Wij willen slapen! Maar onze baby's niet...

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door 078mama, 9 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Mams, opzich fijn dat er niet écht wat mis is maar kan je hier wat mee??

Hoop dat de homeopathie gaat helpen!

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    nou ik weet nu in elk geval dat de HA niet verder kan helpen omdat hij lichamelijk gewoon in orde is.
    We gaan nu dus via het CB en homeopathie aan het werk.

3. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Ik sluit me aan bij LovelyDK, hoop doet leven (of slapen).

4. LovelyDK

ben héél benieuwd... heb je het middeltje al opgehaald??

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

En ik ben wel benieuwd of dat boekje met slaaptips nog nieuwe info bevatte :D?

Nou, hopelijk slaat de homeopathische behandeling aan. Hier lijkt het iig wel bij te hebben gedragen aan Thirza's algehele herstel :)

6. vlindertje11

vlindertje11 Actief lid

25 apr 2008
    343
    0
    0
    Hi meiden,

Mams, ik ben heel benieuwd of het wat gaat opleveren. Als je de naam van de medicijnen weet, zou je die er even op kunnen zetten voor ons, want ach... wie weet..... Ben ook wel nieuwsgierig of er in die folder nog nieuwe dingen staan...

Hier namelijk weer een behoorlijke K nacht achter de rug; heb zon vier uur slaap gehad en ondanks de lichtlamp ;) is de energie ver te zoeken. Bleeeegghhhh, zo dat moest ik nou eens kwijt. Wanneer gaan onze beebjes nou eens SLAPEN, SLAPEN, SLAPEN!!!!!!!!

Hahaha, hoezo spreekt een vermoeide en gefrustreerde moeder??? Goed, ik moet weer even verder op mijn werk.
    Hoop dat Klaas Vaak iets guller zal zijn vannacht!

7. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Nou hier ook weer een baggernacht
    Op het CB geweest en hij doet het qua groei en ontwikkeling supergoed.
    Maar...zijn oortjes zagen er niet zo mooi uit, dus moet even naar de HA en de CB-arts zag dat vier boventanden en ondertanden op doorbreken stonden, dus hij heeft echt wel ergens last van.
    Verder is hij vlug en ondernemend en pikt dus alles op. Mij is geadviseerd nog meer rust, en voorspelbaarheid in de dag in te bouwen. Deden we al, maar dus nog wat meer.
    Ik ga straks nog even jullie stukjes lezen, moet nu even achter mijn mannetje aan, is mijn tas aan het leeghalen. :D

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik heb zojuist de korreltjes op gehaald.
    Het heet arsenicum album (b12)

Tygho krijgt vanavond zn eerste korreltje.
    Ben benieuwd.We zouden met een week toch wel resultaat moeten zien.

9. raspberry

Nou, ben ook benieuwd...
    even trouwens als tip voor de andere meiden die evt homeopatisch willen proberen: niet gewoon maar een middeltje aanschaffen dat bij een ander kind is voorgeschreven, want bij homeopathie telt meer dan enkel een rijtje klachten. Dan kun je het beste even naar een homeopathisch arts...

10. LovelyDK

Rozemarijke jij komt uit DB toch?? Zit daar ook die homeopaat en bioresonantie therapeut?

11. raspberry

Die BRT wel, de homeopaat zit in Eindhoven. Waren beide een beetje van die vage geitenwollensokken-types, maar OK: het heeft ons wel duidelijkheid gegeven en Thirza reageert goed op de behandeling van de homeopaat :)
    Die homeopaat kun je vinden via www.ellenvandervoort.nl
    Die BRT was www.femmystellink.nl

12. 078mama

078mama Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!

Hoe is het allemaal gegaan vannacht? Hier is het weer hetzelfde als alle nachten van de laatste week. Lotte werd om 11 uur wakker, wilde niet meer in haar bed slapen en heeft dus tussenin tot 6 uur liggen tukken. Wel lekker om zulke nachten te maken maar ik win niet moeder van het jaar ermee zullen we maar zeggen...

