Heb je al eens geprobeerd om de fles eerder te geven? Weet niet hoelaat hij gaat slapen. Of er 2 geven, eentje vlak voor hij gaat slapen en eentje om 23.00/23.30 uur?
Ik heb besloten vanaf 9 november (hij wordt 8 november 1 jaar) de fles elke week een half uurtje vroeger te geven. Bedankt voor het meedenken Ikke! Ik ga straks maar eens vroeg naar bed hihi.
Morge ladies, Even geen goede morgen, wat een nacht De ellende begon om 23.00 de bovenbuurman had zijn tv in zijn slaapkamer aan, ik kon in Quinn zijn kamer de tv horen. Om 00.00 huilen, we hadden zoiets wat doen we, even overleggen dus, nou toen vond mijn buurman nodig om heel hard te stampen op de grond, gevolg Quinn nog harder huilen natuurlijk en hij was bang. Na wat drinken lekker op bed, ik zat samen met mn man nog even na te kletsen over de buurman toen de telefoon ineens ging, mn hart zat in mn strot, wie het nou was geen idee. Uit eindelijk lagen we in bed, toen maar mn raam weer dicht gedaan omdat het zo onrustig was buiten. Toen ik bijna sliep was de telefoon van mijn man leeg die begon te schreeuwen. Heb Quinn nog om 03.00 gehoord, zelf in slaap gevallen om 04.30 nog gehoord 06.00 gehoord en uit eindelijk om 7 uur was Quinn er klaar mee en wilde hij er uit Al met al, dit was werkelijk een slechte nacht, met dank aan de de buurman!
Jeetje ikke, jij bent dus ook niet echt uitgerust. Echt herkenbaar dat je helemaal gestresst raakt van herrie. Wij hebben buren die het hele jaar door buiten zitten en nogal hard praten. Kan ik helemaal zenuwachtig van worden, ben dan zo bang dat mijn zoontje wakker wordt. Hier ook een slechte nacht. Om 23.00 wakker, speentje en weer gaan slapen, om 2 uur wakker, flesje gegeven, om 5 uur wakker, toen wilde hij niet meer gaan slapen. Uiteindelijk tot 6 uur in zijn bedje laten liggen, huilde niet. Kreunen jullie babietjes ook veel in hun slaap, hier een echte kreunerd! Ik moet er ook bij zeggen dat mijn zoontje echt altijd vrolijk is overdag, dus hij heeft geen last van de gebroken nachten. Haha, maar mama wel. Chebu: hier ook nog vier flessen hoor, wij gaan hem vanaf vanavond wakker maken rond 23.00 uur voor de laatste fles,eens kijken wat er dan gebeurt. Mannetje heeft ook altijd honger. Op het CB zeiden ze laatst dat hij hem nog nodig had, omdat zijn gewicht afvlakte op de curve, komt waarschijnlijk omdat hij is gaan kruipen en staan. Hij heeft dus gewoon echt honger.
Nou hier heeft de fles gisterenavond niets gedaan! Lotte was gewoon weer om 2 uur wakker en wist het dit keer een uur en een kwartier vol te houden. daarna heeft ze tot 6.15 geslapen. Ik ben dus ook moe! Ik denk dat ik me er gewoon bij neer leg en Lotte zelf laat bepalen hoe haar nachten zijn. Ik kan er toch niets aan doen! jammer maar helaas...Dan maar lekker hier klagen haha
Bah wat een vervelende buurman zeg, Ikke. En jouw nacht klinkt ook niet om over naar huis te schrijven Elin. Hier is het gelukkig wel redelijk goed gegaan. Ze is maar 4 keer wakker geworden nadat ik haar in bed heb gelegd, waarvan twee keer voordat ik naar bed ging. Ok ik ging dan wel om 1.30 naar bed (tsja ik had besloten dat ik nog eventjes een paar wassen moest draaien en dat de kamer toch echt nog een keertje aangeveegd moest worden), maar toch...
Ikke heb je niet een dusdanig band met je buurman dat je hierover kunt praten? Lijkt me toch heel vervelend als je al op je tenen loopt dat zo iemand dan wel je kleintje wakker maakt. En tja dan begint ook het huilen en dus ook de overlast voor de buren...
