Wij willen slapen! Maar onze baby's niet...

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door 078mama, 9 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Poeh 2lingen... Hier zitten ze ook in de familie.
    Ik ben echt dolgelukkig dat Tygho maar in zn 1tje was hoor!

Hij bezorgd al werk voor 2...laat staan als je er daar 2 van hebt!
    pfffffffff

2. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Maar goed als we wel een tweeling hadden gehad, waren we er natuurlijk ook dolgelukkig mee geweest, maar het is niet erg dat het er maar eentje is.

Werken die chamodent tabletjes beter dan de druppels? Want ik vind die druppels niet echt werken.

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Klopt, dan zouden we er ook blij mee zijn geweest, maar ben nu toch wel erg blij ook dat Thirza maar in haar eentje is...
    Ik ga vanmiddag nog ff plat, voordat ik met een vriendin uit eten ga en naar een concert, (had m;n man voor me geregeld en met m;n baas overlegd dat ik dat wel door liet gaan, omdat het bijdraagt aan ontspanning :)).

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Druppels werken hier ook slecht.

Tabletjes hielpen echt.
    (Het hielp ook wel dat Tygho vrijwel alles opeet wat je in zn mond stopt hahaha)

En idd, waren het er 2 geweest waren we ook gelukkig...Maar ik ben zielsgelukkig dat Tygho in zn eentje kwam! ;)

5. 078mama

078mama Niet meer actief

Tja ik had het leuk gevonden als Lotte een tweeling was geweest maar voor mij is dat iets anders. Lotte was er namelijk 1 van een tweeling maar in week 6 is dat misgegaan in mijn zwangerschap. Ik moet zeggen dat ik 's nachts wel eens denk dat het voorbestemd was dat het er maar 1 is geworden...

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    kan me voorstellen dat je er dan andere gevoelens bij hebt...

7. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Oh Beatrice, dat is niet leuk om mee te maken.

Rozemarijke geniet van je avondje uit!

Mams: ik ga die tabletjes dan ook maar eens proberen!

8. Mamasab

Mamasab Actief lid

17 jul 2009
    183
    0
    16
    TBM en Postbode
    Utrecht
    sorry dat ik zo'n lange tijd niks heb laten horen! Het bed ritueel van me zoontje om VROEG naar bed te leggen is 10x niks.
    Als ik hem om 8uur in bed leg word ie om 2uur wakker en wilt ie een fles en soms ook nog om 5uur.

Misschien ligt ie wel gewoon niet lekker dat weet ik niet maar het breekt mij echt op. Hij heeft een pyama met een slaapzak aan en daarboven een laken met een deken.

De slaapzak is niet zo heel dik en is meer dat ie niet uit bed kruipt maar zelfs met slaapzak en deken doet ie dat.

HELP!!! Wat moet ik nou.. wil ook wel weer is een nacht goed slapen.

9. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Pfff even een reactie.. hier ook een ziek mannetje!

Koorts, en strontverkouden en heel benauwd.. zo zielig!
    Heb afgelopen nacht dan ook nauwelijks geslapen, bah... hoop dat dit snel voorbij gaat!

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Och meiden, het zit jullie allemaal niet mee he :(

Hier gaat het gelukkig wel lekker :)

Vanmiddag met Tygho naar het cb geweest voor 18maanden checkup.
    Hij is met vlag en wimpel geslaagd :D
    Blokjes stapelen met links en rechts, vormpjes in de vormenstoof doen,gooien met de bal,lopen/rennen(en dansen als extratje;))
    Spraak was ook goed.
    Heel tevreden dus weer :)

11. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Nou Mams, knappe jongen die Tygho! Altijd fijn als alles weer goed is.

Lovely: ook al een ziek manneke. Het heerst echt! Beterschap.
    Ik smeer altijd Luuf tegen verkoudheid, geef hier veel verlichting en verkoudheidsbadje van Etos.

Mamasab: tja....daar weet ik ook niks op. Hij slaapt al in een peuterbedje toch?

12. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    lovelydk, beterschap met je manneke! het heerst volgens mij echt.

mams, fijn dat alles goed is... dansen hi hi hi... doet hij dat al? lijkt me echt grappig.

vandaag is gijs op het kdv verblijf geweest, en hij was niet zichzelf.... veel huilen (doet ie normaal bijna nooit overdag) en een beetje zeuren (zoals ze het daar noemen).
    net waren mijn schoonouders hier, en hij moest er echt niets van hebben.. huilen.. huilen en alleen bij mij willen hangen.
    vanacht heeft hij van 21.00 tot 02.00 liggen huilen (lees krijsen). alleen wiegen was goed, zodra ik de beweging maakte van het terug leggen in zijn bedje werd hij helemaal hysterisch.
    ik vraag me echt af wat er is...... of hij is nog een beetje ziekjes.... of hij heeft last van zijn boventanden.... of hij krijgt last van verlatingsangst.

hebben jullie ervaring met verlatingsangst?

