Wij willen slapen! Maar onze baby's niet...

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door 078mama, 9 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 078mama

078mama Niet meer actief

Ik ben ook echt een avondmens! Ik moet mezelf om half 11 echt naar bed sturen anders slaap ik helemaal nooit meer. Nu slaap ik dus van 11 tot 4 en tja, das niet echt veel als je ook nog serieus moet doen op je werk...

2. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    vannacht wat een ramp.. snel vergeten en hopen dat komende nacht beter zal zijn.

beatrice, lekker ritme heeft je meisje ontwikkeld zeg :$
    gijs is ook nog steeds een uur vroeger wakker dan de afgelopen weken.. en dat terwijl zijn 2 slaapjes overdag wel gewoon meteen volgende wintertijd waren.

3. vlindertje11

vlindertje11 Actief lid

25 apr 2008
    343
    0
    0
    He vermoeide moeders.......
    Hier een goede nacht achter de rug, hoera!
    Ze is alleen 1 keer wakker geweest om 01.00 en heeft toen een tijdje liggen mopperen, maar we zijn er niet heen geweest, dus dat was echt goed en heeft ze verder geslapen tot 07.00. En waarom vannacht wel en de nachten hiervoor niet, werkelijk geen idee! Maar wel erg fijn.
    Ik ben nu aan het proberen Julia echt op 1 slaap per dag te krijgen en eens kijken wat dat gaat doen.
    We zijn vanochtend lekker lang weze zwemmen en nu ligt ze dus voor haar middagslaap op bed

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hoi meiden.

Hier was het vroeg dag hahah.
    Half 6 was het goeiemorgen! pffffffffff:p
    Ach ja na 1,5 jaar drama mag ik hier niet over klagen ;)
    Gisteravond hebben we onze trouwringen opgehaald:D
    Echt super zijn ze!

5. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    @ Beatrice Wat fijn dat je dan nog aan je slaap komt, vaak lig ik maar wat naar het plafond te staren als ik echt op tijd naar bed ga en dan ben ik echt wel heel moe.

@Lob, ik help het je hopen!

@Vlindertje Op naar weer een goede nacht!

@ Mams Wat gaaf zeg! Hier willen we ooit nog eens echt gaan trouwen (hebben een geregistreerd partnerschap om die reden) maar dan hoeven we niet meer voor trouwringen weg want die hebben we voor ons gp van mijn oom gekregen. Het zijn twee ringen op elkaar zeg maar van wit- en geelgoud. Voor welk (edel)metaal hebben jullie gekozen? :)

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Wij hebben stalen ringen :)
    Goedkoop,duurzaam en heel mooi :D

Wat lief dat jullie ze kregen :D

7. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Staal is inderdaad erg gaaf! Wij hadden in eerste instantie gekeken naar een mix van titanium en witgoud maar die waren duur! Niet dat deze erg goedkoop waren maar toch. Het kost allemaal al zoveel.

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ja dat doet het idd.
    onze ringen kostten dus nu maar 52 euro bij elkaar ;)
    Je kunt een kleine foto zien op www.harmenencynthia.trouwensite.nl in de memories.
    Misschien dat ik vanavond ff groter kan spammen(ben nu op mn werk)

9. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Die zijn echt heel mooi! Als je mij zou vragen hoeveel ze kosten had ik echt niet aan 52 euro gedacht.

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hihi nee he:D
    Ben echt super tevreden!

11. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    mooi hoor!!

12. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Mooie ringen zag ik voorbij komen!!

Hier was de nacht ook ronduit rot weer... en ik snap het niet! Sinds dat hij ziek is geweest moppert/huilt die vreselijk als die wakker wordt snachts... eerst werd die wakker, mopperen maar direct weer slapen maar nu ist huilen geblazen, ook sochtends als die wakker wordt zo vreemd!

13. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    hier hezelfde sinds hij 2 weken geleden buikgriep gehad heeft.
    vanochtend werd hij om 05.45 wakker en hij bleef maar huilen.. ik kreeg hem bijna niet getroost. ook 's nachts is het huilen.. huilen.. huilen
    snap er ook niets van.

14. LovelyDK

Vreemd he lob? Ik snap het ook niet... en vind het ook wel sneu want hij zit dan zo verdwaasd rond te kijken

15. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Kyra wordt eigenlijk altijd huilend wakker. En dan echt huilend niet wat gejammer. De enige uitzondering was vandaag toen ze per ongeluk om 9.30 in mijn armen in slaap viel en ik haar maar op een kussen van de bank neer had gelegd met een dekentje erover.

16. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    vreemd ja.. want eerst was het ook meer wakker worden.. even mopperen en verder slapen. maar nu is het echt hard huilen en dat doet ie normaal eigenlijk nooit zo. daarom vind ik het ook zoooo sneu.
    en de avonden zijn hier de laatste dagen ook erg slecht terwijl dat nooit zo was.

jouw manneke huilt normaal toch ook nooit zo he?

17. LovelyDK

Nope mijne huilt echt nooit... snachts is het ook niet altijd brullen hoor maar wel veeeeeeel langer mopperen als dat die gedaan heeft... als die wakker wordt van zijn middagslaapje wordt die overigens ook nooit huilend wakker... altijd babbelend

18. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Mams: mooie ringen!
    Wij hebben titanium-ringen met een randje goud erin :) Erg mooi ook, manlief houdt niet zo van sieraden, dus dit was een mooi compromis en bovendien zijn ze lekker stevig. Na 5 jaar nog steeds perfect mooi rond :)
    Wel grappig trouwens, heb natuurlijk ook ff bij je foto's gespiekt, maar je bent veel jonger dan ik me blijkbaar voorstelde :D (Of je ziet er gewoon heel jong uit, hahaha). Maar mooi stel zijn jullie hoor!

@Lob en DK: Thirza wordt ook steeds vaker echt overstuur wakker, en is dan ook moeilijk te troosten. Vaak helpt het dan het beste om het licht even aan te doen, (doe ik normaal dus niet, om iig op die manier onderscheid te hebben tussen dag en nacht), dat lijkt te helpen om haar weer even op de wereld te krijgen. Mijn indruk is dan dat ze gedroomd heeft...

Nou, hier met mijn leidinggevende gesproken en gewoon de situatie maar aan hem voorgelegd zoals die is, zonder nog even te noemen wat ik zelf wilde. Hij vond dat ik nog maar een weekje thuis moest blijven. Moet dan wel even een gesprekje met de arbo hebben, maar ach... hopelijk kunnen die nog met me meedenken hoe en wat en hebben die nog een oplossing ergens voor, (al is het maar dat ik ergens wat minder ballen in de lucht hoef te houden. Als ze hulp in de huishouding kunnen regelen en ik zo genoeg ruimte heb om te kunnen werken, vind ik het ook prima).

Wat dat aangaat: we krijgen hulptroepen :) Onze bijbelstudiekring zal ws onze tuin winterklaar gaan maken en vanuit het pastorale team kregen we het aanbod om een team vrouwen een schoonmaaktornado door ons huis te laten doen, even alles weer helemaal lekker schoon... My goodness, het is echt heel stom, maar dat geeft even zoveel ruimte en opluchting! Dan merk je eigenlijk pas hoeveel energie het al die tijd al kost om alle ballen in de lucht te houden!
    Maar echt... wat een heerlijk vooruitzicht alleen al!

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Hihih ik ben ook nog maar 22 ;)

20. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Oh wat fijn Rozemarijke dat je wat hulp krijgt. Dat geeft een mens weer moed.

Deel Deze Pagina