldig zij is OF dat een ander het verkeerd doet...
    Beetje jammer.
    Gewoon negeren vanaf nu denkik

16. LovelyDK

Het is idd het beste om zulk soort mensen te negeren :D denk dat zij het stiekem héél zwaar heeft, anders neem je niet zo'n miss-perfect houding aan! En die kinderen... wat Bea al zei, ik vind het ook oprecht zielig!

Enne Bea, vakantiehuis klinkt goed... where and when ? ;)

17. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik wil ook wel mee :) Ben heel hard aan vakantie toe (zei de vrouw die pas net weer een week aan het werk is, na 3 weken vakantie en een week ziek :()

18. 078mama

078mama Niet meer actief

haha kunnen we dan eigenlijk niet zonder kinderen gaan?

19. LovelyDK

Oh god zeg ik zou mijn mannetje denk ik niet kunnen missen maar wat zou dat heerlijk zijn!!

Effe niks... elke dag uitslapen, heerlijk ontbijten, dehele dag met je luie kont in de zon... boekje erbij, cocktailtje erbij! Lekker op je dooie gemak douchen & tutten en dan dehele avond tafelen met een lekker wit wijntje!

Hmmmm..

20. 078mama

078mama Niet meer actief

ooooo wat heerlijk klinkt dat! Ik kan Lotte ook niet missen hoor maar misschien zou ik voor 2 nachten wel een uitzondering kunnen maken.

Lotte ligt vanavond echt rustig te slapen!

Deel Deze Pagina