Wij willen slapen! Maar onze baby's niet...

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door 078mama, 9 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Iemand ervaring met Probiotica?

@Elin.. ik denk dat het komt doordat je zo gaat zoeken.. en uitproberen, soms denk ik JA het is een allergie of intolerantie om er de volgende dag weer aan te twijfelen. Het kan dus heel goed niet waar zijn. Er wordt tegenwoordig ook heel vaak ten onrechte de diagnose koemelkallergie gegeven.. Ik hoooop dat ook dat dat het niet is allemaal.. maar wat dan wel? Volgens de bioresonantietherapeute is het gluten en tartrazine.. Maar dat krijgt ie nog helemaal niet? En ook "blikjes melk".. maar wat dat dan is? Wist zij ook niet. Op koemelk reageerde ie goed..

Dan valt mijn baby onder het vraagtekengeval. Volgens de dietiste kindjes waarbij de oorzaak nooit wordt achterhaald maar die altijd problemen met eten blijven hebben..

2. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    gaaaaaaap :(
    hier een manneke wat om 04.30 klaar wakker was en daarvoor ook tig keer wakker.
    we zitten dus al even beneden. lekker zeg in het pikdonker en in de kou.

lintje, welkom.

gijs heeft ook reflux.

3. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    dit is mijn boefje.. terror gijs noemen wij hem meestal ;)

4. raspberry

raspberry Niet meer actief

He meiden,

@Lintje: welkom hier... wat een geklooi he, dat slapen en die krampjes en KMA? :(
    Over probiotica: mij werd dat laatst afgeraden, omdat op deze leeftijd de darmpjes er helemaal ontregeld van kunnen raken, en stoppen met het werk te doen wat de darmen zelf moeten leren doen. Zou het als ik jou was dus ff overleggen met de dietist.
    Overigens bevatten probiotica meestal koemelksporen en -elementen he?

@Beatrice: de paracetamol is tegen de tandenpijn... 120 mg wat ze mag hebben volgens de verpakking, helpt niet afdoende, dus mocht ik proberen of ze op 240 mg het 's nachts wat beter zou doen...
    Vannacht heeft ze daar dan 3 uur achter elkaar op geslapen, maar dat doet ze op 120 mg ook nog wel. Ga vannacht dus even proberen of ik gewoon dus niet korter op elkaar 2 keer 120 mg ga geven, als ze dan 2 keer 3 uur achter elkaar slaapt... :)

Hier dus een redelijke nacht. Na half 3 was het over met de rust (van half 12 tot half 3 aan 1 stuk geslapen) en heeft ze verder op ons bed geslapen, omdat terugleggen niet meer lukte (en ik uiteraard geen puf had om dat tig keer te gaan proberen).

Was mij trouwens ook al wel opgevallen dat we hier een hog percentage KMA/reflux en andere problemen hebben...

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hier om 4 wakker en om half 6 was meneer klaar mee, niet zo gek als je bedenkt dat hij kokhalzend van hoesten wakker werd.
    Net bij de ha geweest, kuurtje zoveel gehad, pfffff

6. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Lob: ohhhh ook al zo'n heerlijk boefje heb jij!
    Jammer dat je boef weer zo vroeg wakker was vanmorgen.

Rozemarijke: fijn dat je tenminste een beetje hebt kunnen slapen!

Ikke: nou hoop dat kuur snel helpt!

Hier is het echt bal. Ik voel me wel iets beter, maar vannacht weer elk uur er uit zowat. Soms denk ik echt dat het nooooit meer goed komt met het slapen. Zit er over te denken om het ledikantje op onze kamer te zetten.
    Ik heb ook het gevoel dat er echt wat is met hem. Wss toch tandenpijn. Hij is nooit een goede slaper geweest, maar zo erg als sinds hij tanden heeft. Pffff....

Nou meiden sterkte allemaal vandaag met jullie ogen open houden....

7. 078mama

078mama Niet meer actief

Wat een drama nachten zeg! Hier was het ook een stuk of 4 keer eruit maar dit keer heeft ze niet bij ons geslapen en ook niet weer een uur zitten spelen dus dat is een hele vooruitgang! Om half 6 was ze klaar met slapen maar dat vind ik tegenwoordig zelfs al normaal....Dan gaat het niet goed he ;)

8. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Maar ze heeft toch 2 nachten doorgeslapen Beatrice, dus ze kan het wel. Er is hoop. Haha.
    Ja is wel erg inderdaad als je met half zes tevreden bent. Hihi. Maar ik zou er zelf om 5 uur uit willen gaan als hij dan maar doorsliep tot 5. Dan ga ik wel beneden zitten. Mss kunnen we een krantenwijk nemen. Kind voorop. Haha.

9. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    hahahaha, ah.. haal je er toch nog wat uit.