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    We hebben gisteravond grof geschut ingezet.
    Bij het eten z'n 1e korreltje gegeven, extra lang opgehouden,
    om 8uur in een bad met kneipp weltrusten badolie(ruikt lekkerrrrr) en daarna nog ingesmeerd met bedtime lotion van natusan. Plus nog een flesje avondpap.
    Met resultaat :D
    Hij heeft de hele nacht geslapen!!! :D:D:D
    En daarna nog gezellig tegen mij aangelegen in bed, lekker tutten en dommelen.
    Heeeeeerlijk zeg om weer eens een goeie nacht te hebben gehad.

Hoe zijn jullie nachten gegaan?

14. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    hier een vreemde rotnacht.
    hij werd om 22.30 wakker en wilde niet meer slapen. huilen..huilen.. huilen als ik hem in bed legde en spelen en gezellig kletsen als hij tussen ons in lag.
    uiteindelijk is hij om 03.00 (toch maar in zijn eigen bedje) snikkend in slaap gevallen, werd om 04.00 uur nog een keer wakker, om 06.00 nog een keer en daarna pas om 08.30.

en dat terwijl ik me gisterenavond voornam om eens lekker vroeg naar bed te gaan om wat bij te slapen ;)

15. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    @ Lob Ze ruiken het als je eens lekker op tijd naar bed wil! Want als ik me dat voorneem is het ook altijd drama.

@ Mams Wat heerlijk zeg. Lekker eens een nacht doorslapen. De enige vraag is waar het nu precies aan ligt. Toch aan alleen de korrels of ook het andere zware geschut. Maar ach als het werkt zou ik het zelf niet erg vinden om het met alles bij elkaar zo op te lossen. Doorslapen is doorslapen.

@ Beatrice Ach moeder van het jaar... Je kleintje heeft lekker geslapen, jij hebt lekker geslapen en daar gaat het toch om? Misschien is het minder opvoedkundig verantwoord, maar is je kindje de hele nacht laten huilen niet nog minder opvoedkundiger verantwoord?

Hier een heerlijke nacht! Ze kwam om 1.00, 6.00 en wilde om 7.30 eruit. Wel heeft ze van 6.00 af bij ons in bed gelegen.

Als Kyra wakker is gaan we haar naar opa en oma brengen en daarna door naar de stad want gister heeft ze mijn bril gemold. Tsja ik lag heel even op bed terwijl ze naast me met blokjes zat te spelen en die bril was toch interessanter.

16. LovelyDK

Hier ook een goede nacht.. meneer ging om 22.00 slapen, werd om 01.00 04.00 en 07.00 wakker en ging er om 08.45 uit :D

Mams wat heerlijk!!

Bea, dan heb ik officieel de titel meest slechte moeder van t jaar denk ik :D

17. vlindertje11

vlindertje11 Actief lid

25 apr 2008
    343
    0
    0
    Hoera voor mams! Geweldig zeg, eens kijken of het zo voor je blijft! Het is natuurlijk nu wel even de vraag wat het geweest is, maar goed, dat zal de tijd wel uitwijzen?

En ach meiden, wie wint wel de titel moeder van het jaar? Wij nemen onze dochter principieel niet bij ons in bed, maar om dan te zeggen dat ik een betere moeder ben, neu, ik denk het niet. Soms twijfel ik zeker wel aan mezelf en vraag me dan echt af wat ik fout doe dat Julia met 14 maanden nog steeds niet doorslaapt. Maar ik weet niet of er een eenvoudig antwoord mogelijk is, denk het niet.

Mag ik jullie vragen wat jullie doen als jullie kindjes 's nachts wakker worden? Ik neem aan dat ze dan beginnen te huilen? Wat doen jullie dan? In of uit bed? Wel of niet drinken etc?
    Soms denk ik echt dat we JUlia niet meer uit haar bedje moeten halen, maar ja.....
    De afgelopen nacht heeft Julia het voor elkaar gekregen om ondanks het slaapsysteem 4 keer wakker te worden op haar buik en dan de hele boel bij elkaar gillen. EIgenlijk wil ik haar dan alleen weer goed leggen, kus geven en weggaan. Maar ze is vaak zo overstuur dat ik haar dan toch maar even eruit haal en wat waterige melk geef. Maar goed, zo langzamerhand begin ik echt te twijfelen of ze inmiddels niet gewoon gewend is aan al die nachtelijke aandacht en we toch gewoon wat strenger moet worden.... Lastige dilemma's vind ik dat hoor!

