Ja absoluut. Maar gisteravond waren we op visite en mn lief was het aan het rekken vanwege voetbal dus we waren later thuis dan de bedoeling was. Manneke in de auto in slaap gevallen. Hele ritme door de war dus het was te verwachten
Gogo mams! Ik vond 'r ook al zo'n zeur, maar dacht... laat maar. Straks vind iedereen mij dan weer een trut dat ik dat dan ga roepen ofzo Hier lukte het slapen vanochtend niet, ook niet met mij erbij. Denk dat onze dame na een weekje bijslapen nu over aan het gaan is naar 1 slaapje, dus sinds kwart voor 2 slaapt ze wel. Ik ga eens even zien of ik een taart-eet-foto kan spammen, maar moet nog ff vogelen hoe ik in Vista foto's kan verkleinen... 7 MB is veel te groot voor hier op de site... (We hebben een spiegelreflex met 10,1 megapixel ). Ik las laatst trouwens iets over babytherapie... iemand daar al eens wat mee gedaan? Stond op www.babytherapie.nl Ik vond het wel OK klinken en wel aardig onderbouwd enzo... (en er zijn inmiddels een aantal GGZ-instelingen en PA's die ermee begonnen zijn ook).
Hier gaat het slapen overdag de laatste tijd extreem goed... ik snap niet waarom het snachts ook niet zo kan zijn... Mannetje sliep bijv. gister van 13.00 tot 17.00 en de dag ervoor van 12.00 tot 15.45 !!! Ook nu ligt hij er al vanaf 13.00 in !
Sinterklaasmiddag gehad. Nou zoontje vond het helemaal geweldig. Hij snapt er nog helemaal niks van, maar bleef maar lachen en dansen. Maar geen middagslaapje gedaan dus nu ligt hij er al in. Als dat vannacht maar goed gaat..... Beatrice, hoe was de verjaardag? Rozemarijke: zo Thirza is lekker verwend. Ik werk bij een GGZ-instelling, maar bij ons maakt het nog geen onderdeel uit van het aanbod. Klinkt wel goed, zal morgen eens informeren.
Hier ligt Thirza er ook net in. Ging probleemloos, maar net toch even een huiltje nog. Nu weer stil, dus we gaan er maar van uit dat ze zo wel slaapt Gelukkig, want heb zelf nog niks bij kunnen pitten vandaag, dus was wel toe aan een rustige avond En aangezien ze vanavond goed gegeten heeft en vanmiddag na 2 uur slapen ook nog fruit gegeten heeft, durf ik daar wel op te hopen. En zelfs ook weer op een rustige nacht @DK: pff, dus hij slaapt overdag nu langer achter elkaar dan 's nachts? Heb jij gelegenheid om er zelf ook ff in te duiken dan? Hopelijk is dat voorbode van 's nachts ook beter gaan slapen dan...
Onze dag was heerlijk! Lotte had echt perfect geslapen in de ochtend dus die was lekker fit en vrolijk heel de tijd. Ze heeft niet 1 keer gehuild en ze wilde wel veel bij mij zijn door de drukte maar dan wel op een leuke en gezellige manier. Ze heeft volgens mij de gehele collectie van Little People gehad en ook veel houten speelgoed. Ze is dus goed verwend. Nu nog even bekijken waar ik alles ga laten...
Ikke, wil je nog ff een goede nacht wensen! Iedereen natuurlijk! Wij hebben de schoen gezet, een liedje gezongen en lekker het bed in! Tot morgen meiden!
Quinn is gisteravond even geweest, 2 keer heen en weer gelopen en toen was het stil, dat was om 21.15 en we hebben hem niet meer gehoord!! Vanmorgen om 7 uur weer Ik ben blij
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Goed zo Quinn! Super mannetje Volhouden! Och Beatrice, jullie hadden minder geluk Lekker kalm aan doen vandaag. Tygho is gisteravond eventjes wakker geweest...Z'n drinken was op! En daarna heeftie geslapen tot kwart over 8!!
Wat fijn Ikke! En ook goed gedaan van Tygho. Beatrice het is vast écht zo van die indrukken, dus morgen hopelijk weer beter. Nou gister ging het middagslapje niet door aangezien het bed bezet bleek door manlief die gigantisch door zijn rug gegaan was en Kyra wilde nergens anders slapen. Dus vroeg naar bed dachten wij met de oververmoeide dame, zo rond 18.00, maar ze sliep pas rond 19.30. Ze heeft toen tot 22.30 geslapen, maar is toen wel tot 1.00 wakker geweest, en is 's nachts ook nog een stuk of 3 keer wakker geweest. Joepie :S
joehoe quinn!!!!!!!! wat goed!!!!!! mams, kwart over 8? moet niet gekker worden beatrice, meid.. ik denk dat lotte gewoon heel graag met al d'r nieuwe mooie speelgoed wou spelen. nee, zonder gekheid.. het zullen vast echt de indrukken zijn geweest.. vanavond gaat het vast beter! devy, raar he dat ze zo moe kunnen zijn en toch niet in slaap kunnen komen?
Go go Quinn en Tygho!!! @Beatrice: pff, dat was hier dus van za op zondag, ook dus na haar feestje... Vannacht ging hier al weer stukken beter: 3 keer wakker geweest, om 0.15 en 3.15 na een voeding zo weer gaan slapen. Om 5.30 ook weer wakker, weer drinken en toen wilde ze niet zo goed meer slapen. Manlief heeft 'r om 6 uur maar een beetje half in slaap gewiegd en toen weer in bed gelegd, en toen heeft ze nog tot 8.15 geslapen! En toen hebben we op bed haar kadootje uitgepakt. Ze vond het maar gek, een zingende papa en mama voor zich, maar halverwege was het lachen lachen lachen. Zit nu lekker te spelen. We gaan zo ff met z'n drietjes boodschappen halen en dan gaat ze lekker slapen, zodat we daarna even lekker naar het zwembad kunnen. Nu ze 's middags slaapt, was het eigenlijk handiger geweest om 's ochtends te kunnen zwemmen, maarja... vind maar eens een zwembad dat op maandagochtend open is,
Rozemarijke: Gefeliciteerd met Thirza! Ik hoop dat ze het leuk vind vanmiddag. Wat heb je haar gegeven? Dus bij jou was het na haar verjaardag ook een drama...