Wij willen slapen! Maar onze baby's niet...

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door 078mama, 9 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lob

lob Fanatiek lid

27 nov 2007
    2.646
    0
    0
    brabant
    bij baby en dreumes heeft iemand het over melatanine (of zoiets).. kent iemand dit? klinkt nogal heftig vind ik maar wie weet is het iets

2. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    heb even op google gekeken maar valt onder een hormoon las ik??

Wij houden het maar op VSM tabletjes.. Kijken of dat wil helpen.

3. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    pff weer drama hier :( maar weer gecontroleerd laten huilen, hopelijk duurd het nu korter
    Daarbij ben ik ook nog alleen thuis, dusssss oef

Over die medicatie, ik zou het niet doen, ik wil een hoop doen, maar het is weer troep, geef mij maar iets homeopatisch, dat is nog natuurlijke

Ohw en dan lees ik een topic over makkelijk slapen, dan kan ik wel janken als ik het lees, eigelijk gewoon jaloers. Gun het ze hoor daar niet van, maar doet pijn, en denk ik waarom hier niet :(

4. mamalijntje

mamalijntje VIP lid

11 feb 2009
    6.050
    0
    0
    zoekende
    Den Helder
    Ikke ken dat gevoel hoor! Ook met makkelijke kids moet ik af en toe even slikken. En vraag mijzelf dan af waarom hier niet.

5. 078mama

078mama Niet meer actief

Ikke is het goed gegaan?

Lotte is al heel de avond stil! Vannacht was ook al een topper, ze kwam om half 11 al bij ons liggen maar is maar 1 keer een kwartiertje wakker geweest tot 7 uur!

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Lotte was dus omkoopbaar!! Geweldig!

Hier is het bar en boos :( na een uur was ik het zat, 50cc drinken in zijn bedje gegeven, normaal halen we hem uit bed, maar doen we dus niet meer

Nu ligt hij te kletsen :S hopelijk in zijn slaap dus!

7. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    niet dus in zijn slaap :(

8. 078mama

078mama Niet meer actief

Ikke dat meen je niet! Nog steeds wakker joh. pfff wat moet je daar nou mee he.

Succes in ieder geval!

9. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    heb mn buren net even verrot gescholden, die stonden op het portiek op volume 1000 te praten, en heen en weer aan het lopen. Quinn ligt dus onder het portiek

Of ze mij nou verstonden of niet, want ze spreken geen ned, geloof dat het wel duidelijk was

10. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ga morgen sleepzzz halen voor Quinn, je moet wat he :(

11. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Nou sja, ik trek mn wallen bh maar aan, zet de senseo aan, en we komen de dag wel weer door!

Ach had wel een heerlijk smelt moment vanmorgen
    Had bij de 3 pakken luiers bij de Etos setje Nijntje boekjes gekregen, en dacht ach doe eens lief, die gaat in Quinn zn schoen ;)

HIj vind het helemaal geweldig, zit naast me op de bank, en hij is vanaf 6 uur al stilletjes de boekjes te bekijken, (kan ik lekker wakker worden)

Dit was trouwens de 1ste keer dat hij zijn schoentje heeft gezet, ook weer een speciaal moment!!

Meiden hoe is het bij jullie gegaan??

12. 078mama

078mama Niet meer actief

Lotte heeft gewoon van half 8 tot 5 geslapen in haar eigen bedje! Oke, 5 uur is niet lekker maar het is een begin...

Ikke: afschieten die buren!

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ikke, ik vind het zo vervelend voor je meid!!

Ik hou mn ogen/oren voor je open wat betreft de gouden tip.

14. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Net Quinn aankleden, en vond hem weer wat warm, stond inwendig al weer te vloeken, maar toen bedacht ik me, ohwja hij heeft de enting gister gehad.
    HIj heeft dus wat verhoging, 38,3. maar eens kijken hoe het de rest van de dag loopt

ff een puber tot de orde roepen, die staat op zn gemak mn witte stoelen van een kleur te voorzien hahaha

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    heeft hij enting voor mg gehad gister?

16. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ja, gister ochtend

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Wij hebben de oproep ook gehad.
    Ik twijfel nog steeds...
    Harmen is vastbesloten dat we het niet moeten doen...

18. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Quinn had het vorige week al mogen halen, maar omdat hij de operatie voor de deur stond werd het aangeraden om uit te stellen, omdat hij misschen verhoging kon krijgen, en dan ging het niet door.
    Het is maar goed dat we hebben uitgesteld

Wij wilde het eerst ook niet doen, toen het in in opspraak kwam, maar sinds die tijd is hij zo vaak ziek geworden en 3x die aanvallen gehad, dat we het toch maar hebben gedaan

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ja...ik voel zo ontzettend de behoefte om Tygho te beschermen, maar ik weet niet wat verstandig is.

20. raspberry

raspberry Niet meer actief

He meiden :) Twee dagen druk aan het werk geweest, (met gisteren een teametentje) dus ik kom me weer ff melden...

@vaccinatie MG: ik las net op teletekst dat in Zweden op de vaccinatie weinig bijwerkingen worden gemeld. Daar zijn 2 miljoen kids ingeent en slechts 9 meldingen van bijwerkingen, die allemaal gingen over spierpijn op de prikplek en wat koorts.
    Alle ophef over bijwerkingen is dus nogal overtrokken geweest :)
    Er stond wel bij vermeld dat bij kids met (ernstige) allergieen het verstandig is om even met de huisarts te overleggen.
    Wij gaan dus niet vaccineren, maarja... Thirza is dan ws ook op z'n minst nogal overgevoelig voor ei nog, (en als vulmiddel ziten er dus kippeneiwitten in). Als we hier zien hoe alles loopt, is ze ws alleen echt allergisch voor koemelk, en reageert ze vooralsnog met haar overbelaste darmpjes nog overgevoelig op soja en ei. Bloemkool, wat in eerste instantie ook niet goed ging, gaat nu namelijk wel weer goed. Voor ons dus erg onverstandig om Thirza te laten enten, maar als ze niet zo overgevoelig op ei zou reageren, zou het hier een heel ander verhaal worden...

@slechte nachten: ik zie weer heel veel belabberds langskomen :(
    Beatrice: vooral balen dat Lotte zo last had van haar oortjes op haar verjaardag :(

Hier gaat het eigenlijk met de nacht beter moet ik zeggen... Sinds we zondag voor haar hebben laten bidden, kunnen we Thirza ineens gewoon in bed leggen en zelf in slaap laten vallen weer. Zomaar van de ene op de andere dag. Ze brult wel eventjes, maar is meestal al stil voor we beneden zijn. Ze ligt nu ook weer net op bed, en heeft even wat langer gebruld, maar ze heeft me de afgelopen twee dagen ook nauwelijks gezien, dus daar zit ook een stukje "mama, wat doe je me aan, zie ik je eindelijk weer en dan leg je me op bed?!?!" Maarja, ze was doodop en geen land mee te bezeilen, elke keer als ik een meter bij 'r vandaan was, zette ze het op een brullen :( Ze heeft gisteren en eergisteren melk gehad van toen we twee weken op dieet waren, (dacht: eens proberen of ze op melk waar enkel nog sporen inzitten ook reageert), maar nu zit ze dus weer onder het eczeem, is weer supersnotterig, dus OK... het is wel weer duidelijk dat zelfs dat niet kan.
    Maar het gaat hier dus eigenlijk elke dag een beetje beter! Zondag en maandagnacht had ze nog na de late avondvoeding dat ze een tijdje huilend in bed lag en het een tijd duurde en een paar keer troosten voor ze ging slapen weer, maar de laatste nachten kan ik haar steeds zo weer terugleggen en schuiven de voedingen steeds meer op. Van 11 naar 12 naar vannacht kwart voor 1, en van 3 naar 4 naar vannacht kwart over 5... Dat geeft dus goede moed dat Thirza hier binnenkort het klokje rond kan gaan slapen op 1 voeding en dat die ook steeds meer zal verschuiven :) En het is wel heel erg heerlijk dat ik weer een paar uur achter elkaar kan pitten!
    Vannacht heeft ze dan dus geslapen van 19.15 tot 0.45, toen door tot 5.15. Om kwart voor 6 weer even wakker en huilen, dus maar even bij me genomen en toen heeft ze een kwartiertje bij me gelegen en toen begon ze te kletsen en kusjes te geven (oftewel: zeiknat van de kwijl :)), dus toen heb ik 'r weggelegd en heeft ze nog tot 8 uur geslapen! (En ik dus ook :)).
    Heerlijk, genieten gewoon!

Deel Deze Pagina