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ben idd benieuwd wat het hem nou heeft gedaan, maar het interesseert me niet echt als het goed werkt en hij doorslaapt! :D
    Echt heerlijk.
    Nu ligtie ook in bed maar hij slaapt nog niet.

19. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Beatrice: ik begrijp je gevoel, maar hoe vaak ik me ook voorneem hem niet in bed te nemen, meestal eindigt de nacht daar toch voor ons alle drie.
    Mams: dat klinkt veelbelovend. Hopelijk vannacht weer zo'n goede nacht.
    Devy: 4 uur achter elkaar geslapen, da's mooi. Heb jij ook kunnen slapen?
    Lob: vermoeiend weer.
    Lovelydk: wat heerlijk 8.45, da's lang geleden dat hij hier zo lang uit heeft geslapen.
    Vlindertje: ze zeggen dat je het 's nachts zo 'zakelijk' mogelijk moet houden, maar ik vind dat ook moeilijk hoor. Soms hebben ze gewoon een knuffel nodig of wat te drinken. Ik denk altijd maar zo: ik zal nooit spijt hebben dat ik er te vaak voor hem ben geweest, ik zou wel spijt kunnen krijgen als ik hem te vaak zou laten huilen.

Hier een rotnacht trouwens, maar dat was te verwachten na wat de CB-arts gisteren had gezegd. Vier tanden staan op doorkomen en onrustige oortjes. Ik ben er echt elk uur uit geweest en dan sliep hij gewoon, maar hij huilde in zijn slaap. Echt zielig. En hij heeft vreselijke zure diarree, dus ik heb hem ook 's nachts nog moeten verschonen en ik heb hem ook nog een flesje gegeven, want hij had wel 5 luiers gisteren en dacht dat een beetje extra vocht geen kwaat kon.

20. Kellly

Kellly Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.437
    0
    0
    Hallo dames,
    ik kom me even bij jullie melden, als expers van de nachtbrakers.
    Mijn zoonlief wil al een jaar niet meer snachts slapen.
    Normaal begint hij pas na 12 uur om te toveren in een ware tiran maar gisteravond begon hij al om 21.00 uur zoiets.
    Na aanleiding van het topic wat ik heb neergezet bij baby en dreumes kreeg ik van vele de raad om elke 10 minutjes even te gaan kijken en hem zonder aandacht te geven weer terug in bed te leggen.
    zo gezegt zo gedaan deze week, maar als ik bij hem ben geweest wordt hij nog gekker.
    Gisteravond was een vriendin van me hier en hoorde dus hoe erg hij tekeer kon gaan. We hebben het toen opgenomen.
    de opname is niet duidelijk qua beeld veel zwart omdat ik zo min mogelijk licht aanmaakt, maar het geluid zegt des te meer.
    In het begin loop ik de trap op, hij is dan weer stil omdat hij mij naar boven hoort komen. Dan maakt ik op de gang het licht aan en ga zijn kamertje op. Ik leg hem terug in bedje en loop weer weg, daar is goed te horen dat hij het daar al niet mee eens is.
    Dan doe ik de deur dicht maar het licht op de gang is nog aan(dit kan hij onder de deur door zien), je hoort dan dat hij vrij stil is ....hij is aan het wachten of ik soms op de badkamer een flesje ben aan het klaar maken voor hem. ZOdra ik het licht op de gang uitmaak gaat hij als een wilde tekeer, dat wat je dan hoort dat gebrul gaat de hele nacht door en neemt niet af.
    Hier is het filmpje (slapen van Bjorn)
    YouTube - Kanaal van kellykars

Gister heb ik het tot 0300 vol gehouden toen hebben we hem in ons bed gelegt en heeft hij tot 0400 uur liggen woelen en draaien. om 0400 weer terug in zijn eigen bed en hij valt als een blok inslaap.

Wat moet ik hier nou mee, moet ik doorgaan met elke 10 minuten terug gaan?
    Ik heb contact gezocht met eenkinderfluiteraar ik mag daar 29 okt langs gaan. Ik ben benieuwd wat die te melden heeft.

Deel Deze Pagina