eliesje, we gaan morgen met een heel stel vrienden eten en daarna feestje dus toch wel een beetje met zijn tweeen maar niet echt echt met zijn tweeen . ik twijfel alleen heel erg of ik gijs morgen weg breng.. normaal slaapt hij dus altijd heel goed bij mijn ouders, maar de laaste weken slaapt hij thuis zo enorm slecht dat ik me niet kan voorstellen dat het dit keer goed gaat. en ik zou het zoooo zielig vinden als hij daar 's nachts moet huilen en ik ben er niet . ik hoop dat jij een beetje kunt bijslapen vannacht!! aha.. vandaar dat ze dus 's nachts huilen om tandjes. ik heb een paar dagen paracetamol gegegen maar ben er mee gestopt omdat ik het zo veel vond worden. elin, verklaar je niet voor gek hoor.. wij twijfelen ook heel erg of we er nu niet voor zullen gaan @inenten. wij laten het wel doen. vind het hele gebeuren ook zwaar overtrokken, maar mijn zoontje is al vanaf zijn geboorte verkouden volgens mij.. en is een lichtgewicht.. hij woog de laatste keer bij het cb 7300 gram bij 9,5 maanden. ik ben dus bang dat als hij goed ziek wordt, hij minder kan hebben zeg maar..
HIer is het al weer drama, ik snap het niet hoor, zo ging het echt dagen goed, hij heeft alles gehad wat hij de afgelopen ook had gehad. Ik snap er niks van
balen ikke, dan denk je dat je wat wijzer bent en iets hebt wat helpt.. laat je hem in bed liggen? heb de mijne net even mee naar beneden genomen.. doe ik eigenlijk nooit.
Hij zit nu bij ons ja, hij schreeuwde zo hard, niet normaal Ik denk dat het weer te maken heeft met verwerken van... hij is zo koppig de laatste 2 dagen, zal allemaal weer in samenwerking zijn
Rozemarijke: snap het wel hoor, als hij echt gilt van de pijn, krijgt hij ook paracetemol hoor, maar probeer het altijd eerst zonder. Oh Lob, dat is echt een lichtgewichtje. Mijn zoontje was met 9 maanden 9100 gram. Bij de geboorte trouwens maar net 6 pond, maar dat heeft hij daarna goed ingehaald. Hihi. Lob: begriijp het wel, dat is precies de reden dat ik zoontje nooit uit logeren doe, omdat ik zo bang ben dat hij helemaal overstuur raakt. Ikke: vind je het niet spannend dat hij maandag wordt geopereerd?
slaapt hij alweer ikke? elin, dat scheelt wel wat ja. hij eet bijna elke dag: pap/fruit (niet veel)/2 boterhammen/potje 8 maanden groente/grote schaal yoghurt/2,5 fles melk. snap echt niet waarom hij zo licht blijft. maar hij zit al heel zijn hele leventje op -2 lijn en groeit wel netjes volgens dat lijntje. ik duik erin. succes meiden!
Nou, als ik zeg dat ik al anderhalf uur wakker ben en dat Thirza de nacht naast mij heft doorgebracht, weten jullie al wel weer genoeg, of niet? Pff... ben ik even blij dat ze vannacht bij de gastouder slaapt (en we morgenochtend als het goed is vanzelf wakker mogen worden). Koorts is gezakt hier (gisteravond 39.1) naar 37.6 Benieuwd hoe dat zich vandaag verder ontwikkelt. Hopelijk blijft het een beetje binnen de perken. Ze loopt wel echt te hoesten nu, een van de redenen dat ze het zo vroeg alweer bekeken had geloof ik... Hoe waren jullie nachten?
Hier ook drama, de ene goede nacht, is al weer helemaal weg. Kan mn ogen amper open houden, en ik moet zo werken, zal me een lekker dagje worden! Rozemarijke, oef dat klinkt niet echt best nee, hopelijk kan je nog ee beetje slaap mee pakken en ben je vanavond weer een beetje fit om lekker weg te gaan! Alsvast vee plezier
Rozemarijke alvast veel plezier! Hier ook een rotnacht, maar nou was gister ook wel erg druk en vandaag wordt het nog drukker dus ja! Verwacht maar niet teveel van vannacht hahaha Mannetje is al onwijs verwend, ondanks dat zijn feestje vandaag pas is! Zo leuk, hij is dehele dag aan het lachen zo blij hahaha
Dk: wat leuk dat hij zo blij is. Ik verheug me nu al op 1e verjaardag. Rozemarijke: veel plezier, lekker een avondje, nachtje relaxen! Ikke: sterkte vandaag. Lob: dan eet hij meer dan mijn zoontje! Maar mijn vriend is lang, dus ik denk dat het gewoon erfelijk is. En als hij gewoon mooi groeit, is het toch goed! Nou hier is het ongelooflijke gebeurt. Hij heeft doorgeslapen tot 6.30, wel om 22.00 uur speentje gegeven, toen ben ik gaan slapen en werd om 6 uur wakker. Heerlijk is dat, gewoon 8 uur aan een stuk en hij kan het dus wel he, doorslapen. Dat geeft de burger moed.
