Ja campingbedje is dan net wat veiliger. Lijkt me lastig hoor, of je moet haar al in een juniorbedje gaan leggen.
BrB, wat zielig! je zult wel geschrokken zijn! mijn zoontje sliep tijdens onze vakantie een paar weken geleden ook zo goed in een campingbedje en ik hoor dit vaker. elin, wat bedoel je met "wat meer aardappel dan normaal"? hoe is het nu met je manneke? heeft ie nog last van zijn tandjes? rozemarijke, wat fijn voor je! ik ga alvast voor je duimen dat het vanacht weer zo gaat. lovelydk, spannend dat je het gaat proberen! het enige nadeel van samen in bed slapen vind ik is dat ik zelf wakker word van elke draai die hij maakt. heb jij daar last van? gijs heeft vandaag op het kdv zijn gemiste slaap van vanacht weer ingehaald.. 2 slaapjes van 3 uur! gelukkig maar! want ook al gun ik mezelf ook best wat slaap, ik vind het voor hem zoooo veel meer zielig als ie een nacht slecht heeft geslapen dan voor mezelf. net ging ie ook weer zonder commentaar liggen maffen . zondag ga ik naar een beurs in het buitenland voor mijn werk en ik blijf daar slapen oh oh oh wat heb ik daar stiekem zin in... boek mee voor in bad en daarna heerlijk slapen . maar ik zal mijn manneke natuurlijk best heel erg missen
Lob: iemand hier had geschreven dat aardappel goed verzadigd. Gisteren dus wat extra gegeven, hij vindt het lekker en had geen fles nodig vannacht. Nou tandje nummer 2 is door, maar 3 komt er alweer aan. Hij krijgt nauwelijk rust. Arm menneke. Oh Lob wat heerlijk, en lekker vroeg naar bed en heerlijk slapen.
[QUOTE = zondag ga ik naar een beurs in het buitenland voor mijn werk en ik blijf daar slapen oh oh oh wat heb ik daar stiekem zin in... boek mee voor in bad en daarna heerlijk slapen . maar ik zal mijn manneke natuurlijk best heel erg missen [/QUOTE] hihi, erg he? Ik was laatst in Milaan voor mijn werk en lag samen met mijn collega om 21.00 uur in bed. Ook zijn we lekker naar de kapper gegaan etc. Heerlijk lekker genieten hoor !
Elin, fijn dat de aardappel zn werk heeft gedaan. Pff uit bed vallen...vreselijk. Ik zie bij Tygho bìnnenkort ook gebeuren. Met kerst is hij ruim 20 maanden en krijgt hij een nieuwe kamer, met peuterbed.
Goedenmorgen Meiden! Hier even wat onrustiger geweest, om 22.15 en om 1.00 wakker, maar goed gister had hij 2 1/2 dag kdv erop zitten, dus is voor mij te verklaren! Hij heeft lekker tot 7.45 geslapen, dus mij hoor je niet! Jemig uit bed klimmen, dat heeft Quinn gelukkig nog nooit gedaan, en hij slaapt zonder slaapzak. elin, je hebt van vsm ook druppels voor doorkomende tandjes! Die hebben hier ook goed geholpen. Lob, lekker toch er even tussen uit, gewoon lekker van genieten!!
Hier drie keer eruit vannacht, wel tot 7.45 geslapen dus da's wel fijn. Lag er vroeg in gisteren dus heb was slaap ingehaald. Hoe is het met de rest?
Supernacht gehad Tygho ging half 9 naar bed en werd kwart over 7 weer wakker. Dat is echt genieten zeg Wat een rust!
Hier ook een goede nacht: om 19.30 uur er in, meteen slapen en pas om 6.00 uur wakker, zonder onderbreking. Vanavond dus maar weer in het campingbedje. Ze slaapt in een peuterbedje en ze hing over haar voeteneind (best hoog) en liet zich gewoon vallen...Tuttebel... Maar haar ledikant is geen optie, want dat was helemaal drama. Iedere keer stootte ze haar hoofd of lag haar arm door een spijltje. Maar ja, als dit werkt doen we dit.
