Wij willen slapen! Maar onze baby's niet...

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door 078mama, 9 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

@bulldog; dat klopt dat je die korreltjes niet kunt vinden: die moet je speciaal laten bestellen. Kan vaak wel gewoon bij de drogist, maar anders kan een apotheek het zeker voor je bestellen.
    Maar... homeopathische middelen zijn gericht op een totaalplaatje van klachten-karakter-uiterlijke kenmerken en dus is het niet altijd onverdeeld handig om zomaar een middeltje te gaan gebruiken wat bij een ander helpt. Als de kindival niet werkt, zou je beter ff een afspraak kunnen maken met een homeopatisch arts, (zie www.vhan.nl). Die kan een middeltje voorschrijven wat specifiek op jouw kindje gericht is :)

2. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @rozemarijke bedankt voor je tip
    ik ga deze eerst eens proberen en dan kijk ik weer verder..
    heb nog op mn lijstje staan:
    iemand laten komen voor de straling te meten.
    en iemand die negatieve energie uit kids kan halen(hier geloof ik niet echt in maarja )
    en kan ook nog naar zon arts gaan ja....

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Dank jullie voor de lieve woorden! Voel me soms zo'n zeur, maar de mensen om mij heen lijken het soms gewoon niet te snappen, dus hier is mijn uitlaat klep eigelijk..

Quinn ligt al lekker in bed, na een flinke woede aanval, het gehakt vloog door de woonkamer heen en meneer zet het me op het schreeuwen, jemig! Ben op negeer gaan staan toen was het wel redelijk snel over. MAar dus niks gegeten, hij wilde echt niet, nouja dan niet, toch

Quinn heeft vanmiddag bijna 3 uur geslapen, wist niet wat ik mee maakte, doet hij namelijk nooit na een slechte nacht, dus wie weet?!

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ohw morgen moet ik me m-griepprik halen op mn werk, moest even snel oppas regelen dus, want ik neem Quinn nu echt niet mee, want hij is op het moment weer verschrikkelijk vatbaar en aangezien er op mn werk al veel gevallen van de m-griep zijn, hou ik Quinn er maar vandaan. Ik kan het natuurlijk ook meenemen, maar wil het zo veilig mogelijk maken.

Moet ook nog even kijken wanneer ik voor Quinn kan, aangezien hij op het moment echt niet lekker is, flinke snotogen, hangerig, hogere temp, die erg wisseld op een dag. Dilemma dus

5. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Oh Beatrice wat zielig!
    Rozemarijke mijn zoontje heeft ook eczeem, maar zowel de HA als het CB vertelden me dat het vaak ook nergens van komt. Ja beetje raar wel natuurlijk. Het enige dat ik kan doen is goed vet houden. Ik had als kind ook eczeem, na een vakantie aan zee, was het over. Dus ik moet gewoon snel een weekje naar de zon, hihi.
    Maar heeft Thirza er ook jeuk van?

Nou hier ondanks het weinige slapen geen ontwikkelingsachterstand, dus hoeft niet altijd hoor. Zoontje kletst me de oren van mijn kop, is snel met zijn grove en fijne motoriek. In zijn geval heeft hij veel tijd om te oefenen omdat hij altijd wakker is hihi.

Zooo Ikke, die Quinn, pittig mannetje!
    Wel lekker dat hij drie uur heeft geslapen overdag. Dat is hier nog nooit gebeurd.

Nou hij ligt er weer in, ben benieuwd of het doorslapen doorzet. Je went er snel aan moet ik zeggen, en ik weet in elk geval dat hij het kan, dus da's al heel fijn.

Oh Ikke, ik heb de vaccinatie gisteren gehaald op mijn werk. Nou ik heb me toch een stijve arm.
    Zoontje moet volgende week, we gaan het wss wel doen.

Sterkte allemaal vannacht meiden!

