Wij willen slapen! Maar onze baby's niet...

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door 078mama, 9 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Mams: dan had ik wel ongeveer goed geschat.
    Tja, soms weet je het niet... mensen denken van mij (op basis van mijn uiterlijk) altijd dat ik jonger ben dan ik ben. Wordt nog regelmatig halverweg de twintig geschat. Kleedt me blijkbaar hip dan ook, hahaha. Als ik dan met man en zijn twee kids en Thirza over straat loop, zie je mensen denken: Jeetje, die waren er vroeg bij! (Mijn man ziet er ook nogal jong uit, maar is toch echt een jaar ouder dan ik, en mensen denken bijna altijd dat ik de echte moeder ben van zijn kids... (of ze dan niet goed kijken, of dat we echt wat van elkaar weg hebben, weet ik niet)).

@Devy: nou, echt wel :) Zeker nu m'n man echt zwaar verkouden aan het worden is :(
    Nouja, die gaat zich ws ook ziek melden dus.
    Maar als we hier dan de schoonmaakhulp gaan krijgen, kan hij tenminste wat achterstallige administratie gaan doen... We hebben nog wat rekeningen in te dienen bij de verzekeringen.... (en dan gaat het echt om een paar honderd euro inmiddels in totaal. Kunnen we wel gebruiken straks met de feestdagen :)).

Nou, benieuwd hoe de nacht gaat... Ik heb met Thirza afgesproken dat ze een mooi kado krijgt als ze voor haar verjaardag door gaat slapen. Kijken of ze me gesnapt heeft, hahaha!
    Maar ze heeft vandaag bij de gastouder maar 1 keer anderhalf uur geslapen, (tegen steeds bijna 3 uur in de ochtend hier thuis de afgelopen dagen). Ze sliep net heel snel, dus ben benieuwd of ze dan vannacht wat vaster/langer slaapt na zo'n druk dagje...

2. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    rozemarijke, wat heerlijk zeg die hulptroepen! enne ik ben na jouw verhaal wel benieuwd hoe oud je dan werkelijk bent :p

mams, mooie foto van jullie drietjes in de sneeuw!

nou, het duurde hier weer even voordat meneer sliep... belooft niet veel goeds maar we houden moed!

3. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Lob, heeft jouw mannetje geen last van tandjes? Hier was het ook echt steeds brullend wakker worden. Maar nu zijn voortandjes door zijn, is hij veel rustiger en wordt hij eerder vrolijk brabbelend wakker.

Inderdaad mooie foto's Mams!
    Ben nu ook wel benieuwd hoe oud jij bent Rozemarijke.
    Ik ben trouwens 31, goh wat klinkt dat oud in vergelijking met 22 ;)

4. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Oh en dat met de leeftijd heb ik ook vaker. Toen ik 20 was (weer een tijdje geleden hehe) moest ik me legitimeren om cigaretten te kunnen kopen. En nog kijken mensen naar mij als ik met Kyra loop van dat is zeker weer zo´n tienermoeder. Nou heb ik helemaal niets tegen tienermoeders maar wel tegen de vooroordelen en meewarige blikken die je dan krijgt. Ik denk dat het komt omdat ik maar 1.57m ben. Tsja ik was ook graag wat groter geweest.

5. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    ik ben ook 31, maar 2 jaar geleden kreeg ik in amerika geen flesje bier mee omdat ik niet kon bewijzen dat ik toch echt al ouder dan 21 was ;)

elin, ja er zitten 2 grote witte bobbels in zijn bovenkaak dus ik denk dat dat er ook iets mee te maken heeft. maar hij is ook ziek geweest.. en erg eenkennig aan het worden dus wat het nu precies is weet ik niet.

devy, irritant! hoe oud be je dan?

6. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Ja Lob, kan ook, want mijn mannetje heeft ook een beetje last van verlatingsangst. Het is denk ik toch een combinatie van factoren!