13. 078mama

078mama Niet meer actief

Lob: Dat lijkt me echt een moeilijke situatie. Hier wel een beetje verlatingsangst maar niet zoals jij omschrijft. Maar het klinkt een beetje als sprongetjes gedrag...herken je dit?

14. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    hahah, dat dacht ik ook met overtijd lopen, maar helaas.. nummer 2 is ook in week 42 geboren. ;) Misschien moet ik dan toch nog een derde om te kijken of het ook in week 39 kan :D . Al zou een volgende baby nog zwaarder worden.. en aangezien de laatste al 5070 gram woog bij de geboorte.. :D

15. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Lob, nauwelijks. Af en toe een periode van 3 a 4 weken verdriet bij het afscheid nemen en dan ook zo veel mogelijk vastgehouden willen worden.. maar ik denk dat er nu 3x zo'n periode is geweest, en ze is nu 2.

Overigens noem ik de namen van mijn kinderen steeds niet. Maar ze heten Lutein en Tristan.

16. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    wauw mooie namen lintje! zijn ze ergens naar vernoemd?

ik dacht trouwens ook dat verlatingsangst pas later begon... beetje vreemd allemaal dus! vrijdag weer naar het cb.. heb weer een hoop vragen dus dan kan ik dit ook maar meteen nemen.

hij lag er vanavond om 20.00 in en ik ben al 3 x naar boven gemoeten. wil eigenlijk zelf gaan slapen, maar weet gewoon zeker dat zo gauw ik in slaap val.. het huilen weer begint.
    ga het toch maar proberen.

succes vannacht meiden.. slaap lekker ;)

17. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    verlatings angst heeft Quinn ook vak en veel gehad.
    Hij heeft het nu weer heel erg, maar dat komt door het zkh opname, hij heeft echt een klap aan over gehouden.

hier al 1x bij Quinn is geweest, hij is niet lekker in zijn vel
    Hij heeft bij het eten en na het eten alleen maar verschrikkelijk hard verscheurend gehuild, hij wilde niks, niks was goed.
    In bad was hij even stil, maar toen hij eruit kwam begon hij weer. Bij het laatste flesje drinken (doen we nog steeds ja) was hij stil, kroop zowat in me en viel bijna in slaap.
    Net was het ook weer hard verscheurend huilen, zo ken ik hem dus niet, pffffff we hebben nog een lange weg met hem te gaan, denk namelijk dat het aan de ab kuur ligt.

duik maar mn bedje in, mn planning om vroeg te gaan lukt me dus echt nooit

18. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Nou nadat Quinn gisteravondop bed leg, kwam hij 3 kwartier later weer, weer stik overstuur.
    Vanmorgen was hij er ook weer om iets voor 6en, ook stik overstuur. Hij wilde weer niks, weinig tot niks is goed.
    Was blij dat de aab kuur aansloeg, maar zo vind ik me kind ook niks hoor

19. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Zo er is veel geschreven! Mooie kindjes allemaal, en welkom voor de nieuwe moeders met slaapgebrek.

Die momenten van er totaal doorheen zitten ken ik ook. En een tweede komt er hier voorlopig ECHT niet. Mijn zwangerschap was vrij <beep> en ik zou het nu ook absoluut niet aankunnen.

Hier was het een redelijke nacht maar ik heb zelf weer veel te weinig geslapen. Ik hoop dat ze vanmiddag langer dan een half uur slaapt dan kruip ik zelf ook nog even terug.

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Goeiemorgen meiden.

We hebbben een goeie nacht gehad :)

Verlatingsangst...begint nu nog niet echt.
    Maar rond de 9 maanden krijgt je kindje echt in de gaten dat je weggaat.En dat kan problemen opleveren.
    Hier was dat ongeveer een weekje.
    We hebben Tygho elke keer verteld dat we nog eventjes terugkwamen kijken bij hem en dan ging die slapen.
    En dat doen we nog steeds.
    In bed leggen, en na 10min ff kijken.
    De eerste paar dagen was hij steeds nog wakker maar na een dag of 4-5 sliep hij als we terugkwamen.
    Alsof hij zeker wilde weten dat we echt kwamen :)

Ikke, hier ook nog een avondfles(Wel rond 7uur maar het blijft een avond fles) Sneu dat hij zo reageert op de AB zeg :(
    Ik duim echt voor je dat het beter gaat worden!

Deel Deze Pagina