Wij willen slapen! Maar onze baby's niet...

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door 078mama, 9 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Beatrice: Van harte gefeliciteerd!!! Weer een speciaal moment.

Ik heb een vraagje aan jullie lieve dames....

Zouden jullie op Dane willen stemmen op

Olvarit Eerste Hapje

Moet je even op Dane zoeken. Hij (maar vooral ik natuurlijk) zou het heeeeeeeeeeeeel lief vinden!!!

Bedankt.

Groetjes,
    Wendy

2. vlindertje11

vlindertje11 Actief lid

25 apr 2008
    343
    0
    0
    Gefeliciteerd met Lotte! Wat een bijzondere dag he? Ik vond het erg speciaal!
    Ben even een tijdje niet komen schrijven, was een beetje te druk allemaal!
    Ikke, wat onwijs balen dat het zo gaat. En hoe moeilijk ook ik denk dat het even tijd nodig heeft voor je de effecten gaat zien. Het kan natuurlijk heel goed zo zijn dat je kleine man nu gewoon nog wat last heeft van de operatie en je dus nog niet kan zien wat het kan opleveren.
    Verder dus wisselende nachten. Rosemarijke, hoe gaat het met jullie nieuwe 'beleid'?
    Ik kocht vandaag trouwens de viva mama en dat is wel een aanrader voor ons, er staat een artikel in over slaapgebrek en hoe je dan nog kan functioneren. Artikel sprak me zo aan dat ik het blad maar even heb gekocht.
    Hier zijn de nachten wat moeizamer dan voorheen, maar ik vermoed dat er iets van een kies gaat komen. Julia heeft een enorme bobbel links onder op haar tandvlees, weten jullie of dit een kies is. Ze heeft soms echt pijn met eten, best zielig.
    Nou, ik ga hier even een kleine klus doen

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Dat klinkt wel als een kies idd... :(

Ons nieuwe beleid gaat goed, heb alleen niet de indruk dat het daarvan komt dat ze beter slaapt, we hebben enkel aangesloten bij het feit dat ze beter slaapt en gezegd: dan kunnen we nu dus ook de 10-minutenregel toe gaan passen :)
    Vannacht heeft ze dan van half 1 tot 1 liggen huilen, ben uiteindelijk om 10 voor 1 gaan troosten, (hand op haar hoofdje en liedje zingen) en daarna ging ze na 1 brul toen ik de kamer uitliep, rustig slapen. Tot dus 10 voor 4, toen zelfde verhaal: hand op hoofd en liedje zingen en om 10 voor 6 maar gevoed, want toen was het inmiddels 6 uur geleden (en was duidelijk dat ze honger!!! had...)
    Maar 't is wel een verademing om haar weer gewoon in bed te kunnen leggen en dan weg te gaan, ipv met haar op ons bed te moeten liggen en dan heel voorzichtig overleggen als ze eenmaal sliep!
    Vannacht heeft het ons allemaal nog niet zoveel extra nachtrust opgeleverd, maar ik had gisteravond dan ook een vergadering, en eigenlijk zijn die avonden me nog teveel :( Ik moet gewoon om 9 uur op bed kunnen duiken...
    Maar goed, het gaat dus wel steeds beter, nu alleen het eten nog, want dan kan ze straks tenminste ook zonder voeding de nacht door. Dat lukt nu dus niet, (nouja... vannacht dus om 12 uur en om 6 uur, dus een late avondvoeding en een vroege ochtendvoeding. Maar zou wel fijn zijn als ze het minimaal een uur of 8 gaat trekken tussen de voedingen).