Ik weet niet wat hier is gebeurt maar hij heeft geslapen van 19 tot 5 uur!! :$ En wij lagen de hele nacht wakker omdat onze biologische klok dat zo gewend is :D
    Hij heeft een tandje sinds vorige week, ik heb hem zonnebloemolie gegeven.. ik snap het niet!! Maar ben wel blij maar weird.. Hoe kan ie nou van 8 tot 16 keer per nacht wakker naar 0 keer wakker zijn gegaan binnen 24 uur? Nou, laat ik maar niet klagen.. :) En normaal ging ie na z'n nachtvoeding niet meer slapen hoor. En nu... hoppa.. tot 8 uur..:$ Ik ben nog steeds in shock.. want nu slaapt ie al bijna 2 uren.. huh.. Ik had me hier eerder aan moeten melden ;)

10. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Lob, heeeel herkenbaar.. V R E S E L I J K ! Maar Gijs ook reflux dus, verborgen of projectiel? ;) En krijgt hij ook medicijnen, waarom is Gijs eigenlijk wakker 's nachts? Enig idee?

11. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Elin, het komt goed, echt.. (en anders zit zijn vrouw er maar mee later) ik heb het bij mijn dochter ook wel gehad en dan negeerde ik haar gewoon de hele nacht, na twee nachten sliep ze weer. Maar tja.. met mijn zoontje kan ik dat niet doen.. want die maakt zoveel herrie dat iedereen dan wakker wordt.

oh ik heb me toch erge dingen gedacht over mijn zoontje.. :) Het is gekmakend gewoon.

12. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Pff dat herken ik wel hoor, je gaat jezelf vanalles in je hoofd halen maar wss is er niks aan de hand..

Was gister bij de ha met Kay en hij vertelde me dat hij toevallig vorige week een studie had gelezen en daaruit kwam dat 35% van alle kinderen onder 2 jaar niet doorslapen... er is dus nog hoop voor ons haha

Hier een goede nacht gehad.. meneer ging om 22.00 slapen, werd om 00.00 en om 01.00 wakker, toen om 02.00 en ik vreesde al het ergste... totdat hij zich pas weer om 07.00 meldde :D

13. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Negeren kan ik niet, want hij gaat dan echt helemaal over de rooie en dat vind ik gewoon echt zielig. Ik heb nu weer hoop dat als zijn beide boventandjes door zijn hij weer wat rustiger is.
    Lintje: nou dat klinkt wel helemaal geweldig. Alleen jammer dat jezelf de slaap niet hebt kunnen vatten.

Lovelydk: ik hoop toch wel dat onze kindjes gaan doorslapen voor ze 2 zijn anders kunnen ze mij denk ik opdweilen. Nu ik ook nog ziek ben, heb ik echt het gevoel dat ik het bijna niet meer trek. Ik ben gewoon zo intens moe.

14. raspberry

Mooi, dat ga ik AL DIE MENSEN vertellen die steeds maar zo blijven hameren op: Nou, ze zou nu toch onderhand eens door moeten kunnen slapen.... :D

15. LovelyDK

Negeren kan ik ook niet.. overigens elin hier ook onwijs veel drama gehadm et de boventandjes!

Lintje dat is klote.. dat heb ik ook wel eens hoor.. ligt meneer heerlijk te slapen en dan kan ik niet slapen!

Elin hoe oud is je kleine nu ook weer? Ik herken dat gevoel van intens moe zijn wel, die dagen heb ik ero ok bij... dan tank ik extra bij tijdens dutjes en dan na een dag of 3 is het weer over.

16. LovelyDK

juist :D

nou ik ben héél blij met mijn moeder die laten huilen ook echt not done vind en die me ook steunt door zulke dingetjes te laten lezen enz (niet dit onderzoek maar andere weetjes uit boeken enz)

17. raspberry

Vertel... ik wil er nog wel wat meer weten :D

18. LovelyDK

Nou sowieso als je in de omgeving verteld dat je kindje nog niet doorslaapt krijg je al veel verhalen...

Zus van een meisje wat ik ken haar dochter sliep ook pas met 2.5 maand door & een vriendin van me haar zoontje is nu 2.5 en slaapt ook nog niet door... verder een andere vriendin van me heeft een zoontje van 14mnd wat niet doorslaapt... en ja verder... verder jullie natuurlijk :D

19. raspberry

Ja :( idd :(
    Haha, nee, maar klopt hoor, ik hoor toch ook wel behoorlijk vaak dat kids niet doorslapen. Kids van een vriendin van mij beide pas met 2,5 (wel allebei KMA). Kids van een andere vriendin pas tegen het jaar alledrie.
    En dochtertje van een andere vriendin sliep wel op tijd de nachten door (wel vroeg wakker 's ochtends), maar sliep overdag bijna niet, (niet moe te krijgen). Die moet nog steeds (kind is anderhalf) overdag perse zo-en-zo-laat op bed, want dat is de enige tijd dat ze dan even een uurtje gaat slapen. Gaat ze later, dan is ze na een kwartier weer wakker en redt ze het niet tot 7 uur.

Zat me trouwens af te vragen of er niet meer van dat soort kennis is, (zoals dat 35% van de kids onder de 2 niet doorslaapt), want ook mijn huisarts gisteren gaat er dan maar voetstoots vanuit dat ze nu toch eens door zou moeten kunnen slapen...

20. raspberry

Deel Deze Pagina