Ik ga zo de dokter (weer) bellen over de ab kuur, het is pas 8 uur maar kan hem werkelijka chter het behang plakken, zijn gedrag is niet normaal. Hij jankt (sorry dat ik het zeg) om een scheet, gooit met werkelijk alles, en hard ook. Quinn kan best huilen, maar niet in deze mate hoor. mams Hier ook om 19uur zijn flesje, het is maar 60cc, maar het hoort echt bij zijn ritueeltje, daar is Quinn erg van. We;l fijn dat je een goede nacht hebt gehad!
Heb je goed meid. Laat ze er maar eens goed naar kijken! zo is het toch ook niet vol te houden. Tygho drinkt nog wel meer dan 60cc maargoed, ik vind het niet erg. Op het cb wel maar daar stoor ik me niet aan
Zooo wat is er weer veel geschreven. Veel zieke en huilerige kindjes. Hier ook een krijsend kindje gisteren. Vanaf 19.30 ontroostbaar huilen en gillen. Weet echt niet wat er was. Denk ook aan tandjes of verlatingsangst, mijn mannetje is bijna 10 maanden, dus kan best. Dus hebben we maar weer gezellig met zijn allen in bed geslapen en toen sliep hij wel door....
'ha, hier ben ik ook weer eens, wij zjn ook al vanaf zaterdag in de weer met ons meisje, ze heeft geen nacht geslapen, af en toe 10 minuten, heel erg onrustig.....tot afgelopen nacht vanmorgen werd ze 7u wakker!! ook ik ben naar de huisarts geweest, omdat ik vermoedde dat er iets met haar oren was, en ja een oorontsteking, dus nu heeft ze een kuur van 3 dagen, ik las dat nog iemand hier een kuur heeft? welke is dat als ik vragen mag? onze kuur is echt smerig!! met heel veel moeite krijg ik het naar binnen... verlatingsangst is dat ook al niet met 7 maanden?? nou ik ga nog even relaxen, ze ligt net op haar bed, en na veel brullen is ze nu toch stil, beterschap allemaal!!
hoi meiden, sorry weer even een ego berichtje... gisterenavond was drama. toen hij eindelijk sliep schrokken we om 02.00 uur wakker van een heel zielig huiltje en ja hoor, weer overgegeven... hij zat helemaal onder . verschoont en bij ons in bed genomen. vanmorgen ging het volgens mij weer goed... hij lachte volop en at zijn papje lekker snel op, en ik moest werken.... dus toch maar naar kdv gebracht. daar moest hij onzettend huilen toen ik weg ging... de tranen stonden in mijn ogen. bah en nu zit ik hier op mijn werk en ik voel me zwaar kl*te. ik vind mijn werk heeeel leuk, maar op dit soort momenten baal ik enorm dat ik niet gewoon lekker met hem thuis kon blijven. wat zei de ha ikke? hoe gaat het nu met quinn?
Marr, Quinn krijgt een kuur van amoxilline Heeft jou kuurtje dan geen smaakje, die krijgen wij wel namelijk altijd Heb vanmorgen gebeld, de ha belt mij terug, dus is even afwachten. De assisiten schrok wel geloof ik. Quinn ligt nu te slapen, kind was kapot, en niet zo gek, hij heeft banmorgen ook weer verschrikkelijk gehuild, gebokt met zn hoofd tegen de muur, echt ik ken me kind niet zo
Tygho heeft ook amoxicilline icm prednison gehad toen hij vorige x pseudokroep had(was heel heftig, opstapeling van van alles) Maar hìj was toen inmiddels zo uitgeput dattie bijna alleen maar sliep. Vond het wel rotspul.Maarja uiteindelijk hielp het wel. Hoe gaat het nu met hem?
@Lob, mijn zoontje heeft wel last van verlatingsangst maar niet zoals jij het beschrijft... klinkt meer dat hij niet lekker in zn velletje zit door idd bijv. doorkomende boventandjes ofzo @Ikke hoe is het nu?? Hier ook weer een zwaar waardeloze nacht... mannetje blijft maar hoesten en huilen... heb medelijden met m
He meiden, nou, het kwakkelt nog wat door geloof ik met al die kids van ons @Ikke: lijkt me idd niet helemaal normaal.. ff een goeie check-up wel nodig dus! @Marr: ab-kuur onder het jaar is eigenlijk niet helemaal fijn... doen HA bij voorkeur ook niet, (maarja, soms kun je ff niet anders, Thirza heeft hier met 8 mnd ook een kuur gehad, maar reageerde daar helemaal niet goed op, heftige darmkrampjes weer enzo ) Dus ff een tip om oorontsteking te voorkomen : zodra je kleine verkouden is beginnen met het neusje een paar keer per dag open te sprayen (met van die baby-neusspray). Daardoor kan er geen vuil ophopen in de oortjes en kun je veel voorkomen Hier een redelijke nacht gehad... Was gisteravond natuurlijk naar een concert (erg gaaf!) en was uiteindelijk pas om kwart over 12 terug. Helemaal supergaar (want normaal lig ik ergens tussen 9 en half 10 wel op bed, hahaha) en met enorme ploftieten Thirza had om 3 uur voor het laatst gedronken en ik was er niet meer aan toegekomen om nog ff de andere kant te kolven voor ik om 4 uur van huis ging. En in restaurant en bij concert natuurlijk niet handig om