Rozemarijke, dit lees je natuurlijk niet, maar hoop dat je een heerlijke avond hebt, zodat je even lekker kan bij tanken!
Ikke, wij laten nu ook gecontroleerd jengelen. Zo'n 5 a 10 minuten, meestal hoef ik maar 1x terug en dan slaapt hij. Ik heb nu ook een heel strak avondritueel en dat werpt ook zijn vruchten af, hij gaat makkelijker slapen, nu nog doorslapen. De teller staat nu alweer op 2. Goede nacht allemaal meiden!
Ja ff mn lekkere manneke drop gezet. Ben op zoek naar een andere foto maar kan em zo snel niet vinden...
Neuh eigelijk niet, kijk er erg naar uit zelfs, klinkt heel erg stom misschien,maar hoop gewoon dat hij er zo mee geholpen wordt. Maar misschien praat ik er maandag er wel heel erg anders over hoor. Ik zie er meer tegen op dat hij nuchter moet blijvem zal wat worden als hij om half 6 wakker wordt
half 8 moeten we ons melden, pfffff vroeg opstaan ook Gelukkig brengt een vriend van ons, ons naar het zkh (wij hebben bijde geen rijbewijs) Anders hadden we met een schreeuwend kind met het ov gemoeten, oef dat zag ik al helemaal niet zitten zeg. We willen als Quinn mee werkt, hem zo laat mogelijk uit bed halen en dan zo snel mogelijk de auto in doen.
He meiden! Nou, hier terug van een superavond, Roxette live gezien en dat was echt supergaaf! Relativeert trouwens onze slapeloze nachten ook wel: Marie Frederikson heeft in 2001 een hersentumor gehad en is dus nu pas weer een beetje in staat om op te treden. En of ze ooit weer helemaal de oude wordt...? Pff, man, doe mij dan maar een slapeloos kind... Maar zit nu ff leeg te kolven en dan pakken manlief en ik nog even heerlijk een biertje! Yeah, voor het eerst in 2 jaar, heerlijk! Want ja, vannacht hoef ik niet te voeden, yeah! Heb al helemaal zin om naar bed te gaan Nou, ga morgen ff reageren, nu nog ff met 'n mannetje op de bank