Wij willen slapen! Maar onze baby's niet...

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door 078mama, 9 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 078mama

078mama Niet meer actief

Vlinder volgens mij lees jij een aanvallende toon bij de posts over het laten huilen met oordoppen die er niet zijn. We geven een mening en deze komt niet overeen met jouw mening en that's it. Je moet het allemaal zelf weten en jij kan bepalen wat jij binnen de grenzen vindt. Persoonlijk vind ik dit niet kunnen maar nogmaals dat zijn mijn grenzen.

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

He meiden,

@Vlinder: het zou ook niet mijn manier zijn, dan nog liever mijn ouders 2,5 uur hierheen laten rijden als de nood zo hoog zou zijn dat ik het niet meer trek. En ik kan me trouwens, na 14 maanden en met een operatie voor de boeg wel voorstellen dat je er dan even helemaal doorheen zit!
    Maar ik denk dat we met z'n allen, of we het er nou mee eens zijn of niet, uiteraard ervan uitgaan dat jij je kind toch heus niet in gevaarlijke situaties zult brengen...

Hier net Thirza naar de gastouder gebracht: we moeten zondag zingen en spelen in een trouwdienst en vanavond oefenen. En aangezien ze nog te vaak wakker wordt, durfden we het niet aan om hier oppas te vragen... :( Benieuwd hoe ze het nu bij de gastouder doet dus, (rond half 22/22 uur halen we haar weer op), want is natuurlijk wel even andere koek om daar in je pyjamaatje en slaapzak heengebracht te worden :)

3. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Spannend Rozemarijke!

Hier ligt mannetje er weer vanaf kwart over 7 - half 8 in... ben benieuwd wat de nacht ons gaat brengen!

Verschonen jullie savonds nog de pamper trouwens?? Kay drinkt veel savonds/snachts en sochtends is zijn pamper echt mega vol! De laatste tijd is hij soms ook vroeg (heuuull vroeg) in de ochtend nat en moet ik alles verschonen :( vraag mezelf alleen af dat als ik hem zou verschonen wanneer ik zelf naar bed ga (half 11 ofzo) die niet wakker zal worden en zal willen spelen :(

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Wat betreft de pampers...
    Hier Huggies en geen problemen.
    Heb nog een pak pampers liggen maar die gebruik in niet meer.
    Kon ook standaard om 7 uur meneer compleet verschonen en de pyama/romper in de was gooien.
    Die pampers hielden het gewoon niet en de Huggies wel :)

5. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Ik hoop dat alles goed gaat Rozemarijke en dat je even kunt relaxen met het zingen/spelen. Wel erg handig dat Thirza ook op afwijkende tijden opgevangen kan worden door een gastouder. Ik ga voor mezelf maar zo'n 'leuke' ouderwetse soepjurk aanschaffen dat past zo goed bij mijn nieuwe hobby: breien. ;)

Wij verschonen de luier niet meer nadat ze naar bed is gegaan want dan valt mevrouw niet meer makkelijk in slaap. Het scheelt wel dat de luier niet doorlekt. Wel kun je er iemand z'n hersens mee in slaan zo zwaar is die luier. Als ze door zou lekken zou ik toch die luier verschonen want in een nat bed liggen is natuurlijk niet echt fijn.

Ik zou het in jouw geval eens een keer proberen als je de dag daarna een rustig dagje hebt. Als het dan een drama wordt kun je nog lekker even bijtanken zover mogelijk.

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Goedenavond meiden!
    HIer drukke dagen achter de rug gehad, weer werken en veel afspraken!
    Maar heugelijk nieuws Quinn slaapt al 6 nachten door!
    Nu ik nog hahaha, maar goed we hebben al een eind gewonnen, en nog een paar nacht slecht slapen kan er nog wel bij!

Ik ga me denk maar niet mengen in het oordoppen verhaal. Heb niet alles heel goed door gelezen, en ben oko te moe om helder te reageren!

7. LovelyDK

Hmm had een heel verhaal getypt maar helaas mislukt..

Goed idee om het een keer te proberen als ik de volgende dag niets heb hihi en trouwens hier geen pampers die lekken idd sowieso door... heb nu de kruidvat pampers, die zijn eigenlijk altijd wel heel goed maar afgelopen nahct ook doorgelekt... huggies zijn dat die broekjes??

8. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    wij hebben trouwens Pampers, heel erg tevreden trouwens
    Anders hadden we vette pecht Quinn kan niet tegen andere luiers

9. 078mama

078mama Niet meer actief

Lovely ik heb Pampers Maat 4+ en dat gaat prima! Lotte drinkt 's nachts ook sowieso 130 cc water dus ook flinke plasbroeken hier.

Ik hoop echt op een goede nacht hier! Ben echt een beetje moe...

Ikke wat super voor je! Dat geeft weer een beetje hoop, ook voor mij

10. LovelyDK

Kay drinkt 360 snachts :oops:

Pff ik duik volgens mij ook zometeen mn bed in.. ben op!

11. BrB

BrB Actief lid

20 mei 2008
    368
    0
    0
    Leusden
    Waaaa...heb net een heel verhaal getypt en ben alles kwijt!!!

kwam erop neer dat het hier al 3 dagen goed gaat. Het werkt bij ons vooralsnog echt: 5/10/15 etc. Moet zeggen dat ik tussen de 5 en 10 minuten aanhou en dit nog maar 4x achter elkaar heb moeten doen.
    Hoop voor jullie ook echt dat er een paar goede dagen aankomen.

Ik slaap zelf niet veel beter, ga de hele tijd liggen wachten. Maar stap 1 is genomen!

12. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    De pampers waren geen succes voor Kyra, de Kruidvat luiers passen beter bij haar Buddha-buikje. Maar het verschilt gewoon heel erg per kind. Misschien dat de Bumblies het wél volhouden, maar dat is gewoon uitproberen denk ik zo.

@Ikke Houden zo! Lekker weer genieten van een goede nachtrust.

@Beatrice Ik help het je hopen!

@Lovely Truste :)

13. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    zo herkenbaar!
    Je slaapt echt met 1 oor open

14. BrB

BrB Actief lid

20 mei 2008
    368
    0
    0
    Leusden
    Ja, en daar baal ik misschien nog wel het meeste van! Dan hoor ik mijn man snurken en lekker smakken, B hoor ik lekker sabbelen op die speen en ik hou idd 1 oor open. Pff...

ff off-topic: Maar hebben jullie niet ook problemen gehad met de longen van jullie zoontje. Lees niet altijd alles even goed, maar kan me nog iets herinneren van een tijd geleden waarin hij ook zoveel ziek was.

15. LovelyDK

Mannetje ligt al ruim anderhalfuur op bed en nog niks gehoord :D

16. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ja erg he, mijn man slaapt ook als een roos, altijd al gedaan! Daar kan je een bom naast gooien en nog hoort hij niks :S

Ja idd veel problemen met de longen van mn zoontje, hij heeft astma! In dec moeten weer de Kinderhaven, dat is een speciaal centrum voor astma, allergien en huisproblemen, (laat Quinn nou net alle 3 hebben dus)
    Quinn is nog steeds veel ziek, zo om de 5 a 6 weken, soms eerder soms duurd het langer.

17. BrB

BrB Actief lid

20 mei 2008
    368
    0
    0
    Leusden

He bah, wat naar! Kan me voorstellen dat dat het slapen ook nog beinvloedt.
    Ons meisje is tot haar eerste jaar ook zoveel ziek geweest. Tot de hond weg ging (met 13 maanden) en sindsdien is het een totaal andere meid. Bij haar was het dus blijkbaar echt een allergie. Nu gaat het wel goed met dieren als ze er maar niet continue, volle dagen bij zit.
    Sterkte met alle onderzoeken etc.

Voor de anderen een goede nachtrust.

18. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hier ook 4 katten aanwezig, de artsen hebben al vaak gezegt dat ze een ander huisje moeten hebben.
    Nu zijn we dus druk opzoek naar een ander huisje voorze, en dat is best lastig hoor

19. BrB

BrB Actief lid

20 mei 2008
    368
    0
    0
    Leusden
    Joh, kan me voorstellen dat dat heel moeilijk is. Hoe gaat het met hem op vakantie bijv. scheelt dat?
    Wij vonden het vreselijk dat de hond weg moest, maar achteraf gezien hadden we geen betere keuze kunnen maken. Ze heeft nu ook wel een super huisje en a.s. zondag komen ze lekker met ons in het bos wandelen.
    Ook daar sterkt mee!

Ons meisje slaapt ook nog steeds. Ben benieuwd wat de nacht gaat brengen.

20. LovelyDK

Hier ook nog steeds een slaper... ga er zo maar eens naast liggen.

Ga dit weekend officieel beginnen met proberen terug in het ledikantje te gaan slapen.. ben benieuwd!

Deel Deze Pagina