Rozemarijke, kan je geen pap mengen met bv dan?? wij zijn ook idd na 1 jaar pas met soja begonnen, daar voor hadden we speciale voeding.
Ikke veel sterkte morgen en alvast beterschap! Ik heb dezelfde operatie gehad toen ik 4 was.. Helaas weet ik alles nog. Gelukkig is jouw mannetje een stukje jonger en met een beetje geluk weet hij straks niets meer..
Goedenmorgen Heb als een roosje geslapen, Quinn even wakker om half 1, maar die was na eeen flesje zo weer vertrokken. Dat ene halfuurtje maakt ook niet uit denk ik. Maar zal je altijd zien he, zijn wij bijde vroeg opgestaan, zijn we helemaal klaar, en meneer slaapt gewoon nog! Maar goed liever zo dan dat we hem om ons heen hebben hangen en niks mogen geven. Nou goed ik doe npog even een bakkie en dann zijn we weg
@Ikke: succes en sterkte vandaag! En idd wel lekker dat ie lang heeft geslapen, want een hongerig kind om je heen te jengelen als je zelf ws ook wel zenuwachtig bent, dat is 10 keer niks volgens mij @Beatrice: ik hield me ook niet zo strikt aan de regeltjes hoor, maarja... toen kwam die allergie eruit en vervolgens kreeg ze van van alles en nog wat heftige krampjes Dus ja... dan kun je wel wat anders geven, maar als ze dan alles bij elkaar ligt te krijsen van de krampen, schiet je er ook geen barst mee op. Maar goed, de soja gaat goed, vannacht is ook goed gegaan wat dat betreft, dus daar gaan we mee door Joepie, begin van het einde hopelijk Maar ze heeft dus vannacht geslapen van kwart over 7 tot half 10, toen tot half 3 !!!! en toen was ze een hele tijd wakker En kreeg mijn man een aanval van: Laat ik ook eens wat doen, die echter dwars heen fietste door mijn poging om, toen ze na een uur wakker en steeds moeilijk, uiteindelijk ging kletsen, haar met steeds 10 minuten huilen in slaap te laten vallen. Ging ie haar in slaap staan wiegen, de eikel... Maar we zijn dus daardoor van half 3 tot half 5 bezig geweest, voor ze weer sliep, maar toen heeft ze wel tot 7 uur geslapen Er begint dus verbetering te komen, want ze heeft ook geen paracetamol gehad vannacht En maar 1 keer wakker... beetje lang wel, maar ze heeft wel 5 uur achter elkaar geslapen daarvoor! @Ikke: ja, pap van BV zou ook kunnen, maar van een lepeltje eet ze -zeker momenteel- bijna niks, en uit de fles wilde ze tot nog toe niks anders dan BV. Maar gisteren dus ook sojamelk Dus misschien kan ik straks ook wel pap van BV geven, maar als we toch aan het omschakelen zijn, ga ik dan liever sojamelk gebruiken @lob: ja, hier dus de sojamelk maar verdund, omdat het dan qua substantie tenminste wat leek op BV. Gaan we steeds wat minder verdunnen, want ze heeft weinig bij te zetten momenteel en mag wel wat harder groeien... qua voedingsstoffen kan ze het wel gebruiken dus. @Beatrice: maar bedankt voor het meedenken wel, helpt iig wel om bewust een strategie uit te zetten en niet zomaar wat te doen
Oja, ze krijgt natuurlijk ook wel water, maar tot nog toe alleen uit de tuitbeker en uit die beker drinkt ze alleen af en toe kleine slokjes... En gezien haar lichte gewicht vind ik dat ook niet zo erg, beter dat ze wat voedzamers drinkt En of ze er overheen gaat groeien... tja, 70% van de kids doet dat voor het 4e jaar, dus het is een kwestie van elk half jaar weer eens uitproberen en dan zien hoe ze reageert. We hopen natuurlijk van wel, want je mist toch best een hoop als je geen melk mag...
Ikke: heel veel succes met je kleine mannetje vandaag. Ik duim dat alles goed gaat en jullie straks weer lekker thuis zijn! Hier heeft zoonlief voor het eerst in zijn leventje, ruim 10 maanden, de klok rond geslapen. Toen ik vanmorgen om 7 uur wakker werd, wist ik werkelijk niet wat me overkwam. Zelf ben ik om 21.30 gaan slapen en heb dus aan een stuk geslapen. Wat ziet de wereld er dan weer anders uit. Maar ik vraag me dan wel af wat het recept is. Wij geven sinds een paar dagen geen flesje meer voor het slapen gaan. Misschien is het dat? Of het was de chili con carne Ach Rozemarijke weer een gebroken nacht!
Yay mijn laptop is weer in working order. Nog van harte gefeliciteerd met je kleintje Lovely! Ik heb geen puf om alles meteen bij te lezen want er is heel wat bijgeschreven. Ik ben vanochtend met Kyra naar de huisarts geweest en we hebben een of ander spulletje gekregen waar ik me eerst in wil verdiepen voordat ik het aan Kyra geef. Misschien dat ik toch eerst naar een homeopaat ga, want ik heb het gevoel dat ik met dat huisarts spul Kyra alleen maar drogeer.
