Wij willen slapen! Maar onze baby's niet...

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door 078mama, 9 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 078mama

078mama Niet meer actief

Dat is een lekker cadeau!

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Dat is het zeker, vooral omdat ik het zelf wilde gaan doen(het buffet, vind koken erg leuk)...Dus het scheelt geld en heeeel veel werk! :D

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

He, dat is het betere werk! Kun je al die tijd die je in koken zou hebben gestoken misschien steken in schoonheidsslaapjes, zodatje er op je trouwdag iig een beetje uitgeslapen uitziet weer? ;)

@Beatrice: ja, dat was van de zomer idd hier ook. Zomertijd had ze direct door :(

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hahaha dat s een goed idee zeg :p

5. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

@Elin, groot gelijk hoor... ik begrijp je wel! Dat is ook een reden dat ik kay eigenlijk wel terug in zn eigen bed wil hebben...
    @Ikke, frustrerend he? Dat heeft kay ook met zn flesje... zie dat er maar eens af te krijgen pff
    @Devy super super!!!
    @Rozemarijke das minder :(
    @Mams ook al zo'n heerlijke nacht!!

Zomertijd was hier ook no problemo... en wintertijd wonderbaarlijk ook niet echt! Behalve dat hij waardeloos geslapen heeft vannacht, hij was 6x wakker, was hij wel pas om 08.15 wakker (NIEUWE TIJD!) das dan wel weer lekker...

6. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Het ging gister goed met de wintertijd, maar vanochtend :x Najah.. ik moest toch weer werken..

Wintertijd.. tja.. voor de energiebesparing. Het is nu 's avonds langer licht dus later de lampen aan in huis. Maar ik zie het verschil niet hoor. Want 's morgens.. is het heeeeeel lang donker. ;)

7. raspberry

??? Andersom toch, Lintje? Het is nu 's avonds eerder donker!
    Wel makkelijker om je bed uit te komen, maarja... dat wil ik momenteel eigenlijk helemaal niet :(
    Duik er nu dus ook weer in. Thirza is bij de gastouder, ik heb m'n boodschapjes gedaan, dus ga nu ff pitten.
    O, by the way: de dame heeft vanochtend alle schade van vannacht ingehaald: geslapen van 9-12!!!! (lees mee dat mijn ogen hierbij uit hun kassen rollen). Alleen beetje jammer dat ik daar dan weer niet op gerekend had en dus wakker gebleven was... :( Nouja, ik ga de schade nu inhalen hopelijk :) (en anders lees ik ws in 1 middag mijn spannende boek uit).

8. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Sow, kleine man ligt al weer een uur op bed
    Vanmorgen even boodschappen wezen doen, een heel leuk muziek setje gehaald, van de lidl, Quinn is er helemaal weg van, hij wilde niet eens naar bed haha.

Wintertijd, volgens mij is het het ook eerder donker toch?! ga nu ineens twijvelen stom he
    Quinn doet het verder prima qua tijden gelukkig!

Balen dat de andere kids er het er zo rottig op doen, je zou denken is maar een uur verschil, maar voor de kids een mega verschil zo dus ook voor de mama;s

Pff ik zou het liefst even willen slapen, maar doe het niet want morgen moet ik weer werken na 2 weken in de ziektewet te hebben gezeten,
    Mn wekker gaat dan weer om kwart voor 6 en dat 2 dagen achter elkaar bah!
    Dan 1 avond werken en dan nog het weekend en heb ik weer 2 weken vrij!! Kijk er nu al naar uit haha

9. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Zeker weten dat het eerder donker is.
    Het is nu donker van 6 tot ongeveer 7 uur sochtends.

10. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

bah ik haat dat donkere weer... let's go back 2 summertimeee...

Mannetje hier slaapt al vanaf kwart voor 12 !!

11. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hallo dames,

Ik kom me ook bij jullie aansluiten......

Ik heb vandaag een onderwerp geplaats ("slechte slaper") bij Baby-Dreumes en werd door een aantal dames op dit clubje gewezen.

Ik zal me even snel voorstellen:

Ik ben Wendy, woon in Rotterdam, ben 27 jaar en ben sinds 6 juli 2009 de trotse mama van mijn slechte slapertje Dane.....Maar verder is het een heerlijk mannetje dat veel lacht.....

Hoe is het verder met jullie wallen hihi???

Groetjes,
    Wendy

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hoi Wendy!

Helaas, maar welkom hier!

Hier een manneke dat 1,5 jaar lang slecht heeft geslapen maar nu dankzij homeopatische korrels de rust lijkt terug te hebben gevonden :)

13. Nicolevanl

Nicolevanl Actief lid

15 mei 2009
    117
    0
    0
    Hallo, ik wil mij graag aansluiten bij dit forum. Ik ben een super trotse moeder van een kereltje van 6 maanden. Alleen het slapen is een probleem. Ik kan mij niet meer herinneren dat ik 1 nacht heb kunnen doorslapen. Vaak is het minimaal 3 keer eruit...pfff. Slapen overdag? meneer speelt liever en 45 minuten is het maximum. Hij gaat tot het einde en begint dan te jengelen... Ik hoop zo dat er een keer komt dat ik hem op bed leg...en 'smorgens wakker wordt en denk..hey..hij slaapt nog. Ha ha..zou dat ooit komen. Oh ja de wintertijd? mijn mannetje wordt gewoon een uur eerder wakker. 5 uur..pfff... Ik ga tegenwoordig heel vroeg naar bed om een paar uur te pakken want ik weet dat hij rond een uur of 24 begint te spoken.. HErkent iemand dit? Zijn er gouden tips???! Ik hou mij aanbevolen!!!

14. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Jullie hebben weer een hoop geschreven. Was op het werk, dus kon niet bijlezen.