Oh wat een heerlijke nachten jullie, kan ik alleen nog maar van dromen. Ben wel weer heel trots op hem nu, want hij loopt achter zijn loopwagentje (eerst alleen maar stapjes door de box) en nu heeft hij het ineens door. Zo schattig.
hier ook een ongelooflijk goede nacht... 20.00 erin, vanmorgen 05.30 even wakker maar na terug geven speentje tot 07.15 geslapen. het duurde vanochtend echt wel 10 minuten voordat we besefte dat we er eigenlijk helemaal niet uitgeweest zijn.. heerlijk
Hier ook een best goeie nacht... 7 uur lag ze erin en sliep vrij snel, half 12 pas weer wakker. Toen heeft ze gedronken, maar lukte niet meer om te slapen. Ze gloeide ook helemaal van de koorts en had nog steeds een kurkdroge luier. Uiteindelijk een zetpilletje gegeven en toen ze om half 2 nog even gedronken had, lukte het tenslotte wel om in slaap te vallen weer. 2 uur kon ik haar terugleggen en toen werden we met z'n allen vanochtend wakker van de vuilniswagen: 8 uur Kon manlief gelijk een sprint gaan trekken, want we hadden de kliko nog niet aan de straat staan.... altijd tijd genoeg om dat 's ochtends nog te doen, hahaha... @lob: genieten hoor, even weg! Hier heeft m'n man Thirza net naar de gastouder gebracht voor de hele dag: wij hebben een bruiloft. Lekker even een dag gewoon voor onszelf en geen kind om om te denken (en ws. ren ik dan vanavond ook keihard naar de gastouder omdat ik 'r zo mis )
veel plezier vandaag rozemarijke! gezellig joh een bruiloft!! heb jij ook echt 6 uur achter elkaar kunnen slapen? ik hoop het voor je!
Hi meiden Dat klinkt best goed hoe het bij de meeste is gegaan! Ikke en BRB, dank voor jullie reacties, heel helder. Ik voel aan mezelf ook toch wel duidelijk de noodzaak om wat meer grenzen te gaan stellen en wat consequenter te worden. Nou kan ik niet veel zeggen over de afgelopen nacht aangezien Julia bij oma sliep omdat ik geopereerd ben gisteren. Wel opvallend trouwens dat Julia altijd doorslaapt als ze uit logeren is, of dat nu bij oma is of bij mijn broer..... Nou, ik hou het even kort want ben nog tamelijk brak door de narcose Groetjes
@lo: ja, ik heb dus ook voor het eerst in maanden 6 uur achter elkaar geslapen! Ben dus ondanks de lange brake vannacht best uitgerust We zijn nu tussendoor ff thuis, de kerkdienst was hier op 5 minuten rijden, dus mooi even de gelegenheid om thuis te kolven. Dan red ik het weer tot vanavond en hoef ik mooi ook niet met m'n kolfzooi aan de leur... Maar echt heerlijk, even zo'n kindloos dagje En goed voor m'n nek ook
Het was gister een drama, maar dat komt misschien ook omdat ik zelf wat gespannener was doordat het heel slecht ging met mijn opa. Op dinsdag of woensdag weer een 'kindloze' dag maar dan voor de begrafenis, dat is toch minder. Maar goed de arme man heeft niet lang hoeven lijden, dat is toch nog positief. Ik hoop in ieder geval dat het wat beter gaat vannacht.
@Devy: gecondoleerd... @all: hier lijken de goeie nachten toch definitief een beetje door te gaan breken. Gisteravond opgehaald bij de gastouder om kwart over 10, thuis gevoed en op bed, wakker om 2 uur en gevoed en weer op bed, en toen heeft ze geslapen tot net half 8. Om 6 uur huilde ze even en stond ik vanuit een droom al zo naast m'n bed. Toen werd ik echt wakker en ben ik weer gaan liggen en werd de dame ook alweer stil Nog fijn even anderhalf uur geslapen toen dus Heb zelf vannacht niet zo best geslapen, maar ken dat wel van mezelf na drukke dagen. Hopelijk vannacht beter dus
gecondoleerd en veel sterkte devy! rozemarijke, wat fijn zeg! gaat ze dan ook meteen goed slapen nadat jullie thuis zijn en je haar heb gevoed? en slaapt ze bij de gastouders ook al of blijft ze dan op tot jullie haar komen halen? hier ook best een goede nacht. 2 x eruit maar ik hoefde hem alleen maar weer even recht te leggen en hij sliep zo verder. wel om 06.30 wakker dat dat vind ik nooit zo erg... als ik maar niet 's nachts 2 uur wakker gehouden word hoe is het bij de rest gegaan?
Thanks dames Hier was het zoals verwacht weer een drama. Maar goed dat gaat hopelijk ook weer over. Ik heb de tel niet meer bijgehouden maar het was ongeveer elk uur/anderhalf uur. Toen heb ik haar maar bij mij in bed gelegd tot 7.00. En vandaag was mijn uitslaap dag maar natuurlijk werd er weer gebeld rond 9.00 en zat ik rechtovereind in bed van schrik hehe.