Wij willen slapen! Maar onze baby's niet...

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door 078mama, 9 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Dat mag je zeker! Pff die dagen ken ik ook! Op het moment heb ik het niet (al heb ik een zwaaaaaaaaaaaaar waardeloze nacht gister achter de rug) maarja.. hopelijk komt er vannacht een goede nacht..

2. 078mama

078mama Niet meer actief

Een jaar geleden kreeg ik nu mijn eerste weeen...

Lotte ligt zoooo te hoesten in bed! Ze wordt er nog niet wakker van maar ik vind het echt klote voor haar. Dat kan nooit lekker zijn met oorpijn

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    zielig is dat he, gelukkig dat ze er niet wakker van word!

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Mag je Quinn geen zetpil geven?
    Wie weet slaapt hij daar een beetje op??

Oh meid ik voel zo met je mee!

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Die heeft hij al gehad, en hij heeft zn druppels gehad om beter te slapen, maar pfffff ik weet het echt niet meer.

Is hetn u misschien wel te verklaren omdat hij misschien het zkh nog moet verwerken, maar ik ben gewoon opgebrand

6. LovelyDK

Bea spannend he :D

ikke heb zoveel respect voor je pff.. Misschien kan je man t vannacht overnemen?

Bea wel rot voor lotte.. Misschien wat tijmsiroop geven?

7. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    We doen het altijd al samen, en ook hij is opgebrand.

8. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    beatrice, proficiat met lotte!

ikke, kan me voorstellen dat jullie opgebrand zijn.. 2 jaar is niet niks.

hier ook een stik verkouden manneke wat zichzelf dus wel wakker gehoest heeft en nu niet meer wil slapen... ben al 2 uur bezig.
    las laatst dat jullie dan wel eens naar beneden gaan dus hier zitten we dan. gijs speelt lekker met zijn blokjes ;).

over 5 uur gaat de wekker en ik slaap voorlopig nog niet.. moet dan 3 kwartier in het donker op de snelweg rijden om op mijn werk te komen. ik ben tegenwoordig echt bang in de auto... ik zit vaak bijna te slapen achter het stuur. dan lekker 8 uur kei hard werken want het is mega druk en op mijn werk verwachten ze natuurlijk wel dat ik me daar nuttig maak... logisch.. maar hoe?

bah! sorry hoor...

9. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Lob, jeetje meis, hop[elijk heb je nog iets kunnen slapen.
    Wel gevaarliujk hoor dat auto rijdenn met vermoeidheid, hou je het wel in de gaten?!

Hier sja een bagger nacht, het lijkt nog veel slechter te gaan dan ooit.
    Maar ja ze zeggen wel eeens, eerst moet het slechter gaan, voordat het beter gaat. Nou van mij mag het snel beter gaan :(

10. 078mama

078mama Niet meer actief

Mijn meisje is 1!!!!!

Afgelopen nacht tel ik gewoon lekker niet mee. Ik wilde dat ze door zou slapen als ze 1 is en dat gaat vanavond gewoon in. Ennuh Ikke ik hoop dat je gelijk hebt dat het eerst slechter moet gaan, dan wordt vannacht een wereldnacht!

Ikke ik kan me goed voorstellen dat je helemaal op bent! Is er bij jullie in het ziekenhuis niet toevallig een slaappoli?

11. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Lotte gefeliciteerd!!!

12. LovelyDK

hoeraaaaaaaaaaaa de prinses is 1 jaar!!!

13. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    beatrice gefeliciteerd met de 1e verjaardag van je dochter!!!

@lob ben beniuewd hoe het gaat vandaag met die stralingsman...

14. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Beatrice: gefeliciteerd!

@aardstralingen: daar ben ik ook helemaal niet van. En al zou het helpen: op Thirza's kamer kan helemaal niks verschoven worden, dat kamertje is te klein :( We zullen het er dus sowieso mee moeten doen hoe het nu staat...

@Elin: eczeem heeft in 50-60% van de gevallen met allergie te maken. Maar desondanks heeft onze huisarts daar helemaal niet op gewezen, konden we allemaal zelf uitvogelen.
    Maar 't verband is hier wel duidelijk... als ze geen rare dingen binnen krijgt, is het weg en nu bij de soja kwam het weer terug dus. En ze heeft er wel jeuk van, maar heb nu cardiflor van vsm en dat is echt wonderspul zeg!!!

@Ikke: pff, word al moe als ik jullie nacht en avond lees... Klaag maar lekker hoor!

Verder wisselt het nogal qua nachten, als ik het zo lees.
    Hier een redelijke nacht. Minder dan gisternacht, maarja... ze eet hier thuis ook gewoon slechter dan bij de gastouder tussen de andere kids, dus ja... Ze heeft dan wel geslapen van 19.15-0.15 en toen heeft het al met al een uur geduurd voor ze echt weer sliep. En toen was ze om 3.50 weer wakker, heb ik ff getroost en is ze vrij vlot weer gaan slapen, en toen was het om 10 voor 6 weer raak. Toen heb ik maar ff gevoed en weer terug op bed gelegd, toen ze na het loslaten gelijk begon te kletsen. En toen heeft ze dus nog tot kwart voor 9 geslapen!
    Vandaag weer aan het werk... benieuwd hoe dat gaat, (zowel voor mezelf als voor Thirza die het volledig ontwend is om een hele dag bij papa te zijn. Maar goed, da's zijn probleem ff vandaag ;)).

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Goeiemorgen meiden.

Och meiden ik leef zo met jullie mee!!
    Ik zou het zo graag voor jullie op willen lossen maar dat gaat helaas niet.

Ik merk wel dat ik nog heel wat bijslapen te doen heb, ben echt ontzettend moe 'sochtends.

Vanmorgen was Tygho vroeg(6uur), had hem in het campingbedje gezet in de kamer met nickjr aan.
    Kwestie van een kwartier dattie weer sliep, dus ben ook weer terug mn bed in gegaan.En we komen er net een half uur geleden uitvallen.

16. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Beatrice en Lotte gefeliciteerd!
    Zou Lotte nou dat kiekeboebos krijgen? Wil je me even laten weten of het in de smaak valt. Ik wil het ook kopen, maar mijn vriend denkt dat er niks aan is. :D
    Maak er een gezellige dag van.
    Nou Rozemarijke dat klinkt in elk geval niet heel slecht.

Ach Lob, klinkt weer niet fijn. Ben ook benieuwd hoe het vandaag gaat met de stralingsman.
    Ik merk ook soms met autorijden dat ik suf ben. Gelukkig hoe ik meestal niet ver. Mijn werk is op 5 minuten afstand.

Ikke: behh gaat ook niet lekker. Hoop dat er snel verbetering is.

Mams: da's een idee, campingbedje en dan televisie aan!

Hier is hij het doorslapen alweer verleerd, maar mag niet klagen, want tot 3 uur niet gehoord, daarna twee keer er uit voor een speentje.
    Net wezen babyzwemmen, dat vindt hij zo leuk en daarna slaapt hij altijd lekker ;)

17. 078mama

078mama Niet meer actief

Lotte heeft het Kiekoboe dorp gekregen en vond het vanmorgen erg interessant! Ze is sowieso van het friemelen en daar is het erg geschikt voor. Tot nu toe dus een succes.

18. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    ik laat het je meteen weten!

19. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    oh, die man komt trouwens vrijdag pas.. laat het je dan meteen weten :)

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Beatrice gefeliciteerd met Lotte's grote 1!!!

Deel Deze Pagina