Wij willen slapen! Maar onze baby's niet...

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door 078mama, 9 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Vreselijk...echt waar, kan me daar zo pissig over maken!

2. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Yup irritant is het zéker...

3. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Op het moment denk ik van ach ze weten niet beter maar er zijn momenten dat je niet met dat soort personen aan moet komen want dan bijt ik (nog net niet letterlijk) hun kop eraf.

Hier ligt Kyra nu al te slapen. Vanmiddag was het een groot drama met slapen en wilde ze echt niet meer dan 20 minuten slapen dus ze was stierlijk vervelend en doodop. Ben benieuwd hoe het vannacht zal gaan. Ik heb in ieder geval een barstende koppijn en een humeur dat op zijn zachtst gezegd niet florisant is.

4. LovelyDK

Ze maken het zelf niet mee dus ze hebben makkelijk praten... en mensen waarbij het lijkt dat ze zelf een o zo perfect leven hebben & de allerbeste opvoedingsmethoden zijn vaak de mensen die het meest onzeker zijn!

Hier is mannetje nog steeds ziek :( hij ligt nu overigens ook al vanaf kwart voor 4 (!!!) te slapen!

5. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Ik mag het eigenlijk niet zeggen maar soms wens ik bepaalde mensen een kind toe wat niet doorslaapt ook al dansen ze de salsa ondersteboven. Dan weten ze ook eens hoe dat is. Maar ja dat is natuurlijk weer sneu voor dat kindje.

6. LovelyDK

Soms denk ik dat ook wel eens... ik denk ook alleen dat je het begrijpt zodra je er zelf middenin zit! Als jullie mij dit een jaar geleden verteld hadden, had ik jullie allemaal voor gek verklaard wss haha

7. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Anders ik wel! Ik had ook niet geloofd dat ik nog steeds op mijn benen zou staan na zo´n lange periode met zo weinig slaap. Door de ziekte van Crohn heb ik vrij weinig energie en functioneer ik het best op 10 uur ononderbroken slaap. Nou dat is erg lang geleden (behalve die 2 nachten dat ze bij oma logeerde'.

Ik heb nu in ieder geval al de eerste keer weer terug naar Kyra achter de rug, hopelijk houden de burennu op met het de deuren open en dit doen hehe.

Oh en mijn ouders hebben een sarcastisch gevoel voor humor. Ze hebben haar een slaapzak voor haar verjaardag gegeven waar opstaat I Love Sleeping... Ze hebben het waarschijnlijk niet gelezen, of gehoopt dat het een positieve invloed op haar zou hebben.

8. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Lob: ik ben wel weer wat opgeknapt, alleen nog moe en ik heb inderdaad luchtwegklachten, koorts en buikgriep gehad, heerst dus echt.
    Sterkte met alle zieke kindjes.

Devy: oh wat naar de ziekte van Crohn, kan me voorstellen dat dat helemaal zwaar is. Het is al heavy als je nergens last van hebt, laat staan als je een chronische ziekte hebt.

Lovely: wel heel herkenbaar de klachten van je zoontje. Ik ben pas bij de HA geweest, maar die keek alleen in zijn oren.
    Maar verder kun je er dus weinig tegen doen? Heeft hij daar pijn van?

Nou ik ga even kijken op welk andere topic jullie doelen....

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    zoooo Tygho ligt in bed.

Ik heb zaterdag een ladies night(erotische party) en Tygho moet noodgedwongen mee.
    Het begint al om 8uur dus dan moet hij slapen...
    Nu maar vast wennen.
    Het lukt nog niet echt...hij ligt al een half uur klaarwakker in bed.
    Heb zn bed moeten verschonen omdattie aant knoeien was met zn drinken...pffff

Zit zelf nu aan een pannekoek met champignons..had ik ineens zoooooveel zin in!

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Nou hij slaapt!

Op kop in bed weliswaar maargoed, hij slaapt.
    Mooi om 8 uur.
    Dus ik hoop dat het zaterdag goedgaat.

11. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hahaha, dat heb ik dus ook! :) Sommige mensen verdienen gewoon een kind dat niet doorslaapt, denk ik dan in wraakzuchtige buien.
    Maarja, puntje bij paaltje gun ik dit eigenlijk m'n ergste vijand niet...

@DK: had in dat andere topic al ff gereageerd, maar pfff... goed dat dit duidelijk is nu zeg! Was er nou op korte termijn ook iets aan te doen?
    Heb daar ook maar even geroepen dat ik het wel kort door de bocht vind om bij van alles aan dit soort problemen steeds maar te roepen dat het aan de opvoeding ligt. In m'n werk als hulpverlener heb ik inmiddels wel geleerd eerst fysieke zaken uit te sluiten en dan pas conclusies te trekken over opvoeding en gedrag enzo...

