Slaapt hij met een knuffel?? tygho heeft een grote knuffelbeer in zn ebd staan en zn drinken staat altijd bij de beer tussen de benen. Dat weet hij inmiddels. Vinden is dus geen probleem meer Misschien kun je dat eens proberen?
Ja precies, ik denk dat ik anders nooit zo veel geweten had hoor. Neem zijn kma, reflux, meerdere moeders met slaapgebrek, ervaringen ideeën enz enz
pff het cb, ze zijn bij ons best goed hoor, maar we zitten nog steeds te wachten op een oproep, hij moest met 18 maanden :S Hij is al weer bijna 24 maanden, ik ga ze zo maar weer bellen over hoe en wat. Dus ja dan had ik toch een probleem als ik op het cb moest rekenen. Daarbij ik heb liever meningen van veel ouders zoals op het forum.
whahha ligt hier een kind helemaal in een deuk, met het liedje Papagaaitje leef je nog, iadea Poef, en dan vooral de poef
hahaha leuk liedje!!! Tygho begint die dingen ook steeds leuker te vinden, liedjes enzo. Vreem dat het cb geen contact heeft opgenomen zeg. Het cb is ook goed hier hoor, maar ik bedoel te zeggen dat zonder dit forum ik elk inloopspreekuur daar zat met al mn vragen
Anders ik wel Moet er niet aan denken, heb nu al nauwelijks tijd voor mezelf zeg! Hier geen chamodent. Wel in huis, maar doet helemaal niks, net als dentinox. Werkt ook voor geen meter Wel inmiddels gengigel in huis en dat smeer ik voor elk slaapje op haar kaakje nu, plus dat ze twee keer per dag 120 mg paracetamol krijgt en eenmaal (voor de nacht) 240. Gisteravond die 240 om 8 uur gegeven, maar dan is ie dus rond half 4 echt wel uitgewerkt, dus ga vannacht eens proberen om die rond 11 uur te geven. Kijken of ik dan iig tot een uur of 6 mag slapen. Inmiddels heeft ze ook behoorlijke luieruitslag (heeft ze nooooit!). Benieuwd of die stomme kies dan vandaag of morgen doorkomt en of de rest er ook een beetje vlot achter aan wil. Ben het zooooooo zat! Gelukkig kan ik vanmiddag ff slapen: Thirza naar de gastouder en ik deze week nog in de ziektewet.
Jammer dat het niet werkt. De druppels werkten hier ook niet maar de tabletjes wel! echt superspul. Denk dat ik ze binnenkort ook weer mag gaan gebruiken. Ik geloof dat de 2e serie kiezen in aantocht is.
Hahaha, ik haaaat kinderverjaardagen (waren we dus gisteren... eerst een half uur een brullend kind in de auto op de terugweg, daarna valt ze dan in slaap, maar dan zijn we met een kwartier thuis en vervolgens is ze op dat hazeslaapje weer zooooo actief dat het dus kwart over 8 was voor ze sliep, terwijl ze dus 's middags niet geslapen had). Maar waar was wintertijd ook al weer goed voor? Behalve dan onze kids uit hun ritme halen?
Ohw beatrice wat zal jij gesloopt zijn zeg!! Hoe doet ze het verder overdag qua tijden, doet ze dat wel nu op de jusite tijden of ook allemaal nog in de zomertijden?
Lekker is dat he.... wintertijd...zodat we allemaal(vooral degenen zonder kinderen) een uur langer kunnen slapen
Ik wil heeeeel graag weer liggen maar ik ben aan het werk. Ik moet dus even doorzetten tot vanavond! Kinderverjaardagen zijn ook niet heel veel beter inderdaad. Ik had er gisteren ook 1 maar gelukkig was Lotte heel rustig daar. Het nut van wintertijd? Het is gewoon pesten! En laten we niet denken dat het dadelijk met de zomertijd een stuk beter is omdat ze dan een uur later wakker worden, dat hebben ze namelijk wel gelijk door!
Ikke: er is totaal geen ritme overdag met slapen. Ze slaapt als ze moe is en dat is afhankelijk van hoe de nacht was! Ze slaapt in ieder geval 2 x 1,5 uur. Dat is wel lekker.
Oh ja, opt werk kun je moeilijk gaan liggen hahaha. Succes drmee. Gister bij mn schoonmoeder en verloofde(jaja, ze gaan een maand na ons trouwen) En ze heeft ons aangeboden om het buffet voor haar rekening te nemen Scheelt toch alweer 600 euro ongeveer! Erg prettig!