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hihi wow ik ben dus een van de jongsten hier :p

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ff spammen int groot :D

9. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Ik ben inmiddels 27, dus mijn tienerjaren liggen al vrij ver achter me. En Mams ik denk het wel :).. jonkie ;)

Oh en we zijn hier nog lang niet van de tandendrama's af want ze heeft 4 tanden onder en 2 boven. Ben benieuwd wanner de volgende zich aandient. Misschien is ze er ook mee bezig want ik mag haar tanden al niet echt poetsen sinds een dag of 3 á 4.

En die verlatingsangst is hier helaas ook een bekende. Het is een waar drama als ik naar de keuken loop terwijl Kyra nog in de woonkamer is en we hebben echt geen groot huis en een open keuken.

10. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    vandaag op het kdv zeiden ze ook al dat ie zo eenkennig aan het worden is.
    en hier in huis weglopen lukt sinds 2 dagen ook niet zo goed meer.... ik moet er eigenlijk wel een beetje om lachen... hij kan zooo zielig huilen met zijn pruillipje.

tjee, hoeveel tanden krijgen ze? ik vind 2 eigenlijk wel voldoende :D

11. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Ooh wat een mooie ringen!

wat kletsen jullie toch veel, ik kan het niet bijhouden hoor..8)

Afgelopen nacht, topnacht! Ben benieuwd, meestal volgt dan een helse nacht... :(

:):):)
    Ik ben 26 jaar. Drie jaar getrouwd alweer.

12. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    lekker lintje! hopelijk vannacht weer een!

trusten meiden! ga weer eens een poging wagen om wat slaap te pakken. morgen lekker niet werken :)

succes allemaal!

oh ja, nemen jullie de kids wel eens ergens mee naar toe 's avonds? wij gaan zaterdag bij vrienden eten en nemen gijs + campingbedje mee.... ik houd dit soort dingen al 10 maanden tegen maar wil het toch maar eens gaan proberen. het zal waarschijnlijk wel een ramp worden maar we wonen vlak bij dus dan zijn we zo weer thuis.

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Wij doen dat regelmatig en meestal is het maar een half uur strijd en dan slaaptie :)

14. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hallo meiden
    jemig jullie hebben lekker gekletst

Mooie ringen zeg!! echt heel erg gaaf!

Ik zelf ben 28, getrouwd en ben al 12 jaar samen met mn mannetje
    Ik word altijd ouder geschat, ook niet fijn haha

Nou vanacht zoals verwacht rottig, 12 uur, en half 4 flesje in bed wilde hij niet, hij wilde echt even bij me zitten, prima kind.
    WEl weer een flesje mee in bed, en tot half 8 weer geslapen.
    Flesje in bed, werkt goed, al ben ik er nog zo tegen, maar goes is niet anders.

Ik ben trouwens ook echt een avond mens, lig er meestal pas half 12 in ofzo, te stom voor woorden maar al sik eerder ga, kan ik gewoon niet slapen

Meiden duim weer voor een goede nacht voor iedereen

15. 078mama

078mama Niet meer actief

Lotte is wederom precies om half 5 wakker geworden! Hoe kom ik hier in godsnaam vanaf????

16. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    ehm... later naar bed, papfles 's avonds, negeren.. :(
    Ik weet het ook niet.. jakkes.. :(

Hier weer een rotnacht, jaaaa hooor.. aaaaaaaaaaaaaaaah, hij werd steeeeeds wakker :x

17. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Kun je Lotte om half 5 in het donker een fles geven, zodat je laat zien dat het nog nacht is. (of zo dat ze geen licht ziet iig) Misschien dat ze dan weer verder gaat slapen..

18. 078mama

078mama Niet meer actief

Dat doen we al maar ze blijft gewoon wakker....Later naar bed hebben we ook al gedaan en werkte ook niet en meer dan 100 cc drinkt ze niet meer. grrrr

19. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    :( ehhmm... en als je haar luier om een uur of 11 's avonda verschoont, misschien blijft ze dan langer slapen.

20. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    beatrice, balen! hoe laat gaat ze dan weer terug naar bed? de slaapjes overdag verlopen dan ook allemaal rot niet? anders dan normaal bedoel ik.....
    gijs was vanmorgen ook om half 5 wakker, maar viel gelukkig nog even in slaapt to half 6... das ook vroeg maar dat vind ik wel te doen.

hier ook weer een rotnacht.

Deel Deze Pagina