Hier ligt Thirza sinds 8 uur te slapen. Heb 'r wat langer opgelaten en toen sliep ze iig heel snel. Ze heeft vanmiddag bij de gastouder erg goed gegeten (150 gr fruit, 130 gr groente, rijstewafel met boter en appelstroop, 2 flessen van 140 cc), en thuis ook nog weer een fles van 150 en voor het slapen nog even live gedronken, dus ben benieuwd naar vannacht. Iig geen paracetamolletje meer, lijkt ff niet meer nodig.
    Heb zelf vanmiddag voor het eerst in tijden weer eens anderhalf uur achter elkaar geslapen, nadat ik uitgebreid in bad had liggen ontspannen, en ben er nog helemaal duf van. Duik er dus zo direct weer in :) Lekker ff lezen en dan eens zien of ik anderhalf uur kan pakken voor Thirza zich de eerste keer meldt :) (Ik reken maar even op een uur of 11).

12. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik snap echt niet dat iemand die een vraag stelt over doorslapen bij 2 maanden zoveel aandacht krijgt! Ik had het ook gezien maar heb haar gelijk afgeschreven als wacko hihi

Zullen we allemaal afspreken dat we morgen een heel positief verhaal hebben!

13. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    heel herkenbaar dat toewensen! Andere mensen hebben er werkelijk geen idee van hoe zwaar het is

Met Quinn gaat het redelijk, hij is door oma op bed gelegt, wij hadden namelijk een gesprekje op het kdv vanavond, ze misschien hem enorm, toch wel fijn om tehoren en hij doet het onwijs goed op het kdv! Trots natuurlijk

Quinn slaapt lekker, en ohw ik duim zo dat hij even door slaapt, heb vanavond meerdere keren gehoord dat ik er neit zo best uit zie, ook van een aantal collega;s (onze kids zitten op het zelfde kdv) Was toch wel even slikken toen ze het zeiden

14. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Ach wat lief dat ze hem zo missen. Maar zoals je hem beschrijft is hij ook echt een heerlijk kereltje. Dat zelf op de gang gaan staan vond ik wel een goede, hehe.

En natuurlijk is het absoluut niet leuk dat je er minder uitziet, maar aan de andere kant zorgt dat wel misschien voor meer begrip.

De nacht hier was vrij goed. Ze is 3 keer wakker geworden voordat ik naar bed ging, en nog twee keer (of 3 weet het niet echt meer) nadat ik sliep. Alleen heb ik wel een vriend van ons vervloekt die het nodig vond om om 22.30 te bellen over zijn internetverbinding. Natuurlijk werd Kyra daar weer wakker van en was ik weer 20 minuten verder voordat ze in haar eige bedje lag.

Ik hoop dat jullie nachten ook ok waren!

15. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hier weer een redelijke nacht
    Om half 2 wakker, wat gedronken wat trouwens super langzaam ging, en toen weer om 7.15 wakker.
    we gaan weer vooruit!

16. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hier begon het erg goed. 8 uur lag ze te slapen, om 12 uur pas meldde ze zich! Ik helemaal blij, maar vervolgens was het 2.15 weer en toen om 3 uur weer :(
    Daarna om 5.15 weer en ze ligt nu net wakker te worden, was gewoon eerder dan de dame wakker :) Ben dus eerst maar even gaan ontbijten :)
    We gaan iig wel de goeie kant weer op... 't is alweer veel beter dan het geweest is..

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hier ook redelijk, meneer werd 00:30 wakker en 06:00 weer.
    Kan er mee door.
    Ga nu hem aankleden en naar mn moeder brengen.

Ik ga bij mn opa de huishoudster(alfahulp)vervangen die vakantie heeft.
    Extra centen voor de bruiloft verdienen ;)

18. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    En weet je, het is nog niet eens zo erg als ie niet zou doorslapen.. maar hij wordt niet 1 of 2 keer wakker maar 8-16 keer ofzo.. aaahhhh..

Ik zie nu tand nummer 2 ook al.. wow..

als ik Olie wil geven hoeveel moet ik dan geven, weet iemand dat?

19. 078mama

078mama Niet meer actief

Hier ook een goede nacht! 2 mega spuitbroeken maar ze sliep wel gelijk lekker verder. En de eerste was om kwart voor 12 en de tweede om kwart voor 6 dus 6 uur achter elkaar kunnen slapen!!!

20. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Beatrice, oh dat is wel lekker zeg!

Lovely, ah wat zielig! Gelukkig weet je nu iets!!

Lob, Lutein is niet vernoemd, naam stamt af van friese Lute/Lude en we vonden het wel uniek.. moest er ff aan wennen, maar mijn man deed het denken aan De Lutine, vond het prachtig. Stond ook in geen enkel namenboekje, ik hoorde hem op de sportclub. En Tristan vonden we altijd al een mooie naam.. iets minder uniek maar na wat gepuzzel kon ik er niet iets uniekers van maken.. haha..
    Lutein heet nog Juliette en Tristan Ronin. De 2e namen heb ik aan mijn man overgelaten. De 1e namen kreeg ik de doorslaggevende stem.. want heel eigenlijk had mijn man graag een "Lobke" gewild.. ;)

Deel Deze Pagina