Nieuwe meiden welkom bij de club.
    Nicole: hier begint het spoken ook meestal na middernacht, dus ik lig vaak oom om 21.00 uur in bed.

Verder geen nieuws hier, wederom een zeer slechte nacht met een zoontje dat eindigde in ons bed...
    De wintertijd heeft hij dan weer wel door, want hij slaapt gewoon tot 7 uur.

15. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    welkom wendy en nicole!
    ik heb een manneke wat al 9,5 maand slecht slaapt. heerlijk om hier wat steun te vinden! in mijn omgeving kom ik namelijk alleen maar hele vroege doorslapers tegen ;).
    nicole, zwaar hoor dat jouw manneke overdag ook niet veel slaapt.. de mijne heeft dat ook heel lang niet gedaan maar vanaf een maand of 4-5 (sinds ie wat activer geworden is.. rollen enz..) slaapt hij overdag gelukkig meestal wel goed.
    gouden tip heb ik helaas ook niet, op tijd naar bed gaan doe ik de laatste tijd ook vaker want ik zat echt als een halve zombie op mijn werk en begon aardig wat fouten te maken.

16. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    meiden, hoe gaat het naar bed brengen 's avonds bij jullie?
    ik was vrijdag bij het cb, en daar vroeg ik of het erg was dat gijs na het tanden poetsen nog een fles kreeg... ik doe dat dus omdat hij meestal tijdens die fles in slaap valt en dan kan ik hem zo in bed leggen. slaapt hij dan nog niet, dan wieg ik hem in slaap. het cb vroeg me dus lachend of ik weet dat je een baby eigenlijk wakker in bed moet leggen... dat weet ik inderdaad... heb dat in het begin ook heeeeeeel vaak geprobeerd... maar op het moment interesseert het me niet hoe hij in bed belandt.. als hij er maar in komt te liggen

17. raspberry

Haha, nou, hier ook hoor...
    Thirza valt dan bij mij nu ook wel in slaap zonder voeding, (of althans: als ik eerst gevoed heb en daarna pyjama aan en tanden poetsen), maar eigenlijk maakt het geen bal uit, want 's nachts krijgt ze (zeker momenteel met de doorkomende tandjes en kiezen weer) toch nog een stuk of 3-4 voedingen...
    En ook hier: als ze maar slaapt!!!!

@de nieuwelingen: welkom :)
    Hier begint het echte gespook vaak ook pas na 12, dus de beste tip die ik voor je heb ik gewoon doorgaan met heel vroeg op bed gaan. Dat is over het algemeen het deel van de nacht dat ik dan de langste ruk kan maken... :(

18. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Nou quinn ligt in bed, met een fles, ja en een lol dat hij heeft.
    Hij is nu op, en roept al een 15 min mamaaaaa, op, uit, mamaaaa en de rest van wat hij maar kan verzinnen.
    Dus dit werkt niet hahaahah

Ben benieuwd wanneer hij in slaap valt, of gaat huilen, normaal is hij allang in dromenland en ik hoor hem nu ook geeuwen, dus hij is wel moe.

Bedritueel:
    Pyama aan, flesje van ong 60cc, tandjes poetsen, naar bed, voorlezen en dan lekker slapen en duimend dat hij door slaapt

(haha sorry lig in een deuk, de teletubies komen nu voorbij op de babyfoon)

Quinn heeft ook meestal vaste tijden dat hij begint, nu is het tussen 1 en 2 uur in de nacht.

Eerst was het alleen om half 11 flesje en was het goed, dat was een betere tijd.
    Maar ik moet zeggen, heb liever dat hij een keer in de nacht komt, dan dat hij om half 6 wakker word
    Want de laatste tijd is het zo dat als hij doorslaapt om 6 uur wakker word

En hij is nog steeds wakker en ligt/zit te kletsen
    Zal morgen wat worden, hij gaat na 2 weken thuis zitten weer naar het kdv

19. 078mama

078mama Niet meer actief

Meiden welkom hier! Gouden tips? Tja ik heb al van alles geprobeerd maar wie weet helpt het bij jullie wel.

-kamertje veranderen
    -lampje aan/uit
    -warmer kleden/kouder kleden
    -radio aan (heel zacht natuurlijk ;))
    -later naar bed/vroeger naar bed
    -Natusan goedenacht badspullen (dat werkt hier wel)
    -VSM Kindival, pilletjes tegen onrust

Misschien hebben jullie hier iets aan!

Mams: Hoe zat dat ook alweer met die korreltjes? Wat is het? Hoe kom ik eraan? En vanaf wanneer mag het?

Lotte ligt lekker te slapen. Ik heb het oude ritme helemaal gevolgd dus ik hoop dat ze dat uurtje nu kwijt is!

20. 078mama

078mama Niet meer actief

Hier is trouwens het naar bed gaan echt helemaal prima. We gaan samen in bad, mijn man droogt haar af en dan hebben ze samen heel de tijd de grootste lol, daarna haar slaapzakje aan en een paar slokken sap en dan valt ze in haar bedje in slaap. Hoe wakker ze ook is, ze gaat met een glimlach liggen. Heel apart haha. Ze gaat om 7 uur of half 8 slapen en dan om 2 uur begint het meestal. Dan is ze 1 keer wakker en geef ik haar speen en wat er daarna gebeurd kan alle kanten op. Of ze gaat echt spoken en ze komt tussenin of ze slaapt verder of ze is klaar met slapen en ook helemaal klaar! brommen, huilen, spelen en meppen. Zeer gezellig dus. Als ze pas om 4 uur gaat spoken is het helemaal een drama! Dan heeft ze net genoeg geslapen om niet meer verder te slapen, als ik dat op mijn wekker zie word ik niet bepaald vrolijk!

Deel Deze Pagina