Hahaha, herkenbaar! @Chebu: zou die papfles nog lekker even laten idd... en verschuiven met steeds een half uurtje zou te proberen zijn. @Ikke: pff, klinkt als een rotnacht... Stomme buurman... al eens met hem gepraat over de situatie? lekker is dat: zelf een boel lawaai en als er dan een kind huilt, gaan lopen stampen Alsof dat kind er wat aan kan doen, of dat jij je kind op commando stil hebt. Hier gelukkig nooit commentaar van de buurtjes, die toch echt precies aan de andere kant van de muur slapen, waar Thirza slaapt. Ze hebben ondanks alle gehuil het toch aangedurfd om zwanger te worden, want zij krijgen met een maand of 2-3 een kleintje @Elin: klinkt ook niet bepaald lekker jullie nacht @Beatrice: pff, nou, dat maakt niet veel uit nee. Toch niet nog even een tijdje door proberen om te kijken of het op iets langere termijn wel gaa werken? Hier een mwaah-nacht. Moest gisteravond dus 3 kwartier met 'r op bed liggen, voor ze in slaap viel, en vervolgens was ze na anderhalf uur alweer wakker, om 10 uur, toen om 23.30, om 1.00, om 2.30 en om 4.00. Maar om 6 uur hoorde ik haar weer en toen had ik zoiets van: Sh*t, als ik haar er nu uit moet halen, gaat ze nooit meer slapen Maar na wat jengels werd het stil, toen weer even gejengel, toen weer stil, weer even gejengel en toen is ze weer in slaap gevallen tot kwart over 7 (of althans: toen liet ze zich voor het eerst horen en toen werd ze dus wel vrolijk wakker). Ze heeft dan net een appelhap gehad en krijgt vanmiddag bij de gastouder weer sperciebonen, dus hopelijk is ze wat voller vannacht en slaapt ze weer wat beter. Ze krijgt iig nog een tweede appelhap van me mee voor bij de gastouder: daar wil ze altijd wel eten. Beetje emo-eten denk ik: ipv knuffelen met mama dan maar eten ofzo, want jeetje, ze krijgt daar hoeveelheden weg die ik er nooit van z'n levensdagen in krijg! Even van profiteren en hopen op een rustiger nacht vannacht
@Devy: zul je net zien he, dat je kleintje goed gaat slapen in een nacht dat jij om andere redenen niet aan je uren komt... Hier ook altijd Als Thirza eens een nacht redelijk slaapt, lig ik vaak een paar uur wakker *zucht*
Heerlijk Chebu! Hier ook een goede nacht, al sliep meneer pas om 22.30 maar hij werd pas om half 4 wakker! Toen om 6 en toen om 8... goed te doen dus Ikke, wat een eikel die buurman... zou er zéker wat van zeggen!
Chebu: Ik heb dat ook vaak zat gedaan hoor! Lotte slaapt altijd als een roos als ze bij ons in bed slaapt. Ik heb vanmorgen zelfs een zeer goed opvoedkundig idee gehad! Ik ga Lotte gewoon 2 weken lang bij ons in bed laten slapen zodat ze leert wat doorslapen is en dan ga ik haar weer in haar bed leggen. Voor het wennen laat ik haar dan wel in haar eigen bed in slaap vallen en pak ik haar om 11 uur gewoon om verder te slapen. Maar mijn man vond dit niet echt een goed idee! En hij heeft gelijk maar ja, je moet iets dacht ik.
Hihi, dat soort gedachten heb ik ook wel eens gehad Waar je al niet toe komt om je nachtrust weer terug te krijgen he?
Ik merk wel dat jullie kindjes allemaal gelijk door kunnen slapen als ze wakker worden. Dat is hier het grote probleem! Wakker is wakker en dan is het speeltijd! Beetje jammer natuurlijk
Dat is idd wel een voordeel hier bea... 9 van de 10 keer gaat K. wél best snel verder slapen! K. slaapt overigens wel altijd standaard bij mij in bed.... zijn ledikant ligt vol speelgoed.. die staat zelfs nog niet eens omlaag