Elin wat heeeeeeeeeeerlijk zeg!!! Hier is het al maanden geleden dat hij zich een nachtje vergist had helaas
elin, wat super!!! fijn hoor! je vriend boft maar.. eerst heel de week kunnen slapen, en nu weer mijn vriend is 1.85 dus ook niet echt heel klein. en zijn familie is nog veel groter... alleen mijn vader is klein dus waarschijnlijk heeft ie het daarvan! rest van de nachten.. ook slecht dus! ikke, hopelijk trek je het werken een beetje.. lovelydk, wat leuk dat je manneke zo geniet van zijn feestje. rozemarijke, veel plezier vanavond!! moet je vanavond en vannacht nou nog veel kolven of valt dat wel mee? hoe is het met d'r koorts? hier ook een slechte nacht. maar we hebben vanmorgen alle 3 nog even 2 uur geslapen.
Elin wat heerlijk! Voor de rest is het dus niet veel... Lotte heeft vannacht wel echt een wereld nacht gehad! Om half 7 ging ze al slapen omdat ze moe was van het zwemmen en tot 11 uur nog wel 2 keer iets gehoord maar dan pakt ze zelf haar speen gelukkig. Om 1 uur kwam ze bij ons liggen, althans ik heb haar gepakt omdat ze ging huilen en om 5 uur een fles gegeven. Toen werden we pas om 8 uur weer wakker! En niet omdat Lotte wakker werd maar omdat mijn man zelf wakker werd en Lotte dus per ongeluk wakker maakte! Nou hoe bizar is dat!! Lotte wordt woensdag 1 en dan gaat ze doorslapen is de deal. Ben benieuwd
Hey meiden, wel een redelijk nachtje gehad, denk ook wel dat dat de laatste voorlopig is, danny is nu ook ziek, hij was al verkouden, maar nu heeft hij dus koorts, hoesten deed hij al, maar dat is niet zo heel veel, hou hem maar in de gaten en voor vanavond maar een para-molletje..dus ben benieuwd.. @ikke, dus ook al een klote nachtje gehad.. @elin, ja mijn man is dus vaker weg, hij is militair, dus ja oefeningen he.. volgend jaar waarschijnlijk voor 4 maanden afganistan, zie er nu al als een berg tegenop..maar ja tis zijn werk he. Dus jou man is ook vaker weg, vind het doordeweeks nog wel gaan, maar de weekenden zijn gewoon het ergst.. Oh dus je mag dan 2 maanden niet zwanger worden?? waarom is dat dan?? Als ik dit al hoor dan heb ik helemaal me twijfels.. @rozemarijke, mooie betekenis van de naam hoor, vind hem echt apart. Ik ben ook wel voorstander van het uitzieken, wij zijn geen risico, dus laat mijn kids niet enten. Fijne avond en lekker ff een nachtje bij slapen.. @lob, het logeren zal vast wel goed gaan en het is maar voor 1 nachtje..ff eruit na die rot nachten is wel heel lekker toch!? idd een lichtgewichtje zeg, danny was met 9 maanden al 10 kilo, maar hij was bij de geboorte al 4,5 kilo dus ja..hij heb nu al maatje 92/98..en net 15 maanden.. @lovely, dus het is een geslaagd feestje geworden. fijn weekend iedereen
Lob de nachten blijven maar knudde he! Ik hoop dat jouw zoontje je ook een nachtje rust gunt vannacht. Ja inderdaad mijn vriend had mazzel. Maar vannacht heeft hij weer 'dienst' en de kans dat zoontje zich 2x vergist is klein. Beatrice: Oh Lotte ook al bijna 1! Nou ze heeft nog een paar dagen om het te leren! Eliesja: ohhh dat lijkt me echt zwaar, je man vier maanden weg. Mijn vriend heeft een baan bij een internationaal bedrijf, is meestal 3 tot 6 dagen weg, ongeveer een keer per maand. Hij is het weekend bijna altijd thuis, maar soms moet hij op zondag al weg en is hij vrijdagavond laat thuis. Dus gelukkig geen vier maanden achter elkaar. Dk: leuke dag gehad?
Hoi meiden. Heb niet echt de puf om bij te lezen. Ben vandaag op trouwjurkenjacht geweest en geslaagd!! Wel super vermoeiend. Tygho knapt alweer goed op van zn griep
Goedenavond, Ben de dag goed door gekomen, had vandaag een leuke collega, dat scheeld al de helft! Hier was het vanavond weer bar en boos, Quinn gaat steeds meer tijd rekken om te gaan slapen, en als hij eenmaal in bed ligt, is het gillen, en dan ook echt gillen. De laatste 2 dagen haalde we hem weer uit bed, en dan was hij weer vrolijk, nu hebben we hem gecontroleerd laten huilen. Hij is echt zo snel aan de 'verkeerde" dingen gewend, dus moest weer doorbroken worden, lijkt nu gelukt te zijn, maar ik zeg nog even niks!