Ga die viva mama zo ook maar even scoren dan... ;)

@Beatrice: kiekeboedorp? Daar heb ik nog nooit van gehoord... vertel! :) Klinkt iig leuk als ze er lekker mee aan de friemel is :D

4. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    #1764 Elin78, 18 nov 2009
    Laatst bewerkt: 18 nov 2009
    Ik heb het idee dat het slapen hier wat beter gaat, sinds we hem niet meer met een fles melk in slaap laten vallen, maar dus echt zelfstandig in slaap laten vallen. Misschien dat hij daardoor makkelijker ook 's nachts weer zelf in slaap valt.
    Rozemarijke: het kiekeboedorp is van fisher price, google maar eens. Het lijkt mij echt ontzettend leuk en zo te horen vindt Lotte dat ook! En zij is de doelgroep hihi.

Hoe ging het werken trouwens Rozemarijke?

Oh ik heb die Viva mama, artikel was herkenbaar, maar vond daar toch wel uit naar voren komen dat laten huilen de oplossing was uiteindelijk. Als ik het me goed herinner....

5. raspberry

raspberry Niet meer actief

O, hmmm, daar hebben we dan weer niks aan, want hier is even laten huilen nu dus pas mogelijk nu de andere problemen milder lijken te worden...
    Ga ff googelen inderdaad, want ben wel benieuwd. Wij hebben zelf nog wel lopen twijfelen over de kerststal van little people... :D

6. eliesja

eliesja VIP lid

3 okt 2005
    8.226
    0
    0
    @t Home
    @beatrice, van harte gefeliciteerd met Lotte !!

7. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    @Beatrice, hoe was jullie dag??
    Waarom eigelijk over de slaappoli??

@Rozemarijke en hoe is het gegaan met de papadag??
    Wel lekker dat er een stijgende lijn in zit met het slapen!

@Mams, ohw lekker zeg zo lang geslapen :D

@Vlinder, ja kan inderdaad een kies zijn, en die zijnenorm vervelend! Kan ook oorklachten veroorzaken, zelfs tot een oorontsteking, dus goed in de gaten houden hoor

Hier een verschrikkelijke peuterpuber, alles maar dan ook alles is NEE, schreeuwen, huilen, krijzen damz.
    Nu ligt hij in bed ook weer te huilen, omdat hij niet wil slapen.
    Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

8. 078mama

078mama Niet meer actief

Onze dag was aardig maar niet super. Ze heeft gewoon echt nog last van haar oortjes. Zondag gaan we het vieren dus hoop ik dat het dan beter is!

Ikke: Waarom een slaappoli? Misschien kunnen ze daar kijken naar het patroon van Quinn. Hij is natuurlijk al iets ouder dan de meeste hier en ik hoop eigenlijk dat zij misschien iets kunnen vinden voor je. Ik vind het echt klote om te horen hoe jullie hier last van hebben!

9. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Beatrice, vraag aan de ha oordruppels voor Lotte, ik heb ze voor Quinn ook gehad, ze verdoven zeg maar, werkte erg goed hierzo

We willen het nog wel even aankijken met Quinn, hij is natuurlijk ook net geopereerd, maar als er over 2 weken ofzo geen verbetering is, dan ga ik naar de ha toe. We moeten ook over 6 weken terug naar de kno arts, de 15de naar de longarts, ga het bij allemaal even goed aangeven.
    Heb er eigelijk nooit veel over gesproken, omdat we het nog wel zouden redden.

Quinn is nu weer aan het huilen, net is hij zelf in slaap gevallen, en nu doen weer even gecontroleerd laten huilen.
    We moeten iets............

10. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Goedenmorgen,
    Het heeft zn vruchte afgeworpen gister avond, heeft in totaal 40 min geduurd, was echt wel even zwaar, maar Quinn werd pas weer om 7 uur, kletsent wakker, en normaal was het huilend.

Soms toch wel het idee, dat Quinn ons flink in de maling neemt, als hij 1x uit bed is gehaald, dan blijft hij er dus om vragen.
    Dus we moeten echt even door zetten!

11. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Beatrice nog van harte gefeliciteerd. :)

Hier waren de druppels van de huisarts geen succes, ik heb ze niet eens opgehaald. Want toen ik bij de apotheek stond bleek dat ze heel terughoudend zijn met die druppels tot de 2 jaar ivm wiegendood. Ik had er al mijn twijfels over, maar geen haar op mijn hoofd die er toen nog aan dacht die druppels te geven.

