@DK: leuke kado's en wat een verwennerij! Enneh, wat een enorme *(^&%^%$ kunnen mannen toch zijn he? Ze zijn altijd zo goed in hun verantwoordelijkheid nemen dan... (NOT!). Maar petje af dat je het alleen doet!
Echt he? Ik hoop van harte dat hij niet vandaag ineens op de stoep staat... hoop ik voor hem! en thanks dat is lief
lovelydk, wat is ie verwend!! leuk joh! enne.. wat een eikel die ex van je... en inderdaad petje af voor hoe je het doet. volgens mij ben jij echt een super lieve mama en zijn jullie heel gelukkig met zijn tweetjes. ikke, en eliesja ik ga dat bespreken van de dag inderdaad eens doen.. toen mijn zoontje de eerste maanden veel huilde heb ik ook veen tegen hem gepraat en dingen uitgelegd en ik weet zeker dat dat heeft geholpen! thanks voor de tip!! elin, inderdaad mooie cijfers! rozemarijke, wat een heerlijke nacht.. ik gun het jou zo meid!! hopelijk vannacht weer! eliesje, nou inderdaad met 3 kids is het allemaal net even wat moeilijker om je rust te pakken en ook om ze alle drie ergens te laten logeren... ik ga toevallig morgenavond weer een keer weg.. niet met zijn tweeen maar toch heb ik die ontspanning erg nodig af en toe. en zoontje slaapt bij mijn ouders (waar ie heel vreemd altijd doorslaapt ) vanmorgen nog heerlijk 2 uurtjes geslapen. doet een mens goed! nu ligt ie er weer in... dus ik denk dat ik ook nog even ga
Zo heb net met mn kleine vriend nog eventjes 2 uurtjes de ogen dicht gedaan. Voel me toch niet helemaal lekker. Beetje misselijk Vanmorgen wou ik de bank aan de kant drukken en zei er ineens iets knak! in mn knie. Heb er vies last van nu
Mams: oh vervelend, dat kun je er ook niet bij hebben nu. Is Tygho weer helemaal de oude? Hier is het overdag ook knudde met slapen nu. Ben net een uur bezig geweest, wist zeker dat hij moe was dus in bed gelegd, weg gegaan, het was stil dus ik na 20 minuten stiekem kijken, heeft hij heel zijn overtrek van zijn matrasje er af gehaald en maar triomfantelijk kijken. Normaal had ik er om kunnen lachen, maar ben zo moe vandaag dat ik alleen maar wil dat hij gaat slapen en nu naar een uur slaapt hij eindelijk. Op het CB hadden ze niet echt een advies meer voor het slaapprobleem. De WV adviseerde wel om hem te gaan troosten op het moment dat hij even stil ik, dus niet als hij volop krijst. Op zich vond ik dat wel een goede tip. Zij was ook tegen laten huilen, zonder te troosten.
Helemaal de oude is nog een lange weg. Maar hij is goed aan het opknappen Koorts is helemaal weg, hij slaapt weer goed. Z'n eetlust begint ook weer te komen en het hoesten word ook minder De Tamiflu doet zn werk goed!
soms snap ik mn kind niet, hij heeft echt wel een goede nacht gehad, maar hij heeft vanmiddag maar een krap uurtje geslapen, en hij is me sjago, jemig. Snap er niks van
Nou, Thirza is hier zo hangerig als wat, en had net 39.1 Loopt ook te hoesten en te rochelen. Nou, hoeven we straks zeker weten niet meer te vaccineren voor mexicaanse griep, hahaha, ze heeft iig alle symptomen momenteel. Hopen dat wij er niet achteraan gaan, (en zowel: graag NA morgenavond...). Ze viel iig erg makkelijk in slaap net, (vanmiddag dan weer niet). Ben benieuwd dus hoe de nacht gaat verlopen.
Oh Rozemarijke beterschap. Echt heel veel kindjes zijn grieperig. Hier gelukkig nog niet. Hier viel mannetje ook makkelijk in slaap, maar inmiddels is hij alweer 1x teruggeweest. Aangezien er een tand op komst is, beloofd het een zware nacht te worden. Dk: hoe was Kay's eerste verjaardag?
hoe zit dat precies met doorkomen van tandjes en slecht slapen? ik kan me voorstellen dat het pijn doet, maar waarom daar 's nachts last van hebben en overdag super vrolijk zijn? gijs ligt nu te huilen in bed ik laat hem heel even gaan en als dat niet werkt dan gaan we maar weer wiegen en wandelen door zijn kamertje . hele marathons heb ik al gelopen door die paar vierkante meter
Hier ligt meneer op bed, maar begint alweer met huilen :S Rozemarijke, he getsie zeg, is dat zo als ze de mk griep hebben gehad dat ze dan geen enting meer hebben hoeven zou het even vragen aan je ha, heb hier op het forum al verschillende dingen erover gelezen. Lob, van tandjes kunnen ze oorpijn krijgen en de druk word dan groter als ze gaan liggen. Maar in het algemeen wordt de pijn in de kaakjes meer als ze gaan liggen. Dus als het te erg wordt zou ik gewoon een zetpilletje geven hoor.