Ikke ik wil je eventjes ontzettend veel succes wensen voor je kleine manneke vandaag! Moge het DE uitkomst zijn!
Ikke, heel veel succes vandaag!!! Rozemarijke, misschien moetj e de paracetamol afbouwen..het lijkt me ook niet de bedoeling dat je dit standaard voor zo;n lange tijd geeft aan zo'n kleintje...
Hier gaat het trouwens qua slapen echt super!! We zijn inmiddels zelfs zover dat Tygho geen avondfles meer krijgt! Daar had ik altijd echt een hard hoofd in...al waren het 2 slokjes, hij moest en zou die fles hebben. Ook heeft hij een nieuw woordje geleerd Appel!!! Dus nu trekt hij steeds de koelkast los en vermeld dattie appel wil!
Rozemarijke: Gaan ze nu ieder half jaar dan een provocatietest doen? Ik lees nu toch een paar goede nachten! Over mijn nacht wil ik het niet hebben. Ik denk dat de tanden nu echt op doorbreken staan! Ze wilde alleen maar bijten.
We zijn weer thuis! We waren mooi op tijd, alleen wat wel jammer dat Quinn de jongste was en als laatste naar binnen werd geroepen. Maar Quinn heeft zich heel netjes gedragen ONder narcose gaan was een drama, en eruit komen was hij helemaal drama, we hoorde hem schreeuwend uit de operatie kamer komen, waar ik al zo bang voor was. Dit heeft geduurd tot we weer werden opgehaald met de auto, dus bij elkaar een uur aan een stuk gehuild. Alles is wel goed gegaan, zijn oren waren flink onrustig en zijn neus amandelen waren flink groot, volgens de arts een heel goed besluit om dit te doen, we zullen het ook echt gaan merken werd on verteld. Quinn is nu al weer lekker aan het kletsen, drinkt lekker zijn pap, doet zijn ding, maar is nog wel lekker wiebelig. HIj is helemaal blij met zn bumba ballon en zn nieuwe ambulance auto
Ikke wat fijn dat alles goed is gegaan! Je bent vast blij dat het achter de rug is. Fijn dat hij alleen een beetje wiebelig is nog. Ben benieuwd hoe snel je resultaat gaat zien!
Wat fijn Ikke dat alles goed is gegaan. Hoop zo voor je dat hij nu minder vaak ziek is en beter gaat slapen!
@ikke, fijn dat alles goed is gegaan, hopen dat het vanaf nu alleen maar beter gaat.. vannacht wonder boven wonder een goede nacht gehad, hij sliep tot half 8 vanmorgen, niet 1 keer eruit voor hem, zelf wel om te pissen.. zou het dan toch een combinatie van sprongetje, kiesjes en verkouden zijn geweest!?? dus als het zo blijft dan wil ik jullie heel veel sterkte wensen en duim ik dat jullie kleintjes heel snel gaan doorslapen.. liefs elies
Ikke wat fijn dat het achter de rug is! Geef hem maar lekker veel kusjes vandaag voor zijn stoere gedrag! Mams: Ik geef heel af en toe een zetpil en smeer ook weleens dat spul op haar tanden maar daar wordt ze elke keer misselijk van. Ze gaat iedere keer spugen als we dat gebruiken. Met zetpillen wil ik ook een beetje oppassen omdat het toch niet zo goed is om heel veel te geven natuurlijk. Maar overdag gaat het ook best aardig, het is meer als ze ligt in bed voor een langere tijd.
Oh en nog een nieuwtje, zoontje stond vanmorgen wel een minuut los in de box. Met een grote grijns op zijn gezicht. Ik denk dat hij vannachts stiekem geoefend heeft en daarom heeft 'doorgeslapen' Ben trots!
ikke, wat fijn dat alles goed is gegaan!! zal wel een opluchting zijn dat het voorbij is! verder weer slechte nachten lees ik...behalve elin... nou ik weet wel wat ik mijn manneke vanavond gaan voeren.... chili con carne oh en eliesja ook een goeie nacht! fijn meid!! ik moet ook iedere keer piesen als ik eruit moet voor zoontje.. GEK word ik daarvan. ben gisteren tot half 11 bezig geweest om zoontje in slaap te krijgen. toen ben ik een soort van coma geraakt volgens mij want ik werd vanmorgen om half 7 van de wekker wakker en hoorde toen van mijn vriend dat hij er nog 3 keer uit is geweest... heb ik helemaal niet gehoord dus mijn nacht was eigenlijk wel goed oh, ik heb uit pure wanhoop vandaag contact gezocht met iemand die zich bezig houdt met aardstralingen . tja, wat zal ik ervan zeggen... ik ben heeeel sceptisch maar doe dit eigenlijk op advies van een vriendin die 3 collega's heeft die zo geholpen zijn. agh en kwaad kan het niet dus... iemand ervaringen mee?
oh en een aplausje voor je zoontje elin!! wat stoer zeg! p.s. ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar zijn naam.. of wil je dat liever niet zeggen?