hoi meiden, heb niet veel tijd om alles door te lezen.. zit op mijn werk. wat een leuke foto's allemaal!! zal er thuis ook een zoeken en hier neer zetten. rozemarijke, ik denk dat je beslissing om je ziek te melden heel goed is! elin, hoe is het met je? voel je je al wat beter? gijs is weer beter.. wat een vreselijk gezicht als je kindje zo ziek is... bah.. ben blij dat het weer voorbij is. de afgelopen nachten waren vreselijk, maar dat mag als je ziek bent ik hoop dat ie snapt dat ie vanacht weer gewoon moet gaan slapen .
Een hoop zieke kindjes hier. Het heerst echt. Beterschap allemaal. En wat een knapperds allemaal. Vannacht een baggernacht gehad. Manlief was weg voor zaken. Mijn moeder was er gelukkig, want ik wat zo beroerd en zoonlief wilde natuurlijk niet slapen. Helaas kreeg mijn moeder hem ook niet meer stil, hij ging helemaal over de rooie. Pas toen hij mij zag, werd hij weer rustig, dus heb weinig kunnen slapen. Wss heb ik de Mex griep, heb alle symptomen. Ik ga als ik me beter voel alles teruglezen en op iedereen reageren! Knuffel voor alle zieken.
@ikke wat vervelend weer zeg! Hopelijk knapt het snel weer op... @Elin: beterschap dan... Hier vanochtend bij de huisarts geweest, en enige optie momenteel is toch gewoon een time-out totdat ik weer een beetje normaal ga slapen. Baas was niet zo blij natuurlijk, maar wel begrip en eind van de week gaan we even kijken hoe de vlag er dan bij hangt. En als straks de BV helemaal klaar is, ga ik een kuurtje van 2-3 weken slaapmedicatie krijgen als m'n slaapritme dan nog steeds zo bagger is. ff een stimulans dan om m'n normale slaapritme weer een beetje snel terug te krijgen... Ondertussen mag ik Thirza voor de nacht een zetpil voor 1 jaar en ouder geven. Heb besloten dat ze die om 22-23 ergens krijgt, dan lig ik namelijk sowieso ook op bed, pak ik er zoveel mogelijk rust van mee Eens zien dus, of ik een beetje op ga knappen dan.
Nou Rozemarijke heel verstandig hoor dat je even een time out neemt. Hoe lang wil je BV blijven geven?
Rozemarijke, denk je ha dan dat een zetpil kan helpen om beter te slapen? Even ervan uit gaan dat er misschien niets mis is hoor... Wel goed dat je een time out neemt! Ook jij hebt je grenzen hoor.
Nou, ik denk dat de ervaringen hier mij misschien wel kunnen helpen. Mijn zoontje slaapt heel kort overdag (3x 30-45 min) en 's avonds van 19 tot 23 uur waarna ie ongeveer elk uur wakker wordt van krampjes?? Hij is al behandeld voor Kiss, heeft verborgen reflux, krijgt Losec en dik de voeding (Neocate) in met Gelilact. Hij ligt schuin en krijgt verder nog geen hapjes. Zijn ontlasting is donkergroen maar die heeft ie wel dagelijks. Zijn winden zijn soms hard en stinken.. Lactulose krijgt ie krampen van. Net als Nutriton. Ik ben het echt zoooo zat om er 's nachts zo vaak uit te moeten (gelukkig heb ik een man die met minder slaap af kan). What to do?
Lintje welkom bij de club. Helaas hebben wij het antwoord niet voor je, anders zaten wij hier ook niet. Maar schrijf en lees lekker mee, misschien vind je goede tips! Je vindt hier in elk geval herkenning en dat scheelt voor mij al een hoop.
Lintje ben je ook al bij een Osteopaat geweest? Hier hadden we trouwens dezelfde klachten en die werd minder toen ze fruit ging eten maar misschien is het bij jullie erger hoor dat weer ik niet
leuk om allemaal foto's te zien van onze mooie kindjes Lintje helaas welkom hierzo, is Neocate ook tegen koemelkallergie? Ik weet niet of je dat al heb uitgeprobeerd?? Hier ligt meneertje al weer een geruime tijd op bed, hij viel vanavond gewoon op schoot in slaap, nou dat gebeurd dus nooit. Ik herken echt mn eigen ventje niet hij blijft maar koorts houden, dit is nu al dag 4.
heel verstandig hoor dat je een tim eout neemt, heb ik nu ook hoor. Al mijn vermoeidheid komt er nu uit, ik slaap als een os, niet normaal. Mag ook wel na 2 jaar kloten natuurlijk.
Ja Neocate gaat nog een stapje verder dan Nutramigen zelfs.. Kost 68,00 per 400 gram.. Krijg het gelukkig vergoed. Maar het is niet duidelijk of mijn zoontje Koemelkallergie, Lactose-intolerantie of wat dan ook heeft. Gevoelige darmen.. dat wel! Ja, bij een osteopaat geweest, heeft niets geholpen, bij manueel therapeuten, kinderfysio's, artsen, chiropractor.. die laatste hielp! En één manueel therapeut ook. En nu zijn we dus zover dat het overdag een aardig tevreden ventje is (ondanks zijn korte slaapjes en ondanks dat ze het op het dagverblijf een heel onrustig kereltje vinden, maar dat ligt vast aan de omgang met hem ). Dus fruithapje? Oke, ik loop bij een kinderdietiste.. maar zij durft niets te adviseren nog.
Moeilijk he zo zoeken, weet er alles van :S Hier ook een kindje met kma en verborgen reflux Heb je al rijstenbloem geprobeerd?
pfff zit ff wat te lezen in dit topic Jullie hebben ook allemaal een chronisch slaaptekort! En jullie kindjes gaan ook uit logeren! Mamatje! Wow zeg.. nou, weet wat je voelt.. En die BV-doorslapen-opmerkingen. Mijn dochter sliep met 5 weken al door, op borstvoeding! Dus.. ach, het zegt niets..
Het valt mij wel op dat veel van de kindjes hier een allergie of verborgen reflux hadden / hebben. Ikke, sterkte met je kleine mannetje. Ik ga nu mijn bed in, hopelijk lekker slapen. Welterusten allemaal.
Ik heb het een maand geleden eens geprobeerd, een snufje.. in de hoop dat ie door zou slapen.. nouw.. hij werd 30 keer wakker met krampjes en stinkwinden.. Over drie jaar moet ik hier vast om lachen. Ik heb toevallig vandaag wel weer rijstebloem gekocht, maar ik durf het niet te gebruiken gezien de laatste reactie. Afgelopen nacht ging wel goed, hij kwam alleen om half 3 voor een voeding.. en sliep verder. (helaas besloot dochterlief om ons wakker te houden :x ) En waarom? Het kán dus wel! Is het omdat ie gisteravond de Losec heeft uitgespuugd? Of omdat ie tussen 13 en 19 uur gister niet geslapen had? waaaaar is die gebruiksaanwijzing toch?:x