Ja maar hier hebben we zo vaak tandendrama's dat ik echt niet steeds een zetpil durf te geven. Dan zit hij er ongeveer structureel aan Begrijp me niet verkeerd hoor, ik vind niet dat hij pijn moet lijden, maar elke dag paracetemol lijkt me ook niet echt goed. Ik doe het echt als de nood hoog is, anders probeer ik het met chamodent, gengigel of dentinox. Heb het idee dat alleen het laatste een beetje helpt. En Rozemarijke: je zou eigenlijk moet kunnen laten testen of ze dan antistoffen heeft tegen de Mex griep, hoef je zeker niet meer te enten, maar ik dacht dat jij sowieso niet ging vaccineren? Wij doen het waarschijnlijk wel. Sta ook niet te springen, maar met de info die ik nu heb, vind ik gewoon dat we het moeten doen.
het meiden, nou me man is weer lekker thuis, zo fijn om alles weer samen te doen dan alleen...morgen komt ook ons nachtbrakertje thuis, dus ben benieuwd morgen, voor nu verwacht ik wel een rustig nachtje.. @lovely, lekker verwend dus.. Mannen kunnen idd erg botte wezens zijn..heb ook zo'n ex die zijn kind de rug heeft gekeerd, maar vind het best zo, alleen maar beter nu.. En als tie op de stoep staat gewoon de deur weer dicht doen.. @lob, ja dat slapen ergens anders dat kan danny ook goed, bij me ma slaapt hij dus als een roosje..wel lekker om er dan toch even tussen uit te zijn, ook al is het niet met zijn tweeen, toch zonder kind! Gebruik je voor doorkomende tandjes ook iets om op de tandjes/kiesjes te smeren? Hier gebruik ik dentinox, werkt wel iets en idd anders een zetpilletje geven.. @mams, oh vervelend zeg, niet te hopen dat je iets in je knie hebt gescheurd. @elin, wat een boefje heb jij zeg.. @ikke, dat sjaggerijnige dat is hier ook altijd, komt gewoon omdat hij weinig slaapt.. @rozemarijke, oh jee dus Thirza (wilde nog ff zeggen dat ik het een hele aparte en erg mooie naam vind)is ziek aan het worden..beterschap Trouwens gaan jullie je kindjes in laten enten tegen de m-griep?
je hebt van vsm ook druppels voor door komende tandjes, werkte hier ook erg goed Snaphet wel hoor, Quinn heeft ook al zo vaak een zetpil gehad, dat ik wel eens denk van pfffff, en nee ik geef ze echt niet makkelijk
ja Quinn wordt geent, maar is even uitgesteld omdat hij maandag onder het mes moet, als hij eventuele bijwerkingen zou krijgen dan mag hij niet geopereerd worden, dus dan maar even uitstellen Quinn is een risico kindje dus hij krijgt hem eerder als de " gewone" kindjes
Eliesja: fijn dat je man weer thuis is. Is hij vaker weg? (Misschien heb je het verteld, maar heb niet alles terug gelezen). Mijn vriend komt vanavond ook weer thuis, is ook een week weg geweest, hij is ook vaker weg voor zijn werk, vind dat best zwaar, maar als ik dan lees dat Dk alles alleen moet doen, moet ik ook niet zeuren. Wij gaan dus vaccineren, ik laat mezelf ook vaccineren. Werk bij een zorginstelling, vandaar dat ik me kan laten inenten. Heb er lang over getwijfeld, omdat ik graag weer zwanger wil worden binnenkort (jullie zullen wel denken, die is hartstikke gek, hihi), maar het heeft bij mijn zoontje iets van 10 maanden geduurd. Maar goed, na die vaccinatie mag je 2 maanden niet zwanger worden. Heb dus besloten me wel te laten inenten, omdat mijn weerstand zo gebrekkig is door het slaaptekort. Heb al wel de griep gehad aantal weken geleden, maar weet dus niet welke griep. En neem liever het zekere voor het onzekere.
@elin: hier zit Thirza dus inmiddels al ruim 4 weken permanent aan de paracetamol. Zonder is het al helemaal niet te doen, dat heb ik 1 nachtje geprobeerd en toen moest ik 'r elke keer in slaap helpen en was ze 3 kwartier later steeds weer wakker. 't Is niet anders, ik vind het ook nie ideaal, maar liever dat dan dat ze zo ligt te creperen van de pijn @eliesja: thanks 't is een hebreeuwse naam (joods dus ). Wij wilden graag een bijbelse naam die wel een beetje lekker ligt in de huidige tijd. We komen (binnen de kerk enzo) namelijk nogal eens namen tegen waarvan je denkt... ja.... Van die namen waar je wenkbrauwen van omhoog gaan staan zeg maar En we vonden de betekenis ook erg mooi. Thirza betekent namelijk lieflijkheid/welgevallen, (oftewel: (innerlijke) schoonheid). Dat wensten we ons kind wel toe Wij gingen overigens idd sowieso niet vaccineren, (vaccin is gekweekt op kippenei en we weten nog niet of ze daar wel of niet allergisch voor is), maar als ze nu de m-griep al heeft, zie ik daar al helemaal de noodzaak niet meer van in... dus vandaar. Zal eventueel wel de huisarts bellen, om iig even vast te laten stellen of het idd de mexicaanse is, maar voor de rest geloof ik het wel, (tenzij ze natuurlijk echt vreselijk ziek wordt). Heb gehoord dat die tamiflu nou ook niet zo'n fijn spulletje is, en aangezien ze een paar maand geleden juist nog zieker werd van de AB heb ik liever dat ze het zelf oplost en uitziekt zeg maar. Maar we zullen zien... Hier trouwens ook altijd 's nachts meer last van de tanden, (wie vroeg dat ook alweer?). Ik denk dat -behalve dat liggen niet zo fijn is- het ook zo is dat ze op een gegeven moment niet moe genoeg meer zijn om door de pijn heen te slapen. Thirza trekt het eerste stuk van de nacht namelijk wel redelijk door, (van 19 tot 22, of half tien), en daarna is het bal. En overdags is er natuurlijk een en ander aan afleiding qua geluid enzo, dat is er 's nachts ook niet Nou, ik duik er hier zo in, benieuwd hoe de nacht gaat verlopen...