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ja als Quinn boos is, dan kan de hele straat mee genieten, helaas :( hij word dan ook knal rood gillen, krijzen, huilen, nonstop

Schijnt normaal te zijn als ze rond de 2 jaar zijn en daarna, peuterpubertijd, heerlijk :S

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hihih heerlijk temperamentje...komt me bekend voor ;)

Elin, Tygho heeft qua motoriek altijd voor gelopen alleen de spraak kwam niet mee, die bleef vanaf een maand of 14 steken.
    En volgens de kinderarts op het cb kan dat verband hebben met slecht slapen.
    Omdat ze dan niet verwerken wat ze hebben geleerd kunnen ze dit dus niet omzetten.

8. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    is schijnbaar echt leuk ja die leeftijd... pfff.. geduld moet je dan wel hebben volgens mij.

zoontje ligt er weer in. wakker in bed.. kus.. licht uit en ik heb hem niet meer gehoord :)
    ben benieuwd!

vrijdag komt de aardstralingen meneer.... ik heb over hem echt verschillende positieve ervaringen gehoord maar ik ben eigenlijk na ons telefoongesprek van vanmiddag al het vertrouwen verloren :D. hij vroeg me "denk eens aan je zoontje" euhh... nou hij lag voor me te spelen dus ik ben hem maar gaan aankijken.. zegt ie "oh ja, ik voel het heel duidelijk... zijn bedje staat midden op een kruispunt".
    beetje vreemd vind ik het, maar goed heb nu A gezegd... dus dan ook maar B ;).

9. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hihihi ohw sorry maar ik neem " midden op eenkruispunt" erg letterlijk, en zie het al voor me, auto's die toeteren enzo omdat hij een file vooroorzaakt

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hmmm ik weet het ook niet zo hoor, met die aardstralingen.
    Maar ik zou doorgaan totdat ik alles geprobeerd had!

11. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    #1731 Elin78, 17 nov 2009
    Laatst bewerkt: 17 nov 2009
    Lob, je moet maar zo denken baat het niet dan schaadt het niet, toch? Ik ben eigenlijk heel nuchter en geloof niet in dat soort dingen, maar na zoveel slaapgebrek grijp je toch alles aan?

Hier wonderlijk genoeg helemaal geen protest meer na het op bed leggen. Wij kijken elkaar hier echt aan van hoe kan dit. Na 10 maanden elke keer drama met gaan slapen, is hij al een aantal dagen zo rustig.
    We durven het eigenlijk nog niet te geloven haha.

Ikke: ik kijk nu al uit na de peuterpubertijd. Hier nu al een zeer temperamentvol mannetje. Als ik zijn tandeborstel afpak wordt hij paars van woede. Hihi.

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Als je zn tandenborstel AFpakt???

Pff als ik aankom met het ding begint de strijd al....

13. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ahhaha, hier ook alleen als ik hem afpak, wij maken er een spelletje van, kijken wat er allemaal tussen zn tanden zit, van wat hi die dag gegeten heeft.
    HIj ligt vaak helemaal gevouwen

14. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Ikke: mijn zoontje heeft pas vier tanden, kan nog niet veel tussen zitten. Hihi. ;)

15. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    :( de ellende is al weer begonnen hier, zucht

16. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    ik geloof er ook eigenlijk helemaal niet in, maar mijn vriendinnen zaten me het weekend allemaal zo te pushen om het te doen (die kennen allemaal weer mensen bij wie het geholpen heeft) dus vandaar. we zien wel! mijn vriend moet er alleen niets van hebben.. oplichters vindt hij het ha ha ha... hij moet dan maar even weg gaan voordat hij die man gaat beledigen.

oh, ikke ik lees dat quinn alweer wakker is :( had hij al wel geslapen?

17. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    ik duik erin. morgen weer een werkdag.

hopelijk morgen veel positieve berichtjes!

18. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hij ligt alweer, hij werd gillend wakker met, neeee, neee, zo zielig.
    Hij viel al drinkend zowat weer in slaap

19. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    pfffffff, nou gooi mij maar weg, hij is alweer wakker

20. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006