te kolven, dus dat nog even gedaan toen ik weer thuis was. De ene kant helemaal (kolfde zo'n beetje 300 cc!!!!) en de andere kant half, in de verwachting dat Thirza zich vast wel snel zou melden... Die had namelijk geslapen van kwart voor 7 tot kwart voor 10 en was toen wakker geworden. Fles wilde ze niet, heeft een uur geduurd voor m'n man haar weer in slaap had (hij was maar samen met 'r op bed gaan liggen uiteindelijk, waar ik ze om kwart over 12 dus ook aantrof ). Nou, Thirza werd idd kwart over 1 weer wakker, gedronken en toen weer op bed, geslapen tot kwart over 4 en weer gedronken en toen was ze zo wakker als wat. Maarja, ik niet natuurlijk, na nog maar 3 uurtjes slaap, dus heb haar na een kwartiertje toch maar op bed gelegd waar ze 10 minuten gehuild heeft, wat steeds in heftigheid afnam en na een kwartiertje ofzo is ze in slaap gevallen, tot 8 uur vanochtend! Blijkbaar zijn de tanden minder heftig aan het worden, dus ze heeft vandaag ook nog geen zetpilletje gehad, eens zien hoe het zonder gaat Nou, ga ff d'r spullen voor bij de gastouder klaar zetten, kan ik 'r straks zo uit bed plukken en weg brengen en gaan genieten van een middag rust en ontspanning. Ga straks ff een lekker maskertje halen als ik Thirza heb weggebracht en dan ga ik heerlijk uitgebreid in bad vanmiddag met een goed boek
Meiden wat ben ik blij dat ik kay nooit heb laten huilen... net bij de HA geweest & kay heeft chronisch ontstoken neusamandeltjes... hierdoor slaapt hij onrustig, ademt constant door zijn neus en drinkt hierdoor snachts veel...
Ja precies... ben blij dat ik nu iets van een oorzaak heb... Waarschijnlijk groeit hij hier vanzelf overheen, zo niet gaan ze ze knippen!
aaah.. lovely! wat zielig voor je manneke! al die tijd had hij gewoon last. zo wordt wel weer bewezen dat je moedergevoel toch altijd klopt en dat je er dus kei goed aan hebt gedaan om hem niet te laten huilen! rozemarijke, dat klinkt heerlijk zeg! veel plezier vanmiddag ik heb om 11.15 naar het kdv gebeld, en gijs lag daar al vanaf 07.45 te slapen. ze lieten hem lekker liggen, en hielden hem heel goed in de gaten. ik neem aan dat ie nu wel wakker is, en ze zouden mij bellen als het niet goed ging. ik snap echt niet waarom hij daar altijd zo lekker slaapt. hij ligt op een klein kamertje met een stuk of 5 andere kindjes en ze vertelde aan de telefoon dat er deze ochtend telkens andere kindjes gaan slapen... weer wakker worden en gijs blijft maar door slapen. als ik thuis ben, wordt hij van ieder geluid wakker en slaapt hij nooit zo lang.
Lovely: Gaan ze er nu nog niets aan doen joh! Hoe lang gaat het dan duren voordat hij erover heen is? Lotte lag vannacht lekker rustig te slapen nadat ze helemaal niets wilde eten 's avonds. Rond 1 uur hoorde ik haar huilen en ben ik gaan kijken. Ze lag te lachen naar me bij binnenkomst wat ik een beetje apart vond maar oke. Ik pakte haar speen om er achter te komen dat Lot heel haar bed onder had gekotst! Zij zat ook helemaal onder. Ik heb alles schoongemaakt, flesje gegeven en haar bij me in bed gelegd. Ze sliep gelijk in 1 keer door tot 7 uur! En toen werd ze wakker omdat onze wekker ging. Heel de ochtend was ze super vrolijk en nu is ze op het KDV. Heel vreemd allemaal... Misschien komt het door de prikken van dinsdag, tanden die doorkomen of griep maar het was van korte duur!
Lovely wat fijn dat je nu iets meer weet. laten we hopen dat hij er snel overheen groeit, het arme mannetje. En geniet van je vrije middag Rozemarijke!
Lovely: hoe kwam de huisarts daar achter, want ik ben van de week ook geweest en de huisarts had het tegen mij ook over amandelen. Hij zei dat kindjes dan vaak met de mond open zitten. Snurkt Kay toevallig ook? Maar inderdaad blij dat je hem nooit heb laten huilen! Nou Beatrice, da's lekker. Hopelijk heeft Lotte de smaak weer te makken. Rozemarijke geniet van je vrije middag. Lob wat vreemd dat hij daar zo goed slaapt. Misschien is het intensiever zodat hij sneller moe wordt? Of hij vindt zijn kamertje thuis te stil of zo?
beatrice, hier precies hetzelfde! ben toch gebeld door het kdv en heb hem opgehaald. volgens leidster enorm veel kinderen buikgriep... gaat dan weer paar dagen goed en dan weer opnieuw ziek. hoe gaat het met jou elin? ben jij nog ziek?
@Elin, voornamelijk door alle klachten die hij heeft... Kay ademt standaard door zijn mond inderdaad, heeft vaak een snotneusje, grijpt naar zn oortjes & snurkt lichtjes.. dit in combi met het slechte slapen en even zijn keeltje bekeken en kliertjes gevoeld en het resultaat was dit..