Vandaag ga ik verder naar een vrouw die mij voorheen goed geholpen heeft. In het korte telefoongesprek had ze het al over bachbloesems, en voor zover ik het heb opgezocht is daar geen relatie met wiegendood, dus dat is al vooruitgang hehe.

En als dat niet helpt gaan we toch maar over op het gecontroleerd huilen. Nou ja, het ongecontroleerd krijsen van Kyra. Zoals al gezegd, je moet op een gegeven moment toch iets doen.

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ikke wat fijn dat Quinn heeft doorgeslapen meid!

Devy, hopelijk kan die vrouw jullie verder helpen.

Nou ik heb vanmorgen mn laatste serie sinterklaas cadeautjes voor thuis binnengekregen.
    Nu alleen nog voor de lootjes voor Tygho's nieuwste vriendje en voor Tygho zelf nog 1 cadeautje halen en dan zijn we er klaar voor.
    Maar de sint mag zaterdag hier ook aankomen want voor de schoen zijn we klaar ;)

Ook had ik klei besteld.
    Ik zag leuke foto's van de zoon van Kwebbeltje met klei en ik dacht...misschien vind Tygho dat ook wel leuk!
    Nou we hebben net 15minuten met de klei gespeeld.
    15 minuten!! Dat is voor zijn doen heel wat;)
    Hij vond het raar spul, maar ik maakte er een balletje van en een brug en toen moest het balletje onder de brug door en hij ging al een beetje kneden enzo...Dus wel een succes! :D

13. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    HIer is klei ook erg geliefd bij Quinn, idd balletjes maken, en hij maakt ze weer plat, geweldig vind hij het.

14. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ik ben ook helemaal happy, ik had een heleboel spullen op marktplaats gezet, en de eerste paar weken liep het totaal niet, en nu de een na de ander wordt verkocht :D

15. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    fijn dat quinn heeft doorgeslapen! en heerlijk dat ie kletsend wakker werd.. dat betekent volgens mij dat ie uitgeslapen is en zich lekker voelt!

wij hebben ook echt een geweldige nacht gehad. het inslapen ging moeizaam.. daarna nog 1 x om 22.00 uur wakker en moeten wiegen maar daarna heeft hij tot 16.30 uur geslapen. heerlijk! het is bij ons ook altijd alles of niets heb ik het idee. waarschijnlijk gewoon af en toe totale uitputting.

16. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Lob: klinkt goed. Fijn dat je ook een keer hebt kunnen slapen!
    Ikke: goed dat je hebt doorgezet.
    Devy: kan me voorstellen dat je bedankt voor de druppels.
    Beatrice: hoop dat Lotte van het weekend beter is, als ze haar verjaardag viert.
    Mijn nacht heb ik verdrongen, zoontje heeft de hele nacht liggen kreunen, ik hoefde er niet uit, hij viel steeds zel weer in slaap, maar was dus wel de hele nacht ongeveer wakker. Oorzaak: een doorkomend tandje. Oh, ik heb het dus niet verdrongen....:D

17. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    #1777 lob, 19 nov 2009
    Laatst bewerkt: 19 nov 2009
    elin, vanavond dan maar weer chili con care :D?
    nee sorry...beetje flauw...

18. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
    Nou wij zitten hier met z'n tweeën aan de bachbloesem druppels. Ben benieuwd of het werkt, maar als het inderdaad werkt zal ik het zeker melden!

19. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    ben benieuwd devy!

inslapen ging hier super. wakker op bed en niet meer gehoord...

ikke, hoe is het met quinn?

20. Elin78

Elin78 Fanatiek lid

5 sep 2008
    1.520
    0
    0
    Lob hihi. Als hij daarvan beter gaat slapen maar ik voor een heel weeshuis chili!